ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

۳۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

فرصت های گازی که از دست می رود!

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

در حالیکه تولید و صادرات گاز، می تواند به نماد اقتصاد مقاومتی تبدیل شود، این فرصت در حال از بین رفتن است. پیشنهاد تشکیل سازمان کشورهای صادر کننده گاز، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، که با رویکرد مثبت جهان روبرو شد، درواقع سندی برای تحول اقتصاد مقاومتی، و تبدیل آن به اقتصاد مقاومتی بین المللی است. اما حضور عنصر غیر مقاومتی همچون: دولت قطر باعث شده تا این فرصت ها از دست برود.

قطر، از یکسو با خط مقاومت مخالف است، واز سوی دیگر بزرگترین سارق نفت وگاز ایران، از میادین مشترک است. مخصوصا با قرارداد قرون وسطایی کرسنت، که باز طراحی آن در دست اقدام است، تقریبا همه نتایج حاصله ایران را به باد می دهد. و یک شبه برتمام  برنامه های دراز مدت آن، قلم قرمز می کشد.  زیرا که با تعیین قیمت بسیار پایین برای: گاز ایران و ادعای خسارت های میلیاردی، که انجام داده تا سال ها باید ایران گاز خود را، با هزینه های بالا استخراج کند، و بابت بدهی های واهی به دولت قطر بپردازد.

البته مجلس این موضوع را باید درنظر بگیرد، که موضوع کرسنت حتی از موضوع: واردات دروغین بنزین یورو4 مهمتر، و زیان آن بالاتر است و اگر وزیر نفت، نتواند پاسخی به این مدعا بدهد، ویا نتواند مانع ضرر میلیاردی شود، باید رای اعتماد از ایشان سلب شود، نه بخاطر اینکه آدم حقه بازی نیست! بلکه به خاطر اینکه بتوان: در دادگاههای بین المللی رای مربوطه را، همچون گذشته باطل اعلام کرد. البته سعی ایشان در پیشبرد اهداف: نفت و گاز ایران را نباید نادیده گرفت، ولی حضور ایشان تایید قرارداد کرسنت، و ادامه زیان ایران و نابودی تمام زحماتی است که: خود ایشان در حال انجام آن است.

  و ما انتظار این فداکاری را از وزیر: انقلابی و مکتبی و غیر حقه باز!  کوشا و دلسوز خود داریم که: قبل از هرکاری خودش استعفا دهد. زیرا به نظر می رسد اگر: اشتباهی هم در قرارداد کرسنت شده باشد، مدت دوسال در مصدر قدرت بودن، این امکان را فراهم کرده بود که ایشان، آن را حل کند و یا به نفع ایران تمام نماید، و حالا فقط باید گفت: تو خود حجاب خودی از میان برخیز.

به نظر ما نه تنها ایشان در قرارداد کرسنت، نتوانست کاری بکند حتی در قرارداد هایی که: در زمان تحریم افراد تحریم شکن بسته بودند، اخلال ایجاد کرد که باعث شد تا نفت ایران، ضعیف و بی ارزش شود. این اخلال در اقتصاد مصداق بارز مفسد فی الارض است، ولی چون ایشان آدم خوبی است و نیت سوئی ندارد، نمیتوان به این جرم ایشان را محاکمه کرد.

  سادگی ایشان در این است که: بخاطر عقده و کینه ای که از دولت قبل دارد، حاضر است به کل ایران صدمه بزند! تا ثابت کند آن ها اشتباه می کردند که: حرفش را گوش نمی دادند واو را از وزارت کنار گذاشته بودند. نفت خزانه مملکت است، و اگر درب این خزانه بسته شود، مردم چه بکنند؟ این خزانه که نباید قربانی: اختلاف سلیقه ها یا خدای ناکرده ریاست طلبی ها، و جاه طلبی های اشخاص شود.

 وقتی به افراد خودی گل می زنیم، و با پشت پا آنها را بر روی زمین، یا داخل زندان می افکنیم دشمن هم استفاده می کند، واصلا هر دو جناح را منکر می شود، و سود خود را در نخریدن نفت از ایران، یا شکستن قیمت آن می بیند. مثلا در همین قضیه بنزین دیدیم که: خط آمریکا را برای حذف بنزین تولید داخل، پیگیری کردند و واردات را به راه انداختند، و بعد هم بدترین نوع بنزین را، از ته انبارهای دشمنان ما خریدند، و دلار های نفتی ایران را به جیب آن ها ریختند.

یکی دیگر از سیاست های غلط وزارت نفت، عدم پیگیری خط ایران در اوپک است. چرا که براساس نظامنامه اوپک، زمان ریاست ایران بر اوپک فرا رسیده، که با این روش ایران می توانست با: ریاست بر اوپک مانع مازاد تولید عربستان و قطر شده، و بر قیمت بازار مدیریت نماید. ولی با وادادگی در مقابل دشمنان خدا، و دشمنان جمهوری اسلامی، هم باعث سرقت بیشتر درامد نفت ایران، توسط اعراب شده و هم اینکه عربستان را برای همیشه، بر قیادت اپک نصب کرده است. آل سعود با همین پول های دزدی از ایران، شورای امنیت را تطمیع می کند.

فرص الغاز، المفقودة!

天然气的机会,失去了!

虽然生产和出口天然气,它可以成为经济实力的象征,机会正在减少。天然气出口国的形成,伊斯兰革命领袖,世界正面临着一个积极的态度,其实,对于性,耐经济发展的文件,并把它变成一个国际经济。但非电阻元件,如卡塔尔国的存在使失去了机会。

卡塔尔,一方面对抗阻力线,并在另一方面,伊朗最大的石油和天然气的安全,公共领域。特别是随着合同中世纪的新月,从而揭开它的设计正在进行中,风几乎所有的结果。而一夜之间所有的长期计划,需要一个红色的笔。因为他们设定一个非常低的天然气价格在伊朗和索赔数十亿美元,这是其天然气需求年,具有较高的开采成本和债务卡塔尔假的国家。

这个问题的房子应该考虑到,那上述进口假冒汽油欧4新月连的问题,和亏损的问题是高,如果部长没有回应要求他们,或未能阻止数十亿美元的损失,应该是从信心的一票他否认,不是因为他不玩花样!但也因为它可以是:在国际法庭的相应比率,因为在过去的宣布无效。当然,他们试图达到的目标:石油和天然气不应该被忽视,但他的存在证明新月的合同,并继续对伊朗的努力,所有的破坏,他本人是做什么的。

  我们预计这一奉献给部长:革命,学校和非滑头!我们的勤劳和富有同情心,他的一切之前辞职。因为它看来,如果没有在合同新月一个错误,在两年内执政,使得有可能为他们解决,或向所有的利益,而我只是告诉你。从您自己的面纱起来。

我们不仅是他们的新月合约,没有做到,即使在导致伊朗石油,在禁运断路器的时间制裁被关闭的合同,扰乱,是软弱和不值钱。在经济的破坏是腐败在地球上的一个明显的例子,而是因为他是个好人,没有任何对人体有害的意图,他们不能被审讯的罪行。

  他很简单:对于痴迷和仇恨,以前的政府,是伤害了整个国家!为了证明他们错了,他们没有听到他和他从财政部驳回。石油是该国的国债,及库务局如果门被关闭,人们该怎么办?案例不牺牲口味的差异,或上帝保佑总统的野心,和人民的野心。

 当人们自己的目标航向,并与他们在地面上的脚,或在监狱里,估摸着敌人使用,并且双方否认,和你的购买伊朗石油的利益,或它认为价格突破。例如,在汽油的情况下看到,美国在线以去除气体国内生产,进口和推出紧随其后,然后最坏的一种燃料,从我们买股票的敌人,而石油美元的底部进入的口袋拿了。

石油部的另一项错误的政策,欧佩克未能跟随伊朗的线。因为,根据欧佩克的章程,时机已到,伊朗总统欧佩克,而伊朗可能以这种方式:欧佩克剩余主席,沙特阿拉伯和卡塔尔也已被阻止,而市场价格管理。但随着服从真主的敌人,而伊斯兰共和国的敌人,它会窃取更多的石油收入伊朗,阿拉伯人和天国永远,亚太经合组织领导人安装。沙特与金钱盗窃从伊朗到安理会诱惑。

  • سید احمد حسینی ماهینی

دولت فاشیست فرانسه، باید از بین برود.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

به نظر می رسد که اکنون باید تاریخ، منتظر زایش جدیدی از سوی جوانان فرانسوی باشد. جوانان فرانسه اعم از رنگین پوست و گلیست ها و غیره بدانند که: حکومت نظامی هر دولتی یعنی پایان راه آن، و اگر خوب مبارزه نکنند ممکن است: به سرنوشت امریکایی های پس از نهضت 99درصدی دچار شوند. و تا مدت تاسف چنین فرصتی را بخورند. آن ها با این کار حتی میتوانند آمریکا ر اهم، از افسردگی بیرون بیاورند.

البته ماهیت دولت فرانسه از ابتدا، امنیتی و نظامی بود و مردم در هیچک زاویه ای از زندگی خود، امنیت نداشته اند ولی آن ها، با توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی و: ترتیب دادن قهوه خانه های روشنفکرانه و مجالس لهو و لعب ،توانسته بودند نسل گذشته را فریب بدهند، و آن ها باخیال آزادی و زندگی در مهد نمدن! دوران خود را سپری کردند. آن ها فقط در کافه ها و پارتی های شبانه  دور هم می نشستند، و به تاریکی ها و ظلم ها فحش می دادند! وکار دیگری از دستشان نمی آمد، مگر اینکه به همدیگر تجاوز کنند و یا: با همدیگر هماغوش شوند تا این درد را فراموش کنند!.

اصولا فحش دادن را در فرانسه ، فلاسفه و عقلا اختراع کردند! شاید تابحال این فکر نیافتادید: که چرا فحش می دهید؟ اما عقلا و فیلسوفان و دانشمندان فرانسه میدانند: چرا فحش می دهید و از این بابت هم خوشحال هستند که شما ناسزا می گویید، و انتقاد می کنید و فحش می دهید! اما کار دیگری نمی توانید بکنید! زیرا خودشان فحش های بالاتری را ذخیره دارند، تا مانند تیر و تفنگ به سوی شما شلیک کنند. و آن انگ زدن هایی است که تمامی ندارد! از ایددالیست یا خیالپرداز بودن، تا واپس گرایی و اخیرا هم انتساب به داعش و غیره!

وقتی در انقلاب 1798 فرانسه مردم به: خیابان ها ریختند و شورش کردند، و نهایتا زندان باستیل را گشوده، و زندانی ها را آزاد کردند، جمهوری های بعدی از ترس: اتفاق اقتادن دوباره این حوادث، به فکر فرو رفتند. آن ها نمی خواستند هدف حملات مبارزان باشند، و یک روزی ببینند که مردم، دسته جمعی به سراغ آن ها آمده اند. از جامعه شناسان زیادی برای این کار دعوت کردند، تا بتوانند انرژی موجود در انقلابیون را، تخلیه و آن را آرام کنند. و از آنان موجودی خنثی بسازند.

   بسیاری از فلاسفه و سیاستمداران فرانسه، قتل عام انقلابیون را پیشنهاد دادند و تئوری معروف: انقلاب فرزندان خودرا می خورد را، مطرح و گفتند اشکالی ندارد که انقلاب، فرزندان خود را بخورد و از بین ببرد! اما دولتمردان دیدند که: توانایی این کار را ندارند، و انقلابیون پر انرژی تر از همیشه بوده، و روبه افزایش هستند. تا اینکه نظریه جدید اخته کردن! یا سترون نمودن انقلابیون در دستور کار قرار گرفت، و آن ین بود که یک تغییر کوچک رفتاری به آنان بدهند، و آن ها را از کف خیابان ها به کافه ها بیاورند، تا در آنجا شعار بدهند و آنقدر بر سر یکدیگر بزنند، تا از هوش بروند!

آنها توانستند فحش دادن یا ناسزاگویی به دولت را، به پرخاش بر علیه یکدیگر تبدیل کنند، و برای تضمین این فحاشی، تجاوز به عنف را هم اضافه کردند. لذا در همان موقع دستور دادند تا قانونی تصویب شود. براساس این قانون، لباس پوشیدن برای زنان منع شد، و هر زنی شلوار بپا می کرد و: یا روسری به سر می انداخت دستگیر و زندانی می شد. این روش برای سهولت تجاوز به: عنف بود تا افراد کاملا درگیر مسائل داخلی، جنسی وشخصی و خصوصی  شوند، و از پرداختن به سیاست و انتقاد از دولت دست بردارند.

  اکنون فرانسه به این بلوغ رسیده، تا بیماری اصلی خمودگی و افسردگی جوانان غرب را تشخیص دهد، و با آن مبارزه کند. به نظر ما جوانان غرب لازم نیست زیاد هزینه کنند، و در جاهای پر خطر عقاید خود را ابراز کنند، و یا دست به اعتراض بزنند. کافی است به همین پارتی های شبانه بروند، و پارتی آن ها را به هم بزنند، و یا مراکز فساد وفحشا را تخریب و به آتش بکشند.

این عمل باعث می شود تا، آن ها بجای پرداختن به حفاظت از پارتی ها، در لاک خود بیشتر فرو بروند، و نیروهای نظامی خود را در اطراف مناطق حساس افزایش دهند، و این امر یعنی چند برابر شدن هزینه های نظامی، که چون در آمد کافی برای ادامه آن ندارند، لذا در کوتاه مدت باعث شورش نیروهای امنیتی شده، و رژیم فرانسه و همه رژیم های فاشیستی غرب را نابود می کند.

法国法西斯政府,必须消除。

看来,现在我们到今天为止,等待新一代的法国青年。法国青年,包括颜色和戴高乐派,因此知道戒严在它的结束每一个国家,如果你不打可能是99%的美国人的命运,从运动受到影响。并长期感叹吃的机会。他们甚至可以是美国最重要的是,抑郁症了。

但它不是安全性,毒品和酒精的分布和组织智力咖啡馆和轻浮聚会,所管理的法国政府,军事和安全,以及人民在您的生活中没有一个角度的性质,是最后一代欺骗,他们引入在幼儿园一个假想的自由和生命!你所花费的时间。他们只是围坐在咖啡馆和夜间派对,黑暗和压迫侮辱!否则他们不会工作,除非他们侵略对方或与对方怀里就忘了痛!

基本上咒骂法国哲学家和知识分子发明的!也许没有想过因为你骂?但法国知识分子和哲学家和科学家知道为什么你咒发誓,你感到高兴,并批评和诅咒你!但是其他的事情可以做!因为他们必须拯救更多的侮辱,比如弓和枪打你。而污名化这还不是全部!理想主义者和富有想象力的存在,给落后,最近由于伊希斯等等!

当1798年革命的法国人:街头反抗,终于打开了巴士底监狱,囚犯释放,恐惧的下一个共和国:本Aqtadn再次发生这种情况下,思维去了。他们并不想攻击的战斗机,有一天看到有人来一起做。社会学家乐于这样做,以能源革命,卸载和平静。并让他们空挡。

   许多哲学家和政治家在法国革命者的大屠杀提供和著名论断:革命吃它的孩子问,他们不介意的革命,他们的孩子吃和销毁!但有关部门调查发现,有能力做的工作,而革命党人比以往任何时候都更有活力,并不断增强。直到阉割的新理论!或消毒的革命党人提上议事日程,而正是这一点使他们的行为,一个小的变化,并把它带到街头,酒吧,他们在那里每个呗等,直到他们的智慧!

他们发誓或侮辱反对政府,变得有攻击性对抗对方,并确保意淫,他补充说强奸。因此,同时下令批准的法律。根据这一规则,礼服女性被禁止,任何一个女人站在裤子,要么扔头巾被警方抓获。该方法为便于强奸:强奸已全面介入国内问题,性和个人及私人,并从事政治,停止批评政府。

  法国目前拥有的成熟,原有疾病和抑郁症,长西青年认识,并与它战斗。我们不需要高成本的西方青年,并在高风险地区,以表达自己的意见,或者抗议。只要到了晚会,党是破坏或毁坏和烧毁腐败和卖淫的中心。

这使得它,而不是处理当事人的保护,他们去进一步的炮弹,他们的部队在敏感地区增加,这意味着军事开支增加了一倍,在当足够的收入来继续这样做在短期内骚乱的安全部队,而法国政权和所有的法西斯政权摧毁了西方。

  • سید احمد حسینی ماهینی

اقتصاد مقاومتی چند ملیتی!

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

اقتصاد مقاومتی ایران توانسته است در: دوران تحریم و با بدترین روشهای کنترلی، و زشت ترین دستبرد های آماری غرب، دارای قوی ترین کار کرد باشد. که نمونه آن تست خودرو سازان و: نقدینگی مردم و بانکها بود که هرسه جواب مثبت بالایی داد. اما اکنون به بررسی اقتصاد مقاومتی چند ملیتی می پردازیم: نمادعینی آن همایش بزرگ اربعین در سراسر جهان است.

عراق برای هر ویزا مبلغ  40دلار نقدا دریافت می کند، واگر در یک محاسبات همتراز، همه را در این حد ببینیم 40ملیون نفر در ماههای محرم و صفر به: زیارت امام حسین ع می روند، که 1.6میلیارد دلار فقط حق ویزای آن ها می شود. واین البته ممکن است برخی ها پرداخت نکنند، یا بدلیل هموطن بودن از آن معاف و: به صورت مالیات و عوارض پرداخت نمایند، ولی بهر حال درامد بالقوه است: که میتواند بالفعل تبدیل شود. یعنی این مبلغ 40دلار در واقع سرانه: هزینه های امنیتی واداری هر نفر زائر است. ولو از او گرفته نشود.

  از آنسو هر زائر، ده شب هم بیتوته کند، هزینه هتل هرشب 40 دلار باشد 16میلیارد دلار، هزینه مورد انتظار برای اسکان این زائران است. واگر تغذیه هر زائر روزی 4 دلار، و متوسط برای ده روز 40دلار شود باز هم به مبلغ 16 میلیارد دلار می رسیم، و به همین میزان هزینه ایاب و ذهاب ، خرید سوغاتی و هزینه بهداشت و درمان و ..را محاسبه کنیم، می بینیم گردش مالی عظیمی هم بصورت: مورد انتظار و هم واقعی وجود دارد.واین گردش مالی عظیم فقط: مخصوض کشورهای خط مقاومت و هوادارانآن است، که شیعه و دوستدار اهل بیت هستند.

     دیگر سو، این ها همه ظاهر قضیه است، اما باید کمی عمیق تر بررسی کنیم: برای تغدیه 40میلیون زائر، در مدت 2ماه چه مقدار برنج تولید می شود؟ وچه مقدار گوشت ودام خریداری می شود؟ وچه مقدار کارخانجات پارچه بافی و: غیره رونق پیدا می کنند؟ و اگر دقت کنیم این تولیدات غالبا از داخل عراق و یا ایران نیست، بلکه از همه کشورهای جهان وارد می شود، یعنی اینکه اقنصاد اربعین، همه دنیا را با خود دارد.

   چراکه علاوه بر کمک به تولید و مصرف، گردش مالی عظیم همایش اربعین، پس انداز هم در این حوزه، درصد بالایی را بخود اختصاص می دهد، که غالبا به صورت نذورات در: داخل حرم ها ریخته می شود و: اغلب بصورت طلا و آذین بندی: گنبد ومناره ها و نگهداری و خرید ابنیه و املاک،  سرمایه گذاری می گردد. بطوریکه مثلا در ایران آستان قدس رضوی، برای خود یک تراست و کارتل بزرگ چندملیتی می باشد. وشاید بتوان گفت همه بناهای تاریخی، مخصوصا بقاع  متبرکه امامزادگان، همگی این پشتوان مالی را برای مردم اطراف خود دارند.

توزیع عادلانه هم دراین بخش عظیم اقتصادی، یک رویه دائمی و ملموس است. یعنی زائرانی که فقیر هستند، و یا سرانه خود را نمی توانند بپردازند، معمولا رایگان پذیرایی می شوند، بطوریکه هیچکس از این 40میلیون، از انجام مناسک باز نمی ماند و: کمبودی هم حس نمی کند. و کسانی که دارای مکنت مالی و: ثروت بیشتری هستند، آن ها هم با توزیع و تقسیم غذا و بخشش امکانات رایگان، در این عدالت اجتماعی سهیم می شوند.

اقتصاد مقاومتی شیعیان، تمام صنایع و اقتصاد جهان را هم رهبری و هدایت می کنند. زیرا تقاضا را در زمان های مشخصی تحریک می کند، که این تقاضا ها باعث افزایش: فروش کالاهای حلال می شود. و صنایعی که به غذای حلال، و صنایع پوشاک و دیگر صنایع حلال، وابسته هستند تقویت می شوند. صنایع حلال در واقع یک صنعت مقاومتی است. زیرا دولت عربستان یا قطر و امثال آن، هرگز به فکر صنایع و اقتصاد حلال نیستند، بلکه بر عکس بیشتر منابع مالی را، از مسلمان ها گرفته و: صرف صنایع حرام چون تسلیحات شیمیایی و: کشتار جمعی و قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی، توسعه مراکز فحشا و افزایش رسانه های ضد اخلاقی می کنند.

   بنابر این همانطور که در سیاست: بین خط مقاومت و خط سازش جدایی است، در اقتصاد هم همینطور است. اقتصاد حلال یک اقتصاد مقاومتی و: اقتصاد حرام یک اقتصاد سازشی است، که از سوی دولت های سازشکار پیگیری می شود، و کاملا هماهنگ با آن عمل می کند. زیرا برای کسب در آمد های نامشروع، باید! هزینه های نامشروع هم انجام داد.

耐多国经济!

伊朗的经济性是制裁和控制程序的最糟糕的时期,也是最丑陋的统计打破西方最强大的工作。汽车制造商和样品测试:银行的流动性和前三名均为阳性。但现在的经济实力,多国研究解释:一个伟大的会议具体象征四十世界各地。

伊拉克$ 40现金签证费将收到,如果在计算相提并论,这一切是看到4000万人在回历和萨法尔月至:前往伊玛目侯赛因去,$ 1.6十亿就是正确的签证是。这当然可以不付费,或由于其同胞免除,并支付税收和关税,但可以实现的潜在收益。 $ 40即每人朝圣者和管理安全人均费用的总和。即使他不采取。

  从朝圣者的另一边,十夜小屋,每晚酒店费用为$ 40至$ 16个十亿,预期的成本,以容纳朝圣者。如果喂,每天香客$ 4及$ 40的平均十天仍达到$ 16个十亿,而且运输成本,购买纪念品和医疗保健成本和..ra计算,我们可以看到这两个巨大的营业额:预期和实际成交Dard.vayn大只:Mkhsvz线电阻和球迷,谁是什叶派和爱的家庭。

     而另一方面,这些都是如此,而应该看深入一点:给源40万朝圣者,有多少大米生产2个月?耗材可以购买多少肉?什么样的纺织工厂和金额:其他茁壮成长?如果我们观察一下这些产品往往是从在伊拉克和伊朗,但在世界上,也就是四十经济的各个国家在十字路口,整个世界与他们同在。

   因为除了生产和消费,巨量成交第四十次会议,在这方面的储蓄占比较高的比例,这往往发誓在圣所倾,往往只是黄金和装饰类别:圆顶和尖塔和维修以及购买建筑和房地产投资者。因此,例如,伊朗拉扎维,对于大型跨国公司信任和卡特尔。也许所有的古迹,圣地尤其是圣地,所有的财务后盾,为他们周围的人。

这两个主要经济部门,一个永久的和有形的做法,公平分配。谁是穷人,或人均不能支付的朝圣者,他们通常是免费的接待,使任何一个这40亿美元,不保持开放的做法,并没有时间就没有意义了。而那些与金融财富:更多的财富,他们还分发了食品和免费设施的礼物,都参与了社会正义。

什叶派抵抗经济,各行业和全球经济已经导致。因为它刺激在某些时候的需求,需求的增长:销售溶剂。而行业是清真,犹太教和服装行业与其他行业,都依赖于放大。清真产业是电阻行业。沙特阿拉伯或卡塔尔政府等,从来没有想到工业和经济的不溶剂,反而更多的资金,穆斯林又花了禁止行业如化学武器:大规模谋杀和贩毒和酒精,开发卖淫,并增加他们的不道德的媒体。

   因此,如在政治:电阻和隔离线之间折衷,经济是相同的。性和耐溶剂经济经济:一个经济体的非法经济妥协,妥协是国家供电,其服务完全同步。因为这是非法的!价格也是不合法的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

پیام به جوانان فرانسه: پیروزی نزدیک است

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

از اینکه شما را به داعش متهم کنند، یا داعش اعلام کند: عملیات را آن ها انجام دادند، هیچ ترسی به خود راه ندهید، ما هم در دوران انقلاب اسلامی، وقتی می خواستیم با شاه مبارزه کنیم، به ما می گفتند کمونیست و واپسگرا و این قبیل حرفها. اکنون شما مردمک چشمان مستبد: فرانسه را هدف قرار داده اید و: او گیج و منگ شده ونمی داند چه می کند، و چه می گوید! ابتدا گفت حمله به مرکز فساد و فحشا پاریس، کار داعش بوده و امروز می گوید کار بلژیک است! اول گفت همه را دستگیر کرده، ولی حالا به همه خانه حمله می کند، تا مثلا آن ها را دستگیر کند.

آن ها حتی به مسلمان هم حمله کردند، مسجد بزرگ پاریس را آتش زدند، و چه جنایت ها که نکردند تا: از این گیجی بیرون بیایند، ولی خوشبختانه هنوز منگ مشروبات هستند، که خورده اند والکلی که مصرف کرده اند. آن ها می خواستند که با مشروبات الکلی، از ایرانیان پذیرایی کنند و می گفتند: جزو سنت های اصیل فرانسه، سرو مشروبات بر سر میز شام و نهار است. در حالیکه در اسلام مشروب خوردن حرام است، و حتی مسلمان نباید بر سفره ای که: در آن مشروب سرو می شود حاضر شود، و باید که صاحبخانه را نیز از این کار منع کند.

  ولی بگذارید هرچه می گویند، بگویند. راه شما راه درستی است. فقط باید مراکز فساد و فحشا را از بین برد، و جلوی فاسد شدن جوانان ایستاد. تنها راه رشد دیکتاتور ها این است که: جوانان کاری به سیاست نداشته باشند، و سرشان به پارتی و مواد مخدر گرم باشد. شما می بینید در آمریکا، با اینکه نهضت 99درصدی شد، ولی به نتیجه نرسید و هنوز هم، مردم آمرکا نمی دانند چرا نمی توانند: کوچکترین لرزه ای بر اندام پلیس فاشیست آمریکا بیاندازند. آن ها هم اگر مثل شما فکر کنند، و بجای اعتصاب های خیابانی بی حاصل، به مراکز پارتی های شبانه حمله کنند، خواهند دید که پایه های حکومت آمریکا هم می لرزد.

آنها تابع سیاستی هستند که: قول و عمل مخالف یکدیگر هستند، و به اینکه دروغ های باور پذیر بگویند، افتخار می کنند. لذا شعار دموکراسی و عدالت از طرف آن ها، فقط یک دروغ باور پذیر برای آرام کردن توده ها است. در حالیکه در اسلام گفته می شود که: حرف و عمل شما باید یکی باشد. و این توصیه اخلاقی وقتی اهمیت آن روشن می شود، که بدانیم فرق بین دنیای غرب با اسلام واقعی، همین است که غرب به هرچه می گوید عمل نمی کند! ولی انقلاب اسلامی درپی آن است که: گفته های درست بگوید و خود اولین کسی باشد: که به ان عمل می کند.

بطور مثال آمریکا و اروپا می گوید: که با مواد مخدر مبارزه می کند، یا مشروبات الکلی را بد میداند، یا نهاد خانواده را تشویق می کند! یا صحبت از حقوق بشر و قانون اساسی می کند، ولی می بینیم که درست بر عکس است. از موقعی که آمریکا بر افغانستان مسلط شده، تولید مواد مخدر هزار برابر شده، وحتی برای بهتر حمل کردن آن، از هواپیماهای نظامی و: پوشش دیپلماتیک استفاده می کنند. جالب این است که همان مواد مخدر، را خودشان مصرف نمی کنند، بلکه به جوانان کشور خودشان هدیه می دهند!

لذا راه مبارزه با امریکا، راه مسالمت یا اعتصاب ارام نیست، بلکه همان راهی است که ایرانی ها انتخاب کردند، و آمریکا و شاه را از ایران بیرون راندند. و ان این بود که حملات خود را، به دو رکن اساسی امپریالیسم و استبداد داخلی افزایش دادند: یکی بانکها و دیگری مراکز فحشا بود. آتش زدن بانک ها و سینما ها، باعث شد تا رژیم از بین برود! حتی نیاز به جنگ مسلحانه هم نبود، بار ها فقط امام خمینی تهدید کرده بود که: حکم جهاد می دهم ولی لازم نشد!  اکنون نیز جنگ مسلحانه یا اعتصاب آرام، راه حل ازبین بردن حکومت آمریکا نیست، زیرا که آن ها قادرند بزرگترین: جنایات ها را مرتکب شوند و : کسی با آنها مقابله نمی کند. و این به دلیل وجود بانک ها و: مشروب فروشی ها است. بانکها پول آن را تامین می کنند، و مشروب فروشی ها کله آنها را داغ می کنند! لذا باید در فرانسه و اروپا و حتی امریکا، مردم بانکها و مراکز فساد را آتش بزنند، و ملت خود را از بردگی برای بانکها نجات دهند.

 

消息法国青年:胜利就不远了
你指责伊斯兰国家,或ISIS有:操作他们没有在你的方式任何的恐惧,我们的伊斯兰革命,他想与王对抗,告诉我们,共产党和倒退等等。现在眼睛瞳孔:法国的暴君有针对性的:他感到困惑,他们不知道该怎么做,和它说什么!说对腐败巴黎,伊西斯攻击,而今天表示,比利时是工作!我说全部落网,但现在家里所有的攻击,逮捕他们,例如。
他们甚至攻击穆斯林,巴黎大清真寺烧毁,什么是犯罪是:走出这种混乱,幸好还是提供饮料猛,谁也未能有饮酒。他们希望酒精,伊朗人接待和说,法国的高贵传统,在晚餐和午餐以及白酒。虽然饮酒是被禁止的伊斯兰教,甚至在桌子上是存在的地方酒供应,而且房东也不能阻止它的穆斯林不应该。
  但是,让我说什么,他们说。你的方法是正确的方式。只是腐败中心被毁,和青年的腐败站了起来。成长独裁者的唯一方法是,年轻人不都与政治,头一个派对药物和温暖。你看,在美国,有99%的运动,但失败了,但是,人们不知道为什么就不是美国的最小警察拍摄的地震在抛出一个法西斯国家。他们也一样,如果你想您所想,而是打一个荒芜的街道,夜间党中央的攻击,他们会看到,动摇美国政府的基础。
它们是承诺和实践互相反对,并相信谎言被告知,是值得骄傲的政策。民主和正义代表其的口号,只是一个可信的谎言安抚群众。然而,在伊斯兰教有人说,你应该是言语和行动。其重要性变得清晰时,道德的意见,要知道真正的伊斯兰和西方之间的区别,这就是韦斯特说不行!但是,随着伊斯兰革命就是你的说法是正确的,是第一个:它服务。
美国和欧洲为例,说,药物或知道一个坏的酒精,或鼓励家庭!或谈话人权和宪法,但我们看到的是相反的。从那时起,美国一直主宰阿富汗,毒品生产一千遍的,即使是更有效地执行军用飞机:用外交掩护。有趣的是,同样的药物,他们不吃,但年轻人自己的礼物!
因此,对美国,和平与否和平罢工,但伊朗人的战斗选择的道路,而美国和伊朗国王被驱逐。而这是他的攻击,帝国主义和地方专制的两大支柱提出:一是银行和其他卖淫中心。放火焚烧银行,电影院,取得了政权已经一去不复返了!甚至没有要求武装冲突,很多时候只能霍梅尼曾威胁我的圣战,但没有必要的!
现在,武装冲突或袭击和平解决消除美国政府,因为它们能够最大:犯罪承诺:一不处理。这是由于银行:酒吧。银行的钱可以提供,并禁止他们的头是热的!因此,在法国和欧洲,甚至美国,人们烧的银行和腐败,并要将自己的百姓从奴隶到银行。
  • سید احمد حسینی ماهینی

آسیب شناسی: جاذبیت های داعش.

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

داعش با عملیات پاریس، چشم فرانسه را کور و او را گیج  و منگ کرد، و همین امر باعث افزایش محبوبیت آن شد. بطوریکه در نرم افزار تلگرام، هزاران نفر فالور بوده و درخواست عضویت آن را دارند، ! چهارتن از اعضا انتحاری حمله: جمعه خونین پاریس که فرانسوی هستند، این امر را ثابت می کند که: شاید تمام اعضا آن فرانسوی و: احتمالا از فرزندان اشخاص بانفوذ در: اداره پلیس فرانسه هستند، که به همین علت تا کنون در باره: هویت آنان چیزی گفته نشده است.

یکی از دلایل محبوبیت داعش، ادعای عمل به قران و اسلام است. برای اینکه بدانیم این کار چه اثرات عجیبی دارد، به مثال مائو در چین کمونیست، و آل سعود در عربستان اشاره می کنیم: مائو اصلا محبوبیتی در چین نداشت، امپراطور یا پادشاه چین هم در گیر جنگ: با ژاپنی ها بود، مائو که درس خوانده مسکو بود، تصمیم به موج سواری گرفت، و به اعضا خود گفت: ما ادعا می کنیم که هوادار شاه چین هستیم، و با او در یک جبهه برعلیه ژاپن جنگ می کنیم . و هنگامی که خوب قوی شدیم، انقلاب کرده حکومت چین را ساقط می کنیم.

 در عربستان هم همینطور بود، آل سعود که یهودی بودند، تصمیم گرفتند با تغییر مکان و مذهب، خود را هوادار سر سخت پیامبر اسلام! جلوه بدهند تا به اهداف خود، در سیطره بر قلب امت اسلامی دست پیدا کنند. آن ها که در زمان شاه اسمعیل صفوی، مشمول طرح اخراج کامل یهودیان شده، و از تبریز تبعید شده بودند، در کویت زندگی می کردند. در ظاهر مسلمان شده و به عربستان رفتند، و به مکه و مدینه حمله کردند و: پس از خودنمایی های زیاد، موفق به حاکمیت در ان جا شدند. اولین کاری که کردند، برای انتقام از شیعیان و طرفدارن شیخ صفی و شاه اسماعیل، قبور ائمه را تخریب واز بین بردند. آن ها سال ها مردم را به این صورت فریب دادند، و گفتند: ما عاشق دین اسلام هستیم ولی شیعه را جزء دین نمی دانیم!

اکنون نیز این موج سواری را، به عهده داعش گذاشته اند. جامعه شناسی داعش، آینده پژوهی عمیقی دارد و میداند که: هرچه بگذرد مردم بیشتر به دین اسلام گرایش پیدا می کنند، لذا برای موج سواری خود را شدیدا: وابسته با اسلام و با عقاید افراطی نشان می دهد، تا کسی راجع به اصالت آن ها سوالی نداشته باشد. همینکه بشنود داعش یک رستوران و: محل فساد وفحشا را در مرکز فساد دنیا، یعنی پاریس منفجر کرده، از شادی در پوست خود نمی گنجد.

عملیات روز جمعه داعش، هم خواسته اعضا آن بوده و: هم گرایش جهانی و: مطالبات مردم دنیا محسوب می شد. به همین دلیل هم در اجرا موفق بوده، و هم در موج سواری . گرچه با تحقیقات کوتاهی که انجام شده، این عملیات خود جوش بوده، و حتی نقش جناح توبه کرده سازمان مجاهدین خلق، در طراحی آن آشکار است، ولی به دلیل مقبولیت عام و جهانی این عملیات، داعش آن را مصادره کرده، و برای حسن شهرت خود، مسئولیت آن را فبول نموده است.

جاذبه دیگر داعش در این است که: در جاهایی عضو می گیرد که، کم کاری جمهوری اسلامی کاملا مشهود است. چون مسئولان دولتی و دیپلماسی ایران، به دلیل خود باختگی در مقابل آل سعود و اروپا، از تبلیغات در این دو منطقه جلوگیری می کنند. یعنی در مورد اروپا و اعراب، هیچکس به خود اجازه نمی دهد سوال کند: که آیا اینجا واقعا دموکراسی هست یا خیر؟ با اینکه همه میدانند در عربستان، تاکنون انتخاباتی نشده است، هیچکس حتی مردان جمهوری اسلامی، مطرح نمی کنند چرا در انجا حقوق اساسی مردم، و حقوق بشر رعایت نمی شود؟ در اروپا هم همینطور است، فرانسه و انگلیس مزدوران زیادی بعنوان تحصیلکرده در ایران دارد، که اجازه طرح حقوق بشر را نمی دهند! با اینکه میدانند که بزرگترین: زندان ها در این دو کشور است و دوربین های جاسوسی، حتی اتاق خواب مردم را هم رها نمی کند.

اگر امام خمینی اصرار بر: شعار مرگ بر آمریکا نمی کرد، شاید راجع به آمریکا هم چنین روشی درپیش گرفته می شد. لذا مردم اروپا و عربستان و:  کشورهای تحت سیطره آن، مهمترین منبع پرورش نیرو برای داعش است. مثلا در چچن، ایران هیچگونه فعالیت اسلامی ندارد، ولی عربستان دارای مدارس متعدد دینی است، که همه اعضای مهم داعش از این مدارس هستند.

ه پنج نشست تخصصی در سرای اهل قلم

病理:ISIL魅力。

伊西斯与操作在法国巴黎眼睛,蒙蔽了他头昏眼花,从而提高其知名度。随着应用的电报,成千上万的追随者和其成员都是!自杀式袭击周五在巴黎的四名成员,法国是血腥的​​,它证明了:法国人也可能是孩子在派出所法国最有影响力的人,谁这么以往任何时候都认同或许是所有成员他们没有说什么。

原因之一伊希斯的普及,声称古兰经和伊斯兰教的做法。要知道,这有什么奇怪的影响,毛泽东的共产党中国和沙特阿拉伯的例子是:毛根本不是在中国,中国的皇帝或国王在战争中与日本,毛教训流行阅读莫斯科,决定乘势而起,和委员表示,我们主张亲沙阿中国,并与他在一个统一战线,反对日本的战争。而当我们好强,我们的革命,推翻中国政府。

 此外,在沙特阿拉伯,沙特,谁是犹太人,决定搬迁和宗教,他的顽强先知的支持者!落实目标,在伊斯兰国家的增益控制的心脏。沙阿伊斯梅尔·萨法维认为,受全犹太人驱逐出境的计划,并已被驱逐出大不里士,生活在科威特。显然,改信伊斯兰教,并前往沙特阿拉伯,并袭击麦加和麦地那之后的演出很多,他们能够在其统治。你要报复的什叶派和Sheikh Safi和沙阿伊斯梅尔的支持者的第一件事情,破坏了伊玛目墓葬从他们中间。他们是被欺骗的人,说:我们爱什叶派穆斯林的宗教,但我们不知道!

现在也乘着这股浪潮,有伊希斯的责任。社会学伊希斯深期货和知道伊斯兰教倾向于传递更多的人,所以极力为您踏潮:联想与伊斯兰极端主义思想展现给某人的真实性现在的问题是没有。当我听到伊希斯餐厅:腐败,腐败在世界的中心,巴黎发生爆炸,快乐不适合你的皮肤。

操作伊希斯周五,成员被要求:全球趋势:全球需求。这就是为什么运行是成功的,并在海浪中。虽然一些研究完成后,这个动作是自发的,而追悔莫及人民圣战者组织甚至作用是显而易见的,它的设计,但由于操作的普遍的吸引力,ISIS它没收,并为信誉你的责任是准备承认它。

其他景点ISIS是,当一个成员是伊斯兰共和国是显而易见的疏忽。因为政府官员和伊朗的外交,自尊,因为·沙特和欧洲,在这两个方面的广告,以避免。这是关于欧洲和阿拉伯人,不允许任何一个要问:这真的是民主国家还是不是?虽然沙特阿拉伯众所周知,一直没有选举,没有一个伊斯兰共和国甚至是男人,问为什么没有基本权利和人权得不到尊重?在欧洲,也为许多法国和英国的雇佣兵训练的伊朗,不允许人权行动计划!即使他们知道,最大的:在监狱中两国和间谍相机,不降连人的卧室。

如果霍梅尼,坚持:“美国去死也不会,或许对美国是这样的方法获得通过。因此,人们在欧洲,沙特阿拉伯和国家被它主导的,伊斯兰教育最重要的来源就是力量。例如,在车臣,伊朗没有任何伊斯兰活动,但英国有众多的宗教学校,这些都是极端学校重要的成员。

  • سید احمد حسینی ماهینی

پیش بسوی قبله اول و دوم

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ | ۰ نظر

اگر حزب الله لبنان به سوی قدس، و یمنی ها به سوی مکه راهپیمایی کنند، امام حسین ع از آن ها راضی تر خواهد بود، واگر قصد شهادت در راه حسین ع را دارند، این بهترین گزینه است!زیرا امام خمینی کبیر، بنیانگذار جمهوری اسلامی گفته است که: راه قدس از کربلا می گذرد، و اکنون زمان آن است تا این شعار، تحقق یابد و تا دیر تر نشده فکری به حال آن بشود. تا کی باید تجمعات میلیونی فقط در داخل ضاحیه، یا برج البراجنه باشد؟ و تاکی باید یمنی ها فقط: به خیابان اصلی صنعا بیایند؟ آیا نباید از پتانسیل این سیل جمعیت، بخوبی استفاده شود؟

البته اگر لبنانی ها و یمنی ها قول بدهند، که این کار را بکنند، مردم هم از کربلا به سوی آن ها خواهند رفت! زیرا کسانی که در فاصله بین کربلا و مکه قرار دارند، بسیار مشتاق تر هستند و اگر صدایی از یمنی ها بر آید، آن ها هم میتوانند حتی قبل از: زیارت اربعین به زیارت خانه خدا بیایند. وکسانی هم که بین کربلا و قدس، قرار دارند در شوق زیارت بیت المقدس بی تاب هستند، تا در مسجدی نماز بخوانند که قبله اول مسلمین بوده، و تمام انبیا الهی در ان نماز خوانده اند.

البته این کار نیاز به تبلیغات وسیع ندارد، یعنی لازم نیست همه رسانه هاس غرب و شرق اعلام کنند، تا مردم بیایند. در این جا رسانه دیگری کار می کند و آن فطرت بشری است. اگر روزی همه مردم به سوی قدس حرکت کنند، تا نماز جمعه را در آنجا بخوانند، هیچ کس نمی تواند مانع آن ها شوند. حتی دشمنان نیز از حمله کردن می ترسند. در تمام راهپیمایی ها ما شاهد هستیم تا: همه آن ها در کمال سلامت به نتیجه می رسند، حتی اگر تعدادی هم کشته شوند، کسی از راه بر نمی گردد. بلکه در فرصت های بعدی تعداد بیشتری می آیند.

راهپیمایی اربعین درست در: سالی اتفاق افتاد و شروع شد که صدام رفت! در ابتدا فقط مردم نزدیک به کربلا این کار را کردند، ولی اکنون به یک همایش میلیونی سالانه، تبدیل شده که از تمام مراسم مذهبی و: غیر مذهبی هم بالاتر است. امنیت آن هم کاملا تضمین شده است و اگر کمی هم اشکال داشته باشد، کسی از رفتن به این همایش منصرف نمی شود.

با تحلیل شرایط فعلی می توان گفت: باید راهپیمایی دو قبله بر گزار گردد. زیرا اکنون فرانسه، که خود داعش را بوجود آورده، تصمیم قطعی دارد که آن را از بین ببرد. زیرا اگر این کار را نکند، داعش فرانسه را از بین خواهد برد! و این شرایط کاملا شبیه شرایط صدام است. دلیل اصلی اینکه آمریکا، صدام را از بین برد این بود که: صدام تصمیم جدی گرفته بود با موشک به اسرائیل حمله کند!

الان هم اگر فرانسه، داعش را ازبین نبرد باید منتظر باشد: تا همه دانسینگ ها و استادیوم های فوتبال از بین بروند. چیزی که فرانسه برای آن ها زیاد زحمت کشیده! و تقریبا در همین سفر اخیر رئیس جمهور ایران، اثبات کرد که حاضر است: شام خوردن با رئیس جمهور ایران را تعطیل کند، ولی شامپاین خوردن را تعطیل نکند! و داعش روی همین نکته انگشت گذاشته اشت، و این نقطه، نقطه مرگ فرانسه است.

در دوران انقلاب اسلامی ایران همینطور بود، سال ها رژیم پهلوی زحمت کشید تا: دانسینگ ها و مجالس فصد و فحشا را راه اندازی کند، تویست داغم کن! را درست کند و مجالس: بازی و شرابخواری را رواج دهد، و از همین راه حکومت می کرد. تا اینکه انقلابیون فهمیدند. از جمله کسانی که اصرار داشتند: این مجالس رقص و آواز را بر هم زند، طیف وسیعی از دانشجویان بودند که: به رهبری اینجانب عمل می کردند. مهمترین کار آن ها بمب گذاری: در مجالس لهو ولعب بود. سینماها را آتش می زدند. که یکی از آن ها بمب گذاری سال 1356 در: رستورانی در رشت بود. پایه های رژیم نه در هواپیماها بود، و نه در ارتش بلکه در همین مجالس بود: که لرزید و ازبین رفت.

لذا تحلیل ساده این حوادث به ما می گوید: حمله فرانسه برای از بین بردن داعش قطعی است، داعش هم با حملات به دخترکان نازپروده فرانسه، آن را تحریک خواهند کرد. بلافاصله بعد از کشته شدن سران داعش، و سقوط دولت اسلامی باید: راهپیمایی به سوی قدس و مکه آغاز شود.

پیش بسوی قبله اول و دوم


在此之前的第一和第二方向

如果黎巴嫩真主党耶路撒冷,也门游行朝向麦加,伊玛目侯赛因会更加满意,如果他们要牺牲在侯赛因的道路,愿他安息,这是最好的选择,因为伟大的伊玛目霍梅尼,共和国的缔造者伊朗说,道路耶路撒冷穿过卡尔巴拉,现在是时候这个座右铭,没有意识到,直到后来曾以为会。多长的反弹只是里面Zahyh万美元,帆船,Barajneh的是?心动过速应该只也门:萨那来大街?如果这种涌入的潜力,很好用的?

当然,如果黎巴嫩和也门的承诺,这是他们做的,它会去卡尔巴拉的人!对于那些谁是卡尔巴拉和麦加之间是更热烈。如果声音来自也门人民,也四十朝圣者来到之前可以参观神的殿。那些卡尔巴拉和耶路撒冷之间,与不耐烦希望访问耶路撒冷祈祷,在穆斯林的第一朝拜,上帝的所有先知都祈祷清真寺。

当然,这需要一个大规模的宣传活动不需要媒体哈斯西部和东部有,这样的人来了。它工作在其他媒介,它是人类的天性。如果有一天所有的人走向耶路撒冷,读取星期五祈祷在那里,没有人能阻止它。即使敌人害怕的攻击。在所有的演示,我们看到,所有可以安全地完成,即使某些被杀死,有人不来通过。但是,更多的是将在未来的机会。

第四十届游行就在那儿,开始时,萨达姆走了一年!起初,只有身边的人卡尔巴拉做到了,但现在一百万年会已经成为所有的宗教和非宗教更高。它的安全性得到充分保证,如果你有一点点问题,而不是从去这次会议劝阻任何人。

通过分析目前的情况可以说是举行集会任一方向。对于法国,谁创造了ISIS,决定摧毁它。因为如果他们不这样做,伊西斯会破坏法国!而且情况与萨达姆非常相似。最主要的原因,美国,萨达姆摧毁了萨达姆是严肃的决定攻击以色列导弹!

现在,如果法国,ISIS消除战斗应该等到所有Dansyng和足球场淘汰。法国辛劳为他们的事情呢!而几乎就在伊朗总统最近的访问,证明:与伊朗总统用餐关机,但不关闭喝香槟!和ISIS站在左边手指一点,而这一点,法国是不行了。

它是在伊斯兰革命中,多年的制度受到:丹麦人扬和事件放血和卖淫发射,热扭我!为了和议会:促进饮酒游戏,并统治了同样的方式。直到他意识到革命者。在那些谁坚持认为,舞蹈和唱歌破坏,谁的范围从学生到领导我的行为。爆炸的Ⅵb族的工作是无聊的聚会。电影院被烧毁。其中一人1356轰炸在拉什特一家餐厅。这一制度的基础是不是在飞机上,而不是在军事,而且在震撼和破坏的事件。

这些事件的简单的分析告诉我们:法国攻击与可爱的女孩Parvadeh法国,它会刺激攻击破坏某些ISIS,ISIS,共同提高。立即杀害的伊斯兰领袖和伊斯兰国家的倒台后必须开始走向耶路撒冷和麦加游行。

  • سید احمد حسینی ماهینی

تست اقتصاد مقاومتی، جواب مثبت بالایی داشت!

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

تست اقتصاد مقاومتی، جواب مثبت بالایی داشت!

دولتمردان ایران بدون آنکه بدانند، به یک تست اقتصاد مقاومتی دست زدند. و جواب ناباورانه بالایی از مثبت بودن آن دریافت کردند. که امید است از آن برای بهبود اوضاع بهره گیری کنند. در این تست گردش بالای پولی در اقتصاد ، توانمندی بانکها در ارائه خدمات پولی، و داشتن مازاد تولید به اثبات رسید. و این همان موضوع اعطای وام خودرو بود، که مورد استقبال مردم قرار گرفت، بطوری که مدت آن از شش ماه، به شش روز خاتمه یافت.

     این موضوع نشان داد که اولا :مردم دارای توان مالی بالایی هستند، و در ثانی به تحریک تقاضا هم، پاسخ مثبت می دهند. زیرا در عرض مدت کوتاهی 120هزار نفر، و هرکدام مبلغ صد میلیون ریال، به حساب خودرو سازان ریختند! خودرو سازان هم مانند اغلب تولید کنندگان، نشان دادند که نه تنها بیش از درخواست و: نیاز جامعه تولید کرده بودند، بلکه بازار اشباع شده را هم می توانند: شیفت بدهند و به مصرف بیشتر تشویق کنند. بانکها نیز ثابت کردند که میتوانند: در عرض مدت کوتاهی صدو بیست هزار وام 250میلیون ریالی را پرداخت نمایند! چیزی که ادعا می شد از پرداخت: وام سی میلیون ریالی ازدواج عاجز است.

   وقتی این تست بخوبی جواب داد، مسئولین بیدار شدند و این آزمایش را متوقف کردند. با متوقف شدن آن، هم ارزش خودرو تثبیت شد، و هم ارزش وام بانک ها، و هم توانایی مصرف کنندگان. حالا نوبت دولت است که دست از بازی با اقتصاد بردارد، و نقطه پایانی بر بحران سازی بگذارد. بحران سازی که با هدف سرنگون کردن: دولت قبلی کلید خورده ، هنوز بحران سازان نتوانسته اند: آن را مدیریت کنند. نمونه آن بازی با دلار و نرخ ارز است، که باید از آن دست بردارد، و به تولید و نقدینگی مردم تکیه کند.

    دولت ادعا می کند برای رفع کسری بودجه نیاز به فروش: دلار مازاد خود به قیمت های فزاینده دارد. کاری که در همه دولت ها انجام می شد تا: با جبران و یا کاهش کسری بودجه، موفقیتی را برای دولت در تفریغ بودجه ثبت نمایند. ولی دولت از کمبود بودجه نهراسد، زیرا کسری بودجه مانند: بدهکاری شخصی نیست که ضد ارزش باشد! و دولت سعی کند از شر آن راحت شود! بلکه این کسری بودجه هست، و کار بسیار مفیدی هم هست.

  البته کسری بودجه، مخالفان و موافقان زیادی دارد، اما در دولت اسلامی نباید مانند: دولت های غیر اسلامی فکر کرد، و باید دید که اسلام دراین مورد چه می گوید. لذا کسر بودجه نباید دولت ها را وادار کند که: سیاست های اشتباه و ضد مردمی را، در بودجه ها برنامه ریزی کنند. میتوان گفت به عبارتی : کسر بودجه یک افتخار است، چون دولت می تواند فقط از اعتبار خود، بدون اینکه پولی پرداخت کند، به مردم خدمات رسانی کند و: پروژه های عمرانی را تکمیل نماید.

  در واقع کسر بودجه نشان پیشرفت: برنامه های عمرانی و عقب ماندگی دریافت مالیات ها است. و این به دو صورت توجیه می شود: یا اینکه باید به مردم فشار آورد که: زودتر و بیشتر مالیات بدهند، و کمتر از معافیت های مالیاتی استفاده کنند. یا اینکه دنیا را مجبور کنیم که: نفت ما را گرانتر بخرند! و درنهایت بازهم فروش این نفت، مانند افزایش مالیات ها، فشار بر مردم مستضعف  جهان را دو چندان می کند. پس در افزایش مالیات ها، مردم ایران ضرر می کنند، و در افزایش قیمت نفت، مردم دنیا. زیرا دلالان نفتی هیچگاه، بهای افزایش نفت را از جیب خود نمی دهند.

راه فروش دلار های نفتی دولتی، به قیمت بالاتر هم خیانت مخفی به مردم است. زیرا با افزایش نرخ برابری دلار با پول داخلی، باعث بی ارزش شدن پول ملی، و تحمیل تورم فزاینده بر مردم است. لذا بهترین راه پرداخت اقساطی: بهای ماشین آلات و خدمات پیمانکاران: طرح های عمرانی است که: به کسی هم ضربه نمی زند. اصولا در اقتصاد جهان باید: فروش اقساطی را دولت انجام دهد، نه مردم! یعنی اینکه دولت طرح های عمرانی را تکمیل کند، و بصورت قسطی از مردم مالیات دریافت کند!

   نه اینکه مردم خودرو بخرند، و بصورت قسطی پرداخت کنند! تا دولت مالیات خود را تامین کند. کسر بودجه ، مانند بدهی ایران به کشورهای دیگر است، که اقتصاد دانان سعی می کنند: استمهال آن را نادیده بگیرند و: همه را به روز شده فرض کنند! و لذا جنگ روانی اقتصادی وسیعی را دامن بزنند.

تست اقتصاد مقاومتی، جواب مثبت بالایی داشت!

测试经济实力雄厚,有较高的肯定的回答!

伊朗当局不知道它去抵抗经济的考验。高,令人难以置信的积极响应收到。希望的是,它会用它来改善这种情况。在该试验中,钱在经济的流动,银行提供金融服务的能力,以及一个剩余成立。这是发放汽车贷款,这是由人们的欢迎,让六个月结束六天的问题。

     这表明高的人的资金实力,二来刺激需求,作出回应。因为在短期内,12万,而亿里亚尔支付,汽车制造商已经考虑到!像大多数制造商,汽车制造商,表现出他们的社区的需要,不仅是问题,但也可以饱和的市场:他们的变化,并鼓励更多的消费。银行证明:在很短的时间12万贷款支付2.5亿美元!据称哪些支付:三千万美元的贷款婚姻失败。

   当这个测试运行良好,当局醒了过来,停止了实验。要停止它,汽车的价值是固定的,贷款银行的价值,和消费者的能力。现在,发挥其经济状况,并结束这场危机。危机推翻政府的目的失败之前的关键,但没有电影人的危机:它管理。本场比赛与美元和汇率的一个例子,我们必须停止,人们依靠生产和现金流。

    政府声称,以消除财政赤字需要出售美元的盈余,价格上升。什么是抵消或完成所有状态降低赤字,成功的为政府创纪录的预算结算。但缺乏资金的恐惧,因为赤字,比如针对该是价值个人责任!而政府正在试图摆脱它很容易!但是,这是预算赤字,也很实用。

  预算赤字,很多利弊,但伊斯兰国家应包括非伊斯兰的思想,我们应该看到,在这种情况下,什么伊斯兰说。削减财政赤字迫使政府对我们人民的政策失误,在预算计划。这就是说:赤字是一种荣誉,因为政府只能自己的信用,没有工资,公共服务和项目完成建设。

  赤字有所改善方案的制定和欠发达的税收。这样就可以合理的方式有两种:要么你有推人了:更快,更多的税收,而较少采用的税收减免。或者说世界上,我们有我们的油更贵,买!最后,即使出售的油,如增加税收,这样做对世界贫困人口的压力。因此,增加税收,损害伊朗人民,以及油价上涨,世界。由于无油投机,石油价格不会拿出你的口袋里。

国有石油美元的销售,较高的价格出卖秘密向社会公布。因为随着国内货币的增长率兑美元,本国货币贬值,通胀上升和强加给人民。最好的方式来支付分期付款:设备和服务承包商的成本:建设项目是:不要动手打人。基本上,全球经济应该是:销售给政府,而不是人!这意味着,政府计划完成开发,并在税收分期付款!

   这并不是说人们不买汽车,并支付分期付款!为了满足他们的税收征管。赤字,如其他国家一样,经济学家试图债务:改期忽略:假设大家更新!经济和心理战的范围内搅拌。

  • سید احمد حسینی ماهینی

منت کشی غرب نتیجه نداد.

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

تاریخ غرب مملو از زندگی در: حرام زادگی ها است. وقتی که مسلمان ها اروپا را تسخیر کردند و: همه نقاط آن تا اسپانیا مسلمان شدند، آندلس یا اسپانیای آن موقع، طرحی ریخت که بسیار موفق بود! و توانست مسلمان ها را بیرون کند. و آن استفاده از زن و شراب و ایجاد محیط حرامزادگی بود. آن ها به این نتیجه رسیدند که زنان خود را، زیبا و بی حجاب کنند و آن ها را، بین مسلمان ها بفرستند و از طریق اغوا گری، با آنان هم آغوش نموده و ضربه خود را بزنند. و در بسیاری موارد از طریق شراب، انان را از حالت عادی خارج کرده،  و یا آنان را مدهوش کرده و از بین ببرند.

این روش ان ها جواب داد، لذا از همان زمان اروپا، برای رهایی از دست مسلمان ها، به حرامخواری و حرامزادگی روی آوردند. در قرون معاصر شاهد بیشترین فعالیت آن ها، در این زمینه هستیم و اساس فرهنگ سینمایی و هنری ، علمی غرب را هرزگی و شرب خمر تشکیل می دهد. البته آن ها که وارد این کار شده، و آن را تشویق می کنند، خودشان سعی دارند حتی: لب به الکل نزنند و یا مواد مخدر را اصلا مصرف نکنند!

     در قرن بیست و یکم می بینیم که: بالاترین ثروت و درآمد غربی ها در : قاچاق مواد مخدر یا اسلحه و کلیه در آمد هایی، که در اسلام حرام شمرده شده است. بیشترین تبلیغات ماهواره ها و رسانه های غربی، بر دو محور شراب و زن، و برخی بر محور خشونت هست. که همگی از نظر از نظر اسلام مردود است. و غرب از این شکاف استفاده کرده و: مسلمان ها را در سراشیبی نابودی قرارداده است.

متاسفانه از میان مسلمان ها نیز، گروهی همین استراتژی را برگزیده اند که: نمونه آن آل سعود است که، ضد اخلاقی ترین رسانه ها را حمایت می کند. شاهزاده های سعودی همگی هم، در راس گروه های قاچاق مواد مخدر هستند.

در داخل ایران هم گروههای نزدیک به آل سعود، این تفکر را دارند آن ها بدحجابی و بی حجابی را، مسئله مهمی نمی دانند. حتی از واحد های گشت نیروی انتظامی بخاطر: برخورد با الکلی ها و زورگیران، قاچاقچیان و جاسوسان ناراحت هستند! که در اصطلاح سیاسی به آن: تساهل یا تسامح می گویند، یعنی امر بمعروف و نهی از منکر نمی کنند! بلکه برعکس امر به منکر، و نهی از معروف می کنند.

اما اکنون افراط در این روش ها، اروپا و آمریکا به انتهای راه خودش سوق داده، و امیدی برای اینده آنان باقی نگذاشته است. غرب اکنون، هم از نظر ایدئولوژی شکست خورده، و هم از نظر اقتصادی به بحران های نهایی گرفتار شده است. تنها راه نجات آن ها آشتی با اسلام بود، که در مذاکرات برجام دیده شد. اکنون منت کشی آن ها نتیجه داده، و قرار است که رئیس جمهور ایران به اروپا برود، تا آشتی با تمام غرب را کلید بزند.

اما گویا عده ای هستند که این کار را دوست ندارند، و با انفجار مهیب در لبنان و عراق و حتی فرانسه، می خواهند مانع این آشتی جهانی شوند. البته آنها سالها سعی داشتند که: این انفجار ها را به مسلمانان نسبت دهند. اما کم کم مردم دنیا این را فهمیدند، و رسانه ها جای خود را به درستی شناختند، و برخی نیز به اسلام روی آوردند. برای بار دوم آن ها حتی اقدام به ظاهر سازی هم کردند، و با ایجاد دولت اسلامی خواستند بگویند: که حرف ما درست است .

     ولی این شگرد آنان نیز، امروز نقش بر آب شد. وجود  انواع و اقسام ملیت ها مخصوصا اروپایی ها، در گروه داعش نشان داد که ترور و و کشتار، فقط کار اروپائیان بوده وبس. زیرا اسلام دست مسلمان ها را بسته است، تا آنها جنایت نکنند. اما غرب به این چیز ها به عنوان خرافات نگاه می کند، و آن را مسخره می کند. غرب می گوید اگر تو قتل نکنی، دیگران تورا از بین می برند و می کشند: بکش تا زنده بمانی! در حالیکه در اسلام گفته می شود: کشتن یک نفر برابر با کشتن تمام انسان ها است! زیرا همان کسی که کشته شد، اگر زنده می ماند می توانست صاحب: فرزندان و ایل و تبار شود که، با کشته شدن او این سلسله قطع می شود، و دیگر هیچکدام به دنیا نمی آیند.


الغرب السباکة لا یعمل الالتزام.

西部管道不工作的义务。

西方的历史是充满生机:出生被禁止。当穆斯林征服了欧洲和穆斯林西班牙的所有部分,安达卢西亚和西班牙,然后规划出这是非常成功的!和穆斯林出来。并利用妇女和酒,是私生子环境。他们的结论是他们的妻子,他们的美丽和穆斯林之间的推出,其成立的诱惑,他们拥抱它,并把你的镜头。而且在许多情况下,葡萄酒,他们都出了正常,或者邀请他们和摧毁。

这样一来,他们说,这样以来欧洲摆脱穆斯林,走上Hramkhvary和私生子。在近几个世纪,最大的活动,在现场和电影文化和艺术的西方放荡,喝了起来。当然,那些谁进入工作,并鼓励它,他们力争把那些嘴唇碰酒精或药物不要喝了!

     在二十一世纪,我们看到,在贩卖毒品,武器和所有的最高收入和财富的西方人,是,它禁止在伊斯兰教。大多数卫星和西方媒体的广告,无论是基于酒色,有些是基于暴力。这一切都伊斯兰教是不可接受的。与西方已用这种差距:穆斯林的破坏是上下坡。

不幸的是,穆斯林,该集团采取了同样的策略,例如,它是在众议院沙特,最不道德的媒体支持。沙特王子,都在一起,在贩毒的头。

在伊朗境内靠近组沙特,的礼服和面纱,也不是什么大不了的想法府。即使是巡警大队民警进行治疗酗酒和勒索,走私和间谍都打乱了!这在政治上是:宽容或容忍地说,好,禁止恶不Bmrvf!相反,它是邪恶的,并禁止他们出名。

但现在沉迷于这些做法,欧洲和美国导致他的方式结束,并留下他们对未来的希望。现在西方,无论是在思想上的失败,并在最后的经济危机中抓住了。这是与伊斯兰教和解的唯一途径,被认为在谈判Brjam。所有的文字是平局,而伊朗总统去欧洲,与西方的一个关键调和的结果。

但是,如果人们谁不喜欢,并与黎巴嫩和伊拉克,甚至法国的爆炸,将被普遍和解来预防。他们曾试图多年:爆炸的穆斯林。但是,一点一点的人明白这一点,和媒体的正确识别,有的已经转向了伊斯兰教。对于第二次有人甚至它的外观,并建立一个伊斯兰国家想说的话,我们的话是真实的。

     但他们今天的实践中破灭了。有各种各样的民族,尤其是欧洲人,ISIS的显示,恐怖和毁灭,欧洲人的工作是唯一的个人主页网站计数器。穆斯林因为伊斯兰教是封闭的,所以他们不犯罪。但西方认为这些东西是迷信,这是荒谬的。韦斯特说,如果你不杀,杀,杀害他人虎:杀死一条活路!尽管伊斯兰教是说杀一人等于杀死所有的人!因为谁被打死的人会生存,如果部落的是,这个系列是由他的死亡打断,而不是孩子出生的任何。

  • سید احمد حسینی ماهینی

خود کشی تاریخی غرب.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

غرب، ساخته های خود را تخریب می کند!

افزایش تروریسم فیزیکی و: تخریب اماکن توسط عربستان، نشان می دهد که غرب و عرب تصمیم گرفته اند، حالا که خودشان در حال رفتن هستند، هرچه راهم که ساخته اند نابود کنند! شدت ناراحتی آن ها از رشد تمدن ایرانی، به حدی است که دست به خودکشی: سیاسی و تاریخی زده اند. و مردم دنیا نیز این روانپریشی غرب را، درک کرده و چشم طمعی به ساخته و پرداخته های غرب ندارند، وامید به ارث بردن از آن را از دست داده اند.

از هنگامی که انقلاب اسلامی پیروز شد، غرب ابتدا ممانعت از فروش یا ارسال: تجهیزات و فناوری خود به ایران را آغاز کرد. هواپیماهای اف 16 را که ایران خریده بود، تحویل نداد و حتی از تحویل قطعات آن هم خود داری، و پول ها را هم دزدید و به ایران پس نداد.  با تحمیل جنگ، خواست تمام آنچه را که داده پس بگیرد، و در این جنگ  مرحله دوم یعنی: تخریب و نابود سازی آنچه را، که دستاورد تمدن غرب بود، آغاز کرد. هواپیماهای ایران را مورد هدف قرارداد، و ساختمان ها و شهر های ایران را ازبین برد، و یک کشور مخروبه و نیمه جان برای ایران باقی گذاشت.

اما ایران چه کرد؟ از یک کشور مخروبه، اکنون کشوری ساخته است که: همه چیز آن بومی است و: دارای اقتصاد و فناوری کاملا برتر و بالاتر از همه است. دغدغه جمهوری خواهان، و کاندیداهای ریاست جمهوری امریکا، الان فقط ایران است! یکی از آن ها گفته که ایرانی ها، تروریست هایی هستند که پولدار شده اند! دیگران هم به دنبال جشن گرفتن برای: اجرای برجام هستند! زیرا با اجرای برجام، آن ها میتوانند کاسه های گدایی خود را، به سوی ایران دراز کنند تا: کمی از این ثروت های بزرگ ایرانی را، برای خود گدایی کنند.

هم اکنون تمام شرکت های آمریکایی، پشت دیوار نوانخانه های ایرانی صف بسته اند! تا از این برجام برای خود کلاهی درست کنند، و حاضرند به تمام خواسته های خود پشت پا بزنند، تا یک لقمه نانی، ایران به دست آن ها بدهد.

البته آل سعود هنوز هم، در توهم همان دوران قبل از برجام است، و حتی در زمان جنگ صدام علیه ایران زندگی می کند! وی با ایجاد گروه داعش، حمله به بحرین و یمن و سعی می کند:جسد بی جان آمریکا و اسرائیل را، باز هم مانند مترسک روبروی ایران قرار دهد! وعده میلیارد ها دلار به روسیه و آمریکا، برای ازبین بردن بشار اسد نشان می دهد: که هنوز فکر می کند: می تواند اینهمه پول ها را پرداخت کند!

اما آل سعود بداند، هرچه بیشتر در یمن تخریب ایجاد کند، یا در بحرین و عربستان مردم را زندانی کند، و یا در سوریه و لبنان و عراق، مردم را در انفجارات ازبین ببرد، بیشتر در منجلاب سقوط فرو می رود، و مردم یمن و بحرین و عراق و سوریه، از همین الان آماده اند تا مانند ایران، بر روی خرابه های انان، تمدن باشکوه و ثروتمند جدیدی را برپا کنند.

ضرب المثل ایرانی که از: یک شاعر انقلابی است می گوید: خرابی که از حد گذشت می گردد آباد. یعنی تخریب شهر ها هم مانند: کشتن انسان نه تنها باعث کاهش آنها نمی شود، بلکه نسل جدیدی که متکی برخود است، و رشد فزاینده ای دارد متولد می شود. که دردل فقط کینه آل سعود را خواهد داشت. ودر بقیه موارد به دنیا لبخند پیروزی خواهد زد، و تمدن نوین اسلامی را به جهان عرضه خواهد کرد.

آیا آل سعود ندید که وقتی، در حرم امامان شیعه بمب گذاشت، و آن ها را در سامرا و کربلا تخریب کرد، الان از این کرده خود پشیمان است؟ زیرا همین کربلا، اکنون سیل بزرگی شده که تا: آل سعود را از ریشه از بین نبرد، ساکت نخواهد شد. و شاهد خواهیم بود که میلیون زائر اربعین حسین ع، در تمام دوران پیاده روی خود، در سراسر جهان فقط یک شعار خواهند داد: و آن هم مرگ بر آل سعود کافر است.

البته اسرائیل و آمریکا هم اگر، از آل سعود تبعیت کنند مشمول این لعن و نفرین ها خواهند شد. و شاید شعار مرگ بر آمریکا و: مرگ بر اسرائیل هم به آن ها اضافه شود! لذا به اسرائیل پیشنهاد می شود مانند آمریکا، پای خود را از این ماجرا بیرون بکشد. زیرا اگر بیش از ین فشار وارد کند، مردم بعد از زیارت اربعین، پیاده روی به سوی قدس را آغاز خواهند کرد.

خود کشی تاریخی غرب.

西方历史自杀。

西,让她毁掉!

增加动产的实际恐怖主义和破坏沙特阿拉伯,表明西方和阿拉伯世界已经决定了,现在去了,都使得破坏的方式!越来越多的伊朗文明,以至于自杀的悲伤:政治和历史事件。而且西方精神病的人,理解并取得了眼睛的野心在西方,他们已经失去了继承它的希望。

自伊斯兰革命取得了胜利,西方最初防止买卖或写:设备和技术,伊朗开始了。 F-16,伊朗已买了,没有传递,甚至拒绝交付的部分,还偷的钱,而不是伊朗。战争的实施,要采取所有这些数据,并在战争的第二阶段:破坏和什么样的结果是西方的破坏开始了。伊朗飞机针对性和被摧毁的建筑物和城市在伊朗,使伊朗国家在废墟离开半死不活。

但伊朗没有?从毁了一个国家,现在国家是它特有的一切:经济的,技术的,最重要的,也是相当出众。关注共和党和总统候选人美国,现在只有伊朗!其中一人说,伊朗人,恐怖分子谁是富人!其他人都在庆祝:运行Brjam吧!因为Brjam运行,它可以是你的乞讨碗,​​伊朗,要运行一个小这笔巨大的财富伊朗人,他们的乞讨。

现在,所有的美国企业,仅次于伊朗庇护队列!为了解决这个问题Brjam自己的帽子,并愿意以一个愉快的所有愿望,直至一片面包,让他们进入伊朗的手中。

沙特仍然在同一个错觉预Brjam,甚至在萨达姆的战争对伊朗的生活!他创造了ISIS,巴林和也门,并试图攻击:美国和以色列的尸体,​​还是喜欢在伊朗面前的稻草人!质押数十亿美元,以俄罗斯和美国,用于去除巴沙尔·阿萨德显示,仍然认为它可以支付这么多钱!

但沙特人知道,更多的伤害是在也门,巴林和沙特的人送进监狱,或在叙利亚,黎巴嫩和伊拉克,人们在爆炸破坏,更对沉天坑塌陷和也门人民和巴林以及伊拉克和叙利亚,已经准备向伊朗,他们的废墟上,伟大的文明和建立新的丰富。

伊朗谚语,一个革命性的诗人说,故障多经常光顾的通道。城市,如即破坏:杀了人,不仅不会减少,而且新一代的是自力更生和成长,必须诞生。熬只有斗气是众议院沙特。而世界微笑的其余部分将胜出,并会提供一个新的伊斯兰文明走向世界。

是沙特的家看到,当在什叶派圣地炸弹,它是在萨迈拉和卡尔巴拉遭到破坏,现在后悔自己离开呢?对于这个卡尔巴拉,一个伟大的洪水:沙特到战斗的根源,也不会保持沉默。我们将看到数以百万计的朝圣者第四十届侯赛因·阿里,在任何时候,你走路,世界各地的将只是一个口号:打倒·沙特,这是一个异教徒。

但是,即使以色列和美国,沙特遵守将受到诅咒。也许口号“打倒美国和死亡以色列加入吧!因此,建议对以色列和美国一样,他的脚拉出来的事件。如果你有因为这样的压力,第四十天的朝圣之旅后,步行到耶路撒冷开始。

  • سید احمد حسینی ماهینی

بازهم در غرب خبری نیست!

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

سال ها است که ایرانی ها، غرب را دوست داشته اند و دارند. ولی نتیجه ای جز خیانت و دشمنی از آن ها ندیده اند. ایرانیان بیشترین مهاجران نسبی به غرب را تشکیل می دهند، و همگی در رده های بالای شرکت ها و: موسسات خصوصی و دولتی آنجا خدمت می کنند. پزشکان ایرانی چه در آمریکا و چه در اروپا، از جمله متخصص ترین افراد آنجا هستند، و دانشگاههای غرب بدون دانشجویان ایرانی، روبه زوال می رود و موسسات مالی و رایانه ای، از جمله موسساتی هستند که بدون ایرانیان هرگز: به این درجه از اعتبار در کشورهای خود نمی رسیدند.

البته ایرانیان سال ها پیش به این بی وفایی غربی ها، پی بردند ولی از شدت ناراحتی، به دامن کمونیسم از جنس شوروی سابق، و یا حزب خلق چین در زمان مائو افتادند. اما آن ها هم روش غرب را درپیش گرفتند، با اینکه اولین جمهوری اسلامی، در ترکستان بزرگ، بین چین و شوروی ایجاد شد، ولی برادر بزرگ با برادر کوچک ساختند! و ترکستان را به دونیم کردند، و بین خود تقسیم نمودند. کشور بزرگ و مسلمان ترکستان تبدیل به: دو استان یکی در چین و: دیگری در شوروی شدند.

پاکستان  و افغانستان که: دومین مرکز جمهوری اسلامی بودند، باز بین آمریکا و شوروی تقسیم شد: پاکستان به انگلیس و بعدا به آمریکا تعلق گرفت و: افغانستان به اشغال شوروی در آمد. لذا ایرانیها یاد گرفتند که: به شرق و غرب اعتماد نکنند، و این بار با شعار نه شرقی و نه غربی، فقط جمهوری اسلامی به میدان آمدند.  وبا تمام مشکلات آن ساختند و بر این شعار باقی ماندند.

   دشمنان نیز دست از دشمنی نکشیدند: 8سال جنگ بزرگ شرقی وغربی را، بر علیه ایران به راه انداختند و: هرچه توانستند به صدام کمک کردند، تا نسل ایرانی ها را از زمین بردارد! اما موفق نشدند و ایران همانند 15هزار سال، سابقه تاریخی خود بلند قامت ایستاد، و پیروز میدان شد. وقتی از حمله نظامی نا امید شدند، به حمله اقتصادی و جنگ روانی و شبیخون فرهنگی روی آوردند.  دراین راه با هم مسابقه گذاشتند: فرانسه بیشترین آزار و اذیت را، به ایرانی ها روا داشت.

   اما اکنون از کار خود پشیمان است، و خبرنگار خود را واسطه کرده، تا ایران از هواپیماهای ایر باس فرانسه خرید کند. همه دشمنان دوباره به ایران حمله کردند، اما ین بار حمله آن ها برای فروش محصولات خودشان است! زیرا تحریم باعث شده که آنها، بزرگترین و ثروتمند ترین شریک تجاری خود را از دست بدهند، و حالا که برگشته اند نمی دانند: آیا می توانند بازار خود را دوباره بدست بیاورند؟

گرچه ایران این بار هم، بزرگواری کرده و خطاهای آنان را سرپوش می گذارد، ولی آن ها بدانند که اقتصاد ایران، بزرگترین اقتصاد جهان است. تا کنون هرچه آن ها را نصیحت می کردیم، که دست از تحریم بردارند تا: بازار خود را از دست ندهند،  گوش نمی دادند و فکر می کردند که: اقتصاد ایران در حال فروپاشی است، و امیدی به آن نیست! در همه آمار های جهانی، دست بردند تا اقتصاد ایران را فاسد نشان دهند، و یا در حداقل استانداردها بیان کنند، و یا با کمترین ضریب اطمینان از آن یاد کنند.

      ولی التماس امروز آنان نشان می دهد: که آن دروغ های آماری کارساز نبوده است! و اقتصاد ایران در دوران پس از تحریم هم، همچنان بزرگترین اقتصاد جهان خواهد بود. که همه چشم ها به بازار مصرف آن دوخته شده است. حتی اقتصاد دانان داخلی نیز فکر می کردند که: اقتصاد ایران بیمار است و همان: حرف های رادیو بی بی سی یا سی ان ان را تکرار می کردند، ولی درهمین یکی دوروزه دیدند که: اقتصاد ایران چقدر قوی و پرتوان است!

    گرچه تئوری تحریک بازار فرضیه درستی نیست، ولی ثابت می کند که تولید در ایران، بقدری زیاد است که بازار اشباع شده است. در همه زمینه ها اینطور است، در مسکن و خودرو که بالاترین شاخص است، می بینیم که چقدر تولیدات زیاد است.

در بورس و فرابورس ، بازارهای اولیه و ثانویه مالی و موسسات متشکل پولی هم، در اقتصاد ایران قوی است. و این امر حاصل اقتصاد مقاومتی و: کوشش جوانان در عرصه تولید است. فقط یک قلم آن ثبت نام صد هزار نفر! برای خودرو است که هرکدام حداقل صد میلیون ریال، به حساب خودرو سازان ریخته اند. و این جریان وجوه نقدی است که ادامه دارد. این در حالی است که دنیای غرب و مزدوران آن تبلیغ می کردند: که از اقتصاد ایران چیزی باقی نمانده، و مردم و یا بانکها دیگر پولی ندارند! حالا باید گفت : این غرب است که ورشکسته شده و به التماس وگدایی از ایران آمده است.

Auch hier gibt es keine West!

再次,没有西!

多年来,伊朗,西方国家就必须有。但是,看到什么,但背叛和他们的仇恨。伊朗人弥补相对于西方的大多数农民工,和所有的顶级公司:私营和公共机构所服务。伊朗医生在美国和欧洲,包括最专业的人出现,和大学在西方没有伊朗学生被腐烂和金融机构的电脑,其中包括机构没有伊朗人从来没有这种程度的可靠性不是在自己的国家。

伊朗前不忠西方,但实现了病,苏联共产主义的崛起,还是中国的毛泽东领导下的党的严重性,下跌。但也有人通过西方,而伊斯兰共和国,大突厥斯坦,中国和苏联之间创建的,但大哥带小弟出来的!而土耳其斯坦分裂,它们之间分配。最大的穆斯林突厥斯坦分成两个省,一个在中国:一个在苏联。

巴基斯坦和阿富汗是伊斯兰共和国,苏联是美国和巴基斯坦之间进行分配的第二首都去英国,并在美国和阿富汗后又被苏联占领。伊朗人了解到,他们不相信东方和西方,而这一次的座右铭没有东方西方也没有,只有伊斯兰共和国就出来了。凭借其所有的问题,以及他们留在口号。

   敌人的敌人停止了西部和东部大战争8,对伊朗发动:越多,他们帮助萨达姆,伊朗一代挑!但没成功和伊朗,以及15个千年,历史战绩昂首而立,并取得了胜利。感到失望的时候,军事,经济和心理战,并在他们的文化伏击。在这样的比赛中去:法国最伟大的迫害,伊朗人是有效的。

   不过现在后悔自己的工作,并通过你的通讯记者,伊朗航空公司的飞机低音法国购买。伊朗所有的敌人再次袭击,但这次攻击是出售他们的产品!由于制裁导致他们失去最大和最富有的贸易伙伴,而现在我们又回到不知道:你可以重新获得你的市场?

虽然伊朗的这个时候,宽宏大量并给出弥补他们的错误,但他们知道,伊朗是世界上最大的经济体。到目前为止,我们建议他们,阻止他们抵制市场失去,不听,他们认为经济正在崩溃,并希望不会!在全球所有统计数字,使出表明腐败的经济体,或者表达的最低标准,或至少需要从内存中的信心。

      但是,今天他们的请求表明,这不是统计工作的谎言!及后经济制裁仍是世界上最大的经济体。所有的目光都集中在了消费市场。即使是国内的经济学家认为经济是生病了,和相同的:重复的BBC或CNN的话,但同一台两天看了,伊朗的经济是多么的强而有力!

    虽然刺激了市场假设理论是错误的,但证明,生产在伊朗,以至于市场已经饱和。这是在所有领域,在住房和汽车这是最高的指标,我们可以看到有多少生产。

在交流和OTC,主要的金融和货币机构的二级市场,在经济强劲。这是抵抗经济的结果是:在生产中的青年工作。只有注册笔十万人!至少一亿里亚尔对每个车辆,汽车制造商已经考虑到了。而这一直持续的现金流。这是当西方国家及其雇佣军主张:即经济依然东西,人或其他银行没有钱!我必须说,西方国家已经破产,而乞乞来自伊朗。

  • سید احمد حسینی ماهینی