از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تست اقتصاد مقاومتی، جواب مثبت بالایی داشت!

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

تست اقتصاد مقاومتی، جواب مثبت بالایی داشت!

دولتمردان ایران بدون آنکه بدانند، به یک تست اقتصاد مقاومتی دست زدند. و جواب ناباورانه بالایی از مثبت بودن آن دریافت کردند. که امید است از آن برای بهبود اوضاع بهره گیری کنند. در این تست گردش بالای پولی در اقتصاد ، توانمندی بانکها در ارائه خدمات پولی، و داشتن مازاد تولید به اثبات رسید. و این همان موضوع اعطای وام خودرو بود، که مورد استقبال مردم قرار گرفت، بطوری که مدت آن از شش ماه، به شش روز خاتمه یافت.

     این موضوع نشان داد که اولا :مردم دارای توان مالی بالایی هستند، و در ثانی به تحریک تقاضا هم، پاسخ مثبت می دهند. زیرا در عرض مدت کوتاهی 120هزار نفر، و هرکدام مبلغ صد میلیون ریال، به حساب خودرو سازان ریختند! خودرو سازان هم مانند اغلب تولید کنندگان، نشان دادند که نه تنها بیش از درخواست و: نیاز جامعه تولید کرده بودند، بلکه بازار اشباع شده را هم می توانند: شیفت بدهند و به مصرف بیشتر تشویق کنند. بانکها نیز ثابت کردند که میتوانند: در عرض مدت کوتاهی صدو بیست هزار وام 250میلیون ریالی را پرداخت نمایند! چیزی که ادعا می شد از پرداخت: وام سی میلیون ریالی ازدواج عاجز است.

   وقتی این تست بخوبی جواب داد، مسئولین بیدار شدند و این آزمایش را متوقف کردند. با متوقف شدن آن، هم ارزش خودرو تثبیت شد، و هم ارزش وام بانک ها، و هم توانایی مصرف کنندگان. حالا نوبت دولت است که دست از بازی با اقتصاد بردارد، و نقطه پایانی بر بحران سازی بگذارد. بحران سازی که با هدف سرنگون کردن: دولت قبلی کلید خورده ، هنوز بحران سازان نتوانسته اند: آن را مدیریت کنند. نمونه آن بازی با دلار و نرخ ارز است، که باید از آن دست بردارد، و به تولید و نقدینگی مردم تکیه کند.

    دولت ادعا می کند برای رفع کسری بودجه نیاز به فروش: دلار مازاد خود به قیمت های فزاینده دارد. کاری که در همه دولت ها انجام می شد تا: با جبران و یا کاهش کسری بودجه، موفقیتی را برای دولت در تفریغ بودجه ثبت نمایند. ولی دولت از کمبود بودجه نهراسد، زیرا کسری بودجه مانند: بدهکاری شخصی نیست که ضد ارزش باشد! و دولت سعی کند از شر آن راحت شود! بلکه این کسری بودجه هست، و کار بسیار مفیدی هم هست.

  البته کسری بودجه، مخالفان و موافقان زیادی دارد، اما در دولت اسلامی نباید مانند: دولت های غیر اسلامی فکر کرد، و باید دید که اسلام دراین مورد چه می گوید. لذا کسر بودجه نباید دولت ها را وادار کند که: سیاست های اشتباه و ضد مردمی را، در بودجه ها برنامه ریزی کنند. میتوان گفت به عبارتی : کسر بودجه یک افتخار است، چون دولت می تواند فقط از اعتبار خود، بدون اینکه پولی پرداخت کند، به مردم خدمات رسانی کند و: پروژه های عمرانی را تکمیل نماید.

  در واقع کسر بودجه نشان پیشرفت: برنامه های عمرانی و عقب ماندگی دریافت مالیات ها است. و این به دو صورت توجیه می شود: یا اینکه باید به مردم فشار آورد که: زودتر و بیشتر مالیات بدهند، و کمتر از معافیت های مالیاتی استفاده کنند. یا اینکه دنیا را مجبور کنیم که: نفت ما را گرانتر بخرند! و درنهایت بازهم فروش این نفت، مانند افزایش مالیات ها، فشار بر مردم مستضعف  جهان را دو چندان می کند. پس در افزایش مالیات ها، مردم ایران ضرر می کنند، و در افزایش قیمت نفت، مردم دنیا. زیرا دلالان نفتی هیچگاه، بهای افزایش نفت را از جیب خود نمی دهند.

راه فروش دلار های نفتی دولتی، به قیمت بالاتر هم خیانت مخفی به مردم است. زیرا با افزایش نرخ برابری دلار با پول داخلی، باعث بی ارزش شدن پول ملی، و تحمیل تورم فزاینده بر مردم است. لذا بهترین راه پرداخت اقساطی: بهای ماشین آلات و خدمات پیمانکاران: طرح های عمرانی است که: به کسی هم ضربه نمی زند. اصولا در اقتصاد جهان باید: فروش اقساطی را دولت انجام دهد، نه مردم! یعنی اینکه دولت طرح های عمرانی را تکمیل کند، و بصورت قسطی از مردم مالیات دریافت کند!

   نه اینکه مردم خودرو بخرند، و بصورت قسطی پرداخت کنند! تا دولت مالیات خود را تامین کند. کسر بودجه ، مانند بدهی ایران به کشورهای دیگر است، که اقتصاد دانان سعی می کنند: استمهال آن را نادیده بگیرند و: همه را به روز شده فرض کنند! و لذا جنگ روانی اقتصادی وسیعی را دامن بزنند.

تست اقتصاد مقاومتی، جواب مثبت بالایی داشت!

测试经济实力雄厚,有较高的肯定的回答!

伊朗当局不知道它去抵抗经济的考验。高,令人难以置信的积极响应收到。希望的是,它会用它来改善这种情况。在该试验中,钱在经济的流动,银行提供金融服务的能力,以及一个剩余成立。这是发放汽车贷款,这是由人们的欢迎,让六个月结束六天的问题。

     这表明高的人的资金实力,二来刺激需求,作出回应。因为在短期内,12万,而亿里亚尔支付,汽车制造商已经考虑到!像大多数制造商,汽车制造商,表现出他们的社区的需要,不仅是问题,但也可以饱和的市场:他们的变化,并鼓励更多的消费。银行证明:在很短的时间12万贷款支付2.5亿美元!据称哪些支付:三千万美元的贷款婚姻失败。

   当这个测试运行良好,当局醒了过来,停止了实验。要停止它,汽车的价值是固定的,贷款银行的价值,和消费者的能力。现在,发挥其经济状况,并结束这场危机。危机推翻政府的目的失败之前的关键,但没有电影人的危机:它管理。本场比赛与美元和汇率的一个例子,我们必须停止,人们依靠生产和现金流。

    政府声称,以消除财政赤字需要出售美元的盈余,价格上升。什么是抵消或完成所有状态降低赤字,成功的为政府创纪录的预算结算。但缺乏资金的恐惧,因为赤字,比如针对该是价值个人责任!而政府正在试图摆脱它很容易!但是,这是预算赤字,也很实用。

  预算赤字,很多利弊,但伊斯兰国家应包括非伊斯兰的思想,我们应该看到,在这种情况下,什么伊斯兰说。削减财政赤字迫使政府对我们人民的政策失误,在预算计划。这就是说:赤字是一种荣誉,因为政府只能自己的信用,没有工资,公共服务和项目完成建设。

  赤字有所改善方案的制定和欠发达的税收。这样就可以合理的方式有两种:要么你有推人了:更快,更多的税收,而较少采用的税收减免。或者说世界上,我们有我们的油更贵,买!最后,即使出售的油,如增加税收,这样做对世界贫困人口的压力。因此,增加税收,损害伊朗人民,以及油价上涨,世界。由于无油投机,石油价格不会拿出你的口袋里。

国有石油美元的销售,较高的价格出卖秘密向社会公布。因为随着国内货币的增长率兑美元,本国货币贬值,通胀上升和强加给人民。最好的方式来支付分期付款:设备和服务承包商的成本:建设项目是:不要动手打人。基本上,全球经济应该是:销售给政府,而不是人!这意味着,政府计划完成开发,并在税收分期付款!

   这并不是说人们不买汽车,并支付分期付款!为了满足他们的税收征管。赤字,如其他国家一样,经济学家试图债务:改期忽略:假设大家更新!经济和心理战的范围内搅拌。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی