ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

حسینیه درکه یکی از آثار ارزشمند مذهبی – تاریخی شمال تهران است

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

 حسینیه درکه با پیشینه ای قدیمی از آثار ارزشمند مذهبی و فرهنگی منطقه به شمار می رود که اتفاق ناگوار آتش سوزی، نه تنها اهالی این محله را در حفظ ارزش های اسلامی دلسرد نکرد بلکه مصمم تر نیز شدند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار این منطقه و احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید  از حسینیه قدیمی درکه  با رییس و هیات امنای این حسینیه دیدار و گفتگو و با اهالی مومن و سادات این محله احساس همدردی و همدلی کردند.
شهردار منطقه یک، حسینیه درکه را دارای مرکزیت برنامه های فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی در این محله دانست و گفت: اکثر اهالی درکه از سادات هستند و این حسینیه به عنوان تنها محل مراسم و تجمع های مذهبی در کنار امامزاده بنا شده بود که در ایام محرم و صفر و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی شاهد حضور مردم بوده است.
تاجیک اسماعیلی با اشاره به حادثه اخیر خاطر نشان ساخت: متاسفانه با اتفاق ناگوار آتش سوزی ، این مکان مقدس آسیب جدی دیده است ولی با مشارکت مردم و ارگان ها، سازمان ها و سایر نهادها بازسازی آن آغاز می شود  تا به امید خدا مهیای حضور اهالی آن در محرم وصفر سال آینده شود.

  • سید احمد حسینی ماهینی

حسینیه درکه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی