ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

سازمان ملل در اختیار: داعش است

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸ ق.ظ | ۱ نظر


علیرغم کوچک نشان دادن داعش، باید دانست که این گروه تکفیری، بسیار با نفوذ و دارای جایگاه بلندی است . در یک مورد آن ها به عربستان فشار آوردند که: 45میلیارد دلار به ترکیه باج دهد! به همین سیاق اگر ادامه دهیم، میلیارد ها دلار نفتی عربستان، به اردن و آمریکا ، اروپا و اسرائیل پرداخت شده است و: این علاوه بر پرداخت ها به پاکستان یا افغانستان و چچن و .. است که: نیروهای داعش را تامین می کنند.

مهمترین عنصر داعش سازمان ملل است! برخلاف ساده اندیشانی که فکر می کنند: سازمان ملل سکوت اختیار کرده و برعلیه: داعش کاری نمی کند، سازمان ملل نه تنها سکوت نکرده، بلکه دقیقا همه چیز را هدایت می کند تا: به نقطه ای برسد که برای آن ها، توجیه ایجاد کشور و پرچم داشته باشد.

اکنون بیش از نیمی از کشور عراق، در دست آن ها است. عراق  قربانی این پدیده نیست، بلکه در بسیاری از موارد علاقمند به این پدیده است. زیرا که در آمد بیشماری نصیب افراد و: سرکرده های قبایل و حتی نیروهای ارتشی کرده است.

مردم غرب عراق، کمی از سختگیری های مذهبی آن ها را، دوست دارند و لذا، حمایت مردمی از نیروهای داعش، امری عادی است. سران و افراد مهم، با پول و در آمد جذب شده اند ولی: مردم عادی برای مذهبی و سخت گیر بودن، به آنان علاقمند شده اند.

یکی از دلایل عمده گرایش مردمی به این گروه، کم کاری مسئولان متعهد و دشمنی مسئولان غیر متعهد است. و هردو از این حرکت ضربه می خورند. آیه الله سیستانی که فردی بسیار محتاط است و: هرگز به حرکت های انقلابی روی خوش نشان نداده، الان مجبور است حکم جهاد بدهد! در حالیکه اگر از ابتدا با گروه های جهادی، در ایران یا عراق خوب همکاری می کرد و، آن ها تند رو نمی خواند، الان مجبور نبود بدون لشکر باشد. یا لشکر او در دامان داعش باشد.

آل سعود هم در انتهای این راه قرار دارد. یعنی با تمام تبلیغات برای حادم الحرمین بودن آنان ، اکنون برای همه مشخص شده که: این تبلیغات دروغی بیش نیست . داعش از این موضوع استفاده کرده و:به خاک سعودی هم حمله کرده است . از آن جا که در عربستان، برای گروه داعش تبلیغات زیادی شده، لذا مقابله با آن ها هم سخت است.

   به نفع داعش است که به حمله خود ادامه دهد، و علاوه بر بیابان ها و مرز عرعر، به شهر های دیگر هم برود تا: ریاض را هم فتح کند! اگر این کار را ادامه دهند، از دو طرف برای آن ها مفید است! زیرا از یکسو به مال و منال و قدرت و ثروت می رسند و: از سوی دیگر مقاومتی در مقابل خود نمی بینند.چون برای سربازان سعودی،آنها یک قهرمان هستند نه دشمن

联合国可选:短跑是 

尽管几乎没有短跑,我们必须知道,这个被逐出教会,和鲈鱼是非常有影响力的。在一个案例带到沙特媒体说,45美元十亿赎金土耳其!同样,如果我们继续,在沙特阿拉伯,约旦和美国,欧洲和以色列数十亿美元的石油已经支付,这除了支付给巴基斯坦或阿富汗和车臣等,迫使短跑可以提供。 

最重要的元素是联合国短跑!谁认为他们不像联合国保持沉默,对白痴:短跑不工作,联合国不仅沉默,而是一切都导致了达到他们证明一个点国家和标志被创建。 

现在,超过伊拉克的一半,有它的手。伊拉克就是这种现象的受害者,但在许多情况下,专门讨论这一现象。这是因为人一大截:部落的首领,甚至是军队。 

西伊拉克人民,他们中的一些宗教严一样,所以,为部队短跑公众的支持,是家常便饭。元首和贵宾,这笔钱将被吸收它:老百姓为是宗教和严格,对那些有兴趣。 

其中一个为人民为这个群组下犯的敌人和非致力于员工的工作的官员的倾向的主要原因。这两个举动被击中。阿亚图拉西斯塔尼,谁是个很细心的人,永远不会失败的革命运动令人高兴的是,它是被迫的圣战!但是,如果在伊朗或伊拉克的第一个圣战组织,和工作得很好,这是不是很难看,我没有是没有分裂。他是一个单圈短跑或部门。 

·沙特位于这条路的尽头。与所有的宣传他们的圣仆,目前已知的所有的:这不是一个宣传的谎言。这个仪表板和用来袭击沙特的土壤。由于沙特阿拉伯,本集团收到太多的宣传冲刺,所以对付它太硬了。 

   短跑是赞成继续进攻,和沙漠接壤和瞻博网络,去其他城市:利雅得也征服了!如果再这样下去,这是对双方都有益的!因为,一方面,和马纳尔财富和权力和财富,到达彼岸看不到任何阻力。因为沙特士兵,他们不是敌人冠军。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی