از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

۳۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

القوة الحقیقیة لإیران

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

هنوز خیلی ها قدرت واقعی ایران را نمی دانند! اینها سه دسته اند: اول کسانی که تاریخ و جغرافیا نخوانده اند! اصلا نمی دانند ایران کجاست، چه اگر می دانستند، می فهمیدند که خودشان هم ایرانی الاصل هستند. لذا افرادی کم سواد و کم بینش، که فرق پارتها را با عربها نمی دانند، یا زرتشت را با زورو اشتباه می گیرند. سردر دادگستری امریکا، دو مجسمه است یکی متعلق به زرتشت، و دیگری نوع دادرسی پارتیان. کسانی که آن را در مهمترین نقطه عدالت خواهی امریکا، نصب کردند میدانستند چه می کنند، ولی بقیه نمی دانند، یا برایشان گفته نشده است.

  • سید احمد حسینی ماهینی

تدمیر الإنتاج فی عام قفزة الإنتاج!

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

انهدام تولید در سال جهش تولید!

قصه رنج آور دفن زنده جوجه های یک روزه، به بهانه عرضه و تقاضا! تنها یک تراژدی از اپیزودهای اقتصاد سکولار است. معاون تولید دامپزشکی کشور می گوید: این رسم در تمام دنیا معمول است، و البته نباید پخش می شد، تا احساسات مردم را جریحه دار کند. این قصه موقعی تلخ می شود که: همه این کار ها بنام ایران و دولت جمهوری اسلامی تمام می شود. و نشان می دهد که بالا بردن قیمت کالا، با ارزشتر از جان حیوانها و انسانها است! اگر بجای معدوم کردن جوجه ها، آنها را به روستاییان هدیه می داند، بهتر نبو؟ یا به فقرا می بخشیدند! و یا می گفتند مردم بیایند و: از درب کار خانه تحویل بگیرند، هرگز هزینه اضافی حمل و نقل و بکفیل نمی دادند! سود کار خانه بیشتر می شد!اما چرا این کار را نکردند؟ چون با فراوانی جوجه یک روزه، بعد از 45روز همه یک مرغ داشتند. که تقاضا برای مرغ کم و گوشت مرغ ارزان می شد!

  • سید احمد حسینی ماهینی

أیها الناس فی العالم ، خذوا نصیبکم!

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

ای مردم دنیا سهم خود را بگیرید!

ایران ثروتهای زیادی به دولت های شما داده، تا به شما بدهند ولی انها برای خود برداشته! از شما جلوگیری می کنند. مردم انگلیس! میدانید که انگلستان جزیره ای دور افتاده است، که هیچ ثروتی ندارد و اگر ثروتهای ایران نبود، آنها سرپا نبودند: وایکینگهایی که جز آدمخوری کار دیگری بلد نبودند. آنها به دنبال ثروت ایران بودند، با پیگیری زیاد توانستند هند را از ایران جدا کرده، ثروتهای آن را بدزدند! استعمار انگلیس از انجا شروع شد که: با ثروتهایی که نادرشاه، به پادشاه هند بخشیده بود خود را تقویت کردند. و بعد به دنبال جداسازی: افعانستان و پاکستان از ایران شدند. اسپانیا و پرتغال و فرانسه هم به طمع افتاده،به دیگر سرزمین های ایران حمله و به بهانه استقلال، آنها را از ایران جدا کردند تا از ثروت های باد آورده آن استفاده کنند. این غارتگری ودزدی اروپا، به جایی رسید که حتی بحرین راهم از ایران جدا کردند! تا از مروارید های ان استفاده کنند. اما همه این کار ها از بخشش!

  • سید احمد حسینی ماهینی

جائزة عظیمة لجمیع شعوب العالم!

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

جایزه ای بزرگ به همه مردم دنیا!

 ای مردم دنیا! ویروس کرونا به شما ثابت کرد که: دولتهای شما ناکار آمد و دروغگو بوده، فقط به فکر ریاست طلبی خودشان هستند. لذا ایران میتواند به شما کمک کند: تا شما به راحتی به همه چیز برسید! از آمریکا شروع کنیم: نیویورک الان قتلگاه مردم شده، طبقات ضعیف از جمله سیاهپوستان، در خیابانها می میرند و کسی نیست آنها را دفن کند، لودر انها را جمع می کند و در دریاچه میشیگان میریزد. تا کی باید این را تحمل کرد؟ اگر قرار است انسان بمیرد، حداقل در راه خدا و آزادی مردم بمیرد، و اگر دوست دارد که زنده بماند هم، باید از سرمایه داران فاصله بگیرد! مسئول سایت آمازون این روزها، پول پارو می کند یعنی با اجساد این مردگان، برای خود گنجینه ای یافته! که تا مدتها آن را در ردیف ثروتمند ترین مردم دنیا خواهد بود. اما بجای اینکه کالاها را تخفیف دهد، و به بی پولی مردم رحم کند! آنها را گرانتر کرده! و یا اینکه کمیاب نموده. نه تنها او، بلکه ترامپ و دارو دسته اش هم دنبال برنده شدن: در انتخابات هسستند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

من المدینة الذکیة إلى الرجل الذکی!

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷ ق.ظ | ۰ نظر

از شهر هوشمند تا انسان هوشمند!

کره جنوبی ادعا می کند: شهر هوشمندی دارد که دنیا ندارد! چون همه چیز اینترنتی  و سرعت اینترنت بالا و هزینه آن پایین است. اما هدف بنیانگذاران این نبوده! آنها انسان هوشمند یا انسان ماشینی جدید می خواهند. به این معنا که کل انسان های سنتی تعطیل شوند! و انسان ماشینی جایگزین آن شود. انسان ماشینی بردو نوع است. یا جزیی از دنیای ماشین باشد: با ماشین کار کرده، زندگی کند و بمیرد. که در عصر جدید چارلی چاپلین آن را می بینیم. یعنی محیط را طوری آماده می کنند، که هیچ کس بدون ماشین نباشد!

  • سید احمد حسینی ماهینی

من إنترنت الأشیاء إلى إنترنت الکائنات الحیة!

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

از اینترنت اشیا تا اینترنت جانداران!

علت اصلی ورود بیل گیتس به طرح ویروس انسانی، از طریق ویروس کامپیوتر بوده است. وی که شرکت مایکروسافت را داشت، مشتریان خود را سخت تحت فشار می گذاشت، تا کپی رایت را رعایت کنند و اگر کسی خطا می کرد، او را به دادگاه می کشاند و:ارث پدرش را از او مطالبه می کرد. اما برخی از این مشتریان در کشورهای دیگری بودند، که کپی را قبول نداشتند مانند چین، که همه چیز را مهندسی معکوس کرده، تولید می نمود. لذا راه حلی که به نظرش رسید که: بدافزاری طراحی کند که همراه نرم افزار رفته، و کامپیوتر های خائن را خاموش یا بترکاند! کرویر یا وینویر از این نوع ویروس ها بودند! در نتیجه کامپیوتر ها با کلیک این پیام، فورا خاموش می شدند! یا دستگاه بطور کلی می سوخت. کاربران که این بدجنسی را از بیل گیتس انتظار نداشتند، مراجعه و ادعا می کردند: مورد هجوم ویروس ناشتاخته! قرار گرفته اند و در خواست آنتی ویروس می کردند!

  • سید احمد حسینی ماهینی

میکرو چیپ ها در واکسن کرونا

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۵۷ ق.ظ | ۰ نظر

علت اینکه اصرار دارند که کرونا هیچ دارویی ندارد برای این است که می خواهند میکروچیپ تهیه کنند تا در درون واکسن ها و دارو ها بگذارند که در بدن هرکسی تزریق شده و زیر پوست او قرار گیرد تا به این وسیله بتوانند موقیعت مکانی هرکس را شناسایی و عملیات او را زیر نظر بگیرند انقلاب ارتباطات یعنی همین. نقشه بیل گیتس و دوستانش از شیوع این بیماری و تحقیقات وسیع روی واکسن آن!به همین دلیل است که جهان را از دنیای واقعی به دنیای مجازی ببرد و لذا هرکس در قرنطینه بماند وکلیه کارهای خود را با فضای مجازی انجام دهد. به این وسیله ابتدا بیل گیتس حساب بانکی خود را اعلام می کند تا همه پولها به آن حساب واریز شود تا تحقیقات کامل تر شود. و بعد هم توسعه دنیای مجازی باعث نظم نوین جهانی خواهد شد که در ان گردشگری بالاترین ضربه را ح.اهد خورد و صنایع وابسته به آن مانند خودروسازان و صنعت هواپیمایی از بین خواهند رفت و انسان ها به دوران غار نشینی برمی گردند و منتظر پالس های بیل گیتس بر روی میکرو چیپ ها می مانند و حیوانات به داخل شهر ها آمده وانسانها را در قفسهایی بنام خانه تماشا خواهند کرد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

یجب أن یعاقبوا

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱ ق.ظ | ۰ نظر

کسانی که این بیماری را شیوع دادند باید مجازات شوند. اولین گروه طب سکولار یا پزشکان فاشیست است، که هر نوع مداوا غیر از روش پیشنهادی خود را، شایعه دانسته و یا مردم را از مراجعه به آنها منع می کردند. طب اسلامی و یا طب سنتی در ایران، چنان پیشرفته و قوی است که میتواند: بیماران بدحال را هم نجات دهد.(امام رضا طبیب بیماران بدحال است) ویروس شناس بزرگ ایرانی پرفسور علی کرمی را مطرود کرده، راوازاده را مسخره نموده، یا پرفسور نوری را که سازنده داروهای اولیه بوده، یا دکتر آقارفیعی  را مانع شدند! در ایران تقریبا معادل فوتی های کرونایی، بیماران بدحال داریم، برای اثبات توانایی آنها، برای یکبار هم شده این بیماران را، در اختیار پزشکان مطرود! و سنتی  قراردهند، تا قدرت دانش آنها را ببینند. اگر چنین چیزی اتفاق بیافتد، آن گاه دستگاه قضایی باید ورود پیدا کند: و طب سکولار را برای این انحصار طلبی، که باعث قتل 4هزار نفر شده!

  • سید احمد حسینی ماهینی

أزمة ذکیة

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

بحران هوشمند

بحران سازی امری تخصصی و ما فوق هوشمندی است! و درک آن برای افراد عادی مشکل است. اگر بحرانها را به چهار قسمت تقسیم کنیم، این بحران نوع پنجم است، که بحران ساز با بحران زده، وارد بازی می شود. بحران نوع یک بحران فردی بازمینه طبیعی است(مثل معلولیت) اما نوع دوم : بحران فردی با منشا انسانی(مانند خودکشی یا قتل) ولی نوع سوم: بحران جمعی با منشا طبیعی (یاخدایی)مانند سیل و زلزله بحران، بالاخره نوع چهارم، جمعی با منشا انسانی است. اما همه اینها یک طرفه  و بدون عوامل مداخله گر می باشد. مانند بیماری واگیر، که اگر داروی آن کشف شود از بین می رود. اما در بحران پنجم عوامل مداخله گر انسانی، همراه بحران هستند و مرحله به مرحله، آن را هدایت می کنند لذا مبارزه با آن، پیچیده تر و علائم آن ناشناخته تر می شود. به گقته وزیر غیر متخصص بهداشت: ویروس کرونا بیماری واگیر داری است، که هربارعلائم جدیدی از خود بروز می دهد!

  • سید احمد حسینی ماهینی

لماذا یخون البنک المرکزی؟

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

بانک مرکزی، چرا خیانت می کند؟

یکی از وظائف بانک مرکزی حفظ ارزش پول ملی است، که درست در نقطه مقابل آن حرکت می کند! و به ملت ایران خیانت می کند. این خیانت هم عمدی و آشکار است. زیرا وقتی که قرار شد دلار از 12اتومن کمتر شود، رئیس بانک مرکزی آمد و گفت ما دلارها را به همان قیمت می خریم، تا تثیبت بازار نرخ ارز باشد! ولی از وقتی که به 15و 16 رسید! دیگر صحبت تثبیت نرخ ارز یا تعادل بازار نبود! و این کاری است که بانک مرکزی از بدو تاسیس خود انجام داده است، زیرا تخم و ترکه اش از آمریکا است، و به سفارش آمریکا،

  • سید احمد حسینی ماهینی