ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

۷۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

آل سعود همان ضحاک مار بردوش است

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

آفتابه دزدی در سرقت اطلاعات

   در سرقت اطلاعات هم، آفتابه دزدی و شتر دزدی هست! یعنی ممکن است دزد های دست چندم را، بگیرند و به سزای اعمال و: حتی اشد مجازات برسانند، ولی جاسوسان بزرگ مثل آمانو، در جلوی چشمان همه رژه بروند و کاری نکنند! البته تشخیص آن بسیار ساده است، ولی اجرای آن بسیار مشکل و ناممکن . مثلا اگر کسی در رابطه با شهادت: شهدای هسته ای حتی رانندگی می کرده، یا سوت زده هم دستگیر شده! ولی آمانو که اطلاعات آن ها را به: جوخه های ترور موساد داده، با احترام دعوت می شود و به: سایت های نظامی هم می رود، و خاک ایران را هم به توبره می کشد!

     چند وقت پیش در اخبار شنیدیم و دیدیم که: رئیس متوفی سازمان مخوف مافیا، مانند ملکه انگلیس در خیابان ها تشییع شد! و همه اعضای مافیا هم در این مراسم شرکت کردند، ولی حتی یک نفر آنان دستگیر نشد و: بلکه با احترام تمام تا آخر مراسم، نیروهای پلیس حتی از آن ها محافظت هم کردند. با دیدن این صحنه های مشمئز کننده، میتوان مطمئن شد که در عصر آزادی های غربی، تنها چیزی که آزاد است قاچاق مواد مخدر است! و حقوقدانان عصر ما کاری ندارند، جز اینکه خبر دار شوند یکی از این قاچاقچی ها، دستگیر شده بروند و برایش ماده قانون و: تبصره پیدا کنند و نجاتش دهند!

یا وقتی که شاه عربستان و: رژیم آل سعود بعد از کشتار مردم مسلمان یمن: در ماههای حرام و ایام حج، رئیس سازمان حقوق بشر جهانی هم می شود، نباید تعجب کرد! زیرا آزادی در عصر ما یعنی: آزادی برای ظلم و جنایت و کشتار و تخریب! و حقوقدانان ما هم که عضو این سازمان: حقوق بشر هستند دنبال ماده و تبصره می گردند، تا اگر کسی از کشتار خسته شد، درجه او را ارتقا دهند و: به عنوان تئوریسین حقوق بشر در: محاکم قضایی انتخاب نمایند.

اگر اسرائیل حمله کرد و فلسطینی ها را کشت، و قتل عام به راه انداخت این، وظیفه اساتید حقوق است که بگویند: اسرائیل تا دندان مسلح در مقابل: فلسطینیان سنگ به دست، از حود دفاع می کند! اصولا با تولد رژیم صهیونیستی، یک رژیم حقوقی هم متولد شد، و آن این بود که خقیقت همان واقعیت است! البته غربی ها  بین حقیقت و واقعیت جدایی قائل بودند: حقیقت چیزی است که وجود دارد، ولی واقعیت چیزی است که باید باشد ولی نیست! اما اسرائیل بوجود آمد، تا ثابت کند واقعیت را ایجاد می کنند، و به آن احترام می گذارند تا: خود بخود تبدیل به حقیقت شود.

بنابر این رژیم حقوقی جهانی می گوید: واقعیت را بوجود آورید تا، ما آن را بعنوان حقیقت معرفی کنیم، و در محاکم از آن دفاع کنیم. رژیم صهیونیستی قبلا نبوده، پس نه واقعیت داشت و نه حقیقت، ولی وقتی مناخیم بگین با ترور و وحشت، فلسطینی ها را قتل عام کرد و: رژیم صهیونیستی را بالای سر اجساد آنان بوجود آورد، یک واقعیت را به دنیا عرضه کرد، و این وظیفه حقوقدانان را برای تبدیل آن: به حقیقت تبیین کرد.

اما دیری نپایید که ضد صهیونیست ها هم، خود را به تاریخ تحمیل کردند! حزب الله بوجود آمد، حماس و جهاد اسلامی متولد شد. اما حقوقدانان چه کردند؟ آن ها در همان عقیده قبلی نماندند، و دچار تحول شدند به این معنی که: دیگر واقعیت را با حقیت یکی نکردند! آن ها چیزی به نام غزه ، که یازده روزه اسرائیل را شکست داد، نه بعنوان حقیت و نه به عنوان واقعیت نپذیرفتند! بنابر این همه، واقعیت و حقیقت همان قبلی شد. و در نظر آن ها، قانون و حقوق اساسی همان اسرائیل و عربستان بودند! ولو اینکه همه چیز شان غیر قانونی باشد.

     تاسف بار تر اینکه این ها، مقام های حساسی را هم اشغال کرده بودند! رئیس جمهور آمریکا، یک حقوقدان بود! و همین کافی بود تا فلسطینی ها ی دست خالی،  تروریست نامگذاری شوند. و اسرائیل دوست و مدافع  حقیقت. آل سعود که مانند ضحاک، هرشب باید مغز چندین جوان را، در یمن متلاشی می کردند، تا با دیدن فیلم آن ها آرامش پیدا کنند، این ضحاک می شود رئیس حقوق بشر، و یمنی های فقیر و تحت محاصره و: شهر از دست داه می شوند متجاوز. 

  • سید احمد حسینی ماهینی

شطرنح بی شاه

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

صفحه شطرنج سعودی چند صباحی است شاه ندارد و وزیران اعظم و مهره‌های سواره رقیب در بازی جنون‌آسای قدرت، خارج از قواعد سیاسی ضد هم جولان می‌دهند. تجربیات ماه‌های پرتلاطم اخیر به ما می‌گوید پس از «خبر مرگ» عبدالله، هر آن باید منتظر خبر عزل، رسوایی، جنگ، مرگ، ترور، توطئه، کودتا و حتی شورش و تجزیه از حجاز باشیم. عربستان بدون شاه واقعی، سرزمینی بی‌سر و زمین نزاع است؛ کشوری فاقد عقل جمعی و همگرایی لازم برای ادامه بقا در قالب یک نظام سیاسی.
رخ نمودن واقعه «11 سپتامبر آل‌سعود» یعنی همین فاجعه سقوط جرثقیل خادم حرمین‌شریفین بر سر زائران بیت‌الله‌الحرام در «جمعه سیاه مکه» و درست پیش از آغاز مناسک حج، نشانه‌ای از ضعف مقدر نظامی نامتعادل است.
تنها چنین نظام نامتعادلی ممکن است در منطقه پیرامون خودش توفانی به نام قاطعیت به پا و به یمن لشکرکشی کند و در جنگی درگیر شود که پس از 6 ماه کشتار و ویرانی هنوز نتیجه‌ای برای آن متصور نیست. کشوری که به قول فرید زکریا توانایی مونتاژ یک خودرو را هم ندارد، خواهان موشک بالستیک و کلاهک هسته‌ای علیه خصم خودساخته‌اش ایران می‌شود در حالی که در مقابل موشک‌های فقیرترین کشور عربی آسیب‌پذیر است.  این عربستانی است که شکارچیان شرق و غرب دوستش دارند؛ شکاری فربه از ثروت نفت که بی‌سر در صحرا می‌دود و اگرچه تا پیش از تمام کردن و بر خاک افتادن گرد و خاکی هم می‌کند اما ارزش انتظار کشیدنش را دارد تا در نهایت قطعه قطعه‌اش کنند. اینکه عربستان سراپا تحت سلطه غول‌های نفتی و بانکی آمریکا مثل تگزاکو و شورون، به بهانه پذیرش برجام هسته‌ای از آمریکا سرپیچی می‌کند همانقدر باورنکردنی است که روابط بی‌سابقه‌اش با مسکو و تل‌آویو. اما به مصداق مثل معروف اعرابی: «الغریق یتشبث بکل حشیش؛ غریق، به هر شاخه  خشکیده‌ای چنگ می‌زند» سودای استقلال این موجود از خود بی‌خود شده خیالی خام بیش نیست، چه او در اوج عدم تعادل مجبور است خود را به هر تکیه‌گاهی بند کند.
  مترسک سلمان
تاریخ ثابت کرده حجاز بدون یک حاکم واحد و متعادل، به عرصه تاخت و تاز قبایل متعدد و حرامی‌ها و بیگانگان بدل می‌شود. در حال حاضر این بزرگ‌ترین خطری است که جزیره..‌العرب را تهدید می‌کند. تا وقتی سایه یک شاه واقعی بالای سر سعودی‌ها بود- هر چند فرتوت و بیمار مثل 2 شاه آخری فهد و عبدالله– نه یمن تهدیدی این چنین جدی برای امنیت ریاض به حساب می‌آمد که جنوب را آنچنان در آتش جنگ فرو برد، نه خطر خیزش قبایل بزرگ رقیب سعودی مثل «عُتَیبه» جدی گرفته می‌شد، نه بیم انقلاب شیعیان شرقیه و حرمین شریفین (مکه و مدینه) حتی در کوران بیداری اسلامی می‌رفت و نه گسل‌های انشقاق درون حاکمیتی مثل امروز دهان باز کرده بود.

  • سید احمد حسینی ماهینی

امکان چاپ مقالات برگزیده

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر
با صحبت های حاصل از نشریات معتبر علمی علمی پژوهشی کشور امکان چاپ برخی مقالات محدود در نشریات علمی پژوهشی کشور فراهم شده است 
لازم به ذکر است اسامی این نشریات تا اواخر مهر ماه در سایت قرار خواهد گرفت.
نکات مهم:
- این امر فقط برای مقالات برگزیده و نه همه مقالات صورت خواهد گرفت
- هزینه های تمامی چاپ این نشریات به طور کامل و جداگانه از صاحبان مقالات اخذ خواهد شد.
- به دلیل اعتبار بسیار بالای علمی نشریات علمی پژوهشی داخل کشور و عدم وجود مسائلی مثل بلک لیست و غیره در این نشریات و سازگاری با فرمت این نشریات داوری مجدد برای این مقالات از سوی هیات داوری نشریات صورت خواهد گرفت.
- به دلیل چاپ ویژه نامه ها مخصوص کنفرانس در این نشریه های علمی پژوهشی تمامی هزینه های چاپ کامل کاغذی و دیجیتالی این نشریات از صاحبان مقالات اخذ خواهد شد.
- در هر شماره هر نشریه علمی پژوهشی وزارت علوم مابین حداقل 6 الی حدااکثر 10 مقاله به چاپ خواهد رسید.

  • سید احمد حسینی ماهینی

به گزارش حسین بستان پیرا

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر
  • سید احمد حسینی ماهینی

ویژه برنامه های شهرداری در عید سعید قربان

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر
ویژه برنامه های شهرداری منطقه 4 در عید سعید قربان/برخورد جدی با عرضه دام غیر مجاز در شمال شرق تهران
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار گفت : همزمان با فرارسیدن عید سعید‌قربان، ویژه برنامه های مختلفی در سطح منطقه به ویژه جایگاه عرضه دام زنده پیش بینی شده است .
 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار ، حمید ناصحی با بیان این مطلب افزود : به منظور دسترسی آسان شهروندان به مرکز عرضه دام بهداشتی و حفظ بهداشت محیط‌زیست و زیبایی محیط شهری، ویژه برنامه های مختلفی در جایگاه عرضه دام بهداشتی حکیمیه واقع در بلوار شهید بابائیان خیابان پیشوا در نظر گرفته شده است. .
ناصحی با اشاره به تبلیغات محیطی صورت گرفته در محدوده منطقه 4 تصریح کرد : به منظور جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و سردرگمی آنان، بیش از 30 تخته بنر به متراژ 400 متر مربع و تابلوهای جهت نما در محدوده منطقه جانمایی خواهد شد.
وی افزود: همچنین به منظور رفاه حال شهروندان، تامین پارکینگ برای 1000 خودرو، 19000 متر آذین بندی و همچنین فضاسازی 950 متر مربع با چادر در محدوده جایگاه عرضه دام حکیمیه برای رفاه حال شهروندان در نظر می شود.
ناصحی افزود: برگزاری جشن ویژه عید سعید قربان از دیگر برنامه هایی است که با حضور گروه های نمایشی و جنگ شادمانه و با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برای خانواده ها و کودکان در نظر گرفته شده است.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار با بیان اینکه بر خلاف سال گذشته محلی برای عرضه دام زنده در جایگاه های موقت در منطقه 4 در نظر نگرفته ایم افزود: در منطقه 4 تنها مرکز ثابت عرضه دام زنده حکیمیه آماده خدمات رسانی به شهروندان است.
ناصحی از کلیه شهروندان خواست تا به منظور رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری های دامی، از خرید دام در مکان های فاقد مجوز سازمان سردخانه و کشتارگاه شهرداری تهران جدا خودداری نمایند .
وی خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از عرضه دام غیر مجاز در سطح منطقه تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است و با متخلفین برخورد قانونی به عمل خواهد 
  • سید احمد حسینی ماهینی

از تاریخ 20 مهر لغایت 23 مهر ماه در استان قم برگزار می گردد.

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

مرحله کشوری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، مرحله کشوری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی از تاریخ 20 مهر لغایت 23 مهر ماه در استان قم برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، بنابر اعلام دبیرخانه یازدهمین جشنواره قرآن و عترت در این دوره از مسابقات قرآن و عترت دانشگاه بیش از ده هزار نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان در شش بخش شفاهی، کتبی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری با هم به رقابت پرداختند.

در مرحله استانی این جشنواره که از خرداد ماه سال جاری آغاز شده بود پس از برگزاری مرحله نخست مسابقات، آثار اساتید، کارکنان و دانشجویانی که موفق شده بودند حد نصاب امتیاز لازم را کسب نمایند به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید و سپس توسط گروه های داوری مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این دوره از مسابقات به منظور ارتقاء بیش از پیش سطح کیفی جشنواره جهت ارزیابی آثار بخصوص در بخش شفاهی از تیم های داوری در سطح ملی مورد استفاده قرار گرفت که استاد دکتر شعاعی به همراه استاد دهدشتی، استاد معتمدی، استاد کسمایی، سرکار خانم ادیب زاده، سرکار خانم ایزدی و ... به داوری آثار بخش شفاهی پرداختند.

همچنین مسابقات کتبی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو مرحله برگزار گردید که مرحله نخست آن در تیرماه سال جاری به صورت اینترنتی اجرا شده از بین حدود هفت هزار نفر شرکت کننده 200 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان به مرحله نهایی راه یافتند که مسابقات نهایی این بخش هم در اول شهریور ماه به صورت اینترنتی و متمرکز در واحدهای استانی سراسر کشور اجرا گردید و نتایج نهایی اعلام شد.

در بخش هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری جشنواره نیز 762 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که پس از ارزیابی‌های تیم داوری،‌ نفرات برگزیده بخش های مختلف مشخص شدند.

در مرحلة ملی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی 114 نفر از دانشجویان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور که حد نساب لازم را برای شرکت در بخش شفاهی مسابقات کشوری کسب نمودند با حضور در استان قم در مسابقات پایانی شرکت خواهند نمود. برگزیدگان این مرحله  به مرحلة ملی این جشنواره بین دانشگاههای سراسر کشور معرفی خواهند شد.

شرکت کنندگان جهت اطلاع بیشتر می توانند همه روزه در ساعات کاری با دبیرخانه یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی به شماره 32937001  025 تماس حاصل فرمایند.

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

مجله اینترنتی چگونه مگ

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر
لطفا از سایت ما دیدن نمایید.
View this email in your browser
مجله اینترنتی چگونه

به‌ نام حضرت دوست؛
که هرچه از او رسد، نیکوست.
مجله اینترنتی چگونه مگ، با هدف ارائه محتوای ارزشمند و کاربردی در شهریور ماه سال 94 آغاز بکار کرد؛ مطالب این سایت بیشتر در قالب پاسخ به چگونه های شما و در موضوعات: آشپزی، دانش و فن آوری، دکوراسیون، سلامت و زیبایی، گردشگری هنر و سرگرمی، ورزش و تناسب اندام، پزشکی ، زیبایی، کودکان، هنر خانه داری می باشد.
در حال حاضر، اصلی‌ترین هدف مجله اینترنتی چگونه مگ، پاسخ به چگونه هایی است که در ذهن شماست و اطلاع‌رسانی صحیح و سریع مطالب و محتوای روز دنیا برای علاقه‌مندان است.
فضای گسترده وب و امکان ایجاد امکانات متنوع و وسیع، نیاز به نوآوری و الگوبرداری آگاهانه از نمونه های موفق را بیشتر مشخص می کند، از همین رو این سایت همواره در تعامل با مخاطبان و صاحب نظران آماده پذیرش نظرات و انتقادات خواهد بود.

حال بدینوسیله از شما دعوت می شود تا از سایت ما بازدید نمایید و ما را از نطرات خود بهره مند نمایید.
با تشکر
 

  • سید احمد حسینی ماهینی

جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام‌شدنی نیست. امام خمینی(ره)

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر
  • سید احمد حسینی ماهینی

به گزارش حسن ماهینی

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

۲۰۱۵/۰۹/۲۱، ۱۲:۱۲ قبل‌ازظهر - ‪+98 912 143 2413‬: خیلی جالبه بخونین: به کلماتی که دفعات به کار بستن آن در قرآن ذکر شده، نگاه کنید: (لطفا با دقت زیاد بخونید) دنیا 115 / آخرت 115 ملائک 88 / شیطان 88 زندگی 145 / مرگ 145 سود 50 / زیان 50 ملت (مردم) 50 / پیامبران 50 • ابلیس 11 / پناه جستن از شر ابلیس 11 مصیبت 75 / شکر 75 فریب خوردگان (گمراه شدگان) 17  مردگان (مردم مرده) 17 مسلمین 41 / جهاد 41 طلا 8 / زندگی راحت 8 جادو 60/ فتنه 60 زکات 32 / برکت 32 ذهن 49/ نور49 آرزو 8/ ترس 8 آشکارا سخن گفتن (سخنرانی) 18 / تبلیغ کردن 18 سختی 114 / صبر 114 محمد (صلوات الله علیه) 4 / شریعت (آموزه های حضرت محمد (ص) 4 مرد 24 / زن 24 همچنین جالب است که نگاهی به دفعات تکرار کلمات زیر در قرآن داشته باشیم: نماز 5، ماه 12، روز 365 دریا 32، زمین (خشکی) 13  دریا + خشکی= 45 حالا 32 تقسیم بر 45 ضربدر 100 میشود: 71/111% (مساحت دریا) و 13 تقسیم بر 45 ضربدر 100 میشود: 28/888% (مساحت خشکی) دریا + خشکی = 100% به غیر از خداوند متعال چه کسی قادر به نوشتن همچین کتابی است؟؟؟ آیا میتوان ‌چنین کتابی با این هندسه کلام را تحریف کرد؟ پست ویژه.          "اعجاز قران" کوبنده شب اخیرا و به تازگی محققان ناسا  اعلام کردند ستاره های جدیدی کشف کرده اند که به علت جرم بسیار زیاد صدایی همچون زدن طبل می دهند و نام آنها را کوبنده شب نهادند که با توجه به این مطلب درسوره طارق می خوانیم ( والسماء و الطارق و ما ادراک ما الطارق) سوگند به آسمان و ستاره کوبنده و تو چه می دانی ستاره کوبنده چیست؟ که کاملا به ستاره کوبنده اشاره می کند و حتی در عربی به کسی که در خانه را می کوبد و در را میزند طارق(کوبنده) گفته می شود. حالا اگه یه ذره هم خداتو دوست داری دستتو بزار رو این پستو کپیش کن تا همه بدونن قران یه معجزه س...

  • سید احمد حسینی ماهینی

دام بهداشتی در شمال تهران عرضه می شود

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان
دام بهداشتی در شمال تهران عرضه می شود

به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان بیش از 3 هزار راس دام بهداشتی در شمال تهران به شهروندان متقاضی انجام این سنت نبوی ، عرضه می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : با هماهنگی های انجام شده ایستگاه عرضه دام بهداشتی منطقه یک در بزرگراه ارتش، مسیر کندرو ، بعد از ازگل، خیابان باغ سبز شمیران در زمینی به وسعت یک هزار و 500 متر مربع با 10 ایستگاه عرضه دام بهداشتی و 15 غرفه فرهنگی راه‌اندازی شده است .
وی افزود: این ایستگاه ها در دو روز چهارشنبه و پنج شنبه 1 و2  مهر ماه به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست و متقاضیان می توانند در روز عرفه از ساعت 9 صبح الی 17 و در روز عید قربان از ساعت 7 صبح الی 18 به محل عرضه دام مراجعه نمایند.
مهندس نوربخش خاطر نشان کرد : با هدف سرعت بخشیدن به انجام تقاضاها ، در این محل یک قربانگاه با حضور  20 ذبح کننده ی دام آماده خدمات رسانی به شهروندان است .
به گفته این مقام مسئول دامپزشکان نیز به منظور حفظ سلامت شهروندان،  بر ذبح بهداشتی به هنگام خرید و ذبح نظارت می کنند و تلاش می‌شود تا بستر بهداشتی لازم فراهم شود.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک در خصوص برنامه های فرهنگی روز عید سعید قربان گفت: ایستگاه فرهنگی، هنری نیز با بیش از 15 غرفه از جمله غرفه های سلامت، آموزش، بازیافت و...، در مجاورت محل عرضه دام راه اندازی شده که به ارائه برنامه های متنوع هنری، فرهنگی و پذیرایی از مراجعین و دیگر شهروندان خواهند پرداخت .

  • سید احمد حسینی ماهینی