از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ویژه برنامه های شهرداری در عید سعید قربان

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر
ویژه برنامه های شهرداری منطقه 4 در عید سعید قربان/برخورد جدی با عرضه دام غیر مجاز در شمال شرق تهران
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار گفت : همزمان با فرارسیدن عید سعید‌قربان، ویژه برنامه های مختلفی در سطح منطقه به ویژه جایگاه عرضه دام زنده پیش بینی شده است .
 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار ، حمید ناصحی با بیان این مطلب افزود : به منظور دسترسی آسان شهروندان به مرکز عرضه دام بهداشتی و حفظ بهداشت محیط‌زیست و زیبایی محیط شهری، ویژه برنامه های مختلفی در جایگاه عرضه دام بهداشتی حکیمیه واقع در بلوار شهید بابائیان خیابان پیشوا در نظر گرفته شده است. .
ناصحی با اشاره به تبلیغات محیطی صورت گرفته در محدوده منطقه 4 تصریح کرد : به منظور جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و سردرگمی آنان، بیش از 30 تخته بنر به متراژ 400 متر مربع و تابلوهای جهت نما در محدوده منطقه جانمایی خواهد شد.
وی افزود: همچنین به منظور رفاه حال شهروندان، تامین پارکینگ برای 1000 خودرو، 19000 متر آذین بندی و همچنین فضاسازی 950 متر مربع با چادر در محدوده جایگاه عرضه دام حکیمیه برای رفاه حال شهروندان در نظر می شود.
ناصحی افزود: برگزاری جشن ویژه عید سعید قربان از دیگر برنامه هایی است که با حضور گروه های نمایشی و جنگ شادمانه و با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برای خانواده ها و کودکان در نظر گرفته شده است.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار با بیان اینکه بر خلاف سال گذشته محلی برای عرضه دام زنده در جایگاه های موقت در منطقه 4 در نظر نگرفته ایم افزود: در منطقه 4 تنها مرکز ثابت عرضه دام زنده حکیمیه آماده خدمات رسانی به شهروندان است.
ناصحی از کلیه شهروندان خواست تا به منظور رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری های دامی، از خرید دام در مکان های فاقد مجوز سازمان سردخانه و کشتارگاه شهرداری تهران جدا خودداری نمایند .
وی خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از عرضه دام غیر مجاز در سطح منطقه تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است و با متخلفین برخورد قانونی به عمل خواهد 
  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی