ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

صبر همان خرید زمان است.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

سیاست حسنی، یا روش زمامداری امام حسن مجتبی ع، نمونه بارز صبر و تفسیر آیه (ان الله مع الصابرین) است. زیرا امام حسن توانست با صبر جمیل خود، نقاب از چهره دشمنان بردارد. در حالیکه معاویه ادعای اسلامیت می کرد، پسرش یزید را، شرابخواره تربیت کرده بود. امام حسن ع در شرط صلح با او، فرمود که نباید وی را جانشین خود کند. اما معاویه صلح نامه را پاره کرد و: یزید را جانشین خود اعلام نمود.

    البته، صبر در همه موارد لازم است. مثلا باغبان یا کشاورزی که دانه می کارد، اگر صبر نداشته باشد، بجز چند دانه گندیده و کثیف چیزی به دست نمی آورد. ولی او دانه را در زمین می کارد و: تا زمان رسیدن کامل محصول صبر می کند. در مسائل کامپیوتری هم همینطور است: اگر شما یک عکس را آپلود کنید یا یک کتاب را دانلود می کنید، باید تا رسیدن زمان مناسب آن صبر کنید .

   بدیهی است اگر عجله کنید و حتی، یک ثانیه قبل از اتمام، از برنامه خارج شوید، هیچ چیزی به دست نخواهید آورد. یا در موقع ایمیل باید صبر و حوصله داشته باشید. اگر طول کشید یا از شما اکی خواست، یا هر کار دیگری لازم بود، باید انجام دهید که: اگر یکی از این کار ها انجام نشود، ایمیل شما ارسال نمی شود و همه زحمات شما برباد می رود.

   در زمان ما هم می بینیم با: گرایش جهانی به اسلام، همه فرصت طلبان نیز به سمت رهبری :این علاقمندان می شتابند. آن ها ادعا های عجیب و غریب می کنند و: خود را بهتر از رهبران فعلی، یا حتی بهتر از ائمه و پیامبران می دانند! و مردم به آن ها جذب می شوند. تنها راه افشا دروغ آن ها، صبر است.

یسیاری از مردم سوریه و عراق، به دولت اسلامی شام و عراق پیوستند! زیرا تصور می کردند آن ها بهتر از بشار اسد، یا نوری مالکی هستند. شاید خیلی از این مردم به شوق شهادت در راه اسلام، همه چیز خود را فدای این گروه کردند. ولی با گذشت زمان معلوم شد که: همه سخنان آنان یک دروغ بود و: اعتقادی به اسلام  ندارند! بلکه آن ها فقط قدرت طلب بودند و: با پول و ثروت خانواده منحوس آل سعود، اداره می شدند و قصد آن ها: نابودی کامل اسلام و: تخریب تمامی شهرها بود:

الّذِینَ أُخْرِجُواْ مِن دِیَارِهِم بِغَیْرِ حَقّ إِلاّ أَن یَقُولُواْ رَبّنَا اللّهُ وَلَوْلاَ دَفْعُ اللّهِ النّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لّهُدّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسمُ اللّهِ کَثِیراً وَلَیَنصُرَنّ اللّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنّ اللّهَ لَقَوِیّ عَزِیز

 لذا فاصله بین حق و باطل، برای مردم متفاوت است. برخی ها فوری آن را درک می کنند، ولی برخی ها نیاز به زمان دارند.البته یکی از نقاط برجسته دروغ گویان، فراموشی آن ها است. زیرا برحسب آنکه بسیار حرف می زنند، و برای فرار از واقعیات، پرچانگی می کنند، فراموش می کنند قبلا چه چیز هایی را گفته اند! و یا چه وعده هایی به مردم داده اند.

گروه القاعده و داعش و امثال آن هم، فراموش می کنند که در ابتدا برای دین خدا و: پیروزی اسلام شعار می دادند! و لذا پس از به قدرت رسیدن، در این حد فاصل، کارکرد آن ها برعکس می شود. با همان شور و شوقی که: برای فداکاری در راه اسلام، افراد انتحاری را جذب کردند، آن ها برای مبارزه با مسلمانان اعزام می کنند!

تاریخ شاهد است: با تمام شور وشوق این گروهک ها،در ادعای یاری اسلام، یک حرکت کوچک انتحاری برعلیه: صهیونیست ها یا اشغالگران قدس نداشته اند! بلکه برعکس، همیشه نوک شمشیر آن ها به سوی مساجد و: مومنان داخل آن بوده است. و این برای آن ها تضاد نیست! زیرا از ابتدا قصد نابودی مسلمان را داشتند، ولی شعار هایی که می دادند مردم فریب بود.

  رهبران بزرگ اسلام مانند: آیه الله العظمی امام خامنه ای و یا: آیه الله علی سیستانی، با استناد به شیوه امام حسن ع در برابر: تمام این حرکت های دروغین آنان صبر کردند. یعنی زمان خریدند تا :مردم به حقیقت نیت آنان پی ببرند. زیرا اگر در همان زمان می گفتند: این ها دروغ می گویند یا: حکم جهاد برعلیه آن ها می دادند، مردم باور نمی کردند. اما سیاست صبر و انتظار به کمک: الگو گرفتن از زندگی امام حسن مجتبی نتیجه داد.

    غارتگران تاریخ و بیت المال، همیشه عجله دارند! مانند سارقان که به یک بانک یا طلا فروشی دستبرد می زنند، باید سریع کارهای خود را انجام دهند. ولی رهبران الهی صبور هستند زیرا: وعده خداوند را قبول دارند و میدانند: پیروزی نهایی با اسلام و مومنان است.  مثلا در همین انتشار عکس های: کشتار وحشیانه گروه های تکفیری،آنها  به اعتبار ذهن و توهم خودشان، فکر می کردند این کار باعث: ترس و وحشت مردم می شود! ولی مردم برعکس آن ها نتیجه می گیرند و: خود را از یک قوم وحشی جدا می کنند.

در فتنه 88 یا دیگر جریان های: منحرف سیاسی داخلی ایران هم، همینطور بود. امام خمینی ره با دید الهی، بازرگان را می شناختند. ولی می فرمودند: رای مردم مهم است. یعنی باید صبر کرد تا: مردم هم به همین شناخت برسند.

  علاوه بر این، صبر باعث بروز برخی استعداد ها، توسط دشمنان به نفع اسلام هم هست. یعنی بازرگان یا بنی صدر با تمام عقاید لیبرالیستی خودشان، باز خدمت هایی به اسلام کردند و:این مورد نیاز تاریخ بود.

در همان موقع امام ماهیت موسوی را می دانست، و می دید که ایشان با استعفا خود در شرایط جنگی، کشور را به سوی پرتگاه می برد. ولی برای مهلت دادن به مردم،جهت شناخت رذالت آنان، استعفای او را نمی پذیرفت!

等待只是购买时间。

胡斯尼政策,或管理伊玛目哈桑AS,耐心和理解典型的诗句(高)。伊玛目哈桑·贾米勒可以等待,因为他的面罩停止的敌人。虽然阿尔声称他伊斯兰教,他的儿子耶济德,训练是狂欢。伊玛目哈桑作为和平与他的条件,他说,他的继任者将是他的。但铝的和平,撕毁信:耶齐德宣布他的继任者。

    然而,耐心是必需的所有情况。例如,园丁或农民谁植物的种子,你不必等待,但它不会弄脏腐烂的种子。但他撒地上的种子:等待直到产品完成。这同样适用,您可以上传照片或下载一本书的电脑问题,你应该等到合适的时机。

   显然,如果你的程序结束之前赶时间,甚至一秒钟,你不会错过任何东西。或者当时的电子邮件应该有耐心。如果你把或问亚希,或者是需要什么其他事情可做的是:如果不这样做,您的电子邮件将不会被发送,并会摧毁你所有的努力。

   当我们看到一个趋势,在穆斯林世界,所有的机会主义者在领导:球迷都潇洒。他们声称他们是奇怪的:更好的现任领导人,阿訇和先知,甚至比他们做的!人们被吸引到它。揭露谎言的唯一途径,它是耐心。

叙利亚和伊拉克,伊拉克伊斯兰国,叙利亚和加入了Ysyary的人!因为他们认为它比巴沙尔·阿萨德更好,或者是光马利基。也许很多这些人的喜悦殉难伊斯兰教,一切都牺牲在这组。但随着时间的推移它变得清晰,这是一个谎言,他们的言论:不信伊斯兰教!但它只是一个追求权力:险恶·沙特家族的钱,并试图运行它:伊斯兰教和破坏:所有城市的毁灭:

 因此,对与错之间的距离,人与人是不同的。立刻明白了一些,但需要一些时间。课程,其显着点之一在于圭亚那,它被遗忘了。很多在他们做什么条款,逃避现实,下颌,他们忘记了一些东西已经说过!或者是什么赋予人民的承诺。

基地组织和短跑之类的,忘了,在真主的宗教和伊斯兰教的胜利进行了呗!因此,上台之间后,它们的功能是相反的。用同样的热情,在伊斯兰教的牺牲,吸引了自杀是谁派他们来打穆斯林的人!

控制日期与所有的泡腾组,协助伊斯兰教,反对自杀的小运动的主张:犹太复国主义和耶路撒冷的占领者都没有!相反,它始终是剑的尖端插入清真寺:信徒都在里面了。这是违背了!它是第一个穆斯林摧毁,但他们已经被骗的人的口号。

  穆斯林领袖像霍梅尼或哈梅内伊:阿亚图拉·阿里·西斯塔尼,根据伊玛目哈桑为方法对他们有耐心,全是假的举动。顾客购买时间,直到人们意识到他们的真实意图。与此同时,因为如果他们撒谎或者这样:没有圣战反对他们的人不相信。但等待和援助政策:伊玛目哈桑的建模工作。

    日期和国库抢劫者,他们总是在赶时间!像贼谁抢银行或者饰品店应该开展自己的工作很快。但要有耐心,因为神的领袖:那些谁接受上帝的应许,并知道:伊斯兰和穆斯林的最后胜利。在相同的例如发布照片:takfir群体的残忍杀害,他们的信誉和自己的头脑错觉,他们认为这会造成恐惧,而恐惧是人!但不像人,是结果:他们从野生部落分离了自己。

在其它炎症过程88:离经叛道的内部政治,它是如此。神的伊玛目霍梅尼的眼光,知道商家。但他说,民众投票是很重要的。那是要等到人们获得了一致认可。

  此外,患者造成了一些人才,由伊斯兰的敌人就是赢。巴尼萨德尔,他们自由的思想,伊斯兰教的开放份量,这是需要的日期的商人。

与此同时,伊玛目自然知道穆萨维,他看到了他的辞职战斗条件下,采取该国陷入了深渊。虽然截止日期为公众了解他们的无赖行为,他的辞职是不是!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی