ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

آقای رئیس جمهور، ما بحران آب نداریم.

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

   زیرا آمار های وحشتناکی که از خشکسالی در ایران داده می شود، معلول کمبود آب نیست، بلکه سوء مدیریت آن است. نمونه آن کم آب شدن دریاچه ارومیه است، که به دلیل ایجاد سد های زیاد در: حوضچه آبریز تلخینه رود و زرینه رود، باعث کاهش آب ورودی به دریاچه شده است. و یا اینکه ایجاد جاده میان دریایی، در فاصله تبریز و ارومیه، باعث ایجاد حفره های جدیدی شده که: دبی آب دریاچه را از دست داده است. تجارت پر سود نمک هم باعث شده تا مراکز اداری نیز، چندان پی گیر این موضوع کم آبی نباشند.

   کم آبی محدوده سیستان و بلوچستان هم باز به همین دلیل است: که در ان سوی ایران در افغانستان، با ایجاد سدها مانع رسیدن آب به رودخانه هیرمند می شوند. البته راه حل آن هم ساده است: باید از افغانستان خواست که به حقابه ایران احترام بگذارد. البته لازم نیست که انها تمکین کنند که تمکین هم نخواهند کرد! زیرا وزیر آب افغانستان فردی است که قبلا: والی هرات بوده و خانه شیعیان را اتش می زده است. لذا میتوان با حفر چاههای عمیق در کنار مرزهای آبی هیرمند افغانستان، حقابه خود را از حلقوم انان بیرون کشید، و آب کشاورزی ان منطقه را تامین کرد. 

  در تهران هم آب کم نیست فقط کافی است که: مردم 20درصد صرفه جویی کنند. و اگر هم نکردند که این کار را نمی کنند! میتوان از محل بازیافت فاضلاب آن را تامین کرد. زیرا مردم ایران بنابر  دستور شرعی نیاز به مصرف آب دارند. ممکن است در اروپا افراد هنگام قضای حاجت، از دستمال استفاده کنند، ولی دستور صریح اسلام است که باید از اب استفاده کرد، و به میزانی هم آب مصرف شود که: اطمینان از رفع نجاسات حاصل شود. زیرا به این وسیله دیگر بدن انسان، بد بو نمی شود تا مثل اروپایی ها مجبور شوند: بجای اب از عطر و ادکلن، برای رفع بوهای نامطلوب استفاده کنند. درست که گفته شده با نصف لیوان هم می شود وضو گرفت، ولی روزی 5 بار باید این کار را کرد، و این لازمه تماس دائم بدن با آب است، که در سلامتی بسیار موثر است. و بجای اینکه اروپاییها 6لیوان آب بخورند تا: نیم لیوان ان جذب پوست شود، ما مستقیما آب را به پوست می رسانیم. مصرف اب در کشاورزی و صنعت هم همینطور است، و این نشان می دهد که کشور ایران پرآب بوده، که مردم به آن عادت کرده اند. و این درست برخلاف تبلیغات غربی ها است، که می خواهند ایران را بیابان معرفی کنند، زیرا تصور انها این است که ایران یک استان از: عربستان است و مردم ایران شتر سواری می کنند، و سوسمار می خورند!

 رشته کوه های البرز و زاگرس بلندترین رشته کوهها، و پهن ترین انها هستند. و همین امر باعث می شود: بسیاری از آبهای جاری در میان دره ها بمانند. اکثر انها به صورت دریاچه، مانند دریاچه ارومیه و بختگان و پریشان و جازموریان در میایند، که هرکدام از این ها بیش از هزاز متر بالاتر از سطخ دریا هستند، ولی اکنون به آبهای زیر زمینی تبدیل، و از مسیر بستر های موجود، به عربستان و امارات منتقل شوند. و اگر بجای سد های خاکی و رو زمینی، سد های آبی زیر زمینی زده شود، از خارج شدن آب های شیرین از: ایران جلوگیری خواهد شد.

 پایین آمدن سطح دریای مازندران، در خشک شدن تالاب ها و مرداب ها نقش موثری داشته است، زیرا سد های ایجاد شده در رودهای ولگا، اترک و ارس، باعث کم آب شدن دریای مازندران گردیده، و نهایتا از سرازیر شدن ان به سفره های زیر زمینی، و جلوگیری از ذخیره سازی در تالاب ها شده، و آن ها را به باتلاق تبدیل کرده است. راه چاره ان هم تونل زدن به دریای عمان و خلیج فارس است، تا از طریق انتقال آب، سفره های زیر زمینی سیراب شده، و آبهای ایران دوباره زنده شوند. اگر  تاریخ را مطالعه کنیم حتی کویر لوت ایران، زمانی دریاچه بوده است. و استان یزد تا این اواخر جنگل داشته است، ولی چه شده که به کویر تبدیل شده اند؟  مطالعات ما نشان می دهد که: بر اثر کنده کاری های زیر زمینی برای: قنات و چشمه و آب رسانی به روستاها و شهرها، منافذ زمین سر باز کرده و آب های ایران را، که اکثرا در هزار متر بالاتر از سطح آب دریا ها است، به خود کشیده است. و در نهایت چون ایران برخلاف تصور همه،  فلات است و عربستان  از مناطق پست حاره ای است، این آبها دراثر بهم پیوستن به: حفره های پایین دستی منتقل شده، و از زیر دریای عمان و خلیج فارس، به استان های شرقی عربستان، مخصوصا قطیف سرازیر می شوند.

آقای رئیس جمهور،  ما بحران آب نداریم.
主席先生,我们有一个水危机。由于伊朗的干旱是可怕的统计数据,由于缺水,却是管理不善。湖乌尔米耶水样低,由于集水盆地的大型水坝Tlkhynh和Zarineh,进入湖水已经减少。或者你可以创建大海之间的道路,和大不里士乌尔米耶之间,创造了湖水已经失去了迪拜新的漏洞。利润丰厚的贸易盐导致了行政中心,所以他们寻求水资源短缺的问题。锡斯坦 - 俾路支斯坦脱水解开为什么伊朗在全国范围内,通过建设堤坝,以防止水进入赫尔曼德河。解决的办法很简单:阿富汗应要求尊重伊朗的权利。当然,他们没有屈服于其提交要么!水阿富汗部长,因为谁以前的人:赫拉特省长,并放火烧了房子什叶派。因此,我们可以挖掘深井与阿富汗赫尔曼德省的海上边界附近,他们的水权了他们的喉咙和农业供水的区域。德黑兰也是在低水就是:储蓄20%。如果他们没有做到这一点!它可以从废水处理来提供。因为人们需要根据伊斯兰教法消耗的水。当人们在欧洲排便可从纸张的使用,但明确指示伊斯兰教的水应该被使用,耗水量的水平:确保不洁修复。这是因为人体不臭要像欧洲人做的:不是香水的水分,消除使用不良气味。现场表示,与半杯可以进行沐浴,但一天5次应该这样做,而这需要与水体,这是健康非常有效的持续接触。而不是欧洲人吃最多6盎司的水:皮肤吸收半杯,我们直接把水给皮肤。农业和工业用水的使用是一样的,这表明该国满水,人们都习惯了。而这是违背西方的宣传,谁想要伊朗所指的沙漠,因为他们的看法是,伊朗是沙特的一个省,伊朗人民骆驼骑,和蜥蜴吃!阿尔伯兹和扎格罗斯山脉最高的山脉,它们是最宽的。这使得许多水域留在山谷中。他们大多是湖泊,如乌尔米耶湖和Bakhtegan和分心,Jazmurian负责,每超过十万的海平面米以上,但现在水地底下,和道床可用,到沙特阿联酋和转移。如果不是大坝土壤和地上,地下水库被击中,留下淡水:可以预防伊朗。里海水平低,烘干湿地和沼泽有一个有效的作用,因为在伏尔加河,Atrak和阿拉斯,里海的融化产生的大坝一直缓慢,并最终下来见下表土豆,并且避免存放在湿地,它已变成了沼泽。隧道到阿曼海与波斯湾,该解决方案通过水,地下水含水层,并恢复了伊朗水域。如果我们研究历史,甚至甩沙漠在伊朗,当湖了。和亚兹德直到最近的树林,但是有已经变成沙漠?我们的研究表明,地下为雕刻:水渠和喷泉和水乡镇,打开地球上的水,这往往是几千米的海拔毛孔,要绘制。最后,因为所有的人,高原和沙特阿拉伯的热带低地的伊朗,由于我一起在水里移动下游孔,阿曼和沙特阿拉伯东部省海和波斯湾,特别是盖提夫被淹。
  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی