ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

وعده های دروغ تضمین امنیت!

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ | ۱ نظر

آمریکا سال ها است که وعده می دهد: که امنیت اسرائیل را تضمین می کند، ولی تا بحال به قول خود عمل نکرده است و: این باعث شده تا اسرائیل در سراشیبی سقوط کامل قرار گیرد. البته علاقه دولت آمریکا به اسرائیل، و تامین امنیت آن هر بار از سوی اوباما، تکرار می شود ولی آشوب اکنون از بیرون مرزهای اسرائیل، به درون مرزها رسیده و پشت در: کابینه نادان یابو خیمه زده است!

هیچ نقطه امنی برای اسرائیل وجود ندارد، زیرا آن ها که یک روزی بزرگترین ارتش خاورمیانه بودند، و شش روزه توانسته بودند همه: کشورهای عربی را شکست بدهند، الان حتی نمی توانند از حملات انتحاری: نوجوانان سنگ به دست فلسطینی، خواب راحتی داشته باشند. براساس اطلاعات کاملا محرمانه، نادان یابو در دیدار با اوباما گفته است که: انتفاضه سوم مسلحانه است، یعنی فلسطینی ها دیگر به تیر و کمان، یا سنگ قلاب کفایت نمی کنند.

در گزارش های نتانیاهو، از سرقت اسلحه ماموران ضد شورش، توسط زنان و نوجوانان فلسطینی، آمار ترسناکی ارائه شده است. نوجوانان فلسطینی دریافته اند که: باید مسلح باشند تا بتوانند جواب اشغالگران را بدهند، و بهترین منیع تهیه اسلحه آن ها، ماموران ضد شورش هستند. لذا اخیرا سعی می شود که : به ماموران ضد شورش سلاح گرم ندهند. زیرا احتمال باز گرداندن آن، به انبار اسلحه به زیر بیست درصد رسیده است.

علاوه بر آن در گزارش نتانیاهو آمده است که: نوجوانان فلسطینی توانسته اند ثابت کنند: از پدران خود مبارز تر هستند، و دیگر ترسی هم از پلیس ضد شورش اسرائیل ندارند! در این گزارش آمده است که آن ها اقدام به: حفر تونل در عمق زیادی می کنند، تا خود را به شهرک های صهیونیست نشین برسانند. حتی دیده شده که در محل های کاملا نظامی و قرق شده، ناگهان در جمع نظامیان حاضر و: اقدام به عملیات انتحاری می کنند. که نشان می دهد از مسیر ها و: جاده های معمولی نمی آیند.

ترس نتانیاهو از نوجوانان فلسطینی، به صورت یک کابوس وحشتناک داشته و: اوباما نیز به وی گفته که در این خصوص، نمی تواند کاری بکند ولی، در رسانه ها اعلام خواهد کرد که: امنیت اسرائیل امنیت آمریکا است. و  نتایاهو با اینکه آن را دروغ می داند، ولی می گوید برای جنگ روانی لازم است! که رسانه ها آن را برجسته کنند، تا ساکنان صهیونیست کمتر مهاجرت کنند.

اما صهیونیست ها که بسیاری از آنان، اصل موضوع را فهمیدند ناچار به فکر نجات خود افتاده اند! برخی از آنان از دولت زاویه گرفته اند، تا اگر فلسطینی ها حمله کردند، بگویند ما خودمان هم از دولت اسرائیل ناراضی هستیم! حتی تعدادی از آن ها واقعا ضد دولت اسرائیل شده اند، و در تظاهرات خیابانی و اعتراضات عمومی شرکت می کنند. در همین گزارش آمده است: کمتر روزی است که در اداره یا محله ای صهیونیست ها ، به بهانه ای  با دولت در گیر نشوند.

نتانیاهو به باراک اوباما گفته است که: ما نمی گذاریم صدای اعتراض آنان شنیده شود. همه رسانه ها تصویر یک دست و متحدی از صهیونیست ها را بیان می کنند، ولی تا کی می توانند بران سرپوش بگذارند! بدتر از آنکه وی گفته است: وقتی بیشتر فشار میاوریم، از بین خود رسانه ای ها ، با ما زاویه می گیرند و از ما دور می شوند، و به افشاگری می پردازند.

باراک اوباما به وی گفته است: ما سیاسی هستیم و می توانیم عملکرد رسانه ها را، طوری تنظیم کنیم که مردم، اعتراض ها را بعنوان حمایت تصور کنند. ما می گوییم : که این اعتراض ها نشان آزادی ودموکراسی در اسرائیل است. وی گفته که در آمریکا نیز چنین می کنند. در حالیکه هر روز اعتراض ها بر علیه حکومت: پلیسی آمریکا افزایش می یابد ولی رسانه ها، فقط صحنه های تشویق شدن پلیس ها را نشان می دهند.

وی در مورد همسایه های اسرائیل، فقط به جنگ رسانه ای پرداخته، و به اسرائیل قول داده که سعی می کند: بیشتر تلاش کند تا لبنان وسوریه و یمن و عراق و ایران را تروریست معرفی کند، تا افکار عمومی به آن ها گرایش پیدا نکنند. ولی در مورد تاثیر آن قول قطعی نداده است. وی حتی گفته که ما اعلام می کنیم: به اسرائیل کمک مالی می کنیم ، و آن را افزایش هم می دهیم ولی، از ما انتظار نداشته باشید، با 20هزار میلیارد بدهی به قول خود عمل کنیم!

خودرو با کباب اضافه!

保护虚假的承诺!

美国是一年,承诺保证以色列的安全,但至今还没有兑现自己的诺言,这导致以色列下坡的彻底崩溃。美国对以色列的利益,并提供安全,每次奥巴马反复,但以色列的边界之外的混乱,来在其边界和内阁之外还发懵主力10吨!

有没有以色列安全的地方,因为这是一天最优秀的军队,在中东,六天都能够:击败阿拉伯国家,我甚至不能自杀式袭击:年轻的巴勒斯坦石头,舒适的睡眠。据机密信息,与奥巴马会面时无知的主力曾表示,武装起义第三,巴勒斯坦人的弓箭,或岩石挂钩还不够。

内塔尼亚胡的报告,武器的盗窃防暴警察,妇女和年轻的巴勒斯坦人可怕的统计数据提供。巴勒斯坦少年发现,住户应武装,以便能够给出一个答案,最好的来源,准备他们的武器,防暴剂。所以,最近试图阻止防暴剂的枪支。因为它返回到兵工厂到百分之二十的可能性。

此外,报告指出,内塔尼亚胡:巴勒斯坦青年已经能够证明:他们的父辈更激进,以及其他以色列防暴警察也不用怕!报告指出,将采取行动:挖隧道是很大,最多的定居点。即使是看到了军队和外壳,突然出现在军方的地方:他们试图自杀。这都说明了路径和道路不典型。

内塔尼亚胡巴勒斯坦青年的担忧变成可怕的恶梦,奥巴马总统还告诉他,在这种情况下,不能做什么,但,媒体会宣布,以色列的安全,美国的安全。内塔尼亚胡知道它在于你,但这是必要的心理战!媒体以突出显示它,和更少的犹太复国主义的居民迁移。

但是,犹太复国主义,很多人都知道这个问题已经下降到他们的救援!其中一些是从政府的角度,好像巴勒斯坦人袭击以色列政府说我们是不幸的!即使他们中的一些是真正反以色列,并参与街头抗议和公众示威。该报告说,少一天在办公室或邻居犹太复国主义,原谅政府没有参与其中。

内塔尼亚胡奥巴马说,我们不要让他们的声音被听到。一只手的所有媒体形象和犹太复国主义国家的盟友,但多久能掩盖的用户!更糟的是,他说,当我们获得更多的新闻,媒体本身的角度我们就离我们而去,并揭露他们。

奥巴马告诉他:我们的政治和媒体运作,我们设置了人,抗议活动被认为是支持的。我们说:抗议活动代表了自由和民主的以色列。他说,在美国做的。虽然每天的抗议活动反对该政权:​​美国不会报警,但媒体,警方只能鼓励的场面来展现。

关于以色列的邻国,只有付费媒体战争,以色列承诺将试图进一步努力,黎巴嫩和叙利亚,也门,伊拉克和伊朗为恐怖分子,所以他们往往不会民意。但这一承诺的影响并不明确。他甚至说,我们宣布对以色列的援助,这需要时间,但我们不希望,20万亿美元的债务,我们的承诺!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی