ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

۲۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

خطر نفوذ عربستان در بسیج

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

خطر نفوذ عربستان در بسیج

دلار های آل سعود مانند کیسه های زر معاویه، در خفا بر علیه خط امامت و ولایت به شدت در حال فعالیت است! و مهمترین آن هم کور کردن هرنوع افشاگری می باشد. یک تحلیلگر سیاسی که فکر می کرد در داخل: نیروهای بسیجی سخنرانی می کند، نقش عربستان را در ابجاد طالبان و القاعده و داعش کمرنگ خواند، و این گروهها را زائیده سرخوردگی اهل سنت اعلام کرد!  وی گفت در بیرون باید بگوییم که: آل سعود به داعش کمک می کند، ولی خودمان باید بدانیم که البغدادی هم، مثل امام خمینی، هم زندانی و تبعید شده و: هم دارای تز و دکترین است! بطوریکه توانسته بود در مدت کوتاهی، نیمی از عراق و سوریه را فتح کند و: تا نزدیک مرز ایران بیاید!

 واقعا جای تاسف دارد که اینگونه تحلیلگران، روی مغزهای بسیجیان کار می کنند. و باید دید که این تعداد چند نفر هستند، و از کجا هدایت می شوند. و با تمام توضیحاتی که داده می شود، هرگونه مداخله عربستان در جنگ های: وحشیانه مسلمان کشی را رد می کنند. همه میدانند که طالبان بمعنی طلبه و دانشجویان است، خواستگاه آنان هم مدارس دینی بود که: با پول سعودی تاسیس و حداقل، سه هزار واحد آن در پاکستان، منبع تولید نیرو برای این گروهک بوده است . این مدارس دینی در چچن و افغانستان و: جمهوری های تازه استقلال یافته هم بوده اند، که اغلب داعشی های امروز هم، از آن مدارس هستند. گروه القاعده که مستقیما به سرپرستی شاهزاده سعودی، بنام بن لادن اداره و تامین مالی می شد، و در حادثه یازده سپتامبر هم، 9نفر از 18نفر اصلی عربستانی بوده اند، و بقیه نیز تابع آنها بودند. ولی جلوی افشای آن گرفته شد.

  اینکه این تروریست ها، اغلب از پاکستان هستند، دلیل مشخصی دارد و آن اینکه آل سعود، به مردم خود اعتماد ندارد. زیرا اغلب آنها شیعه و در خفا، تابع اهل بیت هستند. و با جنایات آل سعود همخوانی ندارند. لذا آل سعود از نیروهای خارجی بهره می برد، حتی در کادر های دولتی و: خدماتی در داخل عربستان هم، بیشتر کار های آل سعود را پاکستانی ها انجام می دهند. بطوریکه زبان اردو دومین زبان کشورهای: حاشیه جنوبی خلیج فارس است. پاکستانی ها به دو دلیل عمده، خدمتگزاران بی چون و چرای آل سعود هستند: دلیل اول وجود فقر و جمعیت زیاد است، که با کوچکترین کمک مالی آل سعود، شیفته آنها می شوند و در شغل ها و: مناصب بالایی هم خدمت می کنند . دلیل دوم تازه استقلال بودن پاکستانی ها، از هند بود. یعنی ظاهرا به دلیل ترس از هندو ها، جایی امن تر از خانه خدا پیدا نکردند. و به خیال خود به دامن خادم الحرمین پناه برده اند. و اینهم به دلیل کم سوادی و: کم اطلاعی انان از اصول اسلامی است، که تفاوت های اسلام آمریکایی و: اسلام ناب محمدی را جدی نمی دانند.

ریشه اعمال داعش و طالبان و القاعده، همه بر سه استراتژی سرعت و وحشت و ثروت بنا شده، که آل سعود هم این سه خصلت را داشت، وقتی تازه به حکومت رسید، به سرعت مدینه را تخریب کرد و: به کربلا حمله برد و بارگاه امام حسین ع، و حضرت عباس را با خاک یکسان کرد، و به سوی نجف هم حمله کرد. اکنون هم می بینیم همه گروههای تروریستی، همین اهداف را دارند و: آرزوی آنها فقط تخریب حرم اهل بیت است. آنها از حکومت صفویه نیز بشدت ناراضی هستند. حتی حکومت فعلی ایران را با آن مقایسه می کنند! علت آن هم این است که در ابتدای حکومت صفویه، خاندان آل سعود که یهودی های ساکن تبریز بودند، از تبریز بیرون رانده شدند. گرچه آنها مسلمان شدند ولی فقط تعهد داشتند: ظواهر اسلام را حفظ کنند، تا عموم مردم از آنها بهانه ای نداشته باشند. لذا چه در حکومت طالبان در افغانستان و پاکستان، و چه حکومت القاعده در یمن و مصر ، یا داعش در عراق و سوریه، ایجاد وحشت از طریق کشتار سنتی! حفظ ظواهر در لباس و محاسن، دو اصل مهم است. در همه این حکومت ها، مردان نقش قاتل را دارند، و هرچه وحشیانه تر بکشند درجه بالاتری دارند، و زنان نقش لذت دادن به این قاتلان را بازی می کنند.  در همه این کار ها در حضور مردم، باید ظواهر را حفظ کنند.  این روحیه ممکن است در ایران هم موثر شود. یعنی افرادی باشند که فقط حفظ ظاهر می کنند، و در محل کار خود چه در بسیج یا نیروی انتظامی، سختگیری های بی مورد داشته باشند، و خودسر عمل کنند. که این امر باعث نارضایتی عمومی هم می شود. چنانچه می بینیم که رهبر طالبان که کشته شد، گذرنامه ایرانی داشت، و از سفر زیارتی هم برمی گشت!

خطر نفوذ عربستان در بسیج

在洪水风险沙特的影响力

瓦利德·沙特,如黄金美元袋,神出鬼没地打击Imamate和领导活动的迅速!而最重要的是盲目的任何披露。谁认为他是内部的政治分析家:巴斯基说,沙特阿拉伯在小文件的作用称为塔利班和基地组织和ISIS修整,逊尼派团体表示,是由于无奈!他说,外界不​​得不说,沙特王室将有助于伊西斯,但我不得不说,巴格达迪,就像霍梅尼,流放和监禁,无论是论文和理论!所以能够在很短的时间,征服了伊拉克和叙利亚的一半,:来伊边境附近!

 这实在是不幸的是,这些分析家,巴斯基大脑工作。而看到这些人,并在他们带领。并与所有的解释给在战争的任何干预沙特:暴力的穆斯林拒绝自杀。大家都知道,塔利班意味着学生与学生,宗教学校有他们的起源:钱阿拉伯和至少三个万台在巴基斯坦,一直实力为组织的来源。在车臣和阿富汗宗教学校:新独立的共和国也往往今​​天ISIL,学校。基地组织直接导致了王子,称拉登是治理和财务,并在十一年九月的情况下,原来的18九项沙特和其他从属于他们。但它是在信息披露前。

  虽然这些恐怖分子,大多来自巴基斯坦,对于某些那就是沙特人,不信任自己的人。因为他们大多什叶派和私人,是阿尔人朝Bayt。并与·沙特的犯罪不一致。服务沙特阿拉伯,沙特内部和巴基斯坦人正在做更多的工作:沙特王室来自外力,公众,甚至在框中受益。作为第二大乌尔都语为母语的国家:波斯湾的南部边缘。巴基斯坦人的主要原因有两个,沙特王室的仆人是无可争议的:第一个原因是贫困和高人口,与沙特的捐赠最小的,是由他们和就业机会和着迷:高仓位均供应。第二个原因是,新独立的巴基斯坦,印度。这显然​​是因为担心印度教徒,也没找到比上帝的家更好的地方。而他们看中的裙子神社仆人避难。而这,也因为文盲低他们对伊斯兰教的信息,其中伊斯兰教和美国的分歧和:伊斯兰教认真不知道。

ISIL的行动和塔利班和基地组织的根源,一切财富是基于快速三大战略和恐怖的人沙特有这三个特点,当达到新政府迅速破坏和麦地那卡尔巴拉和神社攻击伊玛目伊玛目侯赛因伊玛目阿巴斯夷为平地,而纳杰夫的进攻。现在大家都恐怖组织,具有相同的目标:他们希望神社犯人的破坏。他们非常不高兴萨非王朝统治。即使在伊朗现政府比较吧!其原因是,在萨法维规则的开始,沙特的犹太人生活在大不里士府,从大不里士驱逐出境。虽然他们是穆斯林,但只有承诺:保持伊斯兰教的出现,公众也不能原谅他们。那么,塔利班政权在阿富汗和巴基斯坦,和基地组织在也门和埃及的统治,或伊斯兰国在伊拉克和叙利亚,通过传统屠宰散布恐怖!保持对衣服和胡子亮相,其原理是非常重要的。在所有这些国家,男人杀手的角色,而更残酷的杀人程度较高,而女性的快感发挥到杀手的角色。在这一切的人的存在,必须保持露面。这种精神可能是有效的伊朗。谁只是不断出现,并在工作场所或在招聘或执法的人,有过分严格,和任意行为。这也是引起公众的不满。如果您看到塔利班领导人被打死,伊朗护照,并从朝圣回来了一起!

  • سید احمد حسینی ماهینی

حاکمیت شرکتی یا حاکمیت کشوری!

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ق.ظ | ۰ نظر

حاکمیت شرکتی یا حاکمیت کشوری!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از: طرح بانکداری نوین در ایران خبر داد و گفت: قرار است دو قانون بانکداری اسلامی مصوب 1361 و: قانون شورای پول و اعتبار مصوب 1350با هم ادغام شوند، و قانون جدیدی با رویکرد های بانکداری جدید، در صحن علنی مجلس مطرح شود. ایشان با طرح دو دیدگاه در مورد بانک ها گفت: بانکداری انگلوساکسون می گوید: کار بانک ها فقط گرفتن پول از مردم، بعنوان پس انداز و دادن پول به مردم، بعنوان وام است و از تفاوت: بهره این دو درآمد بانک هم حاصل می شود. به نظر ایشان بانکداری نوع دوم بانکداری: یونیورسال است که در آن بانکها همه کار می کنند!

ولی اگر این قانون با این دید تصویب شود، فاجعه بار است زیرا اکنون که بانک ها وظیفه بورس را بر عهده ندارند، همه کارشان تبدیل به بورس شده است. فردا که کمی اجازه فانونی هم داشته باشند، چه کسی می تواند جلوی آنها را بگیرد؟ شاید بگویند که یک سالی است بحث: حاکمیت شرکتی مطرح شده که: بانک ها به آن عمل کنند! ولی ما 30سال است بانکداری اسلامی را تصویب  کرده ایم، آنها اجرا نمی کنند چه رسد به این مصوبه، که تا بخواهد آئین نامه های ان تهیه شود، امام زمان عج ظهور کرده است!

اصلا همینکه آنها توانسته در قانون جدید، خود را یونیورسال جا بزنند یعنی: قصد بلعیدن دنیا را دارند، آنوقت چه کسی می تواند جلوی بلعیدن ایران را بگیرد؟ اینهمه شرکت و صنعت و کارخانه در ایران ورشکست می شود، یکی را مثال بیاورید که بخاطر بدهی بانکی نباشد!

اینهمه آدم در زندان برای چک و برای از: دست دادن داراییهایش بخاطر مصادره اموال چه معنی می دهد؟ تاریخ رکود غرب را بخوانید، فقط عملکرد بانک ها بود که غرب را به ورشکستگی کشید.

زیرا بانکها در یک توهم ذاتی، فکر می کنند پول امانتی مردم وقتی وارد بانک شد، دیگر در مالکیت خودشان است! و با آن هرکاری دلشان خواست می کنند. بالاترین رباخواری بانکها در ایران، به نام بانکداری اسلامی می شود. بیشترین وامهای کم بهره را، به کارکنان خود می دهد و: بالاترین پاداش ها را به مدیرانش هدیه می کند.

 در هر شغلی وارد شوید و بخواهید ببینید: سرنوشت مردم به کجا رسیده می بینید: همه آنهاییکه شغل خود را از دست داده اند، بخاطر بدهی بانکی بوده آنهم نه اصل وام، بلکه سود و نرخ بهره و جرایم دیرکرد و کار مزد و غیره! از آن بدتر بخاطر احضاریه ها و بازداشت ها و زندانها.  یعنی اگر بانکها به برگرداندن اصل پول راضی بودند، مشکلی نبود آنها با روزشمار کردن بدهی افراد، استرس بر آنها وارد می کنند و: ذهن آنها را از خلاقیت می اندازند و: تا بیچاره شان نکنند دست بردار نیستند. همین مصوبه کمیسیون نشان می دهد که: مجلس را در اختیار دارند! رشد روز افزون شعبات آنها هم نشان می دهد: هیچ خط و مرزی را نمی شناسند و: پاداش های کلان مدیران نشان می دهد که: هرچه بیشتر مردم فقیر شوند سود آنها بیشتر می شود.

در واقع بانکداری را طوری تعریف کرده اند که: منافع آن بر ضد منافع مردم است و: این دو قابل جمع نیست. حقوق و پاداش مدیران فقط : براساس دریافت بهره های کلان است. مدیران هم مجبورند به هر بهانه شده، مشتریان را زیر تیغ برده و آنها را ورشکست نمایند، تا بتوانند جریمه دیرکرد دائمی برای بانک درست کنند. یا اموالشان را مصادره نمایند.

آنها می گویند که نظر مراجع را هم پرسیده اند! کدام مرجع تایید کرده است؟ این حرف آنها یعنی حرف در دهان مراجع هم می گذارند! و آنها را هم شریک جرم خود در: رباخواری و جنگ با خدا می کنند. مراجع یا برخی روحانیون هم اگر با اینها هماهنگ شوند، یعنی خریداری شده اند! و چوب حراج به تمام ایات صریح الهی، در مورد ربا زده اند.  دست آخر اینکه اگر: بهترین قانون بانکداری هم تصویب شود، موقع اجرا بانکداران آن را طبق دلخواه خود تفسیر خواهند کرد. و در اجرا به ریش همه خواهند خندید. همینطور که الان در کلاس های آموزشی می گویند: بانکداری بدون ربا همان بانکداری ربوی است! فقط کلمه اسلامی به آن اضافه شد. البته واقعیت هم هست! عقود مشارکت مدنی و بیع متقابل و جعاله و غیره، همه فقط ظاهر موضوع هستند، آنها فقط به فکر محاسبه ربا و: نرخ بهره می باشند و بس .

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

راه حل فوری ریزگردها

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

پر کردن تالاب ها و تزریق آب به: بیایان های ریز گرد خیز، تنها راه است. زیرا ریزگردها از مناطق بیابانی که قبلا مرطوب بوده، و دارای آب بوده اند بلند می شود. برخی از آنها در عراق و سوریه ،برخی در عربستان و بسیاری از آنها هم در خود ایران است. باید یک پروژه فراملی حداقل بین این چهار کشور امضا شود، تا از این ریز گردها جلوگیری شود. اولین قدم هم حفر چاه عمیق در: محل تولید ریزگردها به میزان: ده متر زیر سطح زیر آب دریاها است.

امکاناتی که در حفر چاههای نفتی به کار می رود، باید به حفر چاههای آب هم کمک کند، و آب های زیر زمینی غیر قابل دسترس، به استحصال برسند و زمین های بدون آب را سیراب کند. مثلا در جازموریان ارتفاع دریاچه و تالاب از سطح دریاها 350متر است، و لذا حفر چاه 400متری میتواند: باعث جذب آب دریا ها به این مناطق شده، و با پمپاژ آن به تالاب آن را پر آب کرد.

در صورتی که سفره های زیر زمینی تراوا باشد، آب دریا ها پس از عبور از آنها املاح خود را ازدست میدهد، و شوری آن از بین می رود. لذا با آب شیرین و یا نیمه شیرین، میتوان تالاب ها و رودخانه ها و سرچشمه های اطراف آن را بارور کرد.

اما اگر تراوا نباشد، یعنی لایه سنگی و یکدست در بین مسیر وجود داشته باشد، باید با شناسایی، آن ها را از بین برد، یا به میزان مورد نیاز مسیر آب آنها را سوراخ کرد. که برای این کار میتوان به دو روش زیر عمل کرد: اگر میزان انسداد کم باشد، در همان جا، چاه میله ای حفاری شود تا به آن مانع رسیده، سپس آن را از بین ببرد. اگر انسداد زیاد باشد با روش قناتی، که مخصوص تمدن ایرانی است، تکه تکه آنها را حفاری و به هم متصل نمود.

ممکن است برخی ها تصور کنند: حفر چاه به عمق هزار متر، مشکل است ولی باید بدانند که: روسیه در حال حفاری چاه به عمق 12کیلومتر می باشد. لذا حفر چاه 400متری برای تالاب جازموریان، یا هزار متری برای دریاچه ارومیه، یا صحرا ها و باتلاق ها و تالاب های این چهار کشور، امری ساده و ممکن می باشد، و هزینه های آن بسیار کمتر از مالچ پاشی، و یا روش های دیگر: مبارزه با ریزگرد ها هست.

دلایل پیشرفت حفر چاههای عمیق در کشورهای همسایه ایران، بیشتر برای نفت وگاز است، که بتوانند نفت فلات ایران را به سوی خود جذب کنند. و آن را تبدیل به میادین مشترک نموده، سپس با بهره بردای از آن به سرقت نفت قلات قاره بپردازند. به همین دلیل میتوان از این توانایی چاههای عمیق، برای تزریق آب دریاهای بین المللی، به داخل کشور نیز استفاده کرد. ضمنا با هوشیاری، مانع سرقت منابع زیر زمینی ایران هم شد. زیرا وقتی که روسیه بتواند: در عمق 12کیلومتری حوزه های نفتی ایجاد کند، قدرت جاذبه به آن کمک خواهد کرد تا: تمام سفره های بالادستی به سوی آن سرازیر شوند، و هرچه عمق این چاهها بیشتر باشد، سرعت این انتقال بیشتر و مطمئن تر است. چنانچه ما نیز می توانیم برای احیاء حقابه خود از افغانستان، از این روش استفاده کنیم و: با حفر چاههای عمیق در مرزهای مشترک، از پرشدن آب در پشت سدها جلوگیری کنیم. بهر حال چنین حفاری ها، باید در تمام نقاط مناطق خشک و بیابانی صورت گیرد، تا با انتقال آب به این مناطق، علاوه بر پر شدن سفره های زیر زمینی، به جوشش دوباره منابع سطحی هم کمک شود.

پیشنهاد مشخص ما تزریق سراسری: آب دریاهای بین المللی و اقیانوسها به: تمام مناطق بیابانی است که: با ایجاد شبکه های بین المللی آبرسانی، به مدد حفاری های عمیق صورت می گیرد.  یعنی ابتدا در کنار هر حوزه خشک و ریزگرد خیز، یک یا چند حلقه بزرگ چاه حفاری شود، این حفاری باید تا ارتفاع ده متر: بالاتر از منطقه همجوار و: عمق بیش از ده متر از سطح بین المللی دریا ها باشد. اگر چنانچه این چاهها خود جوش و دارای منابع آبی کافی بود، که فقط پمپاژ می شود. ولی اگر دارای منابع آبی نبود، در همان عمق ده متری به همدیگر متصل شده و به زیر: دریای عمان و مدیترانه و باب المندب  هدایت می شوند.اگر مهندسی این شبکه مناسب باشد، میتوان از ان به عنوان شبکه آبی حمل و نقل نیز استفاده کرد

D?rhal h?ll toz

立即解决粉尘


灌装湿地和水针剂:细沙尘多发,是唯一的出路。因为从沙漠地区粉尘潮湿不已,并得到了水起床。其中有些是在伊拉克和叙利亚,有的在沙特阿拉伯,其中大部分是在伊朗。必须至少与四国签署了一项跨国工程,使细微粉尘,应尽量避免。第一步井深处的海下面水位十几米,产尘率。


在钻探油井所用的设施,挖井也应该帮助和人迹罕至的地下水,他们的土地的开发利用无水喝。例如,在Jazmurian湖泊和湿地350米的海拔高度,因此可以挖井400米:海水到这些地区的吸收,并抽入池塘水来填补它。


如果能透过地下蓄水层,通过他们失去了盐后的海水和盐消失。所以甜或半甜的水,它周围的湿地,河流和泉水是肥沃。


但是,如果不可渗透的,这意味着石和均匀层存在的道路上,则应该识别它们破坏,或水的量,他们需要在轨道中的孔。它可以以两种方式进行操作:如果障碍物低,在同一个地方,以及钻杆直到达到障碍物,然后破坏它。如果障碍物是渡槽高,这对于伊朗的文明,钻井和他们联系得粉碎。


有些人可能会想:打井十万米的深度,这是困难的,但我们必须知道:俄罗斯打井到12公里的深度。该井钻探400米泻湖Jazmurian,或千仞的湖泊或沙漠,沼泽和四国的湿地,这很简单,是可能的,而且它的成本比地膜覆盖少得多,或其他方法对抗灰尘自由。


挖深井的原因在伊朗周边国家的进步,主要用于石油和天然气,这可以吸引油伊朗高原。它已成为公共字段,然后支付利用它偷油卡拉特大陆。出于这个原因的能力,深水井注水国际水域,进入该国也是如此。同时,提高警惕,防止地下资源的盗窃是伊朗。因为当俄罗斯可以:在12公里油田创造的深度,吸引的力量,这将有助于:一路上游慢慢倒,而且井的深度增加的速度越来越安全转移。如果我们能够恢复其水权在阿富汗,我们使用这种方法:由挖边界深水井,防止水在坝灌装。然而,这样的钻探应在地区干燥的沙漠的所有部分,水输送到这些地区,除了填充地下含水层,地表水源也有助于再次嗡嗡声。



我们的具体建议注射全球:国际水海洋:这是所有的荒野区:供水的国际网络的建立,得益于深钻发生。第一旁边干燥和灰尘多发,一个或多个大循环钻井的各个领域,钻井应尽可能高十仪表:毗连区越高,深度为国际海洋十多米。如果这些井是自发的,有足够的水资源,只得到抽。但是,如果水没有,在相互连接及以下十几米同一深度:地中海和阿曼海和曼德 - 曼德海峡驱动的工程网络。如果合适的话,它可以用来作为水网络传输做

  • سید احمد حسینی ماهینی

تمرین در حضور خدا

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

ماه رمضان تمرینی در حضور خدا است، زیرا برخلاف نماز و دیگر فروع دین، که نماد مادی و شکلی دارد و: همه مردم متوجه می شوند، روزه انفعالی است و کسی آن را نمی بیند، نخوردن و نیاشامیدن و دیگر احکام روزه، دستور به انجام ندادن است. در حالیکه بقیه احکام دستور به انجام دادن است. لذا شخصی که روزه می گیرد، حضور خدا را احساس می کند و: در حضور خدا از اعمالی که روزه را باطل می کند، دوری می کند. روزه اعتصاب غذا نیست، زیرا شرط اول در اعتصاب غذا، اعلام آن است یعنی باید به رسانه ها و: مردم و دوستان اعلام کند که: من اعتصاب غذا را شروع کرده ام. و چون وجهه تبلیغی آن اصالت دارد، لذا میتواند  در غیبت رسانه ها غذا هم بخورد! اما در مقابل رسانه ها لب به غذا نزند. در حالیکه در روزه ماه رمضان، نیت کافی است! یعنی در دل خود تصمیم به روزه گرفتن کند، و از غذا خوردن در روشنایی روز از: طلوع فجر تا غروب آفتاب خود داری کند. و چون خدا را بر خود ناظر می داند، هرگز این روزه را نمی شکند.

 تمرین دیگر حضور خدا ، غیبت امام زمان است، زیرا زمانی بود که مردمان گذشته دور، از پیامبران خود معجزه می خواستند. تا آن را نمی دیدند قبول نمی کردند. لذا خداوند برای همه قوم ها پیامبر می فرستاد، و به آنها معجزه هم عطا می کرد. که تعداد آنها را 124هزار نفر نیز گفته اند. از میان این 124هزار نفر، حدود 25نفر آنان در قران نامبرده شده، و از این 25نفر 7نفر مهمتر بوده اند. حضرت آدم بعنوان اولین پیامبر، و حضرت نوح و حضرت ابراهیم حضرت داود موسی و عیسی و: حضرت محمد ص به عنوان آخرین آنها است. حضرت ابراهیم نام کتابش صحف است، و حضرت داود مزامیر یا زبور، حضرت موسی تورات و حضرت عیسی انجیل و: حضرت محمد ص قران. به ترتیب نزول هر کدام از این کتاب ها، تکامل یافته اند تا به آخرین و جامع ترین کتاب، یعنی قران رسیده است.اما بعد از قران و حضرت محمد ص، مردم دارای بینشی شدند که: مانند انسان های بدوی، عقل شان به چشم شان نبود! تا فقط هرچیزی را که می دیدند، قبول کنند و این تفاوت را پیامبر اسلام بخوبی بیان فرمود: آنجا که با حسرت می فرماید: کجا هستند برادران من؟ مردم مقابل می گویند ما برادران شما هستیم! می فرماید نه شما اصحاب من هستید، برادران من کسانی هستند که بعد از من می آیند و: بدون اینکه مرا دیده باشند، تصدیق می کنند و ایمان می اورند و عمل می کنند.

امام سجاد در توضیح این بیان می فرماید: برای اینکه مردم آینده عقل هایشان رشد می کند، و حضور و غیاب ما برایشان فرقی نمی کند. لذا است که باید گفت: غیبت امام زمان عج تمرین حضور خدا دربین مردم است. یعنی برای اینکه برای مردم قابل فهم باشد که: چطور خدا آنها را می بیند و بر آنها ناظر است، غیبت امام زمان را طولانی کرده است. یعنی با اینکه مردم می بینند که ایشان غیبت دارد، و غیبت ایشان هم زمان مشخصی ندارد ولی، منتظر آمدن می مانند. و یا حتی حضور ایشان را در اجتماعات خود احساس میکنند. اینهم  فرموده خود امام زمان است که، به آخرین رابط خود از نواب چهار گانه می فرماید: بعد از این دیگر کسی مرا نخواهد دید، و اگر کسی گفت او را تکذیب کنید. اما من در میان شما خواهم بود، و دربازار شما می آیم، در اجتماعات شما شرکت می کنم و: هرگز از شما غافل نیستم .

این بیان امام زمان می رساند که: مردم باید کم کم به رشدی برسند: که وجود خدا را درکنار خود حفظ کنند. و آن را یک اعتقاد خالی، یا یک شعار ندانند. همانطور که خداوند در قران می فرماید: ما از رگ گردن به شما نزدیکتریم، یا اینکه می فرماید اگر دو: نفر با هم صحبت کنند نفر سوم آنها خدا است. و این امر نیاز به ممارست و تمرین دارد. روزه ماه رمضان زمینه این تمرین را فراهم می کند. و آدم های روزه دار در واقع با فراموش کردن: غذای مادی ظرفیت های خود را، از غذاهای معنوی پرمی کنند.

بجای اینکه هم وغم آنها پر کردن شکم باشد، و اندیشه اینکه چه چیزی بخرند یا بپزند و بخورند: ذهن آنها را پر کند، با یک نیت ساده در اول روز، ذهن خود را از ان پاک می کنند. چون ذهن انسان همیشه فعال است، لذا فعالیت خود را در زمینه های دیگر شروع می کند. یکی از این زمینه ها که خیلی سفارش شده، کمک به دیگران است. کمک به دیگران استعداد های درونی هر فرد را بارز تر می کند. کمک دهند و یا کمک گیرنده، متوجه استعداد های جدیدی در خود می شوند، و این زمینه رشد و تعالی را فراهم می کند: یعنی عقل انسان را زیاد می کند.

上帝的存在实践

斋月是在上帝面前练习,因为不同于祈祷和宗教的其​​他分支是质料与形式的象征:所有的人都意识到,被动的一天,谁也看不出来,进食和饮水等饮食规律,订单没有做。虽然判决的其余部分被命令做的。人谁是空腹,感觉神和神的存在了斋,爱因斯坦的事情的存在。天的绝食,因为绝食的第一个条件,声明就意味着向媒体和人们和朋友宣布,我已经开始绝食。因为它是原来的形象宣传片,所以它可以在没有媒体的吃的食物!但媒体不放弃食物。而在斋月,不够好!这一决定是在你的心脏,空腹,并在白天吃从黎明到日落近三成。和自我观察者,因为上帝知道,从来没有开斋。

 实践上帝,没有隐藏的伊玛目的的存在,因为当遥远的过去的人,你的先知想要一个奇迹。他们不接受它。于是上帝派先知到所有国家,也给了他们一个奇迹。他们还表示,有124万余人。 124万人,其中约25古兰经中提到,这些25例,7例是更重要的。亚当,第一个先知,先知诺亚和亚伯拉罕,大卫,摩西,耶稣和先知穆罕默德哈兹拉特作为最后他们。他亚伯拉罕的名字卷轴,和大卫诗篇或者,律法,摩西和耶稣的诗篇和圣经:穆罕默德古兰经。按降序排列的这些书已经进化到最新,最全面的书,古兰经,但古兰经和先知穆罕默德达成,人们的看法,这样的原始人,他们的智慧眼不是他们!因为他遗憾地说:哪里是我的兄弟只是你看,接受和表达差异,以及先知所说的一切?人们说,我们是你的兄弟!说不准你是我的同伴,我的兄弟是那些在我之后谁进来,没有你们已经看见我,相信并采取行动确认。

伊玛目萨贾德说,解释说,人们幡然悔悟增长,而且上座率,我们也没在意。这不得不说:没有伊玛目马赫迪的修炼神的人中间。这是可以理解的人,上帝是如何看待他们,并在看着他们,有久违隐藏的伊玛目的。这意味着,人们看到,他们缺少,他的缺阵,也没有具体的时间,等你喜欢的。甚至觉得在自己的社区他的身影。但时间的伊玛目的话是副四的最新接口说:在这之后没有人会看到我,如果有人说要拒绝他。但我在你们中间,你现在来到市场上,在你的社区,我从来没有见过你,不要忘记。

这一次,他的表情意味着人们应逐渐增加,达到神的存在,维护他们的成绩。它是一个空的想法,或者一个口号不知道。安拉在古兰经中说:我们颈静脉更接近你的,或者说,如果二:人用自己的第三个男人说是上帝。而且,它还将需要练习和实践。斋月提供了实践领域。禁食人居然忘记:你喂物质能力,精神的食物都充满。

相反,他们填饱肚子是太强烈,而思买什么或者煮来吃:以填补他们的头脑,在第一天的一个简单的意愿,他们的头脑是干净的。因为人的心灵始终是积极的,它开始在其他领域其活性。一个领域,很订购,帮助别人。帮助他人在每个人的天赋是比较突出的。帮助,或帮助受助人了解他们的新的人才,并提供生长发育:人类智慧的增加。 

  • سید احمد حسینی ماهینی

اجرای حکم قصاص در مورد آل سعود.

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ق.ظ | ۰ نظر

رفتار دبیرکل سازمان ملل در مقابل عربستان، گرچه بسیار وقیح بود ولی این روند عمومی سال های طولانی: سازمان ملل در برابر عربستان است. نه تنها سازمان ملل بلکه همه دولت ها چنین رفتاری را دارند، از دولت آمریکا که ادعای ابرقدرتی دارد، گرفته تا جزیره کومور! یا بور کینا فاسو. و همه این ها به مدد دلار های نفتی انجام می گیرد.  آل سعود که از همان ابتدا برمبنای خشونت و: ترور به وجود آمده است  ولی در برخی جاها دوست ندارد: به این نام شناخته شود! و لذا دارای شخصیت های دوگانه است. مثلا می بینیم در بین خودشان، بازی با شمشیر واقعی که بسیار ترسناک است، در تمام جشن ها رواج دارد و حتی اوباما راهم به این : جشن ترسناک دعوت و به دست او شمشیر دادند! شمشیر برای آل سعود حکم سگ برای امریکایی ها دارد! همانطور که آمریکایی از حمله سگ های خود به دیگران لذت می برند، آل سعود هم از دیدن ترس از شمشیر، در چشم مهمانان خود لذت می برند.

در بسیاری از مواقع هم کنترل خود را ازدست می دهند، و چهره واقعی خود را نشان می دهند. مثلا با پیروزی مردم عراق در جبهه فلوجه و موصل، آل سعود گروهی را به جنوب عراق اعزام کرده، تا از زندانیان داعشی سعودی دیدن کند! یعنی برخلاف سوریه، که در آنجا مجبور است به ائتلاف ضد داعش بپیوندد! در عراق نمی تواند جلوی: خشم خود را از کشته شدن داعشی ها بگیرد.

متاسفانه با تمام روشن بودن این مواضع، هنوز کشورهای اسلامی جرات: مقابله به مثل را  پیدا نکرده اند. برای سوری ها و عراقی ها ثابت شده که: کشتار مردم عراق و سوریه، چه در میدان جنگ با داعش چه در انفجارات، به وسیله سعودی ها هدایت و پشتیبانی می شود. ولی از اجرای حکم قصاص هیچ حرفی نمی زنند! حتی علمای طراز اول به ذهن شان هم، چنین چیزی خطور نمی کند. یعنی بزرگترین دستور الهی برای اجرای: حدود اسلامی توسط مراجع نادیده گرفته شده است. آیه الله سیستانی حتی یکبار هم، برعلیه سعودی ها موضع نگرفته است، چه رسد به شیوخ الازهر و: مفتی های لبنانی و سوری. حتی در ایران هم بجز چند مورد تهدید لفظی، صحبتی از اجرای حدود الهی در مورد آل سعود نشده است. درحالیکه اکنون بر اساس آیات الهی باید، تمام شاهزاده های آل سعود، به دادگاه احضار و اعدام شوند. زیرا همه آنها جزو آمرین قتل های ایرانیان هستند. واگر هر نفر به یک نفر را حساب کنیم، تمام شاهزاده های سعودی هم باید بمیرند، تا حساب کشته های ایران صاف شود. قران کریم صراحتا می گوید: اگر کسی مومنی را بکشد، مانند این است که تمام مردم دنیا را کشته است. لذا باید قاتل را قصاص کرد، تا این کار را تکرار نکند. طبق دستور الهی (وَکَتَبْنَا عَلَیْهِمْ فِیهَا أَنَّ النَّفْسَ بِالنَّفْسِ وَالْعَیْنَ بِالْعَیْنِ وَالْأَنْفَ بِالْأَنْفِ وَالْأُذُنَ بِالْأُذُنِ وَالسِّنَّ بِالسِّنِّ وَالْجُرُوحَ قِصَاصٌ ۚ فَمَنْ تَصَدَّقَ بِهِ فَهُوَ کَفَّارَةٌ لَهُ ۚ وَمَنْ لَمْ یَحْکُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ فَأُولَٰئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ) بر مردم واجب است که قصاص کنند. درست همان کاری که آل سعود کرده، باید خودشان  قصاص شوند. اگر کسی را کشته اند، یکی از انان باید کشته شود! اگر چشم کسی آسیب دیده باید چشم آنها را گرفت، اگر گوش یا هر عضو دیگری آسیب دیده، عینا باید آل سعود هم ببیند. اگر کسی این حکم را اجرا نکند، خودش ظالم است! بنابر این علما ی اعلام و حجج اسلام نباید کوتاه بیایند. البته شاید طمع رفتن به حج یا استفاده از: عنوان امیرالحاج یا  ترس از: لغو ایجاد نمایندگی دفتر علما و بعثه  در مکه، برخی ها را از دادن این فتوا منع کرده باشد، ولی خداوند هیچگاه تعطیلی حدود را نمی پذیرد، مخصوصا آن هم هنگامی که قدرت بر: اجرای حدود الهی را داشته باشیم. وزارت خارجه میتواند: همانطور که از برداشت های غیرقانونی آمریکا شکایت کرده، از برداشت های غیر قانونی کانادا هم شکایت کند. و خواستار اجرای عدالت و حکم قصاص در مورد: شاهزاده های سعودی هم بشود. در همین فاجعه منا همه دوربین ها نشان دادند که: حضور بیموقع شاهزاده سعودی، راه را بر حجاج بست و آنها را به شهادت رساند، چرا برعلیه او شکایت نمی کنند؟  این جرایم آشکار حتی در دادگاههای خودمان هم قابل رسیدگی است. میتوان پس از محکومیت آنان به اجرای حدود و قصاص، دستگیری آنها را از طریق پلیس بین الملل دنبال کرد. و اگر این روش هم جواب نداد، جوخه های قضایی باید به عربستان اعزام شوند، تا این شاهزاده ها را در همانجا اعدام نمایند. بدیهی است اگر این صورت نگیرد، یعنی امر خدا تعطیل شده است. و قوه قضائیه در مضان اتهام: مماشات با قدرتمندان قرار می گیرد. و قضیه آفتابه دزدی! بر آنها صدق خواهد کرد. زیرا خداوند فرموده حیات شما در قصاص است، و اگر کسی این حکم را اجرا نکند ظالم است.

اجرای حکم قصاص در مورد آل سعود.

沙特的执行。

针对沙特联合国秘书长的行为,虽然这是很不礼貌的,但几年的总体趋势:联合国反对沙特阿拉伯。不仅联合国,但所有国家都有这样的行为,政府,号称超级大国美国有科摩罗岛!或硼基那索。而这一切与石油美元的帮助下完成。基于暴力和暗杀有从一开始就沙特,但在某些地方不喜欢这个名字被称为!因而有双重性格。例如,我们看到了他们之间,用真剑玩是很可怕的,常见于所有的庆祝活动,甚至奥巴马以这样的方式度假恐怖邀请,并给他的剑!美国人图标是·沙特执政的狗!作为攻击你的狗去欣赏别人的美国人,沙特仍看剑的恐惧,在你的客人的眼睛将享受。

在许多情况下失去控制,并显示其真实面目。例如,在费卢杰和摩苏尔前伊拉克人民的胜利,·沙特已经派出一个小组前往伊拉克南部,探访囚犯ISIL阿拉伯!这是相对于叙利亚,在那里他被迫加入联盟!伊拉克无法阻止愤怒ISIS不会死亡。

不幸的是,这些职位的所有清晰度,还敢伊斯兰国家:报复不会发现。叙利亚人和伊拉克人必须证明在伊拉克和叙利亚是杀了人,无论在战场上还是在爆炸ISIS,沙特阿拉伯领导和支持。但执行不说话!即使在他们的心目中一起顶尖学者,不会发生这样的事情。这是神的命令来运行:约伊斯兰被当局忽视。阿亚图拉西斯塔尼甚至有一段时间,对沙特人受不了,更别说爱资哈尔的酋长和:黎巴嫩和叙利亚穆夫提。即使是在伊朗,除了少数口头威胁,上帝的执行来说是不是·沙特。虽然现在基于神的启示有沙特,法院和执行众议院一切的首领。因为所有的人都是那些实施屠杀中的伊朗人。如果每个人对我们的帐户之一,所有的沙特王子得死,死帐伊朗是明确的。显然古兰经说,如果有人杀死一个信徒,它像所有的世界是死了。凶手必须受到惩罚,所以他们不重复。根据对人神的命令()是必要的生命。正如沙特和,他们应该受到惩罚。如果有人被杀,其中一人必须被杀死!如果受影响的人一定是自己的眼睛,耳朵或任何成员如有损坏,只是为了看看·沙特。如果有人不执行判决本身是残酷的!因此,学者们说,伊斯兰教不应该和HJJ下来。也许贪婪去朝觐或使用:作为Amyralhaj或恐惧取消创建麦加bsh的办公室的代表和学者,一些追杀令,禁止这一点,但神没有接受周围封闭,尤其是当它电源:神的执行,我们有。国务院可以:作为美国抱怨非法采伐的,非法采伐起诉加拿大。并呼吁正义和死刑:沙特王子了。与此同时灾区所有摄像机显示mistime王子面前,朝圣者死者的方式把他们杀了,为什么不抱怨对他?最明显的犯罪行为甚至在我们自己的法院解决。那么就可以判他们周围和报复运行,逮捕通过国际刑警组织紧随其后。如果此方法也失败了,沙特司法机构必须发送队在那里执行王子。显然,如果不这样做,神的旨意已经关闭。而在MZAN司法充电:绥靖与强大。而坦卡德情况下被盗!它们都将适用。因为耶和华所吩咐你的报复就是生命,如果有人不执行这句话是不公正的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

ضرورت عملیات پیشگیرانه

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

امروزه بر همه دنیا اشکار شده که: شیخ نشین های خلیج فارس، همگی کمک مالی به داعش می کنند. برخی از آنها تجهیزات نظامی می دهند، تعدادی هم واسطه گری آنها را در: سازمان های بین المللی بر عهده دارند. مهمترین عامل اینهمه حمایت های بی حد و حساب، داشتن پشتوانه مالی از صدور نفت و گاز از: میدان های مشترک نفتی آنها با ایران است. لذا باید هرچه سریعتر به فکر قطع: دست این سارقان بود تا دنیا روی آرامش بیند.

 امروز حضور مشاوران نظامی در عراق و سوریه کفایت نمی کند، زیرا مشاوران دیگر در مراکز دیگر هم لازم است. و این در راستای دفاع از منافع ملی هم می باشد. زیرا همه این دشمنی ها و آتش افروزی ها، فقط با هدف تهیه آتش برای حمله به ایران است. تشکیل حکومت در بیابان های عراق و سوریه، هیچ جاذبه ای ندارد زیرا که: داعش بخاطر حاکمیت بر فلوجه یا حلب به وجود نیامده است. بلکه آنجا بعنوان پایگاه عملیاتی برای: جذب و آموزش نیروی انسانی، دریافت تجهیزات و سلاح های پیشرفته، و هدایت کمک های دلاری دولت های شیخ نشین: برای ضربه زدن به ایران است.

به نظر می رسد اگر از این امر غافل باشند، که تاکنون بوده اند! نتیجه ای جز برادر کشی و: کشتار مردم به دست خودشان نیست. مردم فلوجه یا حلب چه به دست داعش کشته شوند، و چه در مبارزه با آنها هردو فلوجه ای هستند. ولذا هیچکس از این کشتار جان سالم به در نمی برد. باید بزرگان بنشینند و: فکر اساسی کنند و چون طرف اصلی همه این محاسبات ایران است، تعلل در این امر به مسئولیت ایرانیان ضربه می زند.

ما شاهد هستیم بی توجهی به ریشه این معضلات، یعنی دولت های سعودی و قطر و امارات و بحرین حتی کویت، باعث شده اگر مردم در فلوجه آزاد می شوند، در بغداد با انفجارات وسیع ازبین بروند. و اگر در حلب نفس راحتی می کشند، در زینبیه به آنان حمله شود. لذا کاملا مشخص است که این بی توجهی، حفره امنیتی بزرگی بوجود آورده که: برآیند آن برادر کشی و مسلمان کشی است. در حالیکه میتوان به راحتی جلو شیطنت آنها را گرفت، و از این مصیبت رهایی پیدا کرد.

 یکی از راهها مبارزه اقتصادی و نفتی است. همانطور که می بینیم وجود دلارهای نفتی، در دست شیخ نشین ها باعث شده تا: قتل و کشتار مردم مسلمان به دست آنها، به عنوان یک تفریح روزانه تبدیل شود. مثلا وقتی شاه سعودی در حال عیش و نوش است، برای تکمیل این شادی می گوید یک یا چند فروند: بمب افکن به یمن پرواز کنند،  تا جشن آنها را شادتر کند. یا حکومت بحرین برای آرامش خود، دستور اعدام یا دستگیری صادر می کند! و بالاخره می بینیم که بغداد و دمشق، بطور دائم با این دلار ها به آتش کشیده می شود.

اینکه بعضی ها بیایند و شعار بدهند که: همسایه های ما در اتش می سوزند، و ایران یک جزیره امن است! باید جواب وجدان خود را بدهند که: چرا اینطور شده است؟ در حالیکه میدانند چه آنهایی که می کشند، و چه آنهاییکه کشته می شوند، رو به قبله ایران دارند. یعنی داعش بوجود آمد تا به ایران حمله کند، حتی طالبان و القاعده به همین دلیل ایجاد شدند. لشکر کشی آمریکا به عراق و افغانستان هم، به همین دلیل بود. آنوقت چطور وجدان راضی می شود که: مردم آنجا بخاطر ایران در زحمت باشند و: ما خیال خود را آسوده بداریم؟

بنابر این باید تا می توانیم از راه اقتصادی، مانند جلوگیری از فروش نفت و گاز آنها، چه از طریق کاهش سهم اوپک، یا طرح دعوای حقوقی جلوگیر کرد. اما اگر این راهها نتیجه نداد، واقعا مسئول هستیم: تا از نیروی قهریه برای این کار استفاده کنیم. چه اشکال دارد که به انصارالله در یمن موشک هایی داده شود، تا آنها بتوانند چاههای نفت عربستان را بزنند. زیرا اگر این ریشه قطع شود، همه افتخار انان به دلار های نفتی هم ازبین می رود. و واقعا چه اشکالی دارد برای انتقام خون شهدای منا، طبق نص صریح قران، از آل سعود انتقام گرفته شود: جان در برابر جان! ما که مطمئن هستیم که قاتلان حجاج ایرانی، شاهزاده های سعودی هستند، پس چرا باید به دریافت دیه، آنهم فقط بصورت وعده و وعید اکتفا کنیم؟ باید به تعداد شهدای منا و مکه، و دیگر کشته شدگان از ایرانیان در عربستان، شاهزاده های سعودی را علنا محاکمه و اعدام نماییم. زیرا در جایی که آب هست تیمم باطل است. دیه گرفتن در اینجا بدل از: جان گرفتن نیست و کفایت نمی کند.

The need for preventive action

是否需要采取预防措施

如今,整个世界已经透露,波斯湾酋长国,伊斯兰国家全部财政援助。他们中的一些军事装备的一天,几个融通他们:国际组织负责。支持所有的挥霍的,与来自石油和天然气出口,从与伊朗联合油田财政支持的最重要的因素。因此,必须要迅速地想切断盗贼手中看到世界和平。

 在今天的伊拉克和叙利亚的军事顾问的存在是不够的,因为在其他中心其他顾问是必要的。这是维护国家利益的目的。对于所有这些敌人和消防,只火了攻击伊朗的准备。形成了伊拉克和叙利亚的沙漠的政府,没有重力,因为这伊西斯是不是有对费卢杰或阿勒颇统治。但据吸引和人力,设备和先进的武器,并指导帮助美元培训的业务基础酋长国政府:打击伊朗。

如果你似乎没有意识到这一点,到目前为止已经评价过!但同室操戈和杀人的结果都没有。什么费卢杰或阿勒颇的人杀死了伊斯兰国家的手中,并在战斗中他们都是费卢杰。所以,无一幸存大屠杀没有。应该是巨大的,坐下来,思考所有必要的,也因为伊朗的计算,伊朗人打这个责任延误。

我们看到的问题的根源忽视,沙特阿拉伯和卡塔尔,甚至科威特,阿联酋和巴林的政府,是,如果人在费卢杰,巴格达爆炸杀死了广泛的释放。而如果在阿勒颇杀松了一口气,在Zainabiyya攻击他们。因此,很显然,这一疏忽造成了严重的安全缺陷:它是自相残杀的结果,自杀是穆斯林。虽然他们很容易拉恶作剧,和救灾。

 其中一个方法来打击经济和石油。正如你所看到的,石油美元,阿联酋已导致他们的穆斯林人口手中的谋杀和破坏,作为一个休闲的一天成了。例如,当沙特国王乐趣,完成的喜悦,一个或多个飞机:飞轰炸机也门,以庆祝他们将快乐。或供其和平巴林政府,执行顺序或逮捕发行!最后我们看到,巴格达和大马士革,与美元的永久烧毁。

虽然一些来呗,我们的邻居在火中烧,而伊朗是一个安全岛!他们的良知,他们必须回答:为什么不呢?虽然这些谁知道他们杀了什么,如果谁被杀害,面向麦加方向伊朗。 ISIL出现了攻打伊​​朗,甚至是塔利班和基地组织为此创建的。美国在伊拉克和阿富汗的军事行动,这就是原因。良心那么如何得到满足:因为人有麻烦,因为伊朗:我们你放心必见我?

因此,我们必须对经济,如石油和天然气停止销售它们,或通过减少欧佩克的份额,或计划的法律纠纷预防。但是,如果道路不能正常工作,我们真的主管:使用武力这样做。有什么不对的导弹也门的安萨尔真主,让他们能够击败沙特的油田。因为如果根被切断,以美元无不自豪的油也消失了。真的,这很重要报仇冲突的烈士的鲜血,根据古兰经的信,·沙特报仇要以命偿命!我们相信,伊朗的朝圣者,沙特王子的凶手,所以为什么要血钱,但只依靠我们的承诺?如若烈士米娜和麦加的伊朗人在沙特阿拉伯,沙特王子审判死亡数量,并公开执行。因为水是我的团队是无效的。迭戈拿到这里进入不采取不足够的生活。

  • سید احمد حسینی ماهینی

از تعطیلی کارخانه ها نترسید!

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

تعطیلی هر کارخانه هزینه پیشرفت آن جامعه است، زیرا کهنه ها باید زیر چرخ پیشرفت له شوند، تا چرخ بتواند بچرخد و به تکامل خود ادامه دهد. کسانی که آه و ناله برای اینگونه کارخانه ها سر می دهند، باید بدانند که در زندگی طبیعی هم همینطور است: پیران فرسوده شده از دنیا می روند، و بجای آنها جوانها مصدر کار می شوند، و تکامل تاریخ نشان داده که: هرگز جوانهای امروزی دست کمی از: جوان های دیروزی ندارند. بلکه مشتاق تر و مطمئن تر به سوی تکامل گام برمی دارند.

برای روشن شدن موضوع، ابتدا گروههای مخالف در ایران را ارزیابی می کنیم، و بعد به سیر جهانی آن اشاره می نماییم.: یکی از گروههای غمخوار این صنایع، سلطنت طلب ها هستند. آنها دائما می گویند این صنایع، در زمان شاه خوب کار می کرده، ولی از وقتی به دست جمهوری اسلامی افتاده، به تعطیلی کشیده شده است. نمونه این اظهار نظر توهین آمیز با کمال گستاخی، از شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

 ولی آنها فراموش کردند که: وقتی صاحبان این کارخانه ها، برای فرار خودشان، سوراخ موش را به هزار دلار می خریدند، همه چیز خود را تبدیل به دلار کرده و فرار کردند، و چیزی باقی نگذاشتند. علاوه براینکه الباقی را هم صدام، در دوران جنگ از بین برد! اگر هم باز رمقی بود در دوران تحریم، نگذاشتند حتی مواد اولیه وارد این کارخانه ها شود. درحالیکه خودشان با تمام دلارهای: سرقت کرده از وطن به دشمنان وطن پیوستند، و در خاکساری و بدبختی تمام، در غربت مردند، و کسی احوال آنها را هم نپرسید! اگر کارخانه ای هم باقی بود، با پول های جمهوری اسلامی و فداکاری های: مدیران بعد از انقلاب برجا ماند. فقط کاری که جمهوری اسلامی نکرد، خواست به آنها احترام بگذارد: نام محصول یا کارخانه را تغییر نداد. والا با تحریم و جنگ و فرار سرمایه و مغزها، چه چیزی برای این کارخانه ها باقی مانده بود؟

گروه دوم زمین خواران هستند: آنها می دانند که کارخانه ها به مرور زمان، از حاشیه شهر وارد بافت شهری می شوند، و قیمت زمین آنها بالامی رود! و مزیت نسبی تبدیل کارخانه به برج، آنقدر زیاد می شود که هرکسی را به: هوس تعطیلی کارخانه می اندازد. مثلا کارخانه پپسی کولا یا کوکاکولا در تهران، دربیابان های آن موقع تاسیس می شود، ولی بزودی شهر آنقدر بزرگ می شود، که الان این دو از محل های مرکزی شهر محسوب می شوند. کارخانه کوکاکولا تبدیل به فروشگاه جانبو می شود! وکارخانه فیلکو هم درکنارش. کارخانه جواهریان به مجمتمع مسکونی سی گل، تغییر کاربری می دهد. لذا آنانکه بنام خصوصی سازی قدم پیش می گذارند، بدنبال تعطیلی کارخانه و تغییر کاربری آن هستند.

 اما گروه سومی که دلسوزان دروغ گو هستند، برخی مدیران سیاسی هستند که: می خواهند ثابت کنند دولت مدیر خوبی نیست، و هرکاری می کند به ضرر تمام می شود! و البته این امر را به مدیران قبلی،  نسبت داده و خود را بری: از این میدانند که خطاکار باشند! در حالیکه همین امروز که آنها مشغول به: افشاگری خطای دیگران هستند، تمام این سروصداها برای پوشاندن: خطای امروز خودشان هست. یعنی آدرس غلط می دهند، ومردم را به سوی دیگری کیش می کنند!

واما باید دانست که در جهان صنعتی هم، این موضوعات وجود داشته و دارد. وقتی ماشین و کامپیوتر اختراع شد، همه کارگران اعتصاب کردند که: ما بیکار می شویم و کار ما، به ماشین و کامپیوتر سپرده می شود. خیل پیشرفت علم باعث می شد تا: همه کفشها بجای اینکه دست دوز باشند، با تولید انبوه از سوی ماشین روانه بازار شوند. مبلمان و مصالح و.. همه کالاها، یکی پس از دیگری از دست کارگران خارج، و به ماشین سپرده شد. در آن موقع سندیکاهای کارگری، بزرگترین معترض این پیشرفت بودند. نهضت های کارگری زیادی به راه افتاد، که نتیجه انحرافی آن هم دیکتاتوری کارگری بود! که می گفت کسی که بازوی او کار نکند، و نان شب ش را درگرو این بازو در نیاورد، پرولتر نیست و نباید در طبقه حاکمه باشد، بلکه باید تابع دیکتاتوری کارگران باشد، تا ماشین جای کارگر را نگیرد! البته اعتراض فانتزی هم به این روش، از سوی چارلی چاپلین در فیلم عصر ماشین شده است. اما تاریخ کار خود را کرد: و به پیشرفت خود ادامه داد. حالا فرزندان آن کارگران دیروز، امروز به عنوان اپراتور: ماشین های بدبختی پدرانشان هستند! لذا باید دانست که اگر یک کارخانه تعطیل می شود،  ده کارخانه دیگر بجای ان به راه می افتد. و گذشتگان حق ندارند به آیندگان ظلم کنند. 

کیف پول سعودی


  • سید احمد حسینی ماهینی

کیف پول سعودی !

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

 جهان در آستانه یک تحول فکری قرار گرفته، و آن این است که تازه فهمیده: نه کیف پول انگلیسی نه کیف پول آمریکایی، بلکه همه نامردمی ها و نابخردی ها و مراتب سقوط بشری، از کیف پول سعودی است. وقتی بی بی سی که یک صفحه مخصوص: کودک آزاری دارد ولی هیچگاه از قتل عام: کودکان فلسطینی و یمنی و عراقی، چیزی نمی نوشت ما فکر می کردیم: لابد خبر ندارد یا در این کشورها خبرنگار ندارد! و یا اگر سازمان ملل با تمام شواهد موجود، هیچگاه عربستان را درلیست سیاه قرار نمی داد، بلکه حتی رئیس کمیسیون حقوق بشر هم معرفی می کرد! مردم دنیا تصور می کردند: شاید عمدی در کار نباشد و سازمان مللی ها، در برج عاج نشستند و از هیچ کجا خبر ندارند، و الا اگر خبر داشتند کاری می کردند!

اما حالا معلوم شد همه اینها، زیر سر دلار کثیف نفتی آل سعود است. امروز حتی دبیرکل اعتراف کرد : حذف نام عربستان سعودی از: لیست ناقضان حقوق بشر دردناک بود، ولی چاره ای نداشتیم چون سازمان ملل، در خطر بی پولی قرار داشت. و این یعنی کلیه برنامه های سازمان ملل، تابع کیف پول سعودی است! و اگر روزی آل سعود تهدید به عدم پرداخت کند، سازمان ملل با خطر نابودی کامل روبرو است. و به عبارت بهتر سازمان ملل، در اجاره آل سعود است! اگر آمریکا یا انگلیس تاکنون پز می دادند، اکنون معلوم شد که آنها هیچکاره بودند، زیرا پز عالی با جیب خالی بود! لذا شورای امنیت سازمان ملل، و دیگر ارگان های آن هم تابع همین سیاست هستند، و فرانسه و امریکا و انگلیس در واقع: دکور شورای امنیت می باشند!

وقتی فمینیست های جهان، برای حقوق زن، جامه درانی می کنند و یقه خود را پاره می کنند، جای تعجب بود که چرا اصلا نامی از آل سعود، در این همه غوغای آنها نبود. آل سعودی که به زنها اجازه رانندگی نمی دهد، و هرکدام از شاهزاده ها، هزاران زن رسمی و غیررسمی دارند! زنان را مانند کاغذ زباله، پس از یکبار مصرف دور می اندازند. دنیا دچار توهم شده بود :ه یعنی آل سعود چنین کارهایی نمی کند، و آیا از دید فمینیست ها پنهان بوده؟ یا فمینست های بیچاره از آن خبر نداشتند! ولی حالا معلوم شد سگ بازی بوده است! یعنی یک استخوان از طرف آل سعود، به سمتی پرتاب می شد و: فمنیست ها به ان سو پارس می کردند، بدون اینکه بدانند عامل اصلی ضدیت با زنان، همان استخوان پرت کننده است، که با زرنگی تمام به آنها آدرس اشتباه می داده، و آنها را به جای دیگری کیش کیش می کرده است.

وقتی در طول عمر اسرائیل، حتی یک گلوله از طرف ارتش عربستان، به سوی اسرائیل شلیک نشد، همه فکر کردند که آل سعود، اخته است و ارتش ندارد! و الا یک گلوله که ارزشی نداشت. اما با حمله به بحرین و یمن معلوم شد: تمام زراد خانه های جهان، در دست آل سعود بوده و اگر، هرکدام از کارخانه های اسلحه سازی جهان، سفارشی از آل سعود دریافت نمی کردند، به معنی نابودی انها قطعی بود.    وقتی آمریکا به عراق حمله کرد و: در افغانستان نیرو پیاده کرده، همه گفتند آمریکا آتش افروز است، و جهان را به سوی جنگ و نابودی می کشاند. ولی وقتی معلوم شد بودجه تمام این لشکرکشی ها را، آل سعود نقد و به چندین برابر پرداخت کرده، دنیا از خوابی که فرورفته بود بیدار شد. و همکار دزد و شریک قافله را شناخت. کسی که خود را شریک مردم خاورمیانه و دوست اعراب، و رئیس مسلمانان خطاب می کرد، ولی از پشت به آنها خنجر می زد، و انها را تشویق به ارتباط دوستانه با اسرائیل می کرد. شاید هیچکس ندانست که چرا روسیه، ناگهان جبهه مقاومت را ترک کرد، تا دوباره داعش حملات خود را به حلب و دمشق افزایش دهد، ولی این کار معجزه آسا! فقط از دلار های نفتی آل سعود ساخته بود، تا جاییکه پوتین را واسطه آشتی: بین ایران و آل سعود تبدیل کرد. در حادثه یازده سپتامبر، همه انگشتان به سوی ایران نشانه رفت، بدون آنکه کسی بداند القاعده، یک شرکت بزرگ بازرگانی امنیتی و عمرانی است، که با سهام جرج بوش و شاهزاده سعودی در حال کار است، و انفجار آنجا فقط برای از بین بردن: اسناد مالی و بدهکاری خاندان سعود و جرج بوش بود. بعد هم که اسناد آن پیدا شد، و قرار شد منتشر شود، باز دیدیم این معجزه کیف سعودی! کار خود را کرد و از انتشار آن 28صفحه، جلوگیری نمود.   همه کسانی که برای دموکراسی دل می سوزاندند، برای یکبار هم نشد از خود بپرسند: چرا در عربستان انتخابات برگزار نمی شود؟ شاید آن موقع دلیلش را نمی دانستیم، ولی حالا میدانیم که آن دموکرات ها، از کیف سعودی بی نصیب نبوده اند.

کیف پول سعودی

钱包阿拉伯!

 世界是一个心理转变的边缘,它实现的:既不是钱包,也不钱包美式英语,但所有的人性和人类的愚昧和远秋天,钱包阿拉伯。当英国广播公司一个特殊的页面:虐待儿童,但从来没有屠杀:也门和伊拉克和巴勒斯坦的孩子,而不是我们认为我们写道:也许不知道或没有在这些国家的记者!或者,如果联合国与所有可获得的证据,从来没有黑色的名单是不是沙特,甚至没有人权的介绍了委员会的主席!世界心想:也许不是故意和联合国的工作,坐在象牙塔,不知道哪儿冒出来,如果​​他们的工作云裳知道!

但事实证明一切,沙特石油的头脏污美元。今天,甚至秘书长坦言:从侵犯人权者的名单中删除沙特阿拉伯是痛苦的,但我们没有选择,因为联合国是在贫困的风险。这意味着,联合国所有程序,钱包阿拉伯!如果有一天沙特威胁到不付款,联合国正面临着彻底毁灭的危险。和联合国换句话说,沙特的房子是租!如果美国和英国已经熟了,事实证明,他们是万金油,因为烹饪是优秀的空口袋!联合国安理会和其他器官也受到同样的政策,美国,英国和法国,位于:装饰安理会的!

当全世界的女权主义者,妇女的权利,他的衣领撕破它的衣服,他们想知道为什么不提·沙特的,这一切是他们的鸣叫。沙特妇女不允许开车,各诸侯的,成千上万的妇女有正式和非正式!女人喜欢废纸,然后丢弃一次性的。是妄想的世界:中沙特王室没有做这样的事情,并从女权主义观点隐藏?或差的女权主义者是不知道它!但是现在游戏已经被证明是一只狗!也就是说,从沙特王室骨,被扔在一旁:女权主义者在这个方向进行了吠叫,不知道反女性的主要原因,骨质流失是一样的,他们挂羊头卖狗肉,以错误的地址数据,你必须在其他地方驱赶他们。

当以色列的生活,甚至从沙特军队的子弹,射向以色列,所有人都认为沙特王室,阉割是不是军队!否则,不值得一颗子弹。但攻击变成了巴林和也门:世界上所有武库,在沙特王室手中,如果,世界上任何的武器工厂,沙特王室的习俗没有得到,意味着破坏是明确的。

当美国入侵伊拉克和阿富汗的纷纷登陆,都在告诉美国的燃烧弹,并带领世界走向战争和破坏。但是,当它的现金变成了所有的广告系列的预算,沙特的房子,并交了好几次,世界从郁闷梦中醒来。和同胞大篷车小偷和合作伙伴的认可。谁是他在中东伙伴和朋友,阿拉伯人和穆斯林称为头,但刀走到他们身后,并鼓励他们到他与以色列的友好关系。也许没有人知道在阿勒颇和大马士革的增加,为什么俄罗斯,阻力突然离开,要重新ISIS的攻击,但是这是奇迹!只有沙特石油美元进行了改造,在某种程度上,伊朗和沙特之间普京介导的和解转身。

 九月十一时,所有的手指对伊朗指出,神不知鬼不觉的基地组织,安全和发展是一个大的商业公司,乔治·W·布什和沙特王子在操作股票,爆炸只摧毁:财务文件和沙特和美国总统乔治·W·布什的借记房子。然后我们发现的文件,并且是被释放,打开袋子阿拉伯看到这个奇迹!他的工作和的28页的出版物,可以防止。

所有这些谁扔民主心脏,这一次不是问自己:为什么选举不是在沙特阿拉伯举行?也许是因为我们不知道的话,但现在我们知道,民主党被剥夺基辅阿拉伯。

  • سید احمد حسینی ماهینی

کمک به هالیوود

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

اخیرا خبرهایی مبنی بر تهیه فیلم مولانا، توسط هالیوود همراه با عکس لئو ناردی کاپریو منتشر شده است، که گویا قرار است در این زمینه فعالیتی صورت گیرد. البته دست اندر کاران قرار است که به: قونیه سفر کنند و در مزار این شاعر فیلسوف، با زندگی نامه او آشنا شوند. در امریکا نیز مولانا بسیار مشهور و دوست داشتنی است، و این نیاز مردم است که او را بهتر بشناسند. اما مانند همیشه دو مشکل اساسی وجود دارد: یکی اینکه این شخصیت مانند بسیاری از: شخصیت های ایرانی مصادره شده است. یعنی با اینکه زبان او فارسی است، ولی تبلیغات به گونه ای است که: او را ترک میدانند. حتی علاقه او به شمس تبریزی، که او را آذری معرفی می کند، نتوانسته از این تبلیغات بکاهد. زادگاه او بلخ بوده و: حتی درس و بحث او در آنجا نبود، بلکه بعد از رسیدن به کمال انقطاع، قونیه را برای ادامه زندگی انتخاب می کند. ولی هرگز اشعاری به زبان ترکی نداشته، و اگر به زبان عربی از او گفته باشند، بیشتر به حقیقت نزدیک است.

مشکل دوم استعاره های ادبی در اشعار او است، که فقط در زبان فارسی معنی درستی می دهد، و اگر به زبان های دیگر ترجمه شود، همان ظاهر کلمات را خواهند داشت. مثلا رقصیدن برای مولانا، از نوع رقص زمینی نیست. یعنی مولانا با رقصیدن نمی خواهد به: همجنس گرایی یا زنبارگی برسد، بلکه هدف او از فعالیت های بدنی، هماهنگی با طبیعت است. از نظر او همه ذرات عالم در رقص و پایکوبی هستند، برگ درختان با کوچکترین قلقلک باد، به رقص در می آید. اما این رقص برای تعالی انسان است نه سقوط و فرو افتادن او.

این نوع استعاره ها در زبان همه شاعران ما هست، مثلا کلمه شراب از نظر حافظ یک معنی عرفانی می دهد، و مستی ان بوی بهشت دارد. ولی طبیعی است که با ترجمه تحت اللفظی، همان شرابی می شود که در اسلام حرام است، و نباید کسی آن را استفاده کند.

برای توضیح این موضوع باید بین: دو نوع دیوانگی یا دونوع عاشقی و عقلگرایی تفاوت قائل شد. دیوانگی مانند هر فعل انسانی، به قبل از عقل و بعد از عقل معنی می شود. درست مثل ناتوانی جسمی، که یکبار انسان در آغاز تولد دارد، و یکبار در انتهای زندگی، و این دو باهم فرق می کنند. برای درک بهتر موضوع  مثال سلامتی را برای شما می زنیم: قبل از اینکه شما بیماری داشته باشید، سالم هستید ولی به این سلامتی آگاهی ندارید، مانند تمام جوانان در دنیا. اما وقتی یک بیماری به شما رخ می نماید، و شما مثلا سردرد می گیرید، ناگهان می ترسید و فکر می کنید: دارید می میرید! و دنیا برای شما به آخر می رسد. اما بعد از اینکه خوب شدید، حالا قدر سلامتی را بهتر می دانید. همینکه کسی به شما بگوید جلو باد نباش، سر درد می گیرید، شما خود را کنار می کشید.

مستی یا شراب و هر استعاره دیگر، در زبان عرفا و شعرای ایرانی، از نوع دوم است. یعنی یک مستی آگاهانه است، نه یک مستی کورکورانه. و شراب مورد نظر آنها، شراب انگور نیست بلکه شراب: فهم و آگاهی است که لذت آن، از شراب انگور هم بالاتر است. همان شرابی که در بهشت به انسان می دهند، که نه مزه بدی دارد و: نه سردرد ایجاد می کند.

  لذا باید در این دو زمینه، به تاریخ نویسان و مترجمان غرب کمک شود و الا، مانند فیلم سیصد درست ضد تاریخ خواهد بود. که از هم اکنون هم این موضوع شروع شده. برخی کمپین راه انداخته اند که: مولانا سفید نبود که یک: سفید پوست نقش او را بازی کند! لابد از نظر آنان مولانا زرد پوست یا سیاهپوست بوده! همانطور که در فیلم سیصد شاهزاده ایرانی را، یک سیاهپوست مو فرفری نشان می دادند! و رومی ها را سفید پوست میدانستند . در حالیکه ایرانیان اولین گروه های سفید، و از نژاد آریایی هستند و با آلمانها، در یک گروه قرار می گیرند. البته حملاتی از سوی اعراب، (نژاد سامی ) مغولها (نژاد زرد)، به ایران شده و زبان ترکی و عربی، در ایران رایج گردیده، ولی هرگز از گروه های سیاهپوست، در ایران زندگی نمی کردند. و اگر هم بودند از طریق همزیستی مسالمت آمیز بوده. نه مانند آمریکایی ها آنها را به بردگی می گرفتند، ونه مانند تونس و مغرب کلا سیاهپوست بودند. و این البته همه مربوط به محدوده امروزی ایران است، والا در گذشته همه نژاد ها تابع کشور ایران بودند. چنانچه هخامنشیان و ساسانیان تنها حکومت دنیای زمان خود بودند.

 

برخی کارشناسان معتقدند «کیمیا» با «شمس» ازوداج کرده است.

有助于好莱坞

近日,有消息称电影鲁米,纳迪利奥·迪卡普里奥与好莱坞,发布的照片​​这是应该在这方面进行。工作人员应该是:科尼亚参观诗人和哲学家的坟墓,熟悉她的传记。鲁米也非常有名,并在美国被爱,这需要更好的谁认识他的人。然而,总是有两个基本问题:一个是像很多性格:伊朗的数字已被没收。这意味着,即使他的语言是波斯语,但在广告,他们离开了他这样的方式。即使他的沙姆斯大不里士,谁介绍他里人的兴趣,可以从广告减损。他出生在巴尔赫,甚至有他在教学和讨论,但臻于至善中断后,科尼亚选择住。但从来没有诗歌在土耳其,如果他们告诉他在阿拉伯语中,更接近真理。

第二个问题的文学隐喻在他的诗,这给权只有在波斯语手段,如果翻译成其他语言,话会出现。例如,对于鲁米的舞蹈,舞蹈地面。这不会跳舞鲁米:同性恋或他的不忠,而是体育锻炼,与自然和谐相处。在他看来,宇宙的所有颗粒半点风声发痒舞进来跳舞叶。但是,这种舞蹈为人类的卓越不下降,落入了他。

这种在我们的语言诗人比喻,例如,字酒在保护一个神秘的意义而言,喝它的气味天堂。但它是很自然的直译,同样的酒,这是在伊斯兰教禁止的,没有人可以使用它。

要解释这个问题应该是两种类型的疯狂或爱和理性区分两种类型。疯狂,像任何人的行为,智力和智慧是平均值。就像残疾,一个人在生命的尽头诞生了,一次,两人在一起是不同的。为了更好地理解健康的例子为您主题词:在你生病了,你是健康的,而不是健康的意识,像所有年轻人的世界。但是,当一种疾病发生在你身上,你会头疼,比如,突然害怕,想:你死!而世界为你结束。但经过激烈的好了,现在你知道更好的健康。当有人告诉你不拉闸,你头疼,你把他的身边。

或者喝的酒或任何其他的比喻,语言伊朗神秘主义者和诗人,第二类。这是一个有意识的醉酒,不是喝得烂醉如泥。而对于他们的酒,葡萄酒,而酒:理解它的喜悦,从酿酒葡萄则更高。同样的酒,人类是在天上,无论是口感不好,而不是创造头痛。

  因此,在这两个领域,以帮助历史学家和翻译西方和Ella,三百就像电影是反历史。这已经开始了。有人发起运动鲁米那是白色的白肤他玩!也许,他们说,鲁米或黑色的皮肤是黄色的!波斯电影的三皇子,呈黑色卷发!和罗马人知道为白色。虽然和伊朗第一白组,以及的雅利安种族德国人在一组。阿拉伯人(犹太人)蒙(黄种人)的攻击,伊朗和土耳其和阿拉伯语,一直在伊朗很常见,但从来没有黑色的群体,他们不是生活在伊朗。如果他们通过和平共处过。不喜欢美国人被奴役他们,而不是像突尼斯和摩洛哥都是黑的。当然,凡是涉及到当今伊朗范围,高在过去,所有的比赛都受到伊朗。如果仅仅是阿契美尼德和萨珊统治的时间了世界。

  • سید احمد حسینی ماهینی

سازمان جهانی غذا و ماه رمضان

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ق.ظ | ۰ نظر

آیا از هنگامیکه سازمان جهانی غذا تاسیس شده تا کنون، آمار سوء تغذیه یا گرسنگی کاهش یافته یا افزایش داشته است؟ این سوال دو مرحله جواب دارد: یک مرحله اینکه قبل از تاسیس این سازمان، آماری وجود نداشته تا مقایسه شود، در مرحله دوم هم آمار های این سازمان توسط چه گروه یا: سازمانی راستی آزمایی شده است؟

مسئله فقر و سوء تغذیه، بطور سازمان یافته ای از آمار پیشرونده و: روند افزایشی را داشته است. در همه زمینه های سازمان های بین المللی همینطور است: مثلا از موقعی که با مواد مخدر مبارزه شده، رشد یافته! و یا با پولشویی و فساد همینطور، ما شاهد افزایش آنها هستیم نه کاهش آنها.

این موضوع یک دلیل اساسی دارد و آن اینکه، جمعیت در حال افزایش است، لذا نسبت ها هم تغییر می کند و آمار ها، بطور طبیعی افزایش را نشان می دهد. اما علم آمار این را حل کرده و: از طریق ارقام پایه یا یکسان سازی نرخ ها، میتوان به نتیجه بهتری رسید، لذا باید مشکل را در جای دیگری جستجو کرد:

برای درمان درد جهانی باید جهانی فکر کرد، و آرمان جهانی داشت. لذا اگر چنین تفکری حاکم نباشد، نتیجه همیشه معکوس خواهد بود. و افزایش همه آمار های نگران کننده فقط به همین دلیل است. مثلا سازمان فائو یا سازمان جهانی غذا، فقط نام جهان را به دنبال دارد و الا عملکرد آن فقط در حد: چند کشور و یا حتی چند شهر است. البته دلیل آن هم روشن است: چون کشورهای دیگر بودجه ای ندارند، که به آن اختصاص دهند، و اگر دشته باشند، ترجیح می دهند مستقیما خرج رفع فقر یا سوء تغذیه شود، تا به عنوان بودجه به سازمان جهانی، غذا اختصاص داده نشود.

یعنی کلیه مسائل و مشکلات انسانی همینطور است: وقتی شما در یک صحنه تصادف هستید، آیا بهتر است کنار بایستید و: عکس و فیلم و گزارش تهیه کنید؟ یا دوربین را کنار گذاشته، به نجات مصدومین و انتقال آنان رسیدگی نمایید؟ ساز مان های جهانی هم از این قاعده مستثنی نیستند، یعنی نمی توانند شاهد گرسنگی مردم باشند، ولی بودجه را برای تهیه کاغذ یا: پرداخت حقوق و اضافه کار پرسنل مصرف نمایند.

حتی در سازمان های محلی و ملی هم، با این مشکل روبرو هستیم: تفکیک بودجه جاری و عملیاتی، بسیار مشکل است و اگر این کار صورت گیرد، یعنی اینکه عده ای بنام فقرا! به وضع خود رسیدگی می کنند. زیرا بودجه جاری یعنی حقوق کارکنان، و بودجه عملیاتی یعنی حقوق مدد جویان. تازمانیکه حقوق کارکنان کاملا تامین و پرداخت نشود، نمی توان انتظار داشت کارکنان، بدون دریافت حقوق سر کار خود حاضر، و به مدد جویان کمک رسانی کنند. غالبا هم حقوق کارکنان چند برابر حقوق یا: مستمری مدد جویان است. یعنی فرضا از بودجه صد ریالی 75ریال، صرف کارکنان و هزینه های اداری می شود، و فقط 25درصد به مددجویان می رسد.  حتی اگر ردیف بودجه را جدا کنیم و: مثلا بگوییم بودجه جاری از ردیف های دولتی است، و بودجه عملیاتی از کمک های مردمی است، فاجعه را بدتر کرده ایم. یعنی ریسک دریافتی های کارکنان را به صفر رسانده، ولی دریافتی های مددجویان، به بالاترین رقم رسانیدیم. که گاهی ممکن است اصلا کمک های مردمی نباشد! و این به زبان ساده یعنی به نام مددجویان، به کام کارکنان. به همین دلیل هم سازمان های محلی و ملی و هم فراملی، همگی باری بر دوش مدد جویان هستند.  اما در اسلام این امداد گران یا واسطه: بین دهنده و گیرنده حذف شده است. در ماه مبارک رمضان، هرکسی خودش مسئول اطعام هست. و معمولا تمام پرسنل این نذری دادن ها، رایگان هستند و گاه خودشان کمک مالی و: برنامه ای هم اضافه می کنند. بنابراین صد در صد کمک مستقیما به: مددجو ارسال و یا تحویل می شود. البته در بودجه جاری ای دولتی هم، سعی شده که مستقیم عمل شود، یعنی خمس و زکات و مالیات، کاملا خود اظهاری و خود پرداختی است . یعنی هرکس وظیفه خود می داند: خمس و زکات را محاسبه و به: حاکم اسلامی تحویل دهد. در اینجا پیش بینی هایی هم برای: مجریان و کادر اداری شده است، مثلا بخشی از مصارف زکات به: عاملین آنها پرداخت می شود.  لذا از نظر اسلامی بودجه عملیاتی، مستقیم و بلاواسطه است، ولی بودجه جاری میتواند با واسطه باشد. و اگر جای اینها عوض شود، تعداد فقرا کاهش نمی یابد و: فاصله طبقاتی هم بیشتر می شود. زیرا سازمان های خیریه بجای فقرا و گرسنگان، بودجه را مصرف خواهند کرد.

منظمة الغذاء العالمی وشهر رمضان

世界粮食组织斋月

你当世界粮食计划署,统计营养不良或饥饿减少或增加曾经被确立?答案分两个阶段这样一个问题:该组织成立之前一个阶段,有没有什么统计的团体或组织已经验证了该组织的第二阶段进行比较的统计数据?

贫困和营养不良问题,是有组织的和渐进的统计:有所增加。在国际组织中的所有领域都是一样的:例如,当药物成长!或者与洗钱和腐败,以及,我们看到的增加,没有减少他们。

这是一个基本的原因是,人口的增加,比会改变与统计,自然增加节目。但这种解决方案和统计通过基地或同步数据传输速率,更好的结果可以达到,所以这个问题必须在其他地方寻求:

世界必须放眼全球来治疗疼痛,并有全球抱负。因此,如果这种思想并不占上风,结果总是相反。并增加令人担忧就是为什么所有的统计数据。原因很清楚:因为其他国家没有足够的资金,其中分配它,如果你签约,更喜欢直接用在贫困或营养不良,作为国际融资机构,食品没有。

这意味着所有人类问题是一样的:当你在发生意外是,无论是更好地站在一旁:照片和录像和报告?或相机放在一边,保存伤者运送到称呼你?全球组织不免除这一规则,人们无法控制自己的饥饿感,但预算纸张或薪酬工作人员的工资和加班费数额的准备。

即使是在地方和国家机构,我们所面临的同样的问题:目前的预算和业务分离是非常困难的,如果这种情况发生,一些所谓的穷人!为了处理您的情况。因为目前的预算是员工工资和权利CLIENTS经营预算。只要工作人员的工资支付和不放心,不能指望员工现在没有得到报酬的工作,并感谢他们的帮助者。通常几倍的工资或工资:养老金是客户端。也就是说,据说每里亚尔预算的75%里亚尔对工作人员和管理成本花费,而只有25客户端的百分比是。即使我们单​​独的预算和:例如,政府层级的当前预算,并从公众捐款的经营预算,灾难已经恶化。员工的感知风险为零,但到客户端,我们带来的最高水平。捐赠有时可能无法在所有!与客户的通俗易懂的语言,员工融为一体。这就是为什么当地组织和国家和跨国,他们是一个累赘的客户。但是,在伊斯兰教中,急救人员或捐赠者和接受者之间的中介将被删除。在斋月,不管他是谁负责喂养。通常全体员工赠品,免费始终本人和财政援助方案也被加入。的捐款,百分百直接进入:患者被发送或交付。政府目前的预算,直接的行动,即Khums和济贫税和税收,完全是自我声明,并支付。大家都知道,他的任务:Khums和济贫税算了一笔账:伊斯兰统治交付。在这里,预期为:管理人员和工作人员,如天课的费用部分:那些谁付给他们。因此,在经营预算,直接和即时的,但目前的预算可以介导的条款。如果相反,它们将被改变,并且不会增加的差数:差距就更大了。对于慈善组织,而不是贫穷和饥饿,预算将花费。

  • سید احمد حسینی ماهینی