از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

شمعون ایلوت کیست؟

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۵ ب.ظ | ۱ نظر

او متولد تل آویو است و در جوانی، در ارتش اسرائیل وارد شد، بعد از مدتی به سازمان شاباک منتقل گردید، به علت جاه طلبی های زیاد، او را به دانشگاه بغداد فرستادند و: با هویت جعلی ابوبکر البغدادی، تحصیلات خود را ادامه داد و: در علوم اسلامی دانشنامه خود را گرفت. بعد به عنوان مسلمان وهابی، دوره های لازم را درموساد دید. و به ماموریت اعزام شد. ماموریت نامبرده تخریب تمام اماکن مذهبی و: نابود کردن نسل مسلمانان، مخصوصا شیعیان است. وی بودجه نامحدود از اسرائیل و: عربستان دریافت می کند و: برای کشتن هر شیعه یا مسلمان، پاداش جداگانه ای دریافت می کند. وی با سربریدن چند تن از: ایرانیان مدافع کربلا ، علاوه بر دریافت جایزه و تشویقی،عنوان خلیفه اسلامی عراق و شام را برخود نهاد.وی با فرستاد عکس سرهایی بریده پاسداران :مانند سردار اسکندری برای: سردار قاسم سلیمانی، از وی خواسته تا هیچگونه اقدامی نکند!

براساس گزارش های تکمیلی، رئیس مجلس عراق به دلیل ضعف شخصیتی، و مسائل خصوصی، قول همکاری کامل به آنان را داده. و رئیس جمهور قبلی و جدید عراق نیز، وظیفه خود می دانند برای دستیابی به:آرمان های خود، همه گونه امکانات و اطلاعات در اختیار وی قرار دهند.

به نظر می رسد، در خط مقاومت یعنی تهران بغداد، بیروت دمشق و غزه ، تنها این حزب الله است که: میتواند جوابگوی این قوم وحشی باشد. زیرا تهران که مشغول ازدیاد رفاه هموطنان است. و مسائل اقتصادی مانند خودرو، واردات و غیره آن را مشغول کرده. وزارت خارجه هم فقط به فکر: مهمانی بازی در اروپا است، و برای اثبات میهمان نوازی ایرانیان ، وقت سرخاراندن ندارد.

عراق هم در گیر دو معضل بزرگ: قومیتی و مذهبی است که، معلوم نیست به کجا خواهد رسید. و به قول بارزانی: ما نمی توانیم منتظر آینده نامعلوم باشیم ! و لذا نوری مالکی، قادر نیست با مشی لیبرالی خود، این مشکل را حل کند. تازه ممکن است بدتر از این ها هم بشود! هم پیاز را بخورد، هم شلاق را هم نمک را!یعنی عراق تجزیه شود: یک گوشه آن داعش، به پایتختی موصل! و گوشه دیگر آن کردستان به مرکزیت اربیل! و نوری مالکی بماند و: بغداد در حال تصرف!

سوریه هم مانند عراق، بلکه بدتر است. مردم نجات یافته آن، حتی نان و آب ندارند چه رسد به اینکه: به فکر داعش یا امور دیگر باشند (چنان قحط سالی شد اندر دمشق که یاران فراموش کردند عشق ). در این میان سید حسن نصرالله ، دارای شرایطی است که میتواند: اسرائیل را فتح کند. زیرا از یک سو بر تمام نقاط ضعف اسرائیل، آشنا است و ازسوی دیگر، به حد کافی نیروهای زبده و امکانات دارد. فقط  موضوعی که باعث می شود، این کار صورت نگیرد، شرم و حیا ایشان است. و ایشان نمی خواهد: به عنوان تنها قهرمان دنیای اسلام شود! ولی باید دانست که: وظیفه این مسائل را نمی شناسد. خداوند قدرتی به حزب الله داده، و الان موقع تصرف اسرائیل است. و اگر اقدامی نکنند، شاید برای همیشه بجای شرم وحیا، باید شرمنده تاریخ باشند. اکنون وقت عمل است:شهرهای اسرائیل خالی است و نظامیان آن ترسیده اند.باید کاری کرد:  حی علی خیر العمل. 

西蒙·埃利奥特囊肿? 

他出生于特拉维夫和年轻,以色列军队进入沙巴克被调到了一段时间后,由于高的野心,他被派往巴格达大学:阿布·贝克尔AL-Baghdadis假身份,他继续他的教育和伊斯兰科学的百科全书是他的。那么作为瓦哈比穆斯林,鉴于摩萨德的必修课程。和任务派遣。他摧毁了所有宗教场所的任务:摧毁代穆斯林,特别是什叶派穆斯林。他无限的资金来自以色列和沙特接收并杀死任何什叶派穆斯林或个人将获得奖励。 。他的几个斩首伊朗人卡尔巴拉防御,除了奖品和奖励作为一个伊斯兰哈里发在伊拉克和晚餐本身,他送人头伊朗革命卫队像亚历山大司令的照片:准将卡西姆Soleimani,要求他出示任何别! 

据进一步报道,由于性格上的弱点伊拉克议会的负责人,和隐私问题,承诺充分合作给他们。和过去的伊拉克新总统,因为他们的职责来实现:他们的梦想,为她提供一切便利和信息。 

看来,在与德黑兰,巴格达,贝鲁特,大马士革和加沙,黎巴嫩真主党,实力这仅仅是这一行:它可以是野生足够容纳所有的人。德黑兰正在努力提高人民的福利。和经济问题,如汽车,进口,所以它一直。国务院只是想:游客在欧洲打球,也没有头刮一次。 

伊拉克还参与了两个主要问题:宗教和种族是不清楚的地方会。据巴尔扎尼:我们不能等待不明朗的未来!努里·马利基,因此,是不是能够通过他的宽松政策,这将解决这个问题。呼叫可能比这个更糟糕!洋葱吃,一起鞭盐,伊拉克使用:!一个角落短跑,摩苏尔的资本!另一个角落,埃尔比勒,库尔德中心!住宿和光马利基:巴格达被捕获! 

叙利亚,伊拉克一样,但更糟糕。百姓救它,甚至没有面包和水独自认为破折号或其他事宜。同时,纳斯鲁拉,可条件:以色列征服。一方面,以色列的所有弱点,了解和尊重,它可以充分资格的人员。只有一件事,使这项工作尚未完成他们的谦逊。而他不肯,因为是穆斯林世界的英雄!但是,我们必须知道这东西的功能没有。上帝是真主党的实力,现在是被以色列占领的时间。如果你不这样做,也许是永远的,而不是耻辱,羞愧的。现在是行动的时候了:以色列的城市,它的军队是空的,害怕应该做的。:

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۱)

خوشا بحالت😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی