ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

۲۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

صبر همان خرید زمان است.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

سیاست حسنی، یا روش زمامداری امام حسن مجتبی ع، نمونه بارز صبر و تفسیر آیه (ان الله مع الصابرین) است. زیرا امام حسن توانست با صبر جمیل خود، نقاب از چهره دشمنان بردارد. در حالیکه معاویه ادعای اسلامیت می کرد، پسرش یزید را، شرابخواره تربیت کرده بود. امام حسن ع در شرط صلح با او، فرمود که نباید وی را جانشین خود کند. اما معاویه صلح نامه را پاره کرد و: یزید را جانشین خود اعلام نمود.

    البته، صبر در همه موارد لازم است. مثلا باغبان یا کشاورزی که دانه می کارد، اگر صبر نداشته باشد، بجز چند دانه گندیده و کثیف چیزی به دست نمی آورد. ولی او دانه را در زمین می کارد و: تا زمان رسیدن کامل محصول صبر می کند. در مسائل کامپیوتری هم همینطور است: اگر شما یک عکس را آپلود کنید یا یک کتاب را دانلود می کنید، باید تا رسیدن زمان مناسب آن صبر کنید .

   بدیهی است اگر عجله کنید و حتی، یک ثانیه قبل از اتمام، از برنامه خارج شوید، هیچ چیزی به دست نخواهید آورد. یا در موقع ایمیل باید صبر و حوصله داشته باشید. اگر طول کشید یا از شما اکی خواست، یا هر کار دیگری لازم بود، باید انجام دهید که: اگر یکی از این کار ها انجام نشود، ایمیل شما ارسال نمی شود و همه زحمات شما برباد می رود.

   در زمان ما هم می بینیم با: گرایش جهانی به اسلام، همه فرصت طلبان نیز به سمت رهبری :این علاقمندان می شتابند. آن ها ادعا های عجیب و غریب می کنند و: خود را بهتر از رهبران فعلی، یا حتی بهتر از ائمه و پیامبران می دانند! و مردم به آن ها جذب می شوند. تنها راه افشا دروغ آن ها، صبر است.

یسیاری از مردم سوریه و عراق، به دولت اسلامی شام و عراق پیوستند! زیرا تصور می کردند آن ها بهتر از بشار اسد، یا نوری مالکی هستند. شاید خیلی از این مردم به شوق شهادت در راه اسلام، همه چیز خود را فدای این گروه کردند. ولی با گذشت زمان معلوم شد که: همه سخنان آنان یک دروغ بود و: اعتقادی به اسلام  ندارند! بلکه آن ها فقط قدرت طلب بودند و: با پول و ثروت خانواده منحوس آل سعود، اداره می شدند و قصد آن ها: نابودی کامل اسلام و: تخریب تمامی شهرها بود:

الّذِینَ أُخْرِجُواْ مِن دِیَارِهِم بِغَیْرِ حَقّ إِلاّ أَن یَقُولُواْ رَبّنَا اللّهُ وَلَوْلاَ دَفْعُ اللّهِ النّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لّهُدّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسمُ اللّهِ کَثِیراً وَلَیَنصُرَنّ اللّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنّ اللّهَ لَقَوِیّ عَزِیز

 لذا فاصله بین حق و باطل، برای مردم متفاوت است. برخی ها فوری آن را درک می کنند، ولی برخی ها نیاز به زمان دارند.البته یکی از نقاط برجسته دروغ گویان، فراموشی آن ها است. زیرا برحسب آنکه بسیار حرف می زنند، و برای فرار از واقعیات، پرچانگی می کنند، فراموش می کنند قبلا چه چیز هایی را گفته اند! و یا چه وعده هایی به مردم داده اند.

گروه القاعده و داعش و امثال آن هم، فراموش می کنند که در ابتدا برای دین خدا و: پیروزی اسلام شعار می دادند! و لذا پس از به قدرت رسیدن، در این حد فاصل، کارکرد آن ها برعکس می شود. با همان شور و شوقی که: برای فداکاری در راه اسلام، افراد انتحاری را جذب کردند، آن ها برای مبارزه با مسلمانان اعزام می کنند!

تاریخ شاهد است: با تمام شور وشوق این گروهک ها،در ادعای یاری اسلام، یک حرکت کوچک انتحاری برعلیه: صهیونیست ها یا اشغالگران قدس نداشته اند! بلکه برعکس، همیشه نوک شمشیر آن ها به سوی مساجد و: مومنان داخل آن بوده است. و این برای آن ها تضاد نیست! زیرا از ابتدا قصد نابودی مسلمان را داشتند، ولی شعار هایی که می دادند مردم فریب بود.

  رهبران بزرگ اسلام مانند: آیه الله العظمی امام خامنه ای و یا: آیه الله علی سیستانی، با استناد به شیوه امام حسن ع در برابر: تمام این حرکت های دروغین آنان صبر کردند. یعنی زمان خریدند تا :مردم به حقیقت نیت آنان پی ببرند. زیرا اگر در همان زمان می گفتند: این ها دروغ می گویند یا: حکم جهاد برعلیه آن ها می دادند، مردم باور نمی کردند. اما سیاست صبر و انتظار به کمک: الگو گرفتن از زندگی امام حسن مجتبی نتیجه داد.

    غارتگران تاریخ و بیت المال، همیشه عجله دارند! مانند سارقان که به یک بانک یا طلا فروشی دستبرد می زنند، باید سریع کارهای خود را انجام دهند. ولی رهبران الهی صبور هستند زیرا: وعده خداوند را قبول دارند و میدانند: پیروزی نهایی با اسلام و مومنان است.  مثلا در همین انتشار عکس های: کشتار وحشیانه گروه های تکفیری،آنها  به اعتبار ذهن و توهم خودشان، فکر می کردند این کار باعث: ترس و وحشت مردم می شود! ولی مردم برعکس آن ها نتیجه می گیرند و: خود را از یک قوم وحشی جدا می کنند.

در فتنه 88 یا دیگر جریان های: منحرف سیاسی داخلی ایران هم، همینطور بود. امام خمینی ره با دید الهی، بازرگان را می شناختند. ولی می فرمودند: رای مردم مهم است. یعنی باید صبر کرد تا: مردم هم به همین شناخت برسند.

  علاوه بر این، صبر باعث بروز برخی استعداد ها، توسط دشمنان به نفع اسلام هم هست. یعنی بازرگان یا بنی صدر با تمام عقاید لیبرالیستی خودشان، باز خدمت هایی به اسلام کردند و:این مورد نیاز تاریخ بود.

در همان موقع امام ماهیت موسوی را می دانست، و می دید که ایشان با استعفا خود در شرایط جنگی، کشور را به سوی پرتگاه می برد. ولی برای مهلت دادن به مردم،جهت شناخت رذالت آنان، استعفای او را نمی پذیرفت!

等待只是购买时间。

胡斯尼政策,或管理伊玛目哈桑AS,耐心和理解典型的诗句(高)。伊玛目哈桑·贾米勒可以等待,因为他的面罩停止的敌人。虽然阿尔声称他伊斯兰教,他的儿子耶济德,训练是狂欢。伊玛目哈桑作为和平与他的条件,他说,他的继任者将是他的。但铝的和平,撕毁信:耶齐德宣布他的继任者。

    然而,耐心是必需的所有情况。例如,园丁或农民谁植物的种子,你不必等待,但它不会弄脏腐烂的种子。但他撒地上的种子:等待直到产品完成。这同样适用,您可以上传照片或下载一本书的电脑问题,你应该等到合适的时机。

   显然,如果你的程序结束之前赶时间,甚至一秒钟,你不会错过任何东西。或者当时的电子邮件应该有耐心。如果你把或问亚希,或者是需要什么其他事情可做的是:如果不这样做,您的电子邮件将不会被发送,并会摧毁你所有的努力。

   当我们看到一个趋势,在穆斯林世界,所有的机会主义者在领导:球迷都潇洒。他们声称他们是奇怪的:更好的现任领导人,阿訇和先知,甚至比他们做的!人们被吸引到它。揭露谎言的唯一途径,它是耐心。

叙利亚和伊拉克,伊拉克伊斯兰国,叙利亚和加入了Ysyary的人!因为他们认为它比巴沙尔·阿萨德更好,或者是光马利基。也许很多这些人的喜悦殉难伊斯兰教,一切都牺牲在这组。但随着时间的推移它变得清晰,这是一个谎言,他们的言论:不信伊斯兰教!但它只是一个追求权力:险恶·沙特家族的钱,并试图运行它:伊斯兰教和破坏:所有城市的毁灭:

 因此,对与错之间的距离,人与人是不同的。立刻明白了一些,但需要一些时间。课程,其显着点之一在于圭亚那,它被遗忘了。很多在他们做什么条款,逃避现实,下颌,他们忘记了一些东西已经说过!或者是什么赋予人民的承诺。

基地组织和短跑之类的,忘了,在真主的宗教和伊斯兰教的胜利进行了呗!因此,上台之间后,它们的功能是相反的。用同样的热情,在伊斯兰教的牺牲,吸引了自杀是谁派他们来打穆斯林的人!

控制日期与所有的泡腾组,协助伊斯兰教,反对自杀的小运动的主张:犹太复国主义和耶路撒冷的占领者都没有!相反,它始终是剑的尖端插入清真寺:信徒都在里面了。这是违背了!它是第一个穆斯林摧毁,但他们已经被骗的人的口号。

  穆斯林领袖像霍梅尼或哈梅内伊:阿亚图拉·阿里·西斯塔尼,根据伊玛目哈桑为方法对他们有耐心,全是假的举动。顾客购买时间,直到人们意识到他们的真实意图。与此同时,因为如果他们撒谎或者这样:没有圣战反对他们的人不相信。但等待和援助政策:伊玛目哈桑的建模工作。

    日期和国库抢劫者,他们总是在赶时间!像贼谁抢银行或者饰品店应该开展自己的工作很快。但要有耐心,因为神的领袖:那些谁接受上帝的应许,并知道:伊斯兰和穆斯林的最后胜利。在相同的例如发布照片:takfir群体的残忍杀害,他们的信誉和自己的头脑错觉,他们认为这会造成恐惧,而恐惧是人!但不像人,是结果:他们从野生部落分离了自己。

在其它炎症过程88:离经叛道的内部政治,它是如此。神的伊玛目霍梅尼的眼光,知道商家。但他说,民众投票是很重要的。那是要等到人们获得了一致认可。

  此外,患者造成了一些人才,由伊斯兰的敌人就是赢。巴尼萨德尔,他们自由的思想,伊斯兰教的开放份量,这是需要的日期的商人。

与此同时,伊玛目自然知道穆萨维,他看到了他的辞职战斗条件下,采取该国陷入了深渊。虽然截止日期为公众了解他们的无赖行为,他的辞职是不是!

  • سید احمد حسینی ماهینی

تجدید نظر های لازم

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ق.ظ | ۱ نظر

عصر ما وهمه زمان ها، وقت تجدید نظر است. انسان بدون تجدید نظر نمی تواند زندگی کند. تجدید نظر نتیجه عقلانی وجود: سیستم گزارش گیری و توجه به :نتایج گزارش دهی است. هرسیستم برای خود یک فید بک یا بازخورد دارد. که این بازخورد در تصحیح: نتایج و بازده خود را نشان می دهد. یعنی اهرمی است برای باز گردان هر قطار به ریل اصلی.و جلوگیری از خروج آن، از خط تعیین شده.

   این سیستم بازخورد و یا تصحیح کننده، در تکامل تاریخی یا تکامل سازمانی، نقش موثری دارد.و اگر سازمانی فاقد این سیستم باشد، دچار انجماد شده و در مقابل رشد: تاریخی و اجتماعی جا می ماند، و از دور خارج می شود. فرض کنید که کفش دوز یا کفش فروشی، بخواهد همیشه یک مدل کفش تولید کند، بدیهی است پس از چند سال یا: چند نسل دیگر خریداری نخواهد داشت.

    یکی از مواردی که باید مورد تجدید نظر قرار گیرد، بازی فوتبال است در این بازی، گردش مالی فراوانی برای جوامع وجود دارد، که چون در تولید موثر نیست لذا، در یک فرایند بالا رونده بر اقتصاد کشورها، ضربه می زند. اغلب کشورها پس از برگزاری این بازی، دچار فرو افتادگی اقتصادی می شوند.

     در جام اروپا دیدیم که: آلمان چگونه ضرر کرد و اقتصاد مادر اروپا به: اقتصاد چندم دنیا تنزل مقام داد. برای برزیل هم همینطور است و: مسلما بعد از برگزاری مسابقات، چالش های فراوانی پیش رو خواهد داشت. و این امر بخاطر هزینه های سرسام آور دولت ها، و سود کلان غیر دولتی ها است. یعنی همه ظرفیت دولت ها تخلیه می شود و: در دامان غیر دولتی ها مخصوصا: منابع ضد ملی واریز می شود.

دولت ها برای چشم و هم چشمی، و نشان دادن ابهت و شکوه کشور خود، هزینه ها را تا نهایت امکان بالا می برند! تا مثلا ابرومند برگزار شود. ولی سود آن را دلالان می برند. چه دلالان بازیکن ها که نمی گذارند حتی: به اندازه یک زندگی معمولی برای: خود بازیکن ها درامد ایجاد شود و: چه کسانی که به عنوان اسپانسر، از دیگر کشورها می آیند و ده برابر: سرمایه گذاری خود را می برند. و چه کسانی که به عنوان شرط بندی، یک قمار بزرگ جهانی را ساماندهی می کنند.

در علوم انسانی  و حتی بهره برداری از علوم فنی نیز، باید تجدید نظر صورت گیرد. انسان امروزی برخلاف انسان دیروزی است. و این تفاوت ذاتی است. شاید دیروزی ها تحت فشار: جنگ جهانی یا جنگ های صلیبی، مجبور به تصمیماتی شده اند ولی، امروز از آن ها فقط یک خاطرات باقی است.

     سکولاریسم و انکیزیسیون دو: کابوس مردمان گذشته بوده است. ولی برای امروز جز یک لکه تاریخی، یا خاطرات فلسفی چیز دیگری نیست.بحث امروز ما بحث شهادت طلبی است.فداکاری و ایثار یا شهادت طلبی، از غرب خسته  شروع شد و: برخلاف تصورات ما، شرق در آن نقشی نداشت. بلکه آن را تایید کرد، و در ایران تئوریزه شد.

   ابتدای این کار به هیپی گری ، پوچ گرایی و نیهلیسم بود. یعنی غرب بعد از آن همه هیاهوی صنعتی، به استقبال عصر جدید از نوع چارلی چاپلین می رود، و بعد در اگزیستانسیالیزم سارتر و دیگران نمود می یابد و: در صادق هدایت ایرانی تجلی پیدا می کند. تا اینجا نیهلیسم یا پوچ گرایی، فقط درونی است، ولی با ظهور مالکوم ایکس و ترور ولتر و جان اف کندی، جنبه بیرونی آن بارز می شود و: به شکل  خودکشی یا خود سوزی ظاهر می شود. کسی که خودکشی میکرد، ایده بزرگی داشت: خودش را می کشت تا دیگران آگاه شوند و: از این مشکلات نجات پیدا کند.

کارمندی که برای حقوق کم، خود را از ساختمان پرت می کرد، در واقع فدایی طبقه خود می شد و: با کشته شدن او وجدان جامعه، به سوی کم درآمدی کارمند توجه پیدا می کرد . یا جوانی که شکست عشقی خود را با آتش زدن خود نشان می داد، به دنیا اعلام می کرد که طبقه جوان، امکان دسترسی به عشق خود را ندارد! زیرا ثروت اندوزان مانع او شده ،و عشق او را در روز روشن دزدیده اند.

    این مفاهیم در غرب متعالی نبود ودرک نمی شود، زیرا که امپراطوری رسانه آنرا :بیماری روانی تعریف می کند. ولی در ایران درک می شود و گرو ههای فدایی تشکیل می گردد. ابتدا فداییان خلق به وجود می آید، ولی این مفهوم ناقص می ماند. زیرا فداییان خلق خود ضد خلق می شوند! لذا فداییان اسلام تشکیل می شود.

مفاهیم متعالی در این جا شکل می گیرد. مخصوصا در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، ناب تر و خالص تر می شود. و جهان می بیند با دیوار گوشتی، میتوان به جنگ بمب اتم وناپالم ، موشک و هواپیما رفت. و سلاح های فوق سنگین و کشتار جمعی، کار آمدی خود را از دست می دهند و: هزاران کلاهک اتمی در زیر زمین ها می پوسند.

اما انعکاس این در جهان، شیاطین را بی کار نمی گذارد . آن ها نیز باید به این اسلحه مجهز شوند . ابتدا دیویدیه در آمریکا و بعد: القاعده درعربستان تا به داعش در عراق می رسد.

اکنون عصر آن است که: برداشت ها در این مورد تجدید نظر قرار گرفته ، به یکدستی برسد. برای این کار باید همه بدانند: شهادت طلبی برای آگاهی و رفاه دیگران است نه، آزار و کشتار و قتل عام آن ها. بنابر این انتحاری های ضد مردمی، از دایره شهادت طلبی بیرون هستند. زیرا پیامبر اسلام می فرماید: بهترین شما کسی است که: برای دیگران سودمند تر باشد.   

 必要的修订

我们的时间和所有时间,现在是时候重新考虑。人不能生活在没有修订。修订版是一个合理的制度的结果,根据报告和结果报告。任何系统都有其自身的反馈或反馈。反馈纠正结果表明其效率。以使列车到主轨道杆。和防止从集其去除。

   反馈系统或更正历史发展和组织发展,是有效的,如果组织缺乏系统,用冻结和增长:社会和历史遗迹,并会被删除。假设一个鞋匠或鞋的商店,他总是产生一个鞋型,很明显,经过数年或数代会购买。

    其中应审查的项目,一场足球比赛,周转频率为社会存在,这是不是有效的生产因此,对经济的登山过程中,破坏了影响。在大多数国家,这场比赛的举行,他们遭受的经济内湾。

     看到欧洲杯:德国如何做欧洲经济的母亲的损失:怎么样,还对世界经济降职。这同样适用于巴西是:当然,比赛之后,将是未来巨大的挑战。因为各国政府,非营利组织和政府的成本暴涨和这一点。政府的放电容量是政府的所有其他武器,尤其是反民族的来源,则计入。

各国政府和以眼还眼,以及令人印象深刻的表演和他的国家的荣耀,成本最终可能会提高!因此,举例来说,要负责任。然而,它的利润是投机者。什么经纪人的玩家谁不连:正常的生活为自己的规模和创收玩家:谁是赞助商,和其他国家的十倍:把你的投资。又是谁的投注,正在组织一个很大的赌博世界。

技术科学,人文,甚至利用,应当审查。今天的现代人,与人类不同。这种差异是必要的。今天,也许下压力:世界大战或十字军东征,被迫作出的决定,但今天它仍然只是一个记忆。

     世俗主义和Ankyzysyvn二:过去人们做恶梦。但今天,而是一个历史悠久的地方,否则有一个哲学的回忆录发行,我们讨论的是寻求殉难牺牲或殉难求实,累西的开始:。流行的看法相反,我们在东方那样。相反,它被证实,并且被推测在伊朗。

   这是嬉皮灰色,虚无主义和虚无主义的开始。西方毕竟大惊小怪行业正在拥抱卓别林的新时代,后来将Agzystansyalyzm萨特和其他与伊朗Hedayat发现表达。在这里,虚无主义和虚无主义,只有内部,但随着马尔科姆X和伏尔泰,约翰·F·肯尼迪遇刺的来临,外部方面是显而易见的:在自杀或自燃的形式发生。谁自杀,他有一个伟大的想法:杀死自己,让别人都意识到这些问题已保存。

对于员工薪水低,全身心地从建筑,它的地板竟是Fadaei:他的良心的死亡,员工就会有收入低。还是年轻的爱用自己的火故障透露,向全世界宣布,青少年,有机会获得你的爱!因为他被聚敛财富预防的,她的爱是偷来的,在光天化日之下。

    这种缺乏了解是不是在西方的先验概念,因为它的媒体帝国,:定义了精神病。但伊朗被认为取决于形成Fadaei状态。首先,人民敢死队,但这个概念仍然是不完整的。对人的奉献,因为他们的作品都是!伊斯兰教的信徒是这样形成的。

这里是先验的概念。尤其是伊斯兰革命和战争,素净比纯意志。和世界看到墙上的肉质,如战争和凝固汽油弹,飞机出行。和大规模杀伤性超重型武器,他们也失去了他们的收入和成千上万的核弹头在地下室进行了炮击。

但鬼子的世界的反映将无法正常工作。他们也应配备这些武器。先在美国,然后Dyvydyh:沙特基地组织在伊拉克似乎短跑。

现在是时候该提款进行了修改,以保持一致。所有它需要知道:知识和他人的福利而不是寻求殉教,迫害,谋杀和屠杀他们。因此,对自杀的圈子外面的人都在寻求殉教。正如先知说:你最好的是一个更加有用的人。

  • سید احمد حسینی ماهینی

سبط النبی، امام حسن مجتبی علیه السلام

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ق.ظ | ۰ نظر

   و علل پیروزی های داعش

امام حسن ع فرزند بزرگ حضرت فاطمه سلام الله علیها، و اولین نواده پیامبر اسلام است . ایشان امام دوم شیعیان بعد از حضرت علی ع است، و امام معصوم و واجب الاطاعه است. از نظر شیعه دوازده امامی، پیامبر اسلام و دخترش: حضرت فاطمه سلام الله علیه و: امام علی علیه السلام و :حضرت امام حسن وامام حسین، اهل بیت پیامبر هستند که در حدیث کسا، آمده است و داستان اهل بیت خوانده شدن: بعنوان پنج تن آل عبا برای  آنان بیان شده است.

     البته مهمترین دلیل اهل بیت بودن آن ها، مراسم مباهله است که دشمنان با دیدن: این پنج نفر سنگر را خالی کردند و: گفتند اگر اینها نفرین کنند، خداوند از آن ها می پذیرد. البته افتخار برای ایرانیان است که: پیامبر بارها فرموده : سلمان منا اهل البیت، یعنی بعد از پنج تن آل عبا ، تنها کسی که میتواند جزو اهل بیت باشد، سلمان فارسی است.

امام حسن مجتبی ع بعد از شهادت پدر بزگوارش: امام علی در محراب مسجد کوفه به امامت رسید. اما گرو ه های داعش در آن موقع، امامت ایشان را نپذیرفتند و به دنبال بنی امیه رفتند. البته بنی امیه یک طرح تاریخی است. یعنی از زمان ابوسفیان، این حرکت شروع می شود و: تا پایان تاریخ ادامه دارد. زیرا در انتهای تاریخ هم، سفیانی است که قیام برعلیه امام زمان می کند. البته برخی ها آن را سویته!یا سویفته میدانند که: شوروی سابق نام داشت و: برخی نیز آن را درسوریه می دانند، که از کاخ ابوسفیانی بیرون می آید.

جالب است که هم گروه شیعیان امام علی و: هم دشمنان او یعنی سفیانی ها همه چیز را می دانند، و بر اساس همان طرح هم حرکت می کنند. و به آن هم افتخار می کنند. داعش در امروز ابایی ندارد که اعلام کند: همان سفیانی است . و سیاست های ابوسفیان و معاویه را اجرا می کند. شیعیان هم افتخار دارند که: پیرو امام علی هستند و تابع سبط النبی امام حسن مجتبی .

     و این مسئله را هم ساده می کند، و هم مشکل! یعنی از یک طرف همه میدانند چه می کنند، و از طرف دیگر نمی دانند چرا نمی توانند این کار را نکنند؟ آیا این طرح کلی اجباری است یا اختیاری ؟ آیا علاقه به ائمه، همان قدر ذاتی است که: علاقه به ابوسفیان. البته میتوان گفت تعدادی از این ها، برگزیده خدا هستند ولی، بقیه برگزیده نیستند.

یعنی تعدادی از این رهبران خوب، در عالم ذر و قبل از به دنیا آمدن راه خود را روشن کرده اند، ولی برخی انتخاب خود را در این دنیا انجام می دهند. طبق برخی نظرات که از آیات قرانی برگرفته شده: خداوند از تمام انسان ها تعهد گرفت که: فقط او را بپرستند و همه آن را پذیرفتند: (وإِذ أَخذ ربّک من بنی‌ءَادم من ظهورهم ذریّتهم و أَشهدهم علی أَنفسهم أَلست بربّکم قالوا بلی شهدنا أَن تقولوا یوم القیمَه إنّا کنّا عن هَذا غَفلین‌، أو تقولوا إِنّما أَشرک ءَاباؤُنا من قبل و کنّا ذریه من بعدهم أفتهلکنا بما فعل المبطلون‌"(اعراف‌، 172 و 173)

اما وقتی به این دنیا می آیند، برخی بر این تعهد پابرجا می مانند و: برخی برعلیه آن برمی خیزند .و این انگیزه در درون آن ها می ماند. در برخی ها این انگیزه حداکثری هستند. یعنی صد در صد خوب، یا صد درصد بد. صد درصد خوب را ما، معصوم می نامیم . و در مقابل ، آن هایی که صد در صد بد است، شیاطین نامیده می شوند. آنها وقتی می خواهند کاری را انجام دهند، نا خود آگاه به سمت حیله و فریب رفته، و درست نقطه مقابل گروه قبلی،فقط دروغ و فریب به ذهن شان می رسد.      دراین مورد که کار آن ها ذاتی است. قران می فرماید :( ولقد ذرأنا لجهنم کثیرا من الجن والإنس لهم قلوب لا یفقهون بها ولهم أعین لا یبصرون بها ولهم آذان لا یسمعون بها أولئک کالأنعام بل هم أضل أولئک هم الغافلون179) بسیاری از مردم برای جهنم آفریده شدند . آن ها ظاهرشان انسانی است ولی احساس ندارند، گوش دارند ولی حقایق را نمی شنوند. و چشمهایی دارند که نمی بینند.آن ها از حیوانات هم پست تر هستند.

معنی این حرف میتواند این باشد که:امثال یزید و معاویه و ابوسفیان ظاهرشان انسانی است، ولی درک و فهم مسائل اسلامی را ندارند. درست برعکس ائمه که ذاتشان نور است و : اشتباه و دروغ در آن راهی ندارد. یعنی امام حسن مجتبی ع مظهر نور تام است، و معاویه مظهر کالانعام بل هم اضل. و این انتخاب خود آن ها از عالم ذر است. ولی در مراحل بعد، یعنی مراتب وجودی دیگران، در این دنیا نوسان دارد. برخی ها جذب نورانیت امام حسن عج می شوند.و برخی نیز جذب دروغ ها و سیاست بازی های معاویه. و برحسب علاقه و پیگیری شان درروز قیامت زیر پرچم آن ها جمع می شوند.

الان در زمان ما هم خیلی ها مانند: گروه داعش یا القاعده، جذب دوباره ابوسفیان می شوند  و: براثر آن پیروزی هایی هم به دست می آورند. همانطور که در زمان امام حسن ع،فرمانداران و فرماندهان، با گرفتن کیسه های طلا، از اردوی امام حسن جدا می شدند.اکنون نیز فرمانداران و فرماندهان، بسیاری در عراق و سوریه، به طمع پول و مقام به آن ها می پیوندند. و لی تنها راه آنان مبارزه با آنان روش مبارزه حسینی است. تا آن ها مفتضح کند.

و خداوند می خواهد در این مبارزه ها شیعه را بهتر به جهان بشناساند.

چرا که تا کنون با وجود 12 کشور با اکثریت شیعه (ایران آذربایجان عراق لبنان و..) بیش از 70کشور با اقلیت شیعه و: زندگی شیعیان در 198کشور دنیا، هنوز در انزوای قرار دارند.     

先知的传统部落,伊玛目哈桑永存 

    及原因短跑的成功 

伊玛目哈桑AS永存法蒂玛的长子,和伊斯兰教的先知的外孙。他的第二个伊玛目什叶派伊玛目阿里后,伊玛目是强制性Atah。赫兹对真主和伊玛目阿里(愿他平安无恙)和:什叶派Imami,伊斯兰教的先知和他的女儿的十二伊玛目哈兹拉特哈桑和伊玛目侯赛因,先知的圣训的KSA,来读取从这个故事中位:五人一直穿着斗篷他们。 

     当然,最主要的原因是其位,仪式,看到敌人Mbahlh:五沟是空的,并表示,如果他们弃掉神接纳他们。这是一种荣誉的伊朗人:先知又说:Ahlul的Bayt米娜萨勒曼,在未来五年铝斗篷,谁可能是中位的唯一的人,萨尔曼波斯。 

伊玛目哈桑殉难为P高贵的父亲伊玛目阿里清真寺在库法后,来到了伊玛目。但时间短跑组,伊玛目穆罕默德和他的追随者去了倭马亚。倭马亚王朝的历史素描。阿布·苏夫扬的时候,运动开始直到历史的终结仍在继续。在当日结束时,对伊玛目苏富扬的反抗是。 !有些Svyth,或Svvytt知道苏联有一个名字:有些人认为它在叙利亚,其中散发出来阿布苏夫扬的房子。 

有趣的是,这两个群体的什叶派伊玛目阿里的:在苏夫扬的敌人,他什么都知道,并按照相同的计划移动。并对此感到自豪。纵横驰骋在带来今天宣布:苏夫扬是一样的。和政策阿布苏夫扬和Al运行。什叶派也伊玛目阿里和先知的遗产伊玛目哈桑部落的追随者而感到骄傲。 

     这个问题太简单,太难了!每个人都知道这意味着什么,一方面和,另一方面不知道为什么他们不这样做?请问这个纲要是强制的还是可选?在祈祷的兴趣,但同样重要的是,阿布苏富扬的兴趣。它可以说,这些人,被神选择的,但其余的被选择。 

在颗粒的世界和他们的方式诞生之前好领袖的数量都已开启,但他们的一些选择,在这个世界上做的。从古兰经采取了一些意见:全人类的神承诺:而且只是崇拜他都接受了它:() 

但是,当你来到这个世界上,有些承诺留在原地,有些上升反对,而动机留在他们里面。有些激励是最大的。这绝对是好还是坏百分之百。我们是一个百分之百的好,无辜的电话。与此相反,那些谁是纯粹的邪恶,恶魔被称为。当他们想要做的,下意识用来欺骗和欺骗,以及对面的老年组,只是谎言和欺骗想到的。在这种情况下,很重要的是他们的工作。古兰经说:()许多人的地狱创建。但不觉得它是一个人的外表,有耳朵却听不到真话。和眼睛无法看到的。他们比动物更低。 

可能是意味着阿布苏富扬耶齐德和穆阿维叶和人类的外表,但喜欢不理解的问题。与此相反的是真实的祈祷轻,走错了路的性质和它不会说谎。汤浅是伊玛目哈桑AS的表现,和Al Mzhrkaml坏。和宇宙就是你选择的粒子。然而,在后面的阶段,即使他人在这个世界是波动的。伊玛目马赫迪将吸引一些启示。,而有些铝吸收的谎言和政治。根据自己的兴趣和对复活他们的旗帜下聚集了天随访。 

我们花了太多这样的团体或短跑基地组织,阿布·苏夫扬的重吸收是:因为他们获得了胜利。在伊玛目哈桑AS,省长和指挥官,服用黄金袋的时候,伊玛目哈桑离开了营地。目前,省长和指挥官,许多伊拉克和叙利亚的金钱的贪婪加入他们的行列。而李自己的方式来争取自己的方式对侯赛因。它是如此可耻的。 

神要引进世界这场战斗的什叶派更好。 

因为到目前为止,有12个国家的多数什叶派(伊朗,阿塞拜疆,伊拉克,黎巴嫩等)在全球70多个国家和少数的什叶派:什叶派居住在198个国家,仍处于隔离。

  • سید احمد حسینی ماهینی

شکر نعمت لازم است

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

既要欣赏的祝福

3.4亿公里沙漠到1648000平方公里,这是一个神圣的债券,而不是一个被祝福的迹象。因此,我们应该全部是在安全方面。沙漠在伊朗,它是一个警告或:马克危险或祝福的。

你不能说一切都很好,因为我们喜欢!不喜欢什么坏事。新旅游学,沙漠徒步生态旅游的一个领域涉及:因为晚上它是一个美丽的空间,月亮和星星在里面,其中还有更加美丽。非常安静,是接近地平线,沙漠所有的美女们。

沙漠本身就是一种幸福。而且必须按照他们自己的工具来处理。这意味着,当我们去树林里,不污染它,否则它将不火,或把它拿出来的木材。应包括在沙漠沙子和碎石,就看自己不作为的痛苦等。

    这需要一个人的角度纠正。例如,在残疾人的情况下,普通的角度来看,觉得可惜,或者帮助他们,而且在许多情况下,它是仇恨和疏远自己。这是一个残疾儿童的父母生气!他们中许多人都在他们的残疾儿童的方式,有的是在寄宿学校,培养他们被分配到护士。

  但残疾人人口增长及其影响力的文化和社会的器官,引起他们对变革的态度。所以,现在我们知道:人的世界协会残疾人,奥运会和残奥会,而且在很多方面,他们有出色表现。或:古代波斯电影开始提倡离婚,但是现在离婚的孩子到处都是,没有人能不能很好的离婚,离婚的孩子,或创建谈话。

    沙漠在伊朗,有不同的EGP。美国人在不太遥远的过去,在内华达州的沙漠,他们感到困惑和秘密的核废料埋在里面!许多人可能已经知道许多出没的沙漠地区:核废料及其对农业的影响:畜牧业地区有。

      许多科学家即将到来的暴风雨或地震在日本和美国知道有这样的工作成果。现在,世界正站在炸弹。这里有核弹头和炸弹本身可能部署导弹,部署在原地,如沙漠,垃圾,埋葬了。导弹和​​原子弹,其中的一些网站,超过八十岁。这么多旧,墙壁:墙壁原子就足够了。

        另一个方面是一种位异常。许多这些疑问,以前没有沙漠!所谓的盐漠在伊朗,以前是湖泊如湖Orumieh或分心。慢慢干燥,遗体的盐。或甩沙漠说:以前的森林却充满砍树,在那里的人已经把它带到了这一天的无节制使用。

西微细粉尘,往往有同样的命运。环境破坏在伊拉克和沙特阿拉伯的影响,所有的沙漠已经成为了森林环境。因此,要摆脱的细尘,逆向工程和重新种植树木。格罗夫斯和恢复。

   第三个方面出现在这里,和规则树。树木的重要性,导致轻视没有树木或停水。理论上增加绿化空间,这是提出的直辖市。正好相反理论,绿地遭到破坏,几十年前。在建筑与摩天大楼的时代,环境恶化被认为是一种荣誉!和所有设施和发明基于环境恶化进一步假设。

    现在则相反,是指树木和尊重人想到树崇拜世界,复兴古老的时代,这么多的绿色空间。树崇拜的一个缺点,这是不可取的沙漠。树木的崇拜有两种选择:一棵树,善良与邪恶没有树。和沙漠的树木并没有那么糟糕。

    而神的祝福,一切都是一种幸福。树有其自身的意义:沙漠本身是很重要的。树正在准备向沙漠,由于森林是准备抛弃。这取决于意志和人的努力。人的意志,迁移或迁移。也就是说,如果美丽的森林之一,是不开心是沙漠,平原和沙漠和山区迁移。或者相反,那些谁沙漠或平原和沙漠被用尽了,可以到山区和森林。

后者的意志,改变居住地,即:不是迁移到扭转,扭转到同一个区域。这是神对人的意志:是或适应您的环境或环境,采取协调。

شکر نعمت لازم است

340میلیون کیلومتربیابان برای یک کشور  1648000کیلومتر مربعی، ممکن است یک ودیعه الهی باشد، نه یک وسیله کفران نعمت.  لذا باید در همه موارد جانب احتیاط را رعایت کنیم. بیابان در ایران، شاید یک هشدار باشد و یا یک: علامت خطر و یا اصلا یک نعمت.

نمی توان گفت که همه چیز را، چون ما دوست داریم خوب است! و هرچه را دوست نداریم بد است. در علوم گردشگری جدید، کویر نوردی همچون رشته ای از طبیعت گردی، مورد توجه است:زیرا شبها چه فضای زیبایی دارد، و ماه و ستاره ها در آن جا، زیبا تر دیده می شوند. سکوت بی نهایت و نزدیک بودن افق، همه از زیبایی های کویر هستند.

کویر به خودی خود یک عمت است. و باید با آن مطابق ابزار خودش برخورد کرد. یعنی همانطور که وقتی به جنگل میرویم، نباید آن را آلوده کنیم ، یا در آن آتش درست کنیم و یا چوب های آن را از بین ببریم. در کویر هم باید به شن ها و ماسه ها، با دیده احترام نگاه کنیم نه به صورت: یک عذاب و امثال آن .  

    البته طول می کشد تا دیدگاه بشر اصلاح شود. مثلا در مورد معلولیت آدم ها، دیدگاه معمولی، احساس ترحم و یا کمک کردن به آنان و: در بسیاری از موارد انزجار و دوری گزیدن از آن ها است . پدر مادر هایی هستند که: از داشتن فرزند معلول ناراحتند! بسیاری از آنان فرزند معلول خود را بر سر راه می گذارند، و برخی از آنان در مدارس شبانه روزی، پرورش آن ها را به پرستاران واگذار می کنند.

  اما رشد جمعیت معلولان و نفوذ آن ها، در ارگان های فرهنگی واجتماعی، باعث شده دیدگاهها نسبت به آنان عوض شود. بطوری که الان ما می دانیم: معلولان اتحادیه جهانی، بازی المپیک و پارا المپیک دارند و: در بسیاری از عرصه ها درخشیده اند. یا: درگذشته تمام فیلمفارسی به تبلیغ طلاق می پرداختند، ولی الان که بچه های طلاق در همه جا هستند، دیگر کسی نمی تواند از خوب بودن طلاق، و یا ایجاد بچه های طلاق حرف بزند.

    کویر در ایران نیز، جنیه های مختلف دارند. در گذشته نه چندان دور آمریکایی ها، در ایران آنجا را با صحرای نوادا اشتباه گرفته بودند، و زباله های اتمی را مخفیانه در آن دفن می کردند! اکنون شاید خیلی ها ندانند که بسیاری از: نقاط کویر آلوده است و :زباله های اتمی اثر خود را درکشاورزی و: دامداری منطقه گذاشته است.

      بسیاری از دانشمندان آمدن، طوفان و زلزله در ایران یا: ژاپن و یا آمریکا را نتیجه همین کار ها میدانند. زیرا دنیا اکنون روی بمب اتم ایستاده است. در جاهایی که امکان استقرار موشک، با کلاهک هسته ای بوده خود آن بمب ها را، مستقر کردند و درجاهایی مثل کویر هم، زباله های آن را دفن کرده اند. موشک ها و بمب اتمی برخی از این سایت ها، بیش از هشتاد سال عمر دارند. که همین مقدار برای فرسوده شدن دیواره ها و: جداره های اتم ها کافی است.

        جنبه دیگر کویر ها غیر طبیعی بودن آن است. یعنی بسیاری از این کویر ها قبلا کویر نبودند! میگویند کویر نمک در ایران، قبلا دریاچه بوده مانند: دریاچه ارومیه یا پریشان و.. کم کم خشک شده و: نمک های آن باقی مانده است . یا کویر لوت را می گویند: قبلا جنگل بوده ولی استفاده بی رویه و قطع کامل درختان آنجا، توسط بشر آن را به این روز در آورده است.

ریز گرد های غربی ایران، اغلب همین سرنوشت را دارند. یعنی در اثر تخریب محیط زیست در عراق و عربستان، همه محیط جنگلی به بیایانی تبدیل شده است. لذا باید برای رهایی از ریز گرد ها، مهندسی معکوس کرد و درختان را دوباره کاشت. و نخلستان ها را احیا کرد.

   در این جا جنبه سوم ظهور می کند، و آن حاکمیت درخت است. یعنی اهمیت دادن به درخت ها، باعث بی اهمیت شدن بی درختی، یا بی آبی است. تئوری افزایش سرانه فضای سبز،که توسط شهرداری ها مطرح می شود. درست درنقطه مقابل تئوری نابودی فضای سبز، در چند دهه پیش است. زیرا در عصر ساختمان ها و آسمان خراش ها، تخریب محیط زیست یک افتخار محسوب می شد! و تمام امکانات و اختراعات بر اساس: تخریب هرچه بیشتر محیط زیست استوار بود.

    اکنون برعکس شده یعنی: آنقدر به درخت و فضای سبز احترام می گذارند که: انسان تصور می کند دنیای درخت پرستی، عصر باستان دوباره زنده شده است. یکی از ضرر های درخت پرستی، همین نامطلوب بودن کویر است. یعنی درخت پرستی دو گزینه دارد: داشتن درخت، خوب است و نداشتن درخت بد. و چون کویر درخت ندارد، پس بد است.

    در حالیکه در نعمت خداوند، همه چیز نعمت است. درخت اهمیت خود را دارد و: کویر برای خود مهم است. کویر آمادگی درخت دار شدن هم دارد.همانطور که جنگل آمادگی کویر شدن . و این به اراده و همت بشر بستگی دارد. اولین اراده بشری، کوچ یا هجرت است. یعنی اگر انسانی از جنگل زیبا، ناراضی بود میتواند به صحرا ، دشت و کویر یا کوهستان هجرت کند. یا برعکس کسانی که از کویر یا: دشت و بیابان خسته شدند، میتوانند به مناطق کوهستانی و جنگلی بروند.

حالت دوم اراده، سکونت و تغییر است یعنی: به جای هجرت به مناطق معکوس، همان منطقه را معکوس می کنند. یعنی خداوند به بشر اراده داده: تا بتواند یا خود را با محیطی وفق دهد یا، محیط را باخود هماهنگ کند.   

  • سید احمد حسینی ماهینی

اقتصاد خیالی

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

راه حل های خیالی برای اقتصاد کشور، از حد و مرز تئوریک و یا نظریه پردازی علمی عادی، عبور کرده و به یک توهم تبدیل شده است! استاد دکتر کمیجانی معاون رئیس کل بانک مرکزی ،در بیست و چهارمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی، اعتراف کرد که تمام اعداد و ارقام را به هم ریخته، تا بتواند یک: کور سوی امیدی برای خروج از بحران: رکود تورمی پیدا کند! ولی نتوانسته و همه راه ها، به رشد منفی ختم شده است!

   براساس آمار ارائه شده بانک مرکزی، به معاونت ایشان، رشد اقتصادی ایران هرساله بطور متوسط، هفت درصد منفی بوده و:چون  سرجمع این رشد منفی هر ده سال، صد درصد منفی می شود،یعنی اینکه تا کنون سه بار ایرانی ها به همراه اقتصادشان مرده اند و ما خبر نداریم! چون در سی وشش سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، سه بار و نیم رشد اقتصادی، منفی صد درصدی! شده و بودجه ها به زیر خط قرمز رسیده، و خزانه ها خالی گشته !

     حالا چرا ایرانی ها هنوز زنده اند و:فعالیت اقتصادی می کنند معلوم نیست؟ و از آن بدتر!پس این همه اختلاس و دزدی از کجا می آید؟ اگر پول نیست و: پایه پولی سال ها است که صفر شده،و بانک مرکزی باید به حراج گذاشته شود و: به بخش خصوصی با :کمترین بها و به اقساط طولانی واگذار شود؟!  و اگر رشد اقتصادی نیست، پس اختلاسی هم نباید در کار باشد ؟و شاید هم، همه این ها، یک توهم توده ای و انباشته باشد!

     وزیر صنعت هم در این همایش برای خوش آمد آقایان گفت که: براساس سیاست پولی صحیح این آقایان بوده که: تولیدات خود رو افزایش یافت. ولی از آن طرف هم گفت که: سیاست های باز وزارت خارجه باعث شده تا تحریم ها رفع شود و: قطعات از مبادی برسد و همین موجب شده تا خط تولید کامل شود.

     این نشان می دهد برخلاف روزهای انتخابات،که آقایان عملگرا بودند و از این حساب کتاب ها  و آمار های بانک مرکزی انتقاد می کردند، از عملگرایی آنقدر عقب نشینی کردند که:نه تنها نیاز به تئوری سازی ندارند بلکه با خیالپردازی و تصورات، برنامه ریزی می کنند.!

     قبلا رئیس جمهور محترم می گفت: مردم تورم را با جیب خود احساس می کنند. این یعنی واقع گرایی کامل و عملگرایی صرف . ولی حالا وزیر اقتصاد آمده، اصول اقتصادی را که هنوز در بوته نقد نرفته، با تئوری هایی که همگی بدون اثبات فرضیه، بیان می شود و جرات به خود نمی دهند تا نقد آن ها را بشنوند. مشکلات اقتصاد کشور را کاملا حل کرده! و دیگر جای نگرانی باقی نمانده است.     جالب است که در همه این تصورات(راهبرد های پیش رو) اقتصادی می گوید: فلان طرح را تهیه کردیم! و فلان کار را به مجلس پیشنهاد داده ایم . گویا مشکلات فلاکت اقتصادی و رکود تورمی! با چند پیشنهاد به مجلس و در انتظار تصویب بودن آن حل می شو د

       گرچه حتی خود تئوری فلاکت اقتصادی و یا: رکود تورمی هم نادرست و: یک امر موهوم و برخاسته از تصورات ذهنی است. چرا که رکود و تورم دو امر متضاد هستند. و براساس اصول اولیه منطق ، دو امر متضاد در یک موضوع واقع نمی شوند. مانند نور و تاریکی، اصلا نبود نور به معنی تاریکی است. پس چطور این دو با هم جمع می شوند؟  رکود اقتصادی برعکس تورم است. و در دوران های اقتصادی یا ادوار اقتصادی (ترند یا روند) پشت سرهم، با اختلاف فاز حرکت می کنند. حالا آقایان در صورتی که لازم بدانند ، قدرت آن را دارند که سر خر را به هرطرف کج کنند. مخالفین هم که تریبونی ندارند .

      در بررسی های اقتصادی ثابت شده: تورم و رکود، هر دو  لازمه اقتصاد است. با خیالات نمی شود، این دو را باهم مخلوط کرد. یا منکر آن شد یا آن را ازبین برد. ازبین بردن تورم یعنی نابود کردن اقتصاد!. مثلا شما خیلی دوست دارید که تیم ملی فوتبال ایران، قهرمان جام جهانی شود و جام را به تهران بیاورد. ولی آیا عملا زیر بنا ها را آماده کرده اند؟ یا در انتها همه تقصیرها به گردن بی پولی می افتد؟

     در تمام دنیا ی به اصطلاح آنان پیشرفته، نرخ بهره 4یا 5 درصد است!ولی  آقای دکتر نیلی با پررویی تمام مطرح می کند که: بهره باید باز هم بالاتر برود! او می گوید از پرداخت وام های بلند مدت، باید کاست وبه وام های زیر یکسال (سرمایه در گردش ) توجه کرد. این هم یعنی مرگ تولید. و احیای قاچاق.

     زیرا تنها جایی که به راحتی می تواند انتظار بانک ها را، در بالابودن سود و برگشت سریع پول، برآورده کند همین قاچاق مواد مخدر و: دارو و رواج روسپیگری است. حتی ایشان شکست بانکداری بدون ربا راهم اعلام کرد! و گفت تجربه خوبی نبوده است؟

آیا اینها در کجا زندگی می کنند که: این همه از واقعیت ها دور هستند؟ گاهی احساس می شود حتی، برای سخنرانی، دوپینگ می کنند تا چانه گرم شود و: برای سخنرانی وقت کم بیاید!

ضدیت با بهره بالا را ، آقای دکتریحیی  ال اسحاق هم نگاه مجرمانه میداند! و می گوید که این نگاه باید اصلاح شود.نمی گوید ربا خواری و نزول اصلاح شود می گوید زبان منتقدان بسته شود

假想经济

为国家的经济富有想象力的解决方案,正常的或科学的理论的理论极限,过去了,已经成为一种幻想! Kmyjany教授博士央行副委员长,在对货币政策和货币第二十四届年度会议,承认所有的号码来投,所以一:盲目危机的希望:滞涨可以找到!但并不是所有的道路都通向负增长!

   根据央行,他的副手统计,百分之七的年均经济增长率为负,自十年负增长,负百分之百的总数,也就是因为伊朗人三次经济都死了,我们不知道!因为36年伊斯兰革命三次和经济增长的半之后,负百分之百!而根据红线收到的资金,而国库是空的!

     为什么伊朗人仍然住:经济活动是不知道?并且它变得更糟,所以这一切都来自贪污盗窃?如果没有钱:基础货币年是零,央行应拍卖给私人部门以最低的价格和支付将被转移到长!如果经济增长是没有,那么它应该是监守自盗也许这一切,一个妄想和堆叠!

     工业部长说,会议的欢迎,先生们,这位先生是正确的货币政策:铅产量增加。它也表示,被删除,开放制裁的部门的政策的端口部分将完成,这导致了生产线。

     这表明,尽管选举日,该男子被实践的行动主义退却批评央行统计的簿册及帐目,使他们不仅不需要,但想象力和规划的理论幻想那个!

     尊敬的前总统说,随着人们觉得自己的口袋肿胀。这是唯一的充满现实主义和实用主义。但现在的经济部长,植物,它仍然不是关键,没有成熟的理论,所有的假设,经济表现完全解决了他的国家的经济问题!而且,还有另一个担心。有意思的是,在所有这些图像(战略超前)经济学说,我们已经准备这样的计划!而这样的作品已建议国会。经济苦难和滞胀似乎!搭配建议国会,正在等待批准后,方可成为解决

       尽管他们的理论或经济困境:滞胀虚假和一个可望而不可及的,它出现了从图像。由于通货膨胀和经济衰退是两个对立面。根据逻辑的基本原理,两个对立面是不是一个问题。像光明与黑暗,无光意味着没有黑暗。因此,如何在这两者结合起来?相反低迷通胀。而在经济或金融(或趋势)串联期间与移动相。现在,先生们,如果他们这样做,他们必须倾斜到膝盖两侧的力量。的缺点是该平台。

      经济研究已经证明:通货膨胀和经济衰退,这两个必不可少的经济。事实是不是混合两种。或拒绝它,或者它会死。除去通胀破坏经济。你说你爱伊朗国家足球队世界杯,并把杯子回到德黑兰。但你确实有基础设施准备好了吗?最后,所有的怪或者承担责任的贫困?

     他们呼吁发达国家,利率4%或5%!但是羽毛上清尼莉博士与所有建议的好处应该还要高!他支付长期贷款,并在次年(营运资金)支付的贷款给予。它也产生了死亡。和贩运的康复。

     可以很容易地想到银行,高利润,高回报的钱满足这种药物的唯一场所,毒品和卖淫活动猖獗。甚至他们的方式宣布无息银行失败!他不是一个很好的经验?

哪里是这些人是如此远离现实?有时甚至语音,掺杂可以加热到下巴和更短的时间讲课来了!

顶级的反对,约翰·L·艾萨克博士知道刑事看看!他认为,这种观点应予以纠正。不说是高利贷和改革水槽批评人士说,语言是关闭的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

سیاست زمین سوخته در: فاز سوم!

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

از هنگامی که بقیع در مدینه، تخریب شد سیاستی روی زبان ها جاری شد: به نام زمین سوخته. یا به اصطلاح یهودی آن: زمین شخم زده . این به معنی آن بود که وقتی می خواهند، از مسلمین انتقام بگیرند، باید طوری انتقام بگیرند که :هیچ چیزی از نسل و حرث باقی نماند. یعنی از انسان و موجودات زنده اعم از دام و کشاوری اثری نباشد.

وَإِذَا تَوَلَّى سَعَى فِی الأَرْضِ لِیُفْسِدَ فِیِهَا وَیُهْلِکَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ وَاللّهُ لاَ یُحِبُّ الفَسَاد

در واقع آن ها از(باقیمانده) یا به اصطلاح اعراب :بازمانده بسیار می ترسیدند  .و این برمی گردد به تاریخ یهود: زیرا در زمان قبل از تولد حضرت موسی ع، فرعون خواب یک کودک را می بیند که: حکومت او را سرنگون می کند.به اشاره دانشمندان و فضا شناسان، دستور می دهد:همه کودکان را بکشند و زنان حامله را ساقط کنند، تا کودکی باقی نماند که بعدا قیام کند! و فرعونیان را سرنگون کند. ولی به اراده خدا همان یک کودک که زنده ماند، در بارگاه خود فرعون رشد کرد، تمام کاشته های آنان را بر باد داد.

لذا بنی اسرائیل که بعدا خوی فرعونی گرفتند،با خود حضرت موسی درگیر شدند، واز فرعون و زمان فرعونیان، به حسرت یاد کردند کم کم پی بردند که: نباید یک قبطی زنده بماند! و اگر این قبطی یک کودک هم باشد، نباید به اورحم کرد! حتی اگر در آب باشد و پدر و مادر خود را هم، ازدست داده باشد.

    به همین جهت حدود 90سال پیش ،در موقع اشغال مدینه، در فاز اول، همه چیز را تخریب کردند و: همه آثار شیعیان را از بین بردند. ولی چون با مقاومت مسلمانان روبرو شدند، در شهر های دیگر نتوانستند این کار را بکنند. وقتی دیدند در قبله دوم، نمی توانند کاری بکنند  قبله اول مسلمین را، برای این کار انتخاب کردند. در آنجا دیگر فقط شیعیان نبودند، بلکه قانون زمین شخم زده می گفت: باید هرچه مسلمان است ازبین برود.

لذا می بینیم در حدود 60سال پیش، با حمله به مسجدالاقصی ،با قساوت تمام مردم را کشتند ! حتی به زنان و کودکان رحم نکردند. مخصوصا کودکان که در شکم مادر بودند، آن ها را با شکل فجیع تری کشتند.

الان در فاز سوم، در سراسر جهان اسلام دست به کشتار می زنند: عراق و سوریه یا: هند و پاکستان ، افغانستان و جمهوری آذربایجان ،به طرز فجیعی مردان و زنان را سر می برند. و کودکان آن ها در شکمشان می کشند. این خشونت یا وحشیگری نیست، بلکه اعتقاد است.

     یعنی آن ها براساس اعتقاد به بازمانده شوم، همه کودکان را می کشند. برای درک بهتر موضوع ، سیف الله داد کارگردان خوب ما، به همین اسم فیلمی را در مورد: فلسطینی ها ساخت. او نشان داد که صهیونیست ها، به یک شهر مسلمان نشین حمله کردند و: همه را کشتند ولی خداوند خواست تا یک کودک، از این همه جمعیت مورد غفلت آنان واقع شده و زنده بماند.

   همین زنده ماندن این کودک، نوید آزادی فلسطین بود. همانطور که تاگور می گوید : تولد هر کودک نشان آن است که: هنوز خداوند به این بشر امید وار است!و این یک استعاره نیست، بلکه اعتقاد یهودیان صهیونیست است. و این اعتقاد جنبه حیاتی هم دارد . واقعیت این موضوع موقعی روشن شد که:در عصر ما هم ، کودکان در قنداق ها در دو جا، برای اسرائیل خطر آفرین شدند:

    یکی در ایران که امام خمینی، در سال 1342اعلام کرد: یاران من همه در قنداق ها هستند! و بعدا در سال 1357همین ها ، در روز دانش آموز قیام کردند و: رژیم حامی اسرائیل ایران راساقط کردند! بار دوم  همین کودکان در قنداق 1979،در سال 1999انتفاضه را به وجود آوردند! که با سنگ و قلاب ، تیر و کمان به جنگ تانک ها رفتند و: اسرائیل را به زانو در آوردند.

لذا فاز سوم سرزمین سوخته با ظهور القاعده کلید خورد. و این فتنه ای بود که همه پیشگویان برای سال 2000پیش بینی کرده بودند! در 11سپتامبر این موضوع به اوج خود رسید. ال یهود یعنی رئیس القاعده که: بنام بن لادن معرفی شد، با مشارکت آمریکایی ها ی صهیونیست،و تقبل همه هزینه های نظامی آنان، به افغانستان و عراق حمله کردند.

البته هدف آن ها فقط عراق یا افغانستان نبود، بلکه آنان می خواستند سیاست زمین سوخته را، در تمام کشورهای اسلامی اجرا کنند.اما بودجه آن ها ته کشید و: لذا استخدام مزدور سخت تر و سختر شد.

اکنون القاعده در قالب تکفیری ها و سلفی ها در نام های جندالله و جبهه النصره و دیگران،همان سیاست را ادامه می دهند. آن ها مسلمان نیستند بلکه، در مدارس مربوط به آل یهود، با عقاید شدیدا صهیونیستی، ولی به ظاهر اسلامی، رشد کردند. برای آن ها همه چیز بوی خیانت می دهد. آن ها حتی از درختان می ترسند!زیرا همین درختان هستند که: چوب را برای تیرو کمان بچه های کوچک فلسطینی، هدیه می دهند!

در میان مسلمانان، ساده اندیش های زیادی وجود داشتند که: زمینه گستاخی آن ها را فراهم کردند. مثلا وقتی آمریکایی ها، به عراق حمله کردند، تنها گروه خالص در مقابل آن ها، گروه مقتدا صدر بود ولی به بهانه تند روی، آن ها را منزوی کردند و اکنون که، داعش حمله می کند در واقع آن ها تقاص: اذیت و آزار این سید جلیل القدر را می دهند.

در افغانستان هم، قوم هزاره تنها گروه مبارز واقعی: علیه اشغالگری بودند. ولی مورد آزار و اذیت طالبان قرار گرفتند . تا جاییکه اسماعیل حان،والی هرات هم، خانه های آن ها را تش می زد و: زنان شان را گروگان می گرفت.

    حالا تنها راه مبارزه با استراتژی زمین سوخته، همین ها هستند و باید کسانی که به این ها، آزار و اذیت می کردند، از آن ها عذر خواهی کنند.

 

焦土政策在第三阶段!

而在Jannat人,八旗在麦地那,在目前政策的语言被摧毁被夷为平地。或犹太教是:耕地。这意味着,当你想报仇的穆斯林一定要报仇,这样什么也没有留下后代和小时的。那是不是人与众生,家畜和农场工作。

事实上,在(剩余)或所谓的阿拉伯:许多幸存者都害怕,这可以追溯到犹太人的历史:摩西出生前的时间作为法老梦见一个孩子看到,他的政府是推翻。慢是指空间科学家和天文学家,将命令:杀死所有的儿童和孕妇放弃自己的孩子,后来幸存下来的起义!事实上推翻。但神的旨意作为一个孩子,活了下来,法老的法院长大了自己,他们都生长在风中。

于是以色列人,后来法老的气质,冲着摩西离开法老和法老的人的时候,他们逐渐学会后悔认识到,没有科普特生存!如果一个孩子是科普特人,难道他有怜悯!即使你是在水中,和他们的家长,也都将丢失。

    因此,大约90年前,占领麦地那期间,在第一阶段,一切都被破坏,摧毁所有的什叶派。但他们面临着来自穆斯林在其他城市电阻不能这样做。当我看到第二个男人,不能做任何有关穆斯林的朝拜一次,它选择了。当时只有什叶派,但土地犁说,穆斯林应该拥有的一切摧毁。

我们看到大约60年前,在岩石的圆顶,进攻惨遭杀害的人!没有放过,甚至妇女和儿童。具体来说,谁是在母亲的腹部,用更残暴杀害他们的孩子。

现在,在第三阶段,在整个穆斯林世界犯下谋杀,伊拉克和叙利亚或:印度,巴基斯坦,阿富汗,阿塞拜疆,惨遭男人和女人是。他们杀死在自己的肚子的孩子。这是暴力或残酷,但相信。

     据他们的幸存者,我相信所有的孩子杀死。为了更好地理解这个问题,赛义夫·阿里做了一个很好的导演,对巴勒斯坦人的同名电影打造。他表示,犹太复国主义,谁是攻击一个穆斯林城市,但耶和华打死都希望有个孩子,他们都位于被忽视的人群生存。

   这个孩子的生存,巴勒斯坦自由的承诺。正如泰戈尔说,每一个孩子的诞生,它表明,人类的希望这仍然是神,这不是一个比喻,它认为,犹太复国主义犹太人。这种信念是至关重要的了。当它变得清晰,现实中我们在一起的时间,在两个地方尿布的孩子,以色列的风险分别为:

    在1342一霍梅尼在伊朗说:我的朋友均有现货!后来在同一年1357年,一个学生站了起来,接过天:亲以色列的政权在伊朗被击落的!第二次同样的孩子在襁褓1979年,创建了起义于1999年!岩石钩,弓和箭,走进主战坦克:以色列一蹶不振。

因此,没有烧焦的土地第三阶段,与基地组织的崛起。该阴谋是所有先知所预言的2000年!这最终于9月11日。犹太基地组织的负责人:本·拉登的名字被引入,与美国犹太复国主义的参与,并承担他们的军队,阿富汗和伊拉克的一切费用入侵。

当然,它不只是伊拉克或阿富汗,但他们想要一个焦土政策,在所有伊斯兰国家都跑,但它的预算下脱颖而出:它越来越难招募雇佣军人。

现在,AL-Takfir和真主旅和前Alnsrh和他人的名义Salafists继续这一政策。他们不是穆斯林,在Al-犹太学校,具有强烈的想法犹太复国主义的穆斯林,但显然增加。他们会出卖任何东西的气味。他们担心即使是树,因为树是太瓦巴勒斯坦年幼的孩子一样木弓,给的礼物!

穆斯林当中,有它提供区域是挑衅许多白痴。例如,当美国人入侵伊拉克,在他们面前的只有净,但萨德尔集团的借口苛刻,把它们分离出来,而现在,短跑攻击实际上可以支付他们:骚扰该SM贾里尔Qadr的给予。

在阿富汗,哈扎拉族,一个真正的斗士:谁是反对占领。虽然塔利班被骚扰。伊斯梅尔远审查,赫拉特,火家的州长,并呼吁他们:他们的妻子被绑架。

    我们可以打焦土战略,是相似的总的唯一途径,受到骚扰,他们应该道歉。

  • سید احمد حسینی ماهینی

سیاست های :پولی و مالی بی خاصیت!

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۹ ق.ظ | ۰ نظر

سیاست های :پولی و مالی بی خاصیت!

به بهانه برگزاری 24مین همایش: سیاست های پولی و مالی در :سالن اجلاس سران در 25و26خردادماه سال جاری.

نزدیک به 36 سال یا بیشتر است که: سیاست های پولی و مالی  استعماری، در ایران اجرا می شود و نتیجه آن، از هم پاشیدگی اقتصادی و: فلاکت و رکود تورمی ،بیکاری و افزایش واردات ، وابستگی بیشتر به در آمد های نفتی است. در دولت فعلی هم با خوشحالی اعلام شده که: روزانه 6میلیون بشکه نفت صادر خواهد شد!

در حالیکه چه می خواستیم و چه شد!

  در دوران انقلاب اسلامی، لوله های صادراتی نفت، به همت کار کنان انقلابی بسته شد. و بعد از انقلاب هم که به فرمان، امام صادرات نفت آغاز شد، قرار شد روزی 2میلیون بیشتر نفت صادر نشود و: بقیه برای نسل آینده ذخیره شود. تا اقتصاد ایران از نفت مستقل شود. الان بعد ازسی و پنج سال نه تنها، اقتصاد منهای نفت اجرا نشده، بلکه بجای 2میلیون بشکه 7دلاری آن زمان، 6میلیون بشکه 120دلاری امروزی صادر می شود!

در دوران انقلاب اسلامی، بانک ها را آتش می زدند! چون معتقد بودند آن ها کار ربا انجام می دهند، و اقتصاد را با بورس بازی از بین می برند . ولی الان نه تنها بانکها ازبین نرفتند، بلکه زاد و ولد کردند و از سیصد شعبه سال 1356به192هزار شعبه! در سال 1393 افزایش یافتند .و سود 9درصدی سال 1356به 29درصد رسمی در سال 1393رسید.

واین تازه سودی است که اعلام می شود! والا برای دریافت یک وام 5میلیونی، باید 8میلیون پس بدهی!بعلاوه ، 10درصد آن را به ضامن و ده درصد را به جور کننده وام، 10درصد هم خرج محضر ، سفته وچک و برو و بیا کنی. یعنی در عرض سه سال، دقیقا دو برابر باز پرداخت کنی. برای انتقام از احکام اسلامی هم ، عقود اسلامی در بانکها طوری میخ کوب می شود که: اگر 18ماه تعویق افتاد، همه بدهی ها یکجا و با جرایم دیرکرد شود،و مثل کنتور برق با سرعت رقم را، به چند برابر برسانند!

مردم برای مبارزه با مافیای بانکی، صندوق های اعتباری خانوادگی درست کردند، ولی بانکها با تبلیغات دروغین، آن ها را کلاهبردار و سودجو معرفی کردند و: کاری کردند تا نتوانند دربین مردم، سر بلند کنند.

سیاست ها پولی مانند تنقیه، شل و سفت میشد. گاهی از در دروازه  رد نمی شد! و گاهی از ته سوزن هم عبور می کرد!

   به دروغ می گفتند اوراق قرضه منتشر می کنند تا: با جمع آوری نقدینگی، حجم پول در گردش را کم کنند! ولی سیاست آن بود که دولت را بدهکار کنند، و مردم را از همان روز دوم خرید، تشویق به باز خرید اوراق می کردند و:با سود بالایی توقع آن ها را زیاد می کردند.

  به سپرده های دیداری و غیر دیداری، سود بالاتری می دادند و: به دروغ اعلام می کردن این پس اندازها، برای سرمایه گذاری و تولید است! اما معلوم می شد تبدیل به وام های کلان شده، و به کسانی که عازم خارج بودند، وام داده اند تا دولت نتواند، از آن ها پس بگیرد. و حتی از معرفی آن ها به قوه قضائیه هم، خود داری می نمود.

می گفتند وام برای تولید و توسعه کسب و کار ،وام می دهند ولی تمام وام ها صرف خرید: کار خانه های صوری می شد، و صاحبان این کارخانجات صوری، در بانک های سوئیس پس انداز می کردند! و یا در امریکا و کانادا ویلا می خریدند. و یا در شرکت های صهیونیستی، سرمایه گذاری می نمودند!

    از بانکهای صهیونیستی وام ارزی می گرفتند، به این بهانه که بهره آن ها کم است! و اگر هم زیاد بود، حجت شرعی می اوردند: که بهره دادن به یهودیان اشکالی ندارد! همان وام های با بهره 5درصد را، به ایرانی ها می دادند با 29درصد. و اسمش را می گذاشتند خرید دین!

دلارهای نفتی را به خزانه تحویل نمی دادند! چون می گفتند ما تحریم هستیم و نمی شود، دلارها را به داخل منتقل کرد!ولی برای خرید رژ لب و کاندوم بلافاصله، حواله ارزی با اچ دی ال ارسال می شد، و کسی هم نمی پرسید پس تحریم نیستیم؟

وام های ارزی برای خرید دارو داده می شد، و بعد از مدتی معلوم می شد که در سواحل قناری، روی آب ها قیقاج می روند.

هرچه وام یارانه ای بود ، کارمندان خود بانک ها با سند سازی، بالا می کشیدند و نمی گذاشتند کسی، خبر دار شود.

    ما همه این سال ها در روزنامه کیهان و اطلاعات ، حیات اسلام و مناقصه مزایده و: سایت ماهین نیوز قلم زدیم و گفتیم، ولی کسی گوش نداد! چاره همه این دردها، در یک جمله است: وآن توزیع یارانه ارزی است.

   اینهمه دولت ها ادعا می کنند: قرار است کار مردم به مردم واگذار شود، ولی تابحال نشده بگویند بیا: این یک دلار را هم بگیر و خودت خرج کن! فقط مردم باید در جایی که خطر جانی دارد، در صحنه باشند والا در موقع تقسیم دلار ها، نه حضرت علی می شناسند نه امام حسین!

   در حالیکه طبق نص احکام اسلامی، در آمد دولت باید به طور مساوی و: عینا به همه مردم داده شود . یعنی پیامبر و حضرت علی ع غنیمت ها را، تبدیل نمی کردند تا مثلا پولش را بدهند.در آمد نفت هم عینا باید به دلار، به مردم پرداخت شود نه اینکه یارانه شود در: دارو و یا خودرو و لاستیک و بنزین!

طبق حسای ما 6میلیون بشکه نفت در روز، با بشکه ای 120دلار ماهی 20میلیارد دلار می شود. جمعیت اگر 80میلیون هم باشد، ماهی 250دلار نا قابل سهم هر ایرانی می شود. 35سال دولت خرج کرده، مردم تماشا کردند! دوسال هم، مردم خرج کنند دولت تماشا کند

政策:货币政策和财政没用!

在举行第24届会议的借口:今年货币和25日和6月26日在霍尔峰会的财政政策。

近36年或更长时间的殖民化的货币政策和财政政策,在伊朗执行与经济解体的结果:贫穷,经济衰退,通货膨胀,失业和进口增幅更是对石油的依赖。目前政府还高兴地宣布,每天600万桶会!

但我们想要的,什么是!

  在革命,石油出口管道,被关闭的革命工作人员。车轮的革命后,阿訇开始出口石油,更多的石油有一天会发出200万元,其余的将被保存以供后代。伊朗的经济是独立于石油。现在,三五年之后,不只是经济,不包括石油,无法运行,而是200万桶7美元的时候,600万桶用于出口120美元今天!

在革命期间,银行放火!磁铁工作,因为他们相信自己做的,和经济投机杀。但我没有杀了银行,而是他们的诞生和在1356到192000分支三百枝!增加了1393年的。,1393由9%的利润在1356年的29%变成了官员。

而这种新的福利将被揭晓!否则,拿到500万美元,800万美元,债务必须在贷款!此外,10%和10%来切换排序贷款,10%的支出导师,检查及承兑票据,让你走。三年之内,你究竟付出两倍。伊斯兰法的复仇,伊斯兰合约将石化,银行,这样,如果推迟18个月,所有债务一起和延迟的罪行,以及功率计速度的数字,它可以繁殖!

人打的黑手党银行信贷资金的家庭工作,但银行与虚假广告,欺骗和批发商,他们介绍他们:让他们在人民群众中进行工作的上涨。

货币政策,如灌肠,是松和紧的。有些门并没有拒绝!有时在针的底部穿过!

   发行债券,他们谎称:代收货款,有助于减少货币流通量的音量!但它是政府债务的政策,以及购买的第二天,他们被鼓励开放购买证券,高利润的期望很高吧。

  可视和非可视存款,更高的利润,并以虚假申报这些储蓄,投资和生产!但事实证明,庞大的贷款,并留下那些谁采取贷款从政府失败了,就这样吧。甚至把他们介绍给司法机关,谁不敢进行。

上述贷款用于生产经营的发展,但所有的贷款都是贷款买房:就在家门口工作,这些工厂的业主在瑞士银行已经面临储蓄!买了别墅,在美国和加拿大。或以色列公司,他们的投资!

    以色列银行在外汇,利率上,它是低为借口,借用!如果它是高的,这可能会带来法律证明:兴趣对犹太人是好的!相同的贷款与5%的利息,与伊朗人的29%的人。债务购买认沽及认购!

石油美元并没有传递到幼儿园!我们不是说要抵制美元换成感动!但口红和避孕套立即购买,与国外汇票被送往卫生署L时,谁也不愿意那么不制裁?

外币贷款购买药物被赋予,并在一段时间后,很明显,加那利海岸,水域曲折。

的贴息贷款,银行与员工,谁不成立的文件,这个消息是显著。

    这些年来,我们世界报和信息,现场拍卖和招标伊斯兰教:马欣网站的新闻,说我们有一支笔,但谁不听!为弥补这些孩子,在一个句子:这是国外反补贴分布。

   然而,声称:工作是归人,但没有人会来这,你花一块钱,你会得到我!只有当人有生命危险,或以美元场景到冷宫,当不知道,也不伊玛目阿里伊玛目侯赛因!

   而他们来到规则的措辞政府必须等于:所有的人都是一样的。即先知和哈兹拉特阿里作为战利品,不转了他们的钱。的石油收入应该是相同的以美元计价,支付给个人,而不是补贴药物或车辆的轮胎和燃料!

我们每天6万桶,根据与我们每桶120美元的账户如果鱼人口为20十亿美元8000万鱼每股250美元不适于伊朗。政府已经花了35年看着两个人在一起,人家会看政府支出。

  • سید احمد حسینی ماهینی

عملیات وهابی سازی

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

عربستان عملیاتی را آغاز کرده تا: منطقه خاورمیانه را به: منطقه ای وهابی تبدیل کند. براساس طرح جدید، ایران باید از هرگونه دخالت در: امور خاورمیانه منع شود ، تا عربستان بتواند تمامی کشورهای خاورمیانه را، از وجود شیعیان پاکسازی کند. و همه بقاع و مکان متبرکه آن از بین برود.موقتا ایران مانند واتیکان، از این طرح بیرون است.ولی موشک های دور برد و کلاهک هسته ای هم آماده است، تا اگر چنانچه به این سیاست تن ندهد،ایران هم  در این طرح قرار گیرد.

   به گزارش ماهین نیوز از ریاض،  این موشک ها که به تازگی در چند مانور :نظامی عربستان هم به نمایش گذاشته شده، توان تخریبی بالایی دارد.و همه آن ها رو به تهران تنظیم شده و: آماده شلیک می باشد. البته طراحی عملیات طوری است که: مانند جنگ تحمیلی کلیه موشک های شلیک شده، از سوی ناوهای آمریکایی اعلام شوند. تا ایران نتواند رد آن ها را پیداکند. همزمان ناوهای آمریکایی هم، در منطقه هم ارز مستقر خواهند بود، تا این تاکتیک مانند گذشته بی خطر باشد.

 این عملیات که "شخم زدن زمین" نام دارد، قرار است عربستان در هر یکی از کشورهای منطقه، از طریق یکی از گروه هایی که با آن ارتباط دارد،‌ کل آن کشور را تسخیر کرده و: آن را به کشوری وهابی  تبدیل کند.اولین کشوری که در طرح جدید عربستان قرار گرفته عراق است.  اهرم فشار و بازوی فعال عربستان  در عراق، تکفیری ها  هستند، که تجربه جنگ در سوریه و ترکیه و اردن را دارند.

     آنان قرار است بعد از اشغال کامل عراق ، این کشور را به کشوری ضد شیعی در منطقه تبدیل کنند.این طرح عربستان برای اینکه از عراق کلید خورده باشد، مقدار زیادی پول و سلاح برای تکفیری های آنجا ارسال شده است. این امر در تایید ادعاهای مطرح شده توسط "دفتر اطلاع رسانی جنبش سلفی لبنان" است. زیرا آنان می گویند:چون ایران در کشورهای مختلف، از جمله یمن از طریق حوثی ها، و لبنان از طریق حزب الله، چنین سرمایه گذاری کرده است.پس آن ها نیز باید چنین کاری کنند.

     هدف آنها بی ثبات کردن کشورها و: سپس اشغال و، تکفیری  کردن آن ها است. برنامه آن ها پایان دادن به: تمام ادعاهای ایران، در برتری جویی در منطقه است.آن ها سعی دارند به سرعت عراق را، از وجود شیعیان پاکسازی کنند و: کلیه مساجد آن ها را تخریب نمایند. آنان اولین هدف خود را از بین بردن: شهر کربلا و حرم امام حسین ع اعلام کرده اند..

   روش آن ها در این عملیات های گسترده، قتل عام فجیع شیعیان به سبک صبرا و شتیلا است. آنان در خیابان ها و جاده ها شیعیان را، دنبال و آنان را به قتل می رسانند. و در خانه های آنان نیز از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند.و چنان وحشتی ایجاد میکنند که همگی، خانه و سرزمین را رها کنند و شهر ها خالی شود. تا به راحتی در تصرف بگیرند.

 چنانچه برخی افراد هم در شهر باقی بمانند. ابتدا آنان را قتل عام می کنند و :اگر بازهم مقاومت کردند، از آنان به عنوان سپر های انسانی استفاده کنند.زنان و کودکان را درمقابل پدر و مادران می کشند، تا ترس و وحشت بر آنان غلبه کند. اکثر افراد تکفیری را بستگان همین افراد تشکیل می دهند. لذا همه تکفیریها صورت خود را می پوشانند تا: شناسایی نشوند.  

بر اساس اطلاعات ماهین  نیوز از ستاد تکفیری ها در الانبار، اطرافیان صدام همگی متحد شده و: فرماندهی این عملیات را به دست گرفته اند. نقشه کربلا و حرم دیگر امامان شیعه، بر روی دیوار اتاق جنگ نصب شده و: قرار است با اعزام گروهی به عنوان: پیشتازان شهادت، جهاد انتحاری را در اطراف حرم شدت بخشند. و بعد با کمک سلاح های پیشرفته، از بالا به شهر حمله کنند. عوامل آن ها در داخل شهر کربلا نقاط حساس را شناسایی کرده اند .

    آن ها فقط سعی دارند دولت عراق را مجبور کنند که: ایرانی ها را از کربلا بیرون کند. براساس صحبت های تلفنی با نوری مالکی، وعده  داده اند که اگر از ایران کمک نخواهد، او را بر جای خودش نگهدارند.

مناطق شمال عراق و نقاط مشترک با ترکیه، از لحاظ امنیتی در حالت بهتری قرار دارند و: داعش می تواند بدون حمله، آن جا را تصرف کند.لذا اهمیت حمله به جنوب، بیشتر است. آن ها به دولت عراق فشار آورده اند تا: از قبول هرنوع کمک از ایران، حتی در قالب انسان دوستانه و یا :کمک های مالی و باز سازی، جلوگیری کند و سهمیه زیارتی را قطع نماید.

    برخی اطلاعات حاکی  از آن است که: با کمک هوشیار زیباری و برخی دیگر از اعضای دولت، و کارکنان ریاست جمهوری عراق، اطلاعات ارتش ایران،در اختیار گروه داعش قرار می گیرد. براساس اخرین تصمیمات ، از خروج منافقین و افسران اطلاعاتی آمریکا، و نیز شرکت های امنیتی جلوگیری به عمل آمده و: از انان خواسته شده در قبال ماندن در عراق، به دولت اسلامی عراق و شام(داعش) کمک کنند.

 

的瓦哈比操作

沙特阿拉伯已经开始运作:中东:区域瓦哈比转换。根据新计划,伊朗应当有禁止在中东事务的介入,使沙特,什叶派那里的所有中东国家进行清理。和所有的神社和圣地销毁。暂时伊朗,像梵蒂冈,这个计划已经出来了。,但远程导弹和核弹头随时吨,如果没有政策,伊朗在这个项目是。

   从利雅得,火箭马欣新闻报道近日在一些运动:沙特军方的显示,可以高度破坏性的,而所有这些导致德黑兰集,并准备被解雇。它的设计,使操作如战争火箭发射所有的美国运营商的报告。伊朗否认它是无法找到。美国船的同时,该区域将被部署在平行的,所以这种战术在过去是安全的。

 “耕之地”的过程被调用时,位于沙特阿拉伯的国家之一,通过那些与它相关联的群体之一,全国制服:它已成为一个瓦哈比状态。沙特阿拉伯是在新伊拉克的第一个国家。沙特活动家杠杆臂在伊拉克,是谁经历过战争,叙利亚,土耳其和约旦的人。

     他们应该完成对伊拉克的占领,该国的反什叶派的国家,地区转换为伊拉克沙特计划,关键是吃大量的金钱和武器的那些张贴。这证实了提出的“办公室的未来运动,黎巴嫩信息”是的指控。因为他们说,因为不同的国家,包括通过真主党的Houthis在也门和黎巴嫩,它已经投资,那么他们应该做这样的事情。

     他们的目的是破坏国家稳定和:占领,它是逐出教会。他们计划结束所有声称伊朗的统治地位在该地区,他们正试图从加速清除伊拉克的什叶派和:摧毁所有的清真寺。摧毁AS卡尔巴拉城伊玛目侯赛因的圣地,他的第一个目标已经公布。

   大规模操作的方法,宰萨布拉和夏蒂拉的什叶派风格。什叶派穆斯林在他们的街道和道路,轨道并杀死他们。并在自己家中也不遗余力的犯罪。,他们害怕所有的房屋和土地,并放弃城市是空的。要轻松把握。

 如果有些人留在城市。首先,他们杀死了他们,如果他们仍然反抗,把他们当作人体盾牌。,妇女和儿童对父母吸烟,所以对他们的恐惧是被迫的。大多数人是相同的亲属。因此,所有那些你的脸上布满了:未检出。

据马欣新闻逐出教会总部设在安巴尔,他的家人和这个操作的所有盟军司令已经实现。卡尔巴拉和其他什叶派阿訇地图神社,安装在墙上:该组的发送为:领导的见证下,围绕靖国神社圣战自杀加剧。然后用先进武器的帮助下,从顶部攻击城市。 ,在卡尔巴拉市已经确定了临界点的因素。

    他们只是试图迫使伊拉克政府:伊朗从外面卡尔巴拉。基于电话交谈努里苍白,已经承诺,如果伊朗不帮他养他的地方。

伊拉克和土耳其北部的公共区域,更好的在安全方面和:短跑不能攻击已经发生因此重要的南攻越高。他们推动伊拉克政府:接受来自伊朗的任何帮助,甚至在慈善事业或捐赠资金和重建的形式,防止和削减朝圣的配额。

    一些资料表明:与政府,泽巴里,伊拉克总统的工作人员,军事情报部门的一些成员的帮助下,伊朗提供短跑。根据最新的决定,离开伪君子和美国情报人员,以及防止和保安公司:他们要求的留在伊拉克,伊拉克伊斯兰国和晚餐(破折号)来帮助。


  • سید احمد حسینی ماهینی

منطقه خاورمیانه منطقه ای وهابی!

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

عربستان عملیاتی را آغاز کرده تا منطقه خاورمیانه را به منطقه ای وهابی تبدیل کند

 این عملیات "شخم زدن زمین" نام دارد و قرار است عربستان در هر یکی از کشورهای منطقه از طریق یکی از گروه هایی که با آن ارتباط دارد،‌ کل آن کشور را تسخیر کرده و آن را به کشوری وهابی  تبدیل کند

 اهرم فشار و بازوی فعال عربستان  در عراق تکفیری ها  است. آنان قرار است بعد از اشغال کامل عراق ، این کشور را به کشوری ضد شیعی در منطقه تبدیل کنند.این طرح عربستان از عراق کلید خورده از همین رو مقدار زیادی پول و سلاح برای تکفیری ها ارسال شده است این امر در تایید ادعاهای مطرح شده توسط "دفتر اطلاع رسانی جنبش سلفی لبنان" است زیرا آنان می گویند:چون ایران در کشورهای مختلف از جمله یمن از طریق حوثی ها و لبنان از طریق حزب الله چنین سرمایه گذاری کرده است.پس آن ها نیز باید چنین کاری کنند هدف آنها بی ثبات کردن کشورها و سپس اشغال و تکفیری  کردن آن ها است. برنامه آن ها پایان دادن به تمام ادعاهای ایران در برتری در منطقه است.آن ها سعی دارند به سرعت عراق را از وجود شیعیان پاکسازی کنند و کلیه مساجد آن ها را تخریب نمایند. آنان اولین هدف خود را از بین بردن شهر کربلا و حرم امام حسین ع اعلام کرده اند.

بر اساس اطلاعات ماهین  نیوز از ستاد تکفیری ها در الانبار اطرافیان صدام همگی متحد شده و فرماندهی این عملیات را به دست گرفته اند. نقشه کربلا و حرم دیگر امامان شیعه بر روی دیوار اتاق جنگ نصب شده و قرار است با اعزام گروهی به عنوان پیشتازان شهادت جهاد انتحاری را در اطراف حرم شدت بخشند و بعد با کمک سلاح های پیشرفته از بالا به شهر حمله کنند. عوامل آن ها در داخل شهر کربلا نقاط حساس را شناسایی کرده اند . آن ها فقط سعی دارند دولت عراق را مجبور کنند که ایرانی ها را از کربلا بیرون کند. براساس صحبت های تلفنی با نوری مالکی وعده  داده اند که اگر از ایران کمک نخواهد او را بر جای خودش نگهدارند.

مناطق شمال عراق و نقاط مشترک با ترکیه از لحاظ امنیتی در حالت بهتری قرار دارند و داعش می تواند بدون حمله آن جا را تصرف کند.لذا اهمیت حمله به جنوب بیشتر است. آن ها به دولت عراق فشار آورده اند تا از قبول هرنوع کمک از ایران حتی در قالب انسان دوستانه و یا کمک های مالی و یا باز سازی جلوگیری کند و سهمیه زیارتی را قطع نماید.

برخی اطلاعات حاکی  از آن است که با کمک هوشیار زیباری و برخی دیگر از اعضای دولت و ریاست جمهوری عراق اطلاعات ارتش ایران را به گروه داعش واگذار نمایند. ضمنا از خروج منافقین و یا افسران اطلاعاتی آمریکا و نیز شرکت های امنیتی جلوگیری به عمل آمده و از انان خواسته شده در قبال ماندن در عراق به داعش کمک کنند.

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

عراق، نیاز به: سربازان گمنام دارد.

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

عراق، نیاز به: سربازان گمنام دارد.

حملات داعش به نینوا و: اشغال دومین شهر بزرگ عراق، نشان می دهد که سیستم اطلاعاتی عراق، بسیار ضعیف است و ضعف آن، نه به لحاظ امکانات بلکه: به دلیل چند دستگی درونی آن ها است. شاید خیلی از عوامل اطلاعاتی عراق، وابسته به داعش باشند و یا: از آنان حقوق بگیرند ولی، مهم این است که چرا آن هایی که: مستقل هستند این حرکت را، پیش بینی نکردند؟

داعش به راحتی از نقاط ضعف ملت: سوریه و عراق استفاده می کند. زیرا آنان به عربستان خوشبین هستند و: او را خادم الاسلام می دانند و همین، برای نفوذ اطلاعاتی داعش کافی است. سران داعش را اکثرا همه می شناسند و: از آن ها انتظار چنین حرکتی را ندارند! اما آنان به راحتی روز های 1972خنجر خود را، از پشت سر فرو می کنند.

   یعنی استراتژی داعش، از استراتژی اعراب ارتجاعی جدا نیست. اعراب ارتجاعی با تکیه بر اسلام، خود را تطهیر می کنند و: در نظر ها خوب جلوه می دهند. وقتی خوب دشمن به آنان با دیده احترام نگاه کرد، ضربه خود را وارد می کنند. برخلاف اعراب ارتجاعی، افراد معرب بسیار ساده اندیش هستند. و هرگز به فکر خیانت یا از پشت خنجر زدن، لا اقل به اعراب بدوی، نیستند.

    شاید اعراب اصیل یا بدوی، آنطور که در ذهن ها زیاد هستند، واقعا محدود باشند. چون بسیاری از اعراب فعلی قبلا عرب نبودند. مثلا همین عراق در زمان ظهور اسلام، همگی فارس بودند و: پایتخت ساسانیان در اینجا بوده . کلمه بغداد خود این ادعا را ثابت میکند. زیرا بغداد همان باغ داد بوده، یعنی یک باغ که انوشیروان عادل و دادگر، در آن بار عام میداده و: مردم برای دادخواهی به آنجا می آمدند.از جنگ قادسیه ،عرب شدن عراقی ها آغاز می شود. بنابراین مردم سوریه ، اردن و لبنان به طور حتم عرب نبودند. و به خاطر اسلام عرب شدند. حتی از آن بالاتر خود پیامبر اسلام هم، عرب نبوده و بارها فرموده که: من عرب نیستم بلکه معرب هستم .

درواقع نژاد پیامبر اسلام، به حضرت اسماعیل می رسد که: پدرش ابراهیم خلیل س به دستور خدا، او را به مکه برد. ایجاد شهر جدید مکه در آن موقع هم، به دست حضرت اسماعیل و پدرش بود.در آیات قرانی هم هست که: حضرت ابراهیم ع به کمک پسرش اسماعیل، خانه خدا را ساخت. و این دو متعلق به عربستان نبودند، و زبان آن ها هم عربی نبود. بلکه همین نینوای امروز و یا بابل، در عراق زادگاه آنان بود.

      بیشترین تبلیغات عربیت، در صدر اسلام توسط: بنی امیه انجام می گرفت. ولی بعدا بنی عباس که اکثرا، از سوی ایران حمایت می شدند، کمتر به عربیت پرداختند. تا اینکه عده ای از یهودیان قرن نوزدهم، در ظاهر مسلمان شدند و: خود را عرب دانستند و برتبلیغات عربی افزودند تا: ماهیت خود را پنهان کنند.

     تقریبا همزمان با عبدالناصر در مصر، دوباره عربیت از اسلام جدا شد و: به عنوان یک خط مشی جدید تبلیغ گردید. پان عربیسم یا ناسیونالیسم عربی، از آنجا شروع شد. و البته همه این کشورها ی ظاهرا عربی را، که جمع زدند کلا صد میلیون شدند! که گفته شده: صد میلیون عرب، نتوانستند در مقابل سه میلیون اسرائیلی ایستادگی کنند.

   البته سران برخی اعراب مانند: عبدالناصر شاید نمی دانستند که این عربیت، توطئه است برای جداکردن اعراب از اسلام و: وصل کردن آن ها به اسرائیل . در حالیکه سران قطر ، عربستان و اردن و حتی همه 17کشور عربی میدانستند که: هدف از اتحاد عربی، حمایت پشت پرده از اسرائیل است.

    اکنون این ساده اندیشی، در رهبران عراق هم وجود دارد! آن ها فکر می کنند که اگر زبان شیرین فارسی را، رها کرده به سوی عربیت بروند، عربستان از آن ها حمایت می کند! ولی نمی دانند که همه اطلاعات آنان را، در اختیار داعش و اسرائیل قرار می دهد! لذا می بینیم به سادگی یک آب خوردن، شهر بزرگ را در تصرف می گیرند.

     به همین دلیل، عراق تا موقعی که  دچار این ساده اندیشی است. از دست داعش نجات پیدا نخواهد کرد. تنها راه عراق این است که مانند بشار اسد، راه خود را روشن کند. سیاست کمی طرفداری از عربستان و کمی مخالفت با آن، باعث  باز شدن هرچه بیشتر: راه نفوذ اطلاعاتی عربستان می شود. و عربستان هم از همان چاله های اطلاعاتی، وارد شده و ضربات سنگین خود را خواهد زد.

     برای این کار نیاز به حضور: نیروهای حزب الله و بسیج در میان ارتش و: جیش الشعبی یا جیش العراقی است. شاید نوری مالکی از این که صدر را، از میدان به در کرد، خوشحال باشد ولی، تنها نیروی نفوذ ناپذیر در مقابل داعش و: اربابان آمریکایی و عربی آنان، همین نیرو یا سپاه المهدی بود.

شاید هنوز هم دیر نشده باشد که از: تجربیات صدر در این موضوع، استفاده شود. زیرا صدر برخلاف دولت عراق، قادر است با تجهیز گردان های کم خرج: السلام (صلح) ضربات نهایی را به داعش وارد کند. اما اگر باز هم توهماتی در مورد مقتدا صدر وجود دارد، نباید مانع این حرکت شوند.

    دولت عراق باید بداند با روش سیتماتیک ارتش و: ونظام کلاسیک نمی تواند به جنگ داعش برود. زیرا تمام اطلاعات  آنان در دست داعش است.آمریکا و عربستان همیشه آنان را، به روز نگه می دارند. لذا در این ایام که از ایام شعبانیه است، پیشنهاد این است که از امام زمان عج، کمک بگیرند و بسیج یا سپاه عراقی، به راه بیاندازند. مطمئن ترین راه مبارزه با داعش، بسته شدن راه های نفوذ اطلاعاتی آنان است. که فقط در ساز مان های تازه تاسیس، امکان آن وجود خواهد داشت

伊拉克需要的士兵是未知的。

冲刺攻击尼尼微和入侵伊拉克的第二大城市,显示了在伊拉克的信息系统是非常贫弱,但不是在功能方面:它是由于内部分歧。也许很多伊拉克情报人员和分支机构是短跑:他们让薪水,而是因为那些独立的这项运动的,没有预见到它是重要的?

飞奔到民族的弱点的便利:叙利亚和伊拉克使用。他们是乐观的,因为沙特阿拉伯:她是伊斯兰教的仆人知道,所以,它足以穿透短跑信息。短跑的大多数人都知道的头:它没想到这样的举动!但他们可以很容易地更新自己的1972分裂,他们落后了。

   短跑的战略,该战略是分离的落后阿拉伯人。在落后的阿拉伯伊斯兰教的基础上,他们洁净自己:他们看起来好他们。当好对于他们的敌人,看看他们自己的节奏。不同于阿拉伯反动志同道合的人MRB是很简单的。我永远不会背叛或暗箭,至少到贝都因人都没有。

    也许原来还是原始的阿拉伯人,因为他们是高在心态,实在有限。许多阿拉伯人,因为阿拉伯人以前都没有出现。比如伊斯兰教在伊拉克,海湾的出现,所有的有:萨珊的建都于此。巴格达,这个词本身就证明了这一说法。巴格达说,这是同一座花园,在同一座花园anoshiravan正义,时代一般的贵气和那里的人来了正义。开始战争,伊拉克阿拉伯人手中。叙利亚,约旦和黎巴嫩人民,阿拉伯人肯定不是。因为伊斯兰教和阿拉伯人都是。甚至比伊斯兰教的先知越高,阿拉伯人曾多次说,我不是一个阿拉伯人,但我MRB。

其实比赛先知哈兹拉特伊斯梅尔看来,他的父亲SA哈利勒·易卜拉欣真主命令他去麦加。当时的新麦加城的建立,先知伊斯梅尔和他的父亲。经文是与他的儿子以实玛利是亚伯拉罕的帮助下,建造神的殿。这两个是沙特拥有,它的语言是阿拉伯语。但它的尼尼微和巴比伦,伊拉克是他们的家。

      大多数广告阿拉伯主义,伊斯兰教由倭马亚被执行。但接下来的巴尼阿巴斯居多,由伊朗支持的,阿拉伯主义开始降低。直到十九世纪,一些犹太人,穆斯林外观为:知道他们的阿拉伯和阿拉伯宣传加入:其性质为隐藏。

     几乎与纳赛尔在埃及,重新阿拉伯主义和伊斯兰教同时分离:它被宣传为一个新的政策。泛阿拉伯主义和阿拉伯民族主义,因为它开始。 ,当然所有的阿拉伯国家显然,亿总和他们是完全!曾有人说一亿阿拉伯人,无法站立在三百万以色列人面前。

   然而,像纳赛尔一些阿拉伯国家领导人,也许不知道的阿拉伯主义,伊斯兰和阿拉伯的阴谋,除去:将它们连接到以色列。而卡塔尔,沙特阿拉伯和约旦,甚至所有17个阿拉伯国家的领导人知道,阿拉伯统一的目标,背后支持以色列。

    现在这些白痴,也有伊拉克的领导人!他们认为,如果甜波斯语,出门左转往阿拉伯主义,沙特阿拉伯支持它!但他们不知道所有的细节,以色列和看跌期权的出售冲刺!我们看到的仅仅是一块蛋糕,各大城市都被占用。

     因此,当伊拉克正在经历这些白痴。小姐短跑不会被保存。伊拉克如巴沙尔·阿萨德的唯一途径已经开启了方向。政策支持沙特阿拉伯和反对它一点点,造成进一步的开口道:沙特情报部门的影响。和沙特阿拉伯都在编译的沉重打击他的意志同穴的数据。

     要做到这一点,需要真主党势力的存在和军队的动员:贾什人 - 人民报,或要尿尿。也许光场的顶部的老板,他是幸福的,但是,只是在短跑和不透水的力量面前:阿拉伯裔美国人和他们的主人,同样的力或迈赫迪军。

它仍然为时不晚:可以用在这个线程的顶级体验。不同于早期因为伊拉克政府无法掌握,成本低的学员:萨拉姆(和平),最终决战冲刺已经到来。但你仍然有幻想延续约萨德尔,不会妨碍运动。

    伊拉克政府和军方知道Sytmatyk方法:古典军事不能去短跑。因为在短跑,美国和沙特它们总是可用的所有信息,持有。在这一段时间是Shbanyh建议伊玛目马赫迪,并帮助动员和伊拉克军队发动。打击短跑,通过他们的信息封闭道路的最可靠方法。仅在新成立的组织,这将是可能的。


  • سید احمد حسینی ماهینی