از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تجدید نظر های لازم

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ق.ظ | ۱ نظر

عصر ما وهمه زمان ها، وقت تجدید نظر است. انسان بدون تجدید نظر نمی تواند زندگی کند. تجدید نظر نتیجه عقلانی وجود: سیستم گزارش گیری و توجه به :نتایج گزارش دهی است. هرسیستم برای خود یک فید بک یا بازخورد دارد. که این بازخورد در تصحیح: نتایج و بازده خود را نشان می دهد. یعنی اهرمی است برای باز گردان هر قطار به ریل اصلی.و جلوگیری از خروج آن، از خط تعیین شده.

   این سیستم بازخورد و یا تصحیح کننده، در تکامل تاریخی یا تکامل سازمانی، نقش موثری دارد.و اگر سازمانی فاقد این سیستم باشد، دچار انجماد شده و در مقابل رشد: تاریخی و اجتماعی جا می ماند، و از دور خارج می شود. فرض کنید که کفش دوز یا کفش فروشی، بخواهد همیشه یک مدل کفش تولید کند، بدیهی است پس از چند سال یا: چند نسل دیگر خریداری نخواهد داشت.

    یکی از مواردی که باید مورد تجدید نظر قرار گیرد، بازی فوتبال است در این بازی، گردش مالی فراوانی برای جوامع وجود دارد، که چون در تولید موثر نیست لذا، در یک فرایند بالا رونده بر اقتصاد کشورها، ضربه می زند. اغلب کشورها پس از برگزاری این بازی، دچار فرو افتادگی اقتصادی می شوند.

     در جام اروپا دیدیم که: آلمان چگونه ضرر کرد و اقتصاد مادر اروپا به: اقتصاد چندم دنیا تنزل مقام داد. برای برزیل هم همینطور است و: مسلما بعد از برگزاری مسابقات، چالش های فراوانی پیش رو خواهد داشت. و این امر بخاطر هزینه های سرسام آور دولت ها، و سود کلان غیر دولتی ها است. یعنی همه ظرفیت دولت ها تخلیه می شود و: در دامان غیر دولتی ها مخصوصا: منابع ضد ملی واریز می شود.

دولت ها برای چشم و هم چشمی، و نشان دادن ابهت و شکوه کشور خود، هزینه ها را تا نهایت امکان بالا می برند! تا مثلا ابرومند برگزار شود. ولی سود آن را دلالان می برند. چه دلالان بازیکن ها که نمی گذارند حتی: به اندازه یک زندگی معمولی برای: خود بازیکن ها درامد ایجاد شود و: چه کسانی که به عنوان اسپانسر، از دیگر کشورها می آیند و ده برابر: سرمایه گذاری خود را می برند. و چه کسانی که به عنوان شرط بندی، یک قمار بزرگ جهانی را ساماندهی می کنند.

در علوم انسانی  و حتی بهره برداری از علوم فنی نیز، باید تجدید نظر صورت گیرد. انسان امروزی برخلاف انسان دیروزی است. و این تفاوت ذاتی است. شاید دیروزی ها تحت فشار: جنگ جهانی یا جنگ های صلیبی، مجبور به تصمیماتی شده اند ولی، امروز از آن ها فقط یک خاطرات باقی است.

     سکولاریسم و انکیزیسیون دو: کابوس مردمان گذشته بوده است. ولی برای امروز جز یک لکه تاریخی، یا خاطرات فلسفی چیز دیگری نیست.بحث امروز ما بحث شهادت طلبی است.فداکاری و ایثار یا شهادت طلبی، از غرب خسته  شروع شد و: برخلاف تصورات ما، شرق در آن نقشی نداشت. بلکه آن را تایید کرد، و در ایران تئوریزه شد.

   ابتدای این کار به هیپی گری ، پوچ گرایی و نیهلیسم بود. یعنی غرب بعد از آن همه هیاهوی صنعتی، به استقبال عصر جدید از نوع چارلی چاپلین می رود، و بعد در اگزیستانسیالیزم سارتر و دیگران نمود می یابد و: در صادق هدایت ایرانی تجلی پیدا می کند. تا اینجا نیهلیسم یا پوچ گرایی، فقط درونی است، ولی با ظهور مالکوم ایکس و ترور ولتر و جان اف کندی، جنبه بیرونی آن بارز می شود و: به شکل  خودکشی یا خود سوزی ظاهر می شود. کسی که خودکشی میکرد، ایده بزرگی داشت: خودش را می کشت تا دیگران آگاه شوند و: از این مشکلات نجات پیدا کند.

کارمندی که برای حقوق کم، خود را از ساختمان پرت می کرد، در واقع فدایی طبقه خود می شد و: با کشته شدن او وجدان جامعه، به سوی کم درآمدی کارمند توجه پیدا می کرد . یا جوانی که شکست عشقی خود را با آتش زدن خود نشان می داد، به دنیا اعلام می کرد که طبقه جوان، امکان دسترسی به عشق خود را ندارد! زیرا ثروت اندوزان مانع او شده ،و عشق او را در روز روشن دزدیده اند.

    این مفاهیم در غرب متعالی نبود ودرک نمی شود، زیرا که امپراطوری رسانه آنرا :بیماری روانی تعریف می کند. ولی در ایران درک می شود و گرو ههای فدایی تشکیل می گردد. ابتدا فداییان خلق به وجود می آید، ولی این مفهوم ناقص می ماند. زیرا فداییان خلق خود ضد خلق می شوند! لذا فداییان اسلام تشکیل می شود.

مفاهیم متعالی در این جا شکل می گیرد. مخصوصا در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، ناب تر و خالص تر می شود. و جهان می بیند با دیوار گوشتی، میتوان به جنگ بمب اتم وناپالم ، موشک و هواپیما رفت. و سلاح های فوق سنگین و کشتار جمعی، کار آمدی خود را از دست می دهند و: هزاران کلاهک اتمی در زیر زمین ها می پوسند.

اما انعکاس این در جهان، شیاطین را بی کار نمی گذارد . آن ها نیز باید به این اسلحه مجهز شوند . ابتدا دیویدیه در آمریکا و بعد: القاعده درعربستان تا به داعش در عراق می رسد.

اکنون عصر آن است که: برداشت ها در این مورد تجدید نظر قرار گرفته ، به یکدستی برسد. برای این کار باید همه بدانند: شهادت طلبی برای آگاهی و رفاه دیگران است نه، آزار و کشتار و قتل عام آن ها. بنابر این انتحاری های ضد مردمی، از دایره شهادت طلبی بیرون هستند. زیرا پیامبر اسلام می فرماید: بهترین شما کسی است که: برای دیگران سودمند تر باشد.   

 必要的修订

我们的时间和所有时间,现在是时候重新考虑。人不能生活在没有修订。修订版是一个合理的制度的结果,根据报告和结果报告。任何系统都有其自身的反馈或反馈。反馈纠正结果表明其效率。以使列车到主轨道杆。和防止从集其去除。

   反馈系统或更正历史发展和组织发展,是有效的,如果组织缺乏系统,用冻结和增长:社会和历史遗迹,并会被删除。假设一个鞋匠或鞋的商店,他总是产生一个鞋型,很明显,经过数年或数代会购买。

    其中应审查的项目,一场足球比赛,周转频率为社会存在,这是不是有效的生产因此,对经济的登山过程中,破坏了影响。在大多数国家,这场比赛的举行,他们遭受的经济内湾。

     看到欧洲杯:德国如何做欧洲经济的母亲的损失:怎么样,还对世界经济降职。这同样适用于巴西是:当然,比赛之后,将是未来巨大的挑战。因为各国政府,非营利组织和政府的成本暴涨和这一点。政府的放电容量是政府的所有其他武器,尤其是反民族的来源,则计入。

各国政府和以眼还眼,以及令人印象深刻的表演和他的国家的荣耀,成本最终可能会提高!因此,举例来说,要负责任。然而,它的利润是投机者。什么经纪人的玩家谁不连:正常的生活为自己的规模和创收玩家:谁是赞助商,和其他国家的十倍:把你的投资。又是谁的投注,正在组织一个很大的赌博世界。

技术科学,人文,甚至利用,应当审查。今天的现代人,与人类不同。这种差异是必要的。今天,也许下压力:世界大战或十字军东征,被迫作出的决定,但今天它仍然只是一个记忆。

     世俗主义和Ankyzysyvn二:过去人们做恶梦。但今天,而是一个历史悠久的地方,否则有一个哲学的回忆录发行,我们讨论的是寻求殉难牺牲或殉难求实,累西的开始:。流行的看法相反,我们在东方那样。相反,它被证实,并且被推测在伊朗。

   这是嬉皮灰色,虚无主义和虚无主义的开始。西方毕竟大惊小怪行业正在拥抱卓别林的新时代,后来将Agzystansyalyzm萨特和其他与伊朗Hedayat发现表达。在这里,虚无主义和虚无主义,只有内部,但随着马尔科姆X和伏尔泰,约翰·F·肯尼迪遇刺的来临,外部方面是显而易见的:在自杀或自燃的形式发生。谁自杀,他有一个伟大的想法:杀死自己,让别人都意识到这些问题已保存。

对于员工薪水低,全身心地从建筑,它的地板竟是Fadaei:他的良心的死亡,员工就会有收入低。还是年轻的爱用自己的火故障透露,向全世界宣布,青少年,有机会获得你的爱!因为他被聚敛财富预防的,她的爱是偷来的,在光天化日之下。

    这种缺乏了解是不是在西方的先验概念,因为它的媒体帝国,:定义了精神病。但伊朗被认为取决于形成Fadaei状态。首先,人民敢死队,但这个概念仍然是不完整的。对人的奉献,因为他们的作品都是!伊斯兰教的信徒是这样形成的。

这里是先验的概念。尤其是伊斯兰革命和战争,素净比纯意志。和世界看到墙上的肉质,如战争和凝固汽油弹,飞机出行。和大规模杀伤性超重型武器,他们也失去了他们的收入和成千上万的核弹头在地下室进行了炮击。

但鬼子的世界的反映将无法正常工作。他们也应配备这些武器。先在美国,然后Dyvydyh:沙特基地组织在伊拉克似乎短跑。

现在是时候该提款进行了修改,以保持一致。所有它需要知道:知识和他人的福利而不是寻求殉教,迫害,谋杀和屠杀他们。因此,对自杀的圈子外面的人都在寻求殉教。正如先知说:你最好的是一个更加有用的人。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی