ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

۲۴ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

تونل در ایران

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

تونل در ایران

وجود بیش از 50هزار کیلومتر تونل در ایران، نشان می دهد ایران نیز کشوری مناسب برای تونل است . تنها ایراد این کار آن است که:تونل ها پراکنده و گاه موازی هم هستند. که فقط یک هزار کیلومتر آن، در سال جاری به بهره برداری رسید. ازنظر کلی یک نقشه راه برای: تونل های کشور لازم است. تا از این همه پراکندگی و: نا کارامدی آن ها جلوگیری شود.

تونل دارای مشخصات مهمی است. که برخی از آن ها فقط در: چندین تونل استفاده شده است. اولین مشخصه آن، با صرفه بودن آن است.مثلا اگر در چمستان و مازندران، به علت نفوذ برخی دولت مردان، بزرگترین تونل جهان هم حفر شود، ممکن است قابل استفاده نباشد! در حالیکه همین تکنولوژی اگر در: چارچوب نقشه راه تنظیم میشد، کارایی بهتری داشت.

   برخی ها کندن تونل را، به غار نشینی انسان نسبت می دهند. ولی همه غارها تونل نیستند، و همه تونل ها هم غار نیستند. در جهان ابتدایی، انسان برای حفظ خود از گرما و سرما، به غار پناه می برده .اما بعد از مدتی این غارها را، بزرگتر کرده و به مسیر های جدید تری دست می یافت. این غارها که توانسته بودند دو: نقطه دوراز هم را به هم نزدیک کنند، به تونل نامگذاری شدند.

تونل در مراحل اولیه کار، برد حفاظتی نیز داشته است. یعنی برای در امان ماندن از دست دزدان، برخی کالاها را از این تونل ها عبور می دادند. بزرگترین تونل ها، به زمان حسن صباح بر می گردد. که او اصلا شهر زیر زمینی ساخته بود. و در بالاترین نقطه سلسله جبال البرز، قلعه معروف خود را ایجاد کرده بود. که برخلاف دیگر قلعه ها، از بیرون نمادی نداشته است. بعد ها بین شمال و جنوب البرز و زاگرس، تونل های زیادی کنده شد. که برای جنگ ها از آن استفاده می شد. ولی بعد از جنگ معمولا، غیرقابل استفاده مانده و به مرور، خود را جمع می کرد و یا: مرکز آب ریزش های کوهستانی شده و: به غارها تبدیل می شد.

برای ساماندهی به تمام: کوشش های متفرقه در حفاری تونل، به نظر می رسد یک همت جمعی، طلب می کند. بطوریکه بتوان با یک نقشه حساب شده، تونل های اصلی و مورد نیاز کشور را حفاری کنند. یک حفاری لازم، از دریای عمان به کویر لوت .یا کویر نمک است . با این حفاری تمام دریاچه های ایران، پر از آب می شود . و تالاب ها زنده می شوند. و سفره های زیر زمینی غنی می شود، و خشکسالی از کشور می رود.

اگر قدرت تونل زنی در یک جا جمع شود، میتوان از همان آغاز راه، نتایج آن را مشاهده کرد. این تونل اگر در ابتدا ، به مقدار ده متر زیر سطح دریا باشد، تا به میان تپه ها برسد، تمام دشت ها را سیراب می کند. و در آن میتوان از حمل ونقل کالا هم استفاده کرد.

اگر نقشه کلی، آب رسانی به کویر نمک باشد. در مسیر این کانال و تونل، همه شهر ها از آن بهره مند می شوند. و اگر کمی بیشتر باشد میتوان: آب دریای عمان را به دریاچه ارومیه نیز رساند. کلیه تالاب ها و نمکزار ها، که روزی خودشان، دریایی بوده اند میتوانند: به عنوان هدف در این نقشه اصلی: تونل کشوری منظور شوند. حتی میتوان آن را به دریای مازندران نیز، وصل کرد تا آب دریا به دریاچه ها بریزد. و نیازی به سرشاخه های: اب شیرین نداشته باشد . و آب شیرین رودخانه ها، از طریق سد بندی به مصارف: شرب و کشاورزی  ، صنعت ومعدن برسد.بنابر این یک انقلابی در صنعت آب خواهد بود. و نیازی به جیره بندی یا ترس از خشکسالی نخواهد بود

在伊朗隧道 

有5万多公里的伊朗隧道,显示伊朗也适用于隧道。这样做的唯一缺点是隧道是零星平行。仅有一千公里,投产今年。路线图的一般条款:隧道是必需的。所有的分布:它是低效率的并且应该避免。 

隧道的重要特征。他们有的只是在:一些隧道已被使用。第一特性,这是有利的。实施例中,如果Chamestan和马赞达兰,由于政府的影响,世界上最大的隧道钻,它可以不使用!虽然这种技术在框架图设置,表现较好。一些挖隧道,洞穴人进行比较。但并不是所有的隧道,洞穴和隧道也洞穴。在开始的时候,人总是要保护自己免受热和冷,托庇在这个山洞里。,但过了一段时间,洞穴,更大和更多的新路线会。这两个洞穴人能够指出他们离开,靠得太近,他们被命名为隧道。 

隧道在工作的早期阶段,他也有保障。这意味着,为了避免海盗,有些货物是通过隧道传送。隧道,随着时间的推移哈桑·萨巴赫。这个城市最初是建立在他的土地。并在最高点的厄尔布尔士山脉,著名的城堡本身已经创建。不像其他的城堡,该符号已被删除。后来,厄尔布尔士和扎格罗斯的北部和南部之间,许多隧道被挖。它被用于战争。但战争一般经过,仍然没用的,并且,他将收集他或中心流山和洞穴成了。 

要组织清理施工隧道开挖所有的力气,似乎是集体的力量,追捧。所以这是一个蓄意的计划,主隧道和国家需要去挖掘。需要钻井,甩沙漠阿曼的或盐漠。全湖满水的挖掘。和湿地活着。并且是强化地下含水层,并在全国的旱情。 

如果电源是隧道聚集在一处,我们可以从头开始,观察到的结果。该隧道如果第一个值是低于海平面十米,到达山上,所有的字段都浇水。并且它也可以用于运输货物。 

如果全球地图,水是盐漠。通过这个渠道,隧洞,所有城市将受益于它。你可以多一点的水入湖乌尔米耶会阿曼。所有的湿地,盐沼,这在他们的一天,海军陆战队已经能够映射目标在该国的主要通道是。甚至里海它也可以连接到倒海水进入湖泊。并要求分支:没有淡水。和淡水河流,堤坝分类目的:喝酒,农业,工业和我一个人,所以,这将是水行业的一场革命。并且不需要进行定量或怕旱。

  • سید احمد حسینی ماهینی

تونل تنها راه نجات زندگی

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر


در روایت است که: وقتی آخرالزمان بیاید، زیر زمین برای شما بهتر از روی زمین است. و اکنون جنگ غزه نشان داد که: زیر زمین بودن چه منافعی دارد! البته قبلا حزب الله در لبنان، این تجربه را دارد. سید حسن نصرالله، بزرگترین شخصیتی است که: روی زمین نمی تواند زندگی کند. زیرا دشمن صهیونیستی، همه جا به دنبال اوست. فلسطینی ها گرچه دیر، ولی باز به موقع، به چنین رازی پی بردند.

اکنون موشک های قسام و: نیروهای زبده فلسطینی، فقط از راه تونل میتوانند به مبارزه خود ادامه دهند. شبکه وسیع تونل در سرزمین های اشغالی، شهر های بزرگ و کوچک زیر زمینی درست کرده که: در برخی نقاط آن کشاورزی نیز می شود! و بسیاری از نیاز های رزمندگان، به دور از چشم جهانیان، در آنجا به عمل می آید. طول برخی تونل ها از: الخلیل تا تل آویو است. اکنون تل آویو، بر روی آتشی پنهان در: شبکه های پیچیده تونل ها قرار گرفته. که اگر بمب باران بیشتری شود، تمام شهر یکجا فرومی نشیند.

اسرائیلی ها خود از این شبکه و: عواقب خطر ناک آن آگاه هستند. ولی کاری نمی توانند بکنند. آن ها از ورود به تونل وحشت دارند. در بسیاری از موارد هم، هنگام حفر تونل گرفتار فلسطینی ها شده و: معدوم شده اند. حتی از ایجاد تونل در زیر: تحت سلیمان هم منصرف شدند. براساس اعتقاد آن ها، فرمول های سحر آمیز حضرت سلیمان نبی، در زیر همین سردابه ها دفن شده! ولی برخورد آنان با تونل  فلسطینی ها، وحشت فراوانی ایجاد کرد و: ناچار از ادامه حفاری در اطراف بیت المقدس منصرف شدند.

 برخی اطلاعات رسیده حاکی است که: این تونل ها به سوی عربستان و عراق  ، سوریه و مصر هم ادامه دارد.وظیفه این تونل ها تدارکات تسلیحاتی مقاومت است. زیرا به علت تحریم شدید، هیچ کشوری به مقاومت اسلحه نمی فروشد.آن ها هم پول کافی ندارند تا: چون عربستان میلیاردی سلاح بخرند. لذا از طریق این تونل ها، که به مرکز لجستیک عربستان متصل می شود، تمام موشک ها و سلاح های سنگین خود را تامین می کنند. چون عربستان بی حساب و کتاب، به خرید هواپیما  و موشک اقدام می کند، هیچگاه متوجه کاهش این سلاح ها نمی شود.

   اخیرا در دو عملیات سری این تونل ها، در عربستان  لو رفت ولی فداییان فلسطینی، اقدام به انفجار تونل و سلاح های آن کردند. تا راه نفوذ عربستان و یا پیگیری آنان، برای شناسایی تونل ها امکان پذیر نباشد.

علاوه بر عربستان، تمام سلاح های تحویلی آنان به: داعش و القاعده در مسیر، توسط فلسطینی ها مصادره و: از طریق همین تونل ها به غزه منتقل می شود. این عملیات را گروهی از افراد مقاومت انجام می دهند که: توانسته اند در داعش، عضو شوند و اعتماد آن ها را جلب کنند.

البته داعش و اسرائیل، از این همه برنامه ها بالاخره اطلاع پیدا کردند.حملات آنان به غزه هم، برای همین است. زیرا به نظر آنها سلاح های مصادره ای، در شهر ها و در داخل خانه ها نگهداری می شود! در حالیکه اینطور نیست، بلکه اغلب آن ها بوسیله تونل های نامرئی،  در داخل خاک اسرائیل انبار شده اند. تا در صورت کشف، فوری منفجر شوند و: از همین انفجار ها، تل آویو به وحشت افتاده است.

   اغلب موشک های دوربرد هم نمایشی است! یعنی نیروهای مقاومت در داخل تل اویو، یا شهر اشکول تله های انفجاری ایجاد می کنند. و بعد با انفجار همزمان آن، دشمن را منحرف می کنند. برای همین است که اسرائیل، هیچگاه محل پرتاب موشک ها را پیدا نمی کند

该隧道是挽救生命的唯一途径 

这个故事,当启示来的时候,地下室更好地为您比它是在地球上。现在的战争表明,有什么好处地上!但黎巴嫩真主党之前经历。赛义德·哈桑·纳斯鲁拉的是,他不能生活在地球上的最大的个性。因为犹太复国主义敌人,跟着他无处不在。巴勒斯坦人,虽然晚了,但还是那句话,所以发现了一个秘密。 

现在卡桑火箭,并迫使巴勒斯坦精英,能传输只有这样,才能继续他们的战斗。在被占领土隧道的广泛网络,大型和小型城市地下做农民在宇宙的某些地方!许多退伍军人的需求,远离世界,那里的行动是眼睛。在一些隧道:希伯仑特拉维夫。现在,特拉维夫火藏在位于隧道的复杂网络。如果有更多的轰炸,整个城市坐落论坛。 

从网络以色列人:他们都知道它的危险后果。但不能做任何事情。他们都害怕进入隧道。在许多情况下,巴勒斯坦人被抓挖隧道:被淘汰。即使按照下所罗门隧道放弃了。根据他们的信仰,魔法公式先知所罗门,被安葬在墓穴下方!他们进入冲突与巴勒斯坦人,但隧道,造成了极大的恐慌和:必须去挖掘耶路撒冷周围放弃了。 

 收到的一些资料表明,对沙特阿拉伯,伊拉克,叙利亚和埃及的隧道继续。职务的军事采购通道阻力。由于严重的制裁,没有一个国家不出售武器抵抗他们没有足够的钱:沙特数十亿美元购买武器。因此,通过隧道,是连接阿拉伯物流中心,所有的火箭弹和重型武器都可以提供。这本书,它试图购买飞机和导弹,王国从来没有注意到这些武器不能减少。 

   最近,一系列的隧道作业,但它抓住了在沙特阿拉伯,巴勒斯坦敢死队,谁试图轰炸隧道和武器。或遵循通过自己的方式来沙特,是无法确定的隧道。 

除了沙特阿拉伯,所有的武器及其运载工具到:短跑和基地组织的道路上,是由加沙的巴勒斯坦人通过这些隧道传输没收。一群人谁在做这个操作阻力:有短跑,订阅来获得信任他们。 

破折号和以色列,当然,所有这些方案终于收到通知。对加沙在一起攻击,是一样的。他们没收了城市的武器都保存在室内!但它不是,但往往通过隧道看不见,存储以色列境内。要发现,立即从同一爆炸爆炸,特拉维夫的恐怖已经下降。 

   弹道导弹往往过于戏剧化!抵抗力量在特拉维夫,或城市埃什科尔爆炸陷阱的原因。然后它同时爆炸,他们分散敌人。这就是为什么以色列从来没有考虑火箭发射场

  • سید احمد حسینی ماهینی

پشت پرده: سکوت سازمان های جهانی، در مقابل جنایات اسرائیل.

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر


   خیلی ها دوست دارند که: سازمان ملل و دیگر ساز مان های جهانی،وبرخی دولت های عرب، سکوت خود را در مقابل جنایات غزه بشکنند. ولی نمی دانند که اگر سکوت را بشکنند، حرفی دلخواه آن ها نخواهند زد!و شاید مایوس کننده باشد که بگوییم: اگر آن ها سکوت را بشکنند، در تایید اسرائیل سخن خواهند گفت.

قطر و عربستان اگر سکوت می کنند، از مسلمانان می ترسند و الا، شاهد هستیم که در عمل، کوچکترین اعتراضی به اسرائیل نداشته، بلکه همیشه کمک های میلیاردی به آن را، ادامه داده اند. رئیس جمهور مصر هم برخلاف خواسته مردم آن، نه تنها به غزه کمکی نکرد و: بزرگترین گذرگاه ها را به روی مجروحین و: کمک های انسان دوستانه بست، بلکه می خواست از جای پرتاب موشک ها، با خبر شود تا به: اسرائیل گزارش دهد.

    رئیس سازمان ملل هم وقتی مطمئن شد، برخی تانک های اسرائیلی وارد غزه شده اند،سکوت خود را شکست تا: باز هم باعث پیشروی بیشتر آن ها شود. زیرا وقتی صدای آتش بس بیاید، ممکن است مقاومت کمی سست شود و: اسرائیل بتواند از این مرحله استفاده کند.

بنابر این هر نوع بی تحرکی و: سکوت مجامع بین المللی، برای غزه بهتر است! زیرا هنوز امید است که: کمی از مردم بترسند. ولی وقتی سکوت را می شکنند، و پای به میدان می گذارند، می بینیم که راه را برای تجاوز بیشتر اسرائیل، هموار می سازند. سفر مزدوران آمریکایی و: روسای مجامع بین المللی،همیشه  با کشتار وسیعتر فلسطینیان آغاز می شده، گویا اسرائیل جلوی پای این مهمانان عزیز، قربانی از جنس فلسطینی ها تقدیم می کند.  

بنا بر گزارش ماهین نیوز از سازمان ملل، تقسیم کار ضد فلسطینی دارای :چند عنصر برنامه ریزی شده است:

تجهیز ارتش اسرائیل، به عهده امارات و عربستان است. که آن ها با انجام قرار داد های میلیاردی، این کار را انجام میدهند. اخیرا به بهانه خرید های استراتژیک، یازده میلیارد دلار به آمریکا پرداخت کرده اند.

دستور حمله و حمایت از سربازان، به عهده آمریکا است و رئیس جمهور اوباما، در اتاق جنگ آنلاین، در اختیار نتانیاهو است تا: او را از درست بوده حملات به فلسطینی ها مطمئن کند.

 روحیه دادن به فرماندهان نظامی، به عهده رئیس سازمان ملل است. که وی با تحرک ظاهری خود، فلسطینی ها را فریب داده و: آنان را به بهانه آتش بس، از فعالیت باز دارد و: یا فعالیت آن ها را کاهش دهد. تا نیروهای اسرائیلی بتوانند، به خاک غزه نفوذ کرده و: قطعه ای ولو کوچک را تصرف کنند، تا برای مذاکره مفید باشد.

جاسوسی از فلسطینیان به عهده ژنرال سیسی است. وی به بهانه میانجی، باید خود را به فلسطینی ها مخصوصا حماس، نزدیک کند تا بتواند از مقر موشک ها و: پهپاد های مقاومت، اطلاعاتی به دست آورد.با توجه به تجربه نامبرده در: انهدام تشکیلات بزرگ اخوان المسلمین، بهترین فرد برای جاسوسی و انهدام مقاومت است.

وظیفه آشفتگی درونی و: ایجاد اختلاف و یاس در بین فلسطینیان، به عهده محمود عباس گذاشته شده است. وی ماموریت دارد تا از: اتحاد کامل فلسطینیان جلوگیری کند، و انان را به مقاومت و حماس بدبین سازد.

 

幕后:国际组织的沉默,对以色列的罪行。 

   许多像联合国和其他国际组织,以及一些阿拉伯国家,打破他们在加沙的暴行面前沉默。但是,不要打破沉默,说,这将不是任意的,它是令人失望的说:如果你打破以色列批准说话的沉默。 

卡塔尔和沙特阿拉伯,虽然安静,害怕穆斯林,否则,我们看到的动作,没有丝毫的反对以色列,但它总是有助于十亿,继续。与埃及总统呼吁民众不仅没有帮助加沙和伤者最大的网关:人道主义救援钳,而是希望火箭发射,要知道到:以色列报告。 

    当是联合国的头,一些以色列坦克进入加沙不得不再次打破他们的沉默,它会取得更大的进步。当谈到停火的声音可能会失去一点点力量,以色列使用点。 

所以,任何一种固定性和沉默,国际社会的,最好是加沙地带!它仍然希望有些人担心。但是,当你打破沉默,和脚步声离开现场,我们可以看到,该方式为以色列进一步侵略,被铺。美国旅行社:国际组织负责人,总是通过杀死更多的巴勒斯坦人开始,据报道,以色列前客人的,应当提交巴勒斯坦人做爱的受害者。 

据联合国新闻马欣,抗巴勒斯坦分裂与多元素的计划是: 

以色列军队为首的阿联酋和沙特阿拉伯。他们把他们赶出亿元,做到这一点。最近原谅战略采购,十一十亿U.S.美元已经支付。 

战士的攻击命令,并支持责任,美国和奥巴马总统,网上作战室,内塔尼亚胡已经给他做出对巴勒斯坦人攻击的权利。 

 圣灵在联合国的头给军事指挥官。他自己的表观流动性,巴勒斯坦人绝招:他们借口停火,该活动是开放的:要么降低其活性。至于能渗透到土壤中,以色列军队和加沙:接管的一部分,虽然小,是有帮助的谈判。 

抄送将军是负责巴勒斯坦情报。他借口调停,给巴勒斯坦人,特别是哈马斯,可能是附近的导弹总部:收购无人机信息的强度由于他的经验,在处置一个大型组织穆斯林兄弟会的最佳人选间谍。摧毁性。 

内湍流的任务:创建,冲突和绝望的巴勒斯坦人,阿巴斯,已被落。他的使命,联盟,以防止巴勒斯坦人完全,并使其可疑性和哈马斯。

  • سید احمد حسینی ماهینی

خدایا، اسپم های دل ما را پاک کن!

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

نامه اعمال انسان هم مثل: صندوق پستی یا ایمیل است! در این صندوق همه چیز می اندازند. که بسیاری از آن ها هرزنامه( یا اسپم) است و باید آن را پاک کنیم. توبه کردن و استغفار هم، به این معنی است که کلیه پیامک ها، یا پیام های شیطانی را، جدا کرده و بعد آن ها را، بدون نگاه کردن پاک کنیم. زیرا ممکن است باز کردن هریک از این هرزنامه ها به ویروسی شدن ذهن برسد. شاید اصلا ذهن ما، هنگ کند و یا کلیه اطلاعات آن پاک شود، و یا حتی سخت افزار ذهن ما آسیب ببیند.

  یکی از راه های شناخت اسپم، کمک گرفتن از ماستر وب، یا ماستر میل است. یعنی از میزبان خود بخواهیم: جایی جداگانه برای هرزنامه ها منظور کند. علت اینکه خداوند بهتر از ما می داند که: نغمه های شیطان کدام است، ماستر وب ها هم بهتر میدانند که: چه پیام هایی هرزنامه است.

   وسوسه یکی از صفات شیطان است. و ممکن است هرلحظه ما تصمیم بگیریم که: هرزنامه ها راهم کلیک کنیم ! بنابر این یکی از راههای نفوذ شیطان، برای خواندن پیام هایش همین وسوسه است!او کسی را به خواندن مجبور نمی تواند، بکند ولی وسوسه می کند!  راه مبارزه با آن هم ذکر خدا است. و باید همیشه در یاد خدا باشیم. و از او بخواهیم که راه های سلطه شیطان را برما ببندد.

نظام مشارکتی خدا، در یک سیستم آن لاین، همیشه منتظر دریافت نظرات ما است. خداوند مانند روسای جمهور نیست که: وقت نداشته باشد بلکه، همیشه وقت دارد و همیشه منتظرتوجه ما است. زیرا در هر لحظه برای آفرینش جهان، همه اجزا را زیر نظر دارد . ممکن است شما یک ساعت از جایی بروید،ولی وقتی برگشتید هیچ چیز سرجایش نباشد! بنابر این اینطور نیست که چون هر روز،آفتاب طلوع می کند فردا هم طلوع خواهد کرد! و یا چون همیشه ما بعد از خواب، بیدار می شویم این بار هم این اتفاق بیافتد. لذا روز ها و ساعت ها، همه از اول شروع می شوند و: از گذشته فقط بایگانی خاطرات باقی می ماند. ما می توانیم گذشته را هم پاک کنیم، البته کاملا پاک نمی شود و فقط از ذهن ما بیرون می رود. و کمی فضای آن را باز می کند.

   ممکن است به کسی که ظلم کردیم، از یاد ببریم ولی او، از یاد نخواهد برد و همیشه در فکر: فرصتی برای انتقام است. لذا در حق الناس باید به سراغ طرف رفت. و از او هم خواست تا آن را فراموش کند. در مقابل، ما هم باید جوری آن را جبران کنیم.یکی از صفات خدا( جابر العظم الکسیر است) جوش دهنده استخوان های شکسته است! دل های شکسته هم میتواند ترمیم شود، ولی به دست خود ما است. که باید حلالیت بطلبیم.

در این شب های قدر، باید زندگی را مرور کنیم تمام نامه اعمال را بررسی کنیم. هرزنامه ها را دور بریزیم. ذهن خود را از گناهان پاک کنیم. از مردم حلالیت بخواهیم .شیطان علت شکست خود و حضرت آدم را، به حضرت نوح توضیح داد: گفت : حسادت باعث شد تا من از درگاه خدا رانده شوم ! و حرص باعث شد تا حضرت آدم از بهشت بیرون برود. بنابراین راه های نفوذ شیطان، حرص و طمع ،حسادت و دیگر اخلاق های زشت است .

و راه های رهایی از زشتی ها هم، توسل به خدا و ذکر یاد اوست. و در درجه های بعدی، کسب رضایت خدا و اولیای خدا است. مثلا اگر بتوانیم رضایت فاطمه زهرا را بدست آوریم، رضایت خدا و رسول را هم به دست اورده ایم . زنان می توانند با رعایت حجاب و پاکدامنی به این آرزو برسند

主,去除我们心中的垃圾邮件! 

一个人就像一个邮箱或邮件!在盒子扔了一切。他们中的许多垃圾邮件(或垃圾邮件),我们将其删除。忏悔和宽恕也意味着所有的短信,或撒旦的消息,然后将其拆开,头也不回清洁。因此能够打开每个这些垃圾病毒到达脑部。也许我们所有的思想,或者全团被删除或损坏的硬件在我们的脑海中。 

  识别垃圾邮件的方法之一,得到帮助从一个网站管理员,或主人的愿望。它的主机问:在哪里可以单独订购的垃圾邮件。因为上帝知道比我们好:什么是撒旦的歌曲,甚至比网站管理员更好地了解什么样的邮件是垃圾邮件。 

   其中一个字符被魔鬼引诱。此刻,我们可以决定我们能垃圾邮件点击我的方式!因此,一个撒旦的最有影响力的方式,所以诱惑是读他的短信,他不能强迫任何人读取,但诱惑呢!的方式来争取它是真主的怀念。我们必须永远记住上帝。并要求他收我们意识到撒旦的统治之路。 

上帝参与系统,在线系统,它总是等待着我们。神不似总统:没有时间,但总是有时间,总是期待着我们的注意力。因为在任何特定时刻创造的世界,所有的组件都下。你可以去的地方一个小时,但后面就没了,什么都没有!所以不要认为每一天都是明天的太阳会升起!或者是因为我们的睡眠之后总是,我们再次醒来发生这种情况。因此,天数和小时,他们都从过去的记忆档案开始依然存在。我们通过我们清理的时候,但不是无菌的,而只是得到了我们的头脑。它打开了一定的空间。 

   谁可能受到压迫,我们忘记了,但她不会忘记,总是想:复仇的机会。因此,我们必须向右转成铝纳斯。他想忘记它。与此相反,我们也应该如何弥补它。,一神的属性)打破骨沸腾!破碎的心脏可以恢复,但我们自己。溶解性想要的。 

上Qadr的,我们都必须生活在事迹审查的夜晚。丢弃的垃圾邮件。让你的心灵干净的罪。溶解性人们希望撒旦和他的疏忽亚当到挪亚解释:说:嫉妒使我远离我的上帝!贪婪使亚当走出去天堂。因此,魔鬼,贪婪,嫉妒的影响是丑陋和道德。 

以及如何摆脱邪恶,调用上面的,他是神的记忆。在接下来的年级,家长同意,神就是神。例如,如果我们能得到法蒂玛,神的先知的满意度和满意度,我们已经获得了。女性可以观察盖头和谦虚来实现这个梦想。

  • سید احمد حسینی ماهینی

سازمان ملل علیه غزه

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان ملل علیه غزه

برخلاف سال های گذشته، که سازمان ملل با سکوت خود، حملات به غزه و فلسطینی ها را تایید می کرد. این بار عملا و با اختیار تام، به جنگ فلسطینی ها آمده است . آمریکا به عنوان رئیس شورای امنیت، صریحا از حملات اسرائیل حمایت می کند. و سازمان ملل به مرکزی برای: جاسوسی برای اسرائیل تبدیل شده است.

تفاوت این رمضان با، رمضان سال 1972در این است که: در آن زمان  ساده لوحی و خوش باوری: سران عرب مانند عبدالناصر و: امید واهی آن ها به سازمان ملل، باعث قدرت یافتن اسرائیل شد. ولی این رمضان دیگر آن، جنگ شش روزه نیست، بلکه مرگ اسرائیل است . و روزی است که باید فرامی رسید.

اکنون غزه به نمایندگی از تمام اسلام، در برابر اسرائیل به نمایندگی از تمام کفر، با هم مبارزه می کنند.و خداوند غزه مظلوم را پیروز خواهد کرد.  و قلعه خیبر یک بار دیگر فتح خواهد شد. و اسلام و اسلامیان از این همه، رنج و عذاب و کشت و کشتار، نجات پیدا خواهند کرد. و قبله اول مسلمین بار دیگر روی آرامش را خواهد دید ،و به سر زمین امن الهی تبدیل خواهد شد.

ممکن است خیلی ها ،جرثومه فساد اسرائیل را، یک واقعیت بدانند که خود را، بر حقیقت تحمیل کرده! ولی امروز باید غزه را، به عنوان یک واقعیت دانست که: بر حقیقت تحمیل می شود. و خود را به اثبات می رساند.

باید دانست که اسرائیل دیروز، نه به اراده خود بلکه، به اراده و خرد جمعی غرب، بنام سازمان ملل، بر مسلمانان تحمیل شد. و امروز هم هنوز همان طفل نامشروع است، که بالغ نشده و همچنان به شیر مادر فاسق خود! نیازمند است. و مانند کودکان نا بالغ و عقب مانده، بدون کمک و دستور آمریکا و انگلیس، نمی تواند زنده باشد ، چه رسد که حمله ای داشته باشد.

سال ها است کمک های مالی و تسلیحاتی، خرد جمعی غرب در فالب سازمان ملل و: بودجه های سنگین، به اسرائیل پرداخت می شود. تا وظیفه سگ بانی خود را، در خاورمیانه انجام دهد . آن ها این کمک ها را نادیده می گیرند تا: تبلیغ کنند این فقط، یک کشور کوچکی است که: از موجودیت خود دفاع می کند! اگر اسرائیل موجودیتی دارد، چرا خودش تصمیم نمی گیرد؟ و باید آمریکا و انگلیس و: شورای امنیت برای او تصمیم بگیرند؟ و تجهیزات نظامی و اطلاعاتی را آن ها در اختیارش میگذارند.

    اگر واقعا فقط خود اسرائیل تصمیم گیرنده بود، شاید بعد از هشتاد سال همسایگی، کمی اخلاق همسایگی را رعایت می کرد! و اینهمه مردم غزه را اذیت نمی کرد، ولی همه میدانند که این دست اسرائیل نیست، این دست استعمار غرب و استکبار جهانی است، که از آستین اسرائیل بیرون می آید. و غزه مظلوم تصمیم گرفته: برای همیشه به این وضعیت خاتمه دهد.

امروزه موشک های قسام، عقده فروخفته سالیان دراز: تجاوز و ظلم و زور غرب است، که میرود تا دل سیاه شیطان را، برای همیشه از جا کنده و: به زباله دان تاریخ بریزد. 

联合国:加沙 

与往年不同,在联合国,他们的沉默,证实了对加沙和巴勒斯坦人的袭击。这一次,有效和充分授权,以巴勒斯坦冲突。由于美国安全理事会的负责人,公开支持以色列的袭击。联合国中心:间谍为以色列就成了。 

在1972年的不一样,这种斋月,斋月是:天真和乐观的时候:纳赛尔和阿拉伯国家领导人,如:虚假的希望,联合国,加强以色列。但另一个斋月,六日战争不是以色列的死亡。这是一天的邀请。 

加沙现在是代表所有的伊斯兰对以色列代表所有不信的,他们会打架。,和被压迫者加沙神为准。和海白尔的堡垒将被再次征服了。伊斯兰教的所有的苦难和流血和伊斯兰,被保存。和穆斯林的朝拜首先将再次看到了轻松,安全和地球将变得神圣。 

可能有很多,芽孢腐败在以色列,他们自己强加给真相的事实!但今天在加沙说,作为一个事实,可能因真理的罚款。它证实。 

以色列应该知道,昨天,不是自己的意愿,而是西方的,即联合国的意志和智慧,是强加给穆斯林。今天仍是一样的私生子谁还不成熟,仍然母乳喂养她的不忠!需求。而像孩子,不成熟,不发达,没有美国和英国的命令的帮助,它不可能是活的,更何况是有攻击。 

多年来,财政援助和武器,智慧在西方和联合国主题:金融与沉重,是由以色列支付。责任监察他们的狗在中东做。这有助于他们忽略它:促进公正,是一个小国,能够捍卫自己的存在!如果以色列的存在,为什么不自己做决定?与美国,英国和安全理事会决定给他吗?和军事装备,信息,并把它放在他的权力。如果以色列真的是唯一的决定,也许,八十年的邻居,他观察到道德的一小附近!然而,加沙没有伤害,但每个人都知道,这是以色列,西方和全球的嚣张气焰,这来自于以色列的套筒的殖民化。和加沙受害者决定永远杜绝这种情况。 

今天卡桑火箭,蛰伏已久的心脏汇:侵略,压迫,迫使西方,都到了黑魔王的心脏,始终吹走秋天的历史的垃圾堆。

  • سید احمد حسینی ماهینی

جنبه رحمانیت در: قبولی دعا

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر


شب های قدر، مهمترین شب های دعا و مناجات است. زیرا در این شب ها سرنوشت یک عمر هر کس، تعیین می شود. مثلا وقتی گفته می شود: یک شب قدر بهتر از هزار ماه است. این عمر متوسط بشری است. یعنی با یک تصمیم سازنده، میتوان تمام عمر را در: راه راست قدم برداشت. و اگر کوچکترین انحرافی باشد، در طول سالیان خود را دورتر کرد.

گفته شده که: شب های قدر سه شب است، در شب اول تقدیر و تعیین،  شب دوم تایید و تصویب، شب سوم امضا و اجرا می شود.

اگر بخواهیم با علوم مدیریتی، آن را تفسیر کنیم یعنی: در شب اول پیشنهادات از سوی بندگان می شود، در شب دوم این پیشنهادات جمع بندی و: درشب سوم برای اجرا ابلاغ می شود!در واقع مردم با دعاهای خود، در نظام مشارکتی خدا شرکت می کنند. و در قالب دعا، خواسته های خود را مطرح می کنند. از این رو خداوند،  در قران فرموده که: از من بخواهید تا اجابت کنم. یعنی پیشنهاد از طرف مردم است.

اما برخی از این پیشنهاد ها، به نفع ما نیست و ما خبر نداریم . مانند بچه ای که از شکل دارویی، خوشش می آید و آن را می خواهد . ولی مادر یا پدر او، آن را دور از دسترس او می گذارند. لذا در شب اول قدر دعا ها بالا می رود، در شب دوم از هم تفکیک می شود، و شب سوم آن هایی که قابل اجرا است، ابلاغ می شود.

درست است که خداوند، ظاهرا دکترای مدیریت یا اقتصاد ندارد!!! ولی سازمان برنامه خدا، دارای ماتریسی است که به تعداد: لحظات زندگی هریک از ما ها، متغییر دارد. یعنی هر لحظه شما تغییر کنید، و بخواهید خوب شوید، خدا شما را می پذیرد و: آن را در مجموع متغیر های جهان وارد می کند.

تعامل انسان و جهان، یا اجتماع و خدا هم بر اساس جاذبه و رحمانیت است. نه در دافعه یا تخریب. وقتی امام علی ع خوشحال است: از اینکه هرچه می خواهد نمی شود! و می فرماید: من خدا را از آن جهت شناختم که: هرچه تصمیم گرفتیم عملی نشد!  (وقال علیه السلام: عَرَفْتُ اللهَ سُبْحَانَهُ بِفَسْخِ الْعَزَائِمِ (1) وَحَلِّ الْعُقُودَ، نَقْضِ الْهِمَم ..) و این خوشحالی از آن جهت است که: خدا را دوست دارد و، ممانعت های او را هم دوست دارد.

و این یک موضوع مهم، در اجابت دعا را نشان می دهد. و آن اینکه انسان وقتی، کسی را دوست دارد، از عطا کردن او همانقدر خوشحال می شود که: از ممانعت های آن. زیرا سیستم خداوندی، براساس جاذبه و یا همان رحمانیت ، دوستی و عشق است. از ممانعت خداوند میتوان فهمید که: برای ما منافعی در این ممانعت ها است.

همانطور که عشق مادر به کودک، باعث می شود تا مانع شود: کودک با تیغ بازی کند، یا سوزن و میخ را بخورد. اگر کودک به عشق مادری آگاه نباشد، از این کار او ناراحت می شود، ولی پدر یا افراد دیگر که از این موضوع آگاه هستند، خوشحال هم می شوند.

خیلی از ماها، دوست داریم ثروتمند شویم، ولی خدا میداند خود ما هم میدانیم، که اگر ثروتمند شویم، آن را در انتقام جویی شخصی، صرف می کنیم! لذا این ثروت به دست انسان نرسد بهتر است . ولی موقعی که شما تصمیم بگیرید: خیر باشید، و بجای انتقام کشی، اموال را در دوستی دیگران خرج کنید. این ثروت خوب و با برکت است.

慈悲的方面:接受祷告 

夜Qadr的的,祈祷和冥想中最重要的夜晚。因为这天晚上每个人的一生的命运是确定的。例如,有人说:这是一个夜晚千余个更好的。人的平均寿命。这是一个决策者,你可以让你所有的生活中加强正确的方式。如果你有在他多年远离丝毫偏差。 

这是Qadr的晚上周二晚上,命运和决心的第一天晚上,批准了第二晚,第三晚签署和实施。 

如果管理科学,来解释其含义:第一夜将被提出的仆人的建议和结论的第二个晚上:运行的第三个晚上将在事实上人们与他们的祷告通知,神参与系统参与。并在祈祷,他们提出他们的要求。这样的主,在古兰经,我会想见见。代人的建议。 

但其中的一些建议,这不是对我们有利,我们不知道。就像药物的孩子,它会很喜欢。但他的父亲或母亲,让他带走吧。我们赞赏祈祷去了第一晚,休息的第二个晚上,第三个晚上,它是适用,将会收到通知。 

这是真的,上帝,或经济系显然不是!但上帝的计划,这是一个数字矩阵:生命的时刻,我们每一个人,是可变的。您可以更改,在任何时刻,你很棒,神接受你,它会彻底改变世界。 

人与世界,或社区,和神的相互作用有怜悯的吸引力。不排斥或破坏。当伊玛目阿里是幸福的:他将永远不会!并说:我的神,因为我知道,无论我们决定不实用!它喜的是上帝爱和防止他喜欢。 

这是一个重要的问题,在回答祈祷节目。而当人,谁爱,也同样高兴地给他它的反响。上帝,因为,根据上诉或仁慈,友谊和爱情。神的抑制可以理解,这一禁令是为了我们的利益。 

作为一个母亲的爱,强度,以防止孩子:儿童玩刀,或吃针和钉子。如果孩子不知道母亲的爱他的工作是可悲的,但父母或其他人谁是意识到这一点,他们很高兴。 

我们很多人,就像我们很富有,但上帝知道,我们都知道你很富有,这是报复,花钱!所以,有钱的男人是不是更好。但是,当你决定:祝你好运,而不是报复,花你的钱在其他的朋友。这是吉祥和祝福。 

  • سید احمد حسینی ماهینی

سانسور نمی توان کرد

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر


در جلسه دیدار هاشمی رفسنجانی، با اصحاب رسانه برخی از اصحاب، اظهار فضل هایی کردند و: نکات بدیعی را گزارش دادند. یکی از اقایان می گفت من ثابت می کنم که: سانسور نمی شود کرد و: اصلا شدنی نیست!فقط کسی نبود از این اقا بپرسد: اگر شدنی نیست پس شما، از چه ناراحت هستید؟ پور نجاتی هم قاطی این حرف ها شد و گفت: منهم تایید می کنم! و بعد آقای هاشمی هم گفت: وقتی با یک کلیک حتی یک کودک یا نوجوان می تواند از: همه دنیا باخبر شود، صحبت از سانسور ممکن نیست.

    حالا باید دید که بالاخره، سانسور وجود دارد یا ندارد . می شود یا نمی شود؟ امکان دارد یا ندارد؟ طبیعتا حرف که از دهان بیرون می اید، گوشی برای شنیدن است. و قلمی که بر کاغذ می رود، چشمی برای خواندن دارد. اما اینکه آیا سانسور و: ممیزی بشود یا نشود، این بحث همیشگی است.

   عده ای کم شدن خواننده ها، یا شنوندگان خود را، باور نمی کنند،  یا قبول ندارند و: سانسور را مقصر می دانند. مثلا می گویند دیگر تلویزیون، کمتر ما را نشان می دهد. یا روزنامه ها کمتر عکس ما را چاپ می کنند! خوب طبیعی است که هر روزنامه، بودجه و خط مشی معینی دارد. و نمی تواند همیشه پیرو یک فرد باشد . البته اگر فرد با خط مشی او سازگار بود، برای همیشه باهم خواهند بود.

عده ای هم نداشتن مخاطب را، دلیل سانسور می دانند. مانند ایلنا که سردبیر آن، با سوز و گداز از: نداشتن مخاطب رنج می برد. و آن را به گردن سانسور می انداخت.

   یکی از نویسندگان هم ادعا کرد که: سال ها است کتابش در ارشاد مانده است! و حتی در دوران جدید هم، مجوز نشر پیدا نکرده است. این ها درواقع می خواهند، دولت با پول خودش به خودش فحش بدهد!

   تعدادی هم می خواهند که بیت المال، خرج مطالبی شود که برعلیه اسلام است. زیرا مجوز گرفتن از ارشاد، یعنی داشتن مهر تایید بر: یاوه سرایی های ضد اسلامی آن ها است. این افراد بسیار خود شیفته هستند و: فکر می کنند اولین کسانی هستند که، اسلام را مسخره می کنند! و باید برای این لودگی، پاداش و تاییدیه هم بگیرند. و فروش بالایی هم برای کتاب یا نشریه خود  داشته باشند.

آمار کتاب و کتابخوانی نشان می دهد که: بیشترین چاپ و فروش کتاب برای: کتب مذهبی است. قران کتاب آسمانی، اولین رتبه را دراین زمینه دارد. از کتب ادعیه که بگذریم، داستان ها و قصه های قرانی، در ردیف بعدی هستند. لذا دیگران که نمی توانند این آمار را داشته باشند، تقصیر را به گردن دیگران می اندازند. می گویند وقتی عروس نمی تواند برقصد، می گوید دیوار کج است!

البته وزیر ارشاد مردانگی کرد و: دراین جلسه پر از تفاخر و تکاذب، اشاره ای به دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت. و رعایت اصول مترقی قانون اساسی را، از هر طرف خواستار شد. امروز هم هیات دولت در ادامه سیاست های فرهنگی خود، خواستار توجه بیشتر مسئولین مرتبط با این مقوله شد

检查不能 

拉夫桑贾尼的与媒体和一些他的同伴,谁是聪明的一些意见风景如画的会议报道。其中一人告诉我,我会证明他是不删都不可行,问问这家伙没有之一,如果不能,那么你是什么,你烦不烦?倒入拌匀抢救这些话,说:我保证Mnhm!和哈什米先生在点击时的儿童或青少年可以在世界上都知道,这是不可能说话审查的说。 

    现在,你看到它,就没有送检。是或不是?这是可能的或不?当然,说出来你的嘴的话,耳朵听到的。和铅笔在纸上的眼睛去阅读。但无论审查和审计与否,争论仍在进行中。 

   少数读者,或它的听众,谁不相信,或不同意:怪检查员。例如,假设其他电视节目比我们。或报纸很少打印我们的照片!所以很自然的,每一个报纸有一个固定的预算和政策。一个人不能总是跟随。但是,如果一个人与他的政策是一致的,他们会永远留。 

一些缺乏观众,考虑审查。像ILNA其编辑器,燃烧器和坩埚与观众遭受。并把它扔到审查的脖子。 

   作者之一声称的指导书已经几年了!即使在当今时代,许可证尚未颁发。他们真的希望政府把钱交给了自己的诅咒! 

   有些人还希望花公款将是东西,是反对伊斯兰教。因为得到来自财政部的许可,即有申明:它是反伊斯兰的咆哮。这些人很自恋,我认为他们是第一人,伊斯兰教是荒谬的!并应这场闹剧,花红,并得到确认。高销量为他们的书籍或刊物。 

书籍和阅读的统计数据显示,大多数印刷书籍销售:宗教书籍。可兰经的经文,是在这一领域的前列。除了从书本,祈祷,故事和可兰经的故事,下一行中。所以别人不具备统计,嫁祸于他人。新娘不能说什么时候的舞蹈,说墙是歪的! 

文化部长,和阳刚之气:这次会议是充满了自豪和Tkazb,一提到最高领袖的文化关切。和宪法的渐进原则,从四面八方调用。今天,该委员会继续其文化政策,呼吁更多的关注与此有关的话题

  • سید احمد حسینی ماهینی

آموزش کامپیوتر و: احکام اسلامی

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۷ ق.ظ | ۰ نظر

آموزش کامپیوتر و: احکام اسلامی

وقتی نماز می خوانیم، بعد از نماز باید دعا کنیم. و این مسئله برای ما قابل درک نیست، ولی اگر کمی کامپیوتر یا برنامه موبایل را بدانیم، این موضوع ساده می شود!

شما وقتی یک پیامک  می فرستید، فقط کافی نیست که نامه را بنویسید! بلکه باید دکمه ارسال را بزنید، و مدتی صبر کنبد تا: تایید شود. اگر کم حوصله باشید و صبر نکنید، و زود از برنامه خارج شوید، پیامک شما ارسال نمی شود. در نماز هم همینطور است، کافی نیست که شما نماز را بخوانید، باید صبر کنید تا بالا رود و: تاییدیه آن بیاید.

می گویند: یک نفر تا، نماز می خواند از جای خود فرار می کرد! علت را پرسیدند گفت: از پیامبر شنیدم که نماز انسان، بالا می رود و اگر پذیرفته نشود، برمی گردد و به سر نماز گزار می خورد! من زود بلند می شوم تا به سرم نخورد.

در همه کار ها صبر لازم است. و باید همانطور که دستور داده اند، انجام دهیم تا نتیجه بگیریم. مانند کسی که لباس می پوشد، باید با حوصله، دکمه های آن را ببندد یا اگر: کفش می پوشد باید پاشنه آن را بکشد، یا بند آن را ببندد. هر کار ناقص، به معنی درست انجام دادن نیست. و کار را آن کرد که: تمام کرد.

در ماه رمضان، ورودی سیستم انسان، مدتی باید تعطیل باشد. یعنی از اذان صبح تا اذان مغرب، چیزی نباید خورد. این امر طی سی روز، یک نظمی به دستگاه گوارش می دهد که: مدتی استراحت کند و خیالش راحت باشد که: غذایی داخل نمی شود. در حالیکه در غیر ماه رمضان، هیچ نظمی وجود ندارد. و معده همیشه نگران ورود: یک تازه وارد است که نمی داند، چطور آن را هضم کند.

وقتی به نماز می ایستیم، باید بدن ما آرام شود تا: الله اکبر بگوییم. بنابر این در حال راه رفتن، یا دویدن نمی توان تکبیر گفت . این یعنی که بدن  حرکات پیش بینی نشده، انجام ندهد و: ماهیچه ها استرس حرکت های نا معقول را نداشته باشند.

وقتی می خواهید وارد استخر یا حمام شوید، ابتدا باید کمی آب به بدن خود بزنید. و نباید بطور یکباره وارد آب شوید! زیرا سیستم بدن دچار شوک می شود. ولی وقتی کمی آب به بدن می زنید، مثل این است که برای شروع نماز، اذان و اقامه می گویید. و به بدن اطلاع می دهید که: می خواهید کار جدیدی انجام دهید.

     وقتی قنوت می خوانید، مستحب است که دست ها مقابل صورت باشد. و مانند دیش ماهواره، امواج صادره از دهان را ثبت و: به صورت منعکس کند. بعد از تمام شدن دعا، دست شما حامل انرژی هایی است،که بهتر است دستها را به صورت بمالید، و از این انرژی استفاده کنید.

هنگام راه رفتن غذا نخورید، و بعد از نهار خوردن کمی بخوابید.زیرا که بدن آمادگی دو کار را، در یک لحظه ندارد. وقتی راه می روید،فقط  راه بروید! ولی وقتی می خواهید غذا بخورید، راه نروید.زیرا تمرکز بدن از بین می رود. چون در طول روز، معمولا ایستاده کار می کنید، بهتر است موقع نهار خوردن، به بدن استراحت دهید! و بعد از آن بخوابید تا جریان خون، به دو جا سرازیر نشود و: بتواند معده را حمایت کند. 

电脑培训:伊斯兰教 

当祈祷后调用祈祷,我们必须祈祷。对于我们来说,这是可以理解的,但如果你知道一点计算机或移动应用程序,很简单! 

当你发送一条短信,只是没有足够写那封信!但必须按下一个按钮,稍等片刻提示:待确认。如果你是急性子,不等待,只要你退出程序,您的短信将不会被发送。这同样适用于祷告是不够的,你读了祷告,将不得不等待上去:确认了来。 

他们说,一个人,从祈祷的地方逃跑!问为什么,他说:我听到先知祷告的人上升,如果不接受,可以追溯到和吃的崇拜者!我早起吃了我的头。 

所有工作和耐心是必要的。必须订购因为这样做会导致。正如有人谁穿衣服的按钮无聊地关闭它,或者如果它穿的鞋后跟把它关闭,或表带它关闭。任何有缺陷的工作,这意味着做是不对的。而他做到了:完了。 

斋月,该系统的输入端,而它被关闭。即唤礼宣礼早上,事实并非如此。这最近30天内,也就是胃肠道紊乱:一个休息的时间,让舒适,食物是没有的。然而,在非斋戒,没有障碍。胃,总是担心项目:一个新人,谁不知道如何去消化它。 

当你站在祈祷,我们的身体要放松:我们说Allahu阿克巴尔。因此,行走或跑步,不能说Takbir。这意味着身体不可预见的动作,并没有做:紧张,肌肉运动也不无道理。 

当你进入游泳池或浴池,你应该先采取一些水在你的身体。不要进入水中,突然你!系统,因为你的身体感到震惊。但是,当少量的水对身体的说法,就像是祈祷的开始,祈祷和行动都这么说。而你知道,你的身体:你想要一个新的工作。 

     当Qnvt读,建议手脸。而像一个卫星天线,从记录的嘴里发出波:反映。祈祷后,能源载体是在你的手中,更好地将双手搓热,并利用能源。 

一边走,吃很少的睡眠午饭后不要吃,因为身体是准备做两件事情,而不是一个时刻。当你走,只是走!但是,当你吃,不走,因为重点是从身体丢失。因为在白天,通常站在你的工作,更好的时间吃午饭,放松你的身体!然后睡觉,直到血液流不下来两个地方:为了保护胃。

  • سید احمد حسینی ماهینی

جنگ و: ورزش

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

جنگ  و: ورزش  

بسیاری از متفکران قرن حاضر، برای فریب مردم، دست به دامن ورزش شدند. آن ها سال ها تبلیغ کردند که: ورزش سفیر صلح است، اما واقعیت این بود که: ورزش سفیر گلوله بود! آن ها می گفتند که ورزش باعث می شود تا: کسانی که در دو طرف جبهه های جنگ هستند، در استادیوم در کنار هم باشند! اما دروغ می گفتند، آن ها اسرائیل را بازی می دادند ولی، از فلسطین خبری نبود. و هرگاه ورزشکار های ایران هم، از بازی با اسرائیل امتناع می کردند، توبیخ می شدند و: امتیاز منفی می گرفتند.وقهرمانی را ازدست می دادند.

   تاریخ جام جهانی به عنوان: نماد ورزش دو قرن گذشته، پر است از حمله و کشتار مردم مظلوم در: فلسطین و لبنان ، سوریه و عراق  و بحرین. گویا اصلا جام جهانی را، برای پوشش تبلیغاتی قتل عام شیعیان درست کرده بودند! زیرا تنها گروهی که باید قتل عام می شدند، این ها بودند! آنهم در اوج زمانی که: جام جهانی به فینال خود نزدیک تر می شد. و همه رسانه ها موظف بودند: فقط جام جهانی را پوشش دهند.

آن ها حتی به کودکان  و: نوجوانان شیعه که مشغول دیدن: جام جهانی در پای تلویزیون های فقیرانه بودند، رحم نمی کردند! اصلا قابل نمی دانستند! در حالیکه کودکان و نوجوانان فلسطینی، و عرب و مسلمان با عشق ستاره های فوتبال، زندگی می کردند.

   همه تیم های فوتبال مسلمانان، با هر شگردی حذف می شدند: یا: با: نا داوری یا با دیر رسیدن، یا لغو گذرنامه به بهانه تروریست بودن. فقط باید پایشان به جام جهانی نمی رسید. اگر هم می رسید، باید سیاست را از: ورزش جدا می کردند! بله، آن هایی که در اول مقاله، ادعا می کردند ورزش باعث صلح است. اینجا می گفتند وارد سیاست نشوید!

حالا وقت آن رسیده که بگوییم، طبق فرموده قران کریم، سلاح خود را بردارید و از: اسلام و مسلمین دفاع کنید. الان وقت دفاع است. دیگر بهانه جام جهانی هم تمام شد. و آلمان قهرمان جهان شد. و دروغ های یهودیان برعلیه آلمان هم فاش شد. یکی از شگرد های استعمار، این بود که: سلاح را از دست جوانان گرفت و:به آنان باد داد!البته اول تفنگ آن ها را گرفت. و تفنگ بادی داد. بعد هم آن را گرفت و: توپی پر از باد تحویل داد. الان جوانان ما دنبال چیزی می دوند که: در داخل آن فقط باد است!

خودشان تبلیغ ستاره های فوتبال می کنند، و خودشان هم توپ پر از باد به: دست جوانان مسلمان می دهند. و بعد هم خودشان، آن ها را به خاک و خون می کشند. الان همین جوانان ساده اندیش مسلمان، در میان آتش و خون :داعش  و هابیون، در عراق و افغانستان ، پاکستان ولبنان در حال تماشای فوتبال هستند! به این امید که شاید فوتبال، آن ها را نجات دهد !

اما نمی دانند که: دوست داشتن آن ها، ارزشی ندارد. اصلا خود آن ها ارزشی ندارند! فقط نفت شان، به درد استعمارگران می خورد. هنوز در عراق، فتنه داعش تمام نشده، فتنه کوموله در آب نمک است! منتظرند اگر داعش نتوانست عراق را نابود کند، مسعود بارزانی این رسالت را به دوش بکشد.تا نفت آن ها به اسرائیل برسد.

خدایا عراق و مردم آن را از شر مثلث شوم اسرائیل و آمریکا و انگلیس نجات دهند

战争与体育:战争杯 

本世纪的许多思想家,欺骗人民,他们是在行使上升。他们提倡了多年,运动是和平的使者,但现实是,子弹是驻运动!他们说,这是体力那些谁是在战场上的两侧;该体育场将在身边!但是他们撒谎,但他们发挥了以色列,巴勒斯坦人没有。而当伊朗与以色列运动员打他们拒绝,并斥责:均为阴性。并且已经失去:总冠军。 

    世界杯历史上作为运动在过去两个世纪的象征充满攻击和杀害无辜的人民在巴勒斯坦和黎巴嫩,叙利亚,伊拉克和巴林。代表在世界杯上,什叶派穆斯林的大屠杀的媒体报道是正确的!因为他们是待宰的唯一群体,这些人!然而,当该峰:世界杯决赛更接近。有义务所有媒体只覆盖了世界杯。 

即使是那些儿童和青少年谁搞的什叶派:世界杯在电视机前,他们是穷人,没有怜悯!不知道了!而儿童和青少年巴勒斯坦,阿拉伯和穆斯林热爱足球明星,住了。 

    所有的穆斯林橄榄球队,每个技术被排除:或:借:不利判决或迟,或撤销护照上恐怖主义的借口。这不只是脚在世界杯上。如果它似乎是独立运动的政策!是的,那些在第一篇文章,声称有权行使和平。他们不陷入政治在这里! 

现在是时候说,古兰经,抓住你的武器和捍卫伊斯兰教和穆斯林。现在是时候了。世界杯结束其他原因。德国是世界冠军。和谎言对德国的犹太人被披露。殖民主义的一个策略是,武器逝去的青春,并给他们的风!但它是第一炮。和:枪。就在这时:集线器膨胀交付。现在,我们的年轻人在寻找:某事在其中运行仅仅是风! 

宣传他们的足球明星,他们的充气球进的年轻穆斯林的手。然后自己加血,杀死他们的土壤。正是这种天真的年轻穆斯林,在血与火:短跑和瓦哈比,阿富汗,伊拉克,黎巴嫩和巴基斯坦正在看足球!足球,也许是希望这将节省! 

但不知道:我爱它,不值得。它只是不值得!只有他们的油:,疼痛殖民者那里。不是在伊拉克,不是短跑煽动叛乱,阴谋Komoleh在盐水!短跑不是等待你去摧毁伊拉克,马苏德巴尔扎尼,而这使命的负担。已经达到:,其石油以色列。 

伊拉克及其人民的上帝摆脱三角形拯救以色列和美国和英国。

  • سید احمد حسینی ماهینی

دفاع از غزه دفاع از ایران است

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

وظیفه شرعی و :قانونی برای مشارکت ایرانیان در: دفاع از غزه

کسانی هم هستند که اصلا، با این موضوع موافق نیستند . همان ها که اهالی فتنه لقب گرفته اند و: در فتنه 88 شعارشان این بود: نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران! که معلوم شد: فدای آمریکا هستند نه فدای ایران. زیرا همینکه اوضاع سخت شد به دامن آمریکا وانگلیس پناه بردند و نشان دادن که مجری همان طرح حامیان اسرائیل هستند.

از این ها گذشته ،برخی تصور می کنند که دفاع از غزه، امری فانتزی و احساسی است. و شرعا یا قانونا، ایران تکلیفی در این زمینه ندارد. البته برخی هم حمایت از غزه را، مولوی یا ارشادی می دانند، یعنی چون رهبری یا رئیس جمهوری دستور می دهند، باید اطاعت کرد. درحالیکه اینطور نیست . امروز امنیت ایران تابعی از: نا امنی آن ها است. یعنی دشمن در واقع می خواهد به ما حمله کند، ولی نمی تواند از آنان عبور کندو: آنان در خط مقدم، درگیر می شوند.

    در دوران جنگ های جهانی،آمریکا و انگلیس و روسیه ، به راحتی ایران را اشغال کردند. قبل از آن هم برخی از شهر ها و: استان های ایران را جدا کردند، و به ایران پس ندادند. اما بعد از انقلاب اسلامی حوادث دیگری اتفاق افتاد. رهبری داهیانه امام خمینی، و در ادامه آن امام خامنه ای،  باعث شد تا  تفنگهایی که در سال های 1357تا 1361 به: سمت داخل ایران بود، اکنون به سمت بیرون و مقابل دشمنان است. یعنی داعش یا دیگر گروه ها مانند: طالبان و وهابیت، همه منظورشان حمله به ایران است. زیرا آن ها دست پرورده آمریکا و اسرائیل و انگلیس هستند، و به دنبال استعمار گذشته هستند.

مطابق اسناد جدید اسنودن افشاگر معروف ، داعش را مثلث شوم آمریکا و انگلیس و اسرائیل، ایجاد کرده و آموزش های سخنرانی و فن بیان ،اصول دینی و نظامی را یاد داده اند. اما فدائیان ایران، در بیرون مرزها ،مانع حمله آن ها به ایران شده اند . یعنی کمربند امنیتی ایران، اکنون از مرز های تعیین شده سازمان ملل، فراتر رفته و به حوزه تمدنی ایران رسیده است.

اسرائیل منظور از حمله به غزه را، حمله به ایران می داند. و غزه نیز خود را ایرانی میداند که: مورد حمله قرار گرفته است. لذا وجود مشاوران نظامی ایران، در غزه یک امری ضروری است. چون نحوه حمله آن ها مطابق: نقشه های حمله به ایران است. و می بینیم فقط: موشک های قسام است که جواب اسرائیل را می دهد . در جریان حزب الله و سوریه هم، می بنیم که فقط روش بسیج مردمی ایران است که به شکست اسرائیل منجر می شود.

مسئولان ایرانی باید بدانند، خواب اسرائیل برای خاورمیانه بزرگ؛ به نفع ایران تعبیر شده و: الان غزه در حکم مرز ایران است. و اهالی نوار غزه، مرزبانان جمهوری اسلامی ایران هستند. و دعاهای امام سجاد ع در مورد مرزبانان، برای آن ها است. و می بینیم طبق دستور قران که: ماه رمضان را ماه قیام اعلام کرده، آنان قیام کرده اند و: تمام قد مقابل اسرائیل ایستاده اند. لذا بهترین راه این است: بجای انجام مانورهای در داخل، همه ادوات و انجام ماموریت ها را، به غزه منتقل کنند. و در آنجا با صحنه های واقعی، مواجهه نمایند.

دشمن فقط این یکی دو روز را، برای جنگ فرصت دارد و: باید نشان دادکه جنگ رمضان، بر جام جهانی پیروز خواهد شد . زیرا سال ها جام جهانی، پوشش خبری برای: قتل عام فلسطینیان بوده است. ولی امسال دیگر نباید تکرار شود! و جوانان بجای نشستن پای تلویزیون و: تخمه شکستن،باید تفنگ به دست بگیرند و: به جهاد با دشمن بروند

在加沙的防务职责的合法伊朗参与 

还有那些谁不这样做,不同意这一点。谁被冠以阴谋的人,阴谋是88的口号:无论是加沙也不是黎巴嫩,我的生命伊朗!原来,这不是美国牺牲的牺牲。一旦局势是严峻的裙子和避难在美国和英国数据显示,实施该计划是亲以色列。 

毕竟,有些人认为保卫加沙,看中的东西和感觉。与宗教或法律,伊朗并没有在这方面的责任。也有人保护加沙,通过鲁米指导,或者知道,他们是领导或校长的订单必须遵守。然而,事实并非如此。伊朗的安全功能:它们是不安全的。事实上,敌人要攻击我们,但他们不能从蜂巢中传递他们面前,都有涉及。 

    在两次世界大战中,美国,英国,俄罗斯,轻松占领伊朗。之前的一些干预后从伊朗分离的城市和省,和伊朗。但另一个意外的伊斯兰革命后发生。显然,霍梅尼和伊玛目霍梅尼的领导一直持续到1357年的枪1361:在伊朗境内,现在向外,打击敌人。破折号或其他团体,如塔利班和瓦哈比教派,所有他们的意思来攻击伊朗。凯德因为他们是在美国和以色列,英国,其次是殖民历史。 

根据已公布的斯诺登著名的三角短跑登录到美国的新文档,英国和以色列已经制定并提交培训和修辞学,军事和宗教原则被教导。但Fedaian伊朗的边界,阻止对伊朗的袭击已经。皮带的安全性,现在联合国指定的边界,已经超越了文明的境界。 

以色列入侵加沙,对伊朗的攻击都知道。和加沙,伊朗也知道那些被攻击。因此,尽管伊朗在加沙的军事顾问是至关重要的。因为攻击,根据:攻打伊朗的计划。而我们看到的只是:卡桑火箭弹,以色列将作出回应。在真主党和叙利亚,全民动员伊朗,导致以色列的失败唯一途径。 

伊朗官员应该知道,睡觉以色列,中东,伊朗的青睐和解释:现在加沙无异于伊朗边境。和伊朗在加沙地带边境伊斯兰共和国居民。和伊玛目萨贾德的祈祷AS的边界,它说。而且我们看到,古兰经的禁令:起义宣布斋月,他们已经上升,并且都是高大站在反对以色列。所以最好的方式是相当无用的动作,所有的仪表和他们的使命,他们搬进了加沙地带。那里的真实场景,被暴露。 

敌人只是一,两天,有机会和必须争取表明,斋月将赢得世界杯。在多年的世界杯报道的:巴勒斯坦人被屠杀。但是,这不应该被重复!而不是坐在电视机和青年面前:种子打破,我们得到步枪和去打仗的敌人。

  • سید احمد حسینی ماهینی