ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبزها رای بدهند

۲۸ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

ایران، قلب نقشه جهان است.

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

سواد رسانه ای، امامزاده ای که  شفا نمی دهد!

امروز در اولین همایش سواد رسانه ای،  اساتید زیادی سخنرانی کردند.

یکی از این اساتید از دانشگاه های امریکا، آمده بود و آمار جالبی داد: مردم آمریکا بیش از 4ساعت در روز، تلویزیون تماشا می کنند ولی فقط 38دقیقه صرف: مطالعه نوشتاری می کنند. البته بازی رایانه ای بعد از: تلویزیون قراردارد و بعد از آن، اینترنت است لذا سواد رسانه ای، الان دیگر سواد نوشتار نیست، بلکه در انتهای آن و رو به زوال است.

مثلا ما می بینیم صدا و سیمای ایران، ناخواسته در افزایش تروریسم در جهان تاثیر دارد، که هیچ رسانه دیگری ندارد، چرا که هدف یک جریان تروریستی، مطرح شدن است. یعنی بالاترین تبلیغات، با کمترین هزینه! و این را صدا و سیما، برای آن ها انجام می دهد! چرا که کوچکترین و کورترین:  انفجار آن ها حتی در ده کوره ها را هم، پوشش می دهد و بزرگنمایی می کند.

مطلب دیگری که این استاد، ناخود آگاه آن را اثبات کرد، بی تاثیری مطالعات دانشگاهی، در روند شکل گیری این موضوع است. وی با اینکه استاد دانشگاه است، و به اصطلاح در جریان اطلاعات کامل! و شفاف قرار دارد گفت: قبل از ورود به ایران، از ایران می ترسیدم! دوستان می گفتند آنجا روستایی بیش نیست، و مردم آن همه تروریست هستند! وبعد هم صحنه هایی از فیلم رنگ خدا نشان داد که: زندگی ابتدایی و جنگلی ایرانیان را، به تصویر می کشید.

تصور غیر واقعی از ایران، به کمک هرکسی می تواند ایجاد شود، چه دشمنان که ایران هراسی را پیگیری می کنند، و چه دوستان فیلم ساز که سعی دارند: ایران را بیابان و ایرانی ها را وحشی، روستانشین و دروغگو معرفی کنند. اما تعجب در این است که این استاد، چرا باید اسیر این تصورات شود که ، با آنچه بعدا می بیند متضاد باشد!

 واین نشان آن است که: سواد رسانه ای هم فایده ای ندارد! البته تا هنگامی که در دست استادان بی تقوا، و بی دین است انتظاری جز این نمی رود. ولی میتوان امیدوار بود که اگر، در ایران پایه گذاری شود، به راه اصولی خود که دیدن حقایق است، برگردد زیرا ایرانی در علم راستگو است. و همه را مثل خود می پندارد. و تصور یک استاد دروغ گو برایش محال است.

   استاد دیگری که با ایشان درس میداد، نقشه جهان را نشان داد که در آن، ایران مانند قلب جهان دیده می شد! البته اگر ایالات متحده را، در نظر نگیریم، ایران دقیقا مرکز ثقل کل جهان، در روی نقشه است و: با منظور نمودن قاره آمریکا، ایران مانند قلب به سمت چپ، تمایل پیدا می کند. شکل نقشه ایران هم مانند: قلب دیده می شود و: دریای مازندران در شمال و: دریای عمان در حنوب، مانند شاهرگ های آن هستند و: خلیج همیشه فارس هم مانند: دریچه ائورت است.

یادم آمد: مدت شش ماهی برای آموزش زبان آلمانی، ما را به سفارت اتریش در تهران فرستادند. با اینکه اتریش نسبت به آلمان، مانند افغانستان نسبت به ایران است، ولی در سفارت، نقشه اروپا را به ما نشان می دادند و: به انگلیسی می گفتند: اتریش قلب اروپا است! ولی من در نقشه جهان دیدم که: ایران قلب جهان است. همه سمت و سوی جهان هم، نسبت به ایران سنجیده می شود:

شرق جهان همان شرق ایران است و: غرب جهان حتی برای غربی ها، غرب ایران است! جنوب و شمال هم باز نسبت به" ایران "حساب می شود!

البته اعراب خواستند، خود را داخل کنند! لذا خاورمیانه را مطرح کردند. و یا انگلیسی ها خواستند، خودشان را مرکز و: قلب جهان معرفی کنند، لذا گرینویچ را در میان گذاشتند. ولی مردم دنیا فقط ایران را، مرکز جهان می شناسند

伊朗是世界地图的心脏。 

媒介素养,他的神社没有痊愈! 

今天,在媒介素养的第一次国际会议,教师说得太多。 

一位来自美国大学的教授,来了,给了一些有趣的统计:美国人平均每天超过4小时看电视,但只花了38分钟:这是写的。电脑游戏电视合同后,之后,互联网是如此的媒介素养,文件读写不再是我,但是最后却在下降。 

我们看到,例如,伊朗国家电视台,增加恐怖主义在世界上,这是任何其他媒体,因为恐怖主义运动的目标,介绍了意想不到的效果。顶部的广告,用最低的成本!和媒体,因为他们做的!为什么是最小的,最可悲的:它们爆炸,即使在​​自己的村庄,盖和缩放。 

另一件事教授,事实证明无意识的,无效的大学学习中的主体的形成。他是任期内的教授,和完整的信息!是透明的,在进入伊朗伊朗兴奋之前说的!朋友说,没有比一个村庄多,和它的人民都是恐怖分子!然后,他们表现出从电影天堂的颜色场景:小学和森林生活伊朗人描绘。 

不切实际的想象,伊朗,可以使用下面谁试图制片人的敌人,还是朋友或者恐惧产生:伊朗伊朗沙漠和野外,农村和引进了骗子。但出人意料的是,这位教授,为什么囚犯认为,相反的是会看到! 

 这是一个迹象表明,媒介素养是无益的!然而,直到虔诚,宗教和无神论,但这种预期不会的老师。但是,我们只能希望,如果它是建立在自我即是真理的原则,在科学真理又回来了,因为伊朗。大家都认为这样的。这是不可能想象他作为主骗子。 

   谁教给他们另一位老师,地图显示,伊朗被视为世界的心脏!当然,如果美国,在人搭理,宇宙的正中心是上图:美洲的目的,如左侧的愿望的心脏。形如心脏的地图可以被看作是:里海北部和阿曼在南方海域,因为是它的生命线:波斯湾,如主动脉瓣。 

我记得:半年教德国,奥地利驻德黑兰大使馆给我们送来。虽然奥地利比德国,如阿富汗到伊朗,但使馆,他们向我们展示了欧洲地图:英说:欧洲的奥地利心!但我看到的世界地图:世界的心脏。所有走向世界,对伊朗进行测量: 

东方的世界是东方和西方,甚至到了西方世界,西方是伊朗!南与北再次以“伊朗”是帐号! 

阿拉伯人希望自己的家!在中东地区进行了讨论。英语,问自己是世界的中心和心脏都有介绍,所以共享格林威治。然而,伊朗是世界上唯一在世界中心会知道/

  • سید احمد حسینی ماهینی

حفره های امنیتی که: همسایه ها را اذیت می کند.

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ق.ظ | ۰ نظر

بعد از فاجعه 8شهریور 1360کشمیری ملعون، طی مصاحبه ای اعلام کرد: کیف سامسونت پر از مواد منفجره را، قرار بود در بیت امام کار بگذاریم! و کار را تمام کنیم ولی، پاسداری که آنجا بود گیر داده بود که: کیف را باید بگردد، هرچه به او گفتیم که ما از نخست وزیری هستیم! ونباید کیف ما را بگردید، قبول نکرد .ناچار قهر کردیم و ظاهرا رفتیم، ولی همان کیف را  زیر میز :شهید رجایی که با شهید باهنر جلسه داشت گذاشتم!

متاسفانه یا خوشبختانه، این حرکت ها و مشابه آن ادامه دارد . تروریست ها ی القاعده و داعش ،که همه از سوی آل سعود تجهیز می شوند، ،دوره های لازم را دیده و" انگیزه بمب گذاری در ایران را دارند ! ولی همان خارج از مرزکه توسط مامورین ایرانی ، شناسایی می شوند ناچار، بمب خود را هم همانجا به کار می گیرند.

 اعلام آمدن نخست وزیر عراق به ایران، به عنوان اولین سفر رسمی خارج از کشور دولت جدید، خبر مهمی بود که: شاخک های آل سعود را در هم پیچید.ابتدا وزیر خارجه شان ، سخنان سخیف خود علیه ایران را بیان کرد، بعد به امارات و قطر دستور داد: ادعاهای گذشته را تکرار کنند. سپس به گروه های تروریستی هم، فرمان داد تا نگذارند این سفر انجام شود.

 ولی با توافق ایران و عراق، و تحویل گرفتن بار امنیتی توسط: وزارت اطلاعات ایران ، مسیر اطلاعاتی برای عملیات: گرو ههای تروریستی بسته شد. و لذا آن ها در کمال نا امیدی، زهر خود را در کربلا و بغداد که، چتر  امنیتی ایران ضعیف تر شد ه بود، پیاده کردند. و در آستانه محرم، زائران را به خاک و خون کشیدند.

     این امر باید نشان داد که: درست است که ایران به راحتی می تواند: مسیر را بر تروریست ها ببتدد، اما آن ها هم بیکار ننشستند و : مسیر معکوس را طی می کنند. یعنی از حفره های امنیتی برای: ایجاد تشویش در منطقه استفاده می کنند. و آن به این شکل است که: ماموران ایرانی و مسافران و حتی خبرنگاران، در مورد اخبار محرمانه داخل ایران، رعایت نکات ایمنی را دارند.

یعنی چه آموزش دیده باشند، یا ندیده باشند با هوش ذاتی و: عرق میهنی سعی در حفظ اطلاعات: طبقه بندی شده را دارند . اما در مورد اخبار و اطلاعات کشورهای میزبان، یا کشورهای هدف چندان حساسیت ندارند.

لذا جاسوسان دشمن می توانند از: این موضوع استفاده های زیادی بکنند.

مثلا آن ها وقتی می خواهند، بمب گذاری کنند باید بدانند: در کجا این کار را انجام دهند، انعکاس بیشتری خواهد داشت، و اینگونه  اطلاعات را فقط ایرانی ها دارند. یعنی مثلا خود پاکستانی ها هم، شاید ندانند چه کسی یا چه محله ای، برایشان مهم است. و این ایرانی ها هستند که: با آن شخص یا آن محله ارتباط دارند.

بنابر این کلیه جاهایی که ایرانی ها، رفت و آمد می کنند حساسیت آن ها بر می انگیزد، و از صحبت های این ایرانی ها، که ممکن است خبرنگار ، مامور دولت و سفارت و یا: پزشک و  گروه های امدادی یا تاجر باشند،  می فهمند که ترور را در کجا و : چه زمانی  انجام دهند که مورد: توجه ایرانی ها باشد .

دلیل توجه آن ها به این موضوع هم، از دوجنبه مهم است یکی اینکه، اگر حساسیت ایرانی ها برانگیخته شود، صدا و سیما، مطبوعات  رسانه های ایران آن را بزرگ نمایی می کنند. و دیگر ینکه میتوان فهمید چه اندازه ایران، از این حرکت ها ضربه می بیند. روش صدا و سیما هرچند کارکرد داخلی دارد، ولی بزرگنمایی ترور های : کور و کوچک در محلات عراق و افعانستان، باعث می شود تا برد کاری آن ها بالاتر برود. و قیمت های بیشتری، برای عملیات خود درخواست کنند. تمام این هزینه ها را هم، آل سعود تقبل می کند و: از آن لذت می برد. 

安全漏洞,它困扰了邻居。 

经过克什米尔(绒)1360年9月8日被诅咒的悲剧,在接受采访时说:公文包装满炸药的,是摆在工作的伊玛目位!我们都做,但有是谁抓到的包必须寻找到任何我们告诉他,我们的总理后卫!我们应该寻找的袋子,没有同意。显然,她会发疯的,但在桌子底下的袋子:沙希德Rajaee和巴霍纳尔,谁我遇到了! 

不幸还是幸运的,同样的动作一直持续下去。基地组织恐怖分子和短跑,沙特所有的房子都配备,培训和必要的“动机轰炸伊朗!但只是伊朗官员境外,已经确定,他们的炸弹也有采用。 

 伊朗伊拉克总理,作为新政府的首次正式出国访问时表示,重要的是包裹在沙特的房子的尖头。他们的第一个外交大臣,他对伊朗的荒谬言论后表示,阿联酋和卡塔尔下令:重复以前的说法。该恐怖组织还下令旅程尚未完成。 

 与伊朗和伊拉克,并负责安全的伊朗情报的协议,数据路径操作:看到恐怖组织被关闭。因此,这是完美的绝望,他们在卡尔巴拉和巴格达的毒液是在降落较弱的安全保护伞。并在回历的前夕,朝圣者在地上画了血。 

     这必须证明它是真实的,伊朗可以轻松地:恐怖分子路死了,但他们并不活跃,且:通过这些反向路径。这意味着它们的安全漏洞来创建焦虑中使用。而正是这样,伊朗当局和乘客甚至对保密的内部新闻记者,保持其安全性。 

这就是他们的训练,或者是不是天生的智慧和:爱国汗水努力保持分类的所有信息。不过,新闻和东道国或目标国家的信息是非常敏感的。 

在敌人的间谍:多种用途那里。 

举例来说,当他们想要他们,而不是轰炸应该知道:他们在哪里会更反光,和伊朗人都只是这样的信息。巴基斯坦人即邻里可能不知道谁或什么,重要的是他们。和伊朗人是与个人或居委会联系。 

那么,所有的伊朗人,他们被认为易患上下班,并谈到了伊朗,这可能新闻记者,政府官员,以及大使馆或医生,商人和工作组一直是了解哪里和做什么时,焦点是伊朗的恐怖。 

由于这个原因,它也是从两个方面很重要,一个是,如果提高感光度伊朗人,广播电视,新闻,夸大他们的伊朗媒体。无意义的,可以理解伊朗是如何看待这些运动的影响。然而,媒体的内部工作,但放大的盲人和在伊拉克和阿富汗的小社区的暗杀,导致他们采取他们的工作继续走高。而对于它的操作要求更高的价格。所有这些费用,铝沙特的,并应当承诺:享有。

  • سید احمد حسینی ماهینی

از خود بیگانگی یا: بیگانگی از خود؟

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ق.ظ | ۰ نظر

از خود بیگانگی یا: بیگانگی از خود؟

در جلسه رونمایی از کتاب جدید ، میر شکاک، به شک افتاده و می پرسد که: چرا از اجمال گویی دست بر نمی داریم؟ و چرا به رمان نوشتن نمی پردازیم! چرا از توضیح و تشریح می ترسیم؟  و بعد دکتر داوری که در پانل حاضر است،  جواب می دهد این ترس از بیگانه است. چون خودی ترس ندارد .مثلا ما محصولات تکنولوژیک را می گیریم، ولی از خود تکنولوژی می ترسیم.

متاسفانه برخی تصورات باطل، هنوز ادامه دارد و پس از گذشت سی وچند سال، هنوز برخی  تغییرات پذیرفته  نشده است. وقتی در دوره فوق لیسانس،  رفتار گرایی و روابط انسانی می خواندیم، یک کتاب انگلیسی که متن درسی ما بود، از قول بلانچارد نوشته بود : انسان ها در مقابل تغییرات، از خود مقاومت نشان می دهند. یعنی وضعیت موجود خود را محکم نگه میدارند .

اما تغییرات نفوذ خود را ادامه می دهد . اولین اثر تغییرات در جوان ها و: مردم عادی است، دانشگاه ها بیشترین مقاومت را نشان  میدهند. البته ایشان طبق یک فرمولی، ثابت کرده بود که اعضا هیات علمی، مقاوم ترین عناصر در مقابل تغییرات هستند! ولی بالاخره بعد از 7 سال، تغییرات در این گروه های منجمد هم، نفوذ می کند.

اما من در تعجب هستم ،  قشر تحصیلکرده ما با اینکه ، هفت سال و بیشتر گذشته ولی، هنوز تفکرات کانت و فروید، نهایتا هگل و هایدگر یا ماکیاولی را  اصل می دانند؟ و هنوز ایران را کشور جهان سومی، و وحشی تصور می کنند، که از تمدن بویی نبرده است! یا از آن عقب است؟

   یکی از دکتر های موسسه استاندارد گفت: من در آلمان بودم و می خواستم دارویی را آزمایش کنم، یک موش را انتخاب کردم ، استاد م گفت: مگر اینجا ایران است؟ موادی را که نمی دانی چه تاثیری دارد،نباد حتی  بر موش آزمایش کنی!  وی گفت من ناچار شدم، بر روی خودم آزمایش کنم! یعنی پذیرفته بود که ارزش یک موش، از دانشجوی فرهیخته پزشکی ولی ایرانی بیشتر است!

من نمی دانم مگر این ها نمی دانند، که اولین رمان نویس خداوند است، و موقعی که هیچ رمان نویسی غربی نبود، رمان قشنگ حضرت یوسف را نوشت؟ و به ریزه کاری ها پرداخت. و این جدای آن است که در قران، داستان کوتاه حرف اول را می زند: که همگی ناظر بر جزئیات است.

اگر جوان های امروز ندانند، که آن هم تقصیر همین جوان های دیروز است، ما کتاب های: حسین کرد شبستری داشتیم، ارسلان نامدار داشتیم مثنوی هفتاد من داشتیم، شاهنامه فردوسی  وامق و عذرا،  ویس و رامین و لیلی و مجنون، که همگی رمان های بلند هستند. این سینا و علامه مجلسی هزاران جلد کتاب نوشتند، و در مورد همه چیز وارد جزئیات شدند.

آن ها اول نمی گذارند نسل جدید، با ادبیات قدیم آشنا شود، بعد می گویند چرا ما رمان نداریم؟  و چرا به جزئیات نمی پردازیم. البته هستند کلی گویان که: وارد جزئیات نشدند، ولی آن ها کلاسیک هستند. یعنی فرض مولف بر ان بوده که: خواننده پیش نیاز های آن را، خوانده  و یا  واحد های آن را گذرانده است.

   قران قبل از همه گفته که: ما برخی انسان ها را، به میمون تبدیل کردیم، برخی را به خرس و خوک، و این مجازات آن انسان ها بوده است.

   حالا آقایان می گویند: هنوز نظریه تکامل داروینیسم، به قوت خود باقی است . و انسان از نسل میمون است، نه میمون از نسل انسان. حتی  پیدا شدن انسان هایی به شکل امروزی،  میلیون ها سال قبل از میمون ها هم ، نمی تواند تکامل انسان از میمون ها را رد کند.

این البته علاوه بر خود باختگی ، بیگانگی از خود هم هست، یعنی سعی نمی کنیم به اندازه ای که: برای ماکیاولی فقط گذاشتیم، برای ملا صدرا و ابن سینا هم وقت بگذاریم . و بجای الگو قرار دادن کانت و دکارت ، خیام و ابوریحان بیرونی را الگو بدانیم.

或异化:异化? 

在这本新书,可疑死亡的揭幕,缺少的犯罪嫌疑人,并问:为什么我们不阻止简略,但?为什么不考虑写一本小说!描述并解释为什么画画吗?而评审团经过医生愿意,答案是对未知的恐惧。不要害怕,因为.msla我们自己的产品,我们采取,但该技术本身被绘制。 

不幸的是一些幻想,仍然是,经过三十几年,但一些改变未被接受。当你们毕业,人的行为和关系正在读,一本英语书,这是我们的教科书,引用布兰查德写道:人类与变化表明了自己的实力。这现状让她坚强。 

但他的影响力不断改变。年轻人和变化的影响:平凡的人,大多数大学都显示性能。然而,根据公式,他已经证明教师是最能抗的变化!但是七年之后,改变这些团体被冻结,总体上。 

但我想知道,我们的受教育人口,在过去七年或以上,但还没有想到康德和弗洛伊德,黑格尔,海德格尔与马基雅维里终于知道了原点?伊朗仍然是一个第三世界国家,他们丰富的想像力,这是不是文明的气味!还是倒退? 

   其中一个医生的标准学会说:我在德国,我想接受药物测试,我选择了一个鼠标,教授说,伊朗是不是在这里?那些不知道它是什么,甚至连老鼠测试NBAD你!我告诉他我有,我测试了我自己!这是一个鼠标,学医的价值,但伊朗是更多的教育! 

我不知道,除非他们知道,小说家是上帝,当没有新的西,约瑟夫写了漂亮的小说?和付款细节。而这种分离是可兰经是第一位的短篇故事人物:监督所有细节。 

如果现在的年轻人知道,这是昨天的青年的过错,我们的书:侯赛因曾Shabastari,阿尔萨兰Namdar曾经有过我的70楹联,Shahnameh Vamq和阿兹拉,可见和拉明,雷利和Majnun,所有小说是很高的。西奈和Allama Majlisi写了数以千计的书籍,他们详细介绍了有关的一切。 

他们不同意的新一代熟悉文学,小说的,为什么我们不说?为什么不讨论细节。有圭亚那当然,这并没有进入细节,但他们都是经典。也就是说,假定它是,读者需要读取或单元已经通过作者。 

   首先,古兰经说:我们有一些人,猴子已经成为一些熊,猪和人被查处。 

   现在男人说达尔文是进化论,它依然存在。和人从猴子的后代,而不是猿从人的后裔。即使形现代人类的出现,猴子在数百万年前,仍然无法拒绝来自猿人类的进化。 

这,当然,除了损失,异化是,我们不要试图去衡量,对于马基雅维利刚去穆拉·萨德拉和伊本西纳的时候离开。相反,康德和笛卡尔,亚姆和Abu Rayhan的比鲁尼自己的模型知道的格局。

  • سید احمد حسینی ماهینی

صادر کنند گان : ناراضی یا خوشحال؟

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

روز ملی صادرات، در حالی برگزار شد که: مجری ادعا کرد همه صادر کنند گان در این دوره، بسیار خوشحال و پرجنب و جوش هستند. ولی همه صادر کنند گان که: پشت تریبون قرار می گرفتند از: کمبود وقت برای بیان مشکلات، گلایه داشتند و عاقبت حرفهای ناگفته بسیاری را با خود می بردند. مثلا یکی از آن ها گفت: داور که دولت باشد، اول اجازه می دهد چین، دو گل به ما بزند و بعد می گوید" بازی را شروع کنید.

البته رئیس جمهور نیامده بود، ولی معاون اول رئیس جمهور، قول داد جلسه بگذارد و: این حرف ها را بشنود.مهمترین مدعی در بین صادر کنندگان، خانم هاله حامدی فر بود که" مدیر عامل شرکت سینا ژن بود. وی به کمک همسرش: پرفسور بردیا فرزام فر، توانسته جایزه بهترین صادر کننده: دارو های کمیاب را داشته باشد.

وی از تولید نما ها (مانند تماشاگر نما!) و رقابت بخش دولتی و خصولتی، با بخش خصوصی گلایه داشت. اینطور که از بیان ایشان مستفاد می شد، دولت برای آرامش اقتصادی ادعایی خودش، به وارد کنندگان و: تولید کنندگان دست پایین، اجازه داده تا بازار را اشباع کنند.

این ارامش ادعایی دولت، آرامشی هست که: دوست از آن ضرر کرده ، دشمن دانا آن را تکذیب می کند، و دوست  نادان اصلا باور ندارد. و هنوز هم پس از 30سال از پایان جنگ، صلح می خواهد و شیپور صلح می نوازند...

 در ادامه شرکت کیسون آمد و: با اینکه دارای بانوی مدیر عامل بود، ولی شخص دیگری آمده بود، و می گفت من از طرف اتحادیه : صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی صحبت می کنم، البته آماری که ما داریم، شرکت کیسون به ایران علاقه ای ندارد! حتی سایت خود را فارسی ننوشته: و انگلیسی کامل است.

در سال 1372 نیز طرح گازرسانی" نور تا رامسر" را نیمه کاره رها کرده و: خواستار غرامت های زیادی شده بود. بطوریکه مدت 8 سال پروژه عقب افتاد.آن ها ادعا می کردند: لوله کشی اصلی گاز نور تا رامسر، به دلیل ساحلی بودن مسیر، امکان ندارد و تمام دستگاه هایشان، در گل و لای گیر کرده بود!

 اما مهندسی حسینی، از سازمان عمران مسکن آمد، و در پروژه سی اینچ نور تا رامسر،  با دو طرح ابتکاری، دوساله همه مسیر را لوله کشی نمود! و با تمام کار شکنی های: این شرکت نیز مقابله نمود.

  کراوات زدن سخنران نیز، حکایت از همین دارد که: فردی خود باخته برنده جایزه شده است! که دستاورد دیگران را برای رشد خودش، از بین برده است. او دراین سخنرانی ثابت کرد که: همسایه ها باید یاری کنند، تا او شوهر داری کند! یعنی دولت به حمایت صادر کنند گان، برخیزد نه اینکه صادر کنندگان، دولت را یاری دهند؟

او مشوق های صادراتی را برای: جبران ضرر های سوء مدیریتی می خواست!.و می گفت اگر دولت 8 درصد  به ما جایزه دهد، ما با دو درصد آن، زیر قیمت پیشنهاد می دهیم! و مناقصه های جهانی را برنده می شویم. بعد هم خودشان اجرا نمی کنند! بلکه درصدی را بعنوان برنده؟! بر می دارند و به پیمانکار های: دست دوم و سوم می دهند

发稿用户:幸福还是不幸? 

出口的国庆节,但认为行政机关的主张,这一时期的所有用户都非常快乐和充满活力。但是发给所有与会代表,登上领奖台是:缺乏时间表达关切,投诉,并最终带走了很多潜台词。由于其中一人说,政府正在让中国的前两个进球的判断,然后告诉她“开始播放。 

当然,有总统,第一副总统,但他发誓会议,并宣布这Bshnvd.mhmtryn谈出口国之一,海尔太太HAMEDI远“基因是新浪网的首席执行官,他的妻子:远楼拉姆教授,曾荣获最佳出口药物是罕见的。 

生产的立面(如NEMA观众!)和公共部门Khsvlty与私营部门的投诉展开竞争。这意味着,他表达了政府的索赔经济救济,进口商和制造商倒手,他们被允许在市场泛滥。 

政府指控安静,和平是它会损害唐娜否认它的敌人,就像一个傻瓜我不相信。仍然,经过30年的战争,和平,和平是喇叭播放... 

 以下公司为Kysvn:虽然这位女士经理,但别人来告诉我联盟:工程服务exporters'm说话,当然,是我们参与的兴趣Kysvn不!即使你的网站写在波斯:完整的英语。 

气体倡议1372年为“光拉姆萨尔”和过早跌落:大赎金要求。至于8年Aftad.n都声称回气照明工程管道拉姆萨尔湿地,由于沿海的道路,这是不可能的,他们所有的乐器,被陷在泥里! 

 但侯赛因先生是房屋发展组织和项目有30英寸轻拉姆萨尔主动与两个双管一路走好!并与所有侵犯该公司的解决了工作。 

  配合扬声器也具有同样的故事,个人奖项是输了!别人为自己的成长所取得的成就,被侵蚀。在这次讲话中,他证明了邻国应该帮助,所以他得到了他的妻子!给用户,纵容,也不是出口商授予国家支持,政府帮助? 

出口激励他:他想弥补管理不善的损失和他们说,如果我们赢得了国家8%,用2%的投标价将低于!和全球招标取胜。然后,他们不跑!但作为一个成功的百分比是多少?由承包商,在第二和第三的手

  • سید احمد حسینی ماهینی

حفاظت محیط زیست هوشمند.

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

حفاظت محیط زیست هوشمند.

متاسفانه محیط زیست و حفاظت از آن اخیر چماقی شده که بر سر: ایران و ایرانی بکوبند ! افراد عقده ای کراوات به سینه زده، بیایند و شعار های صد من یک غاز بدهند! و بگویند ما بیست سال از همه دنیا عقب هستیم ! یا اینکه بگویند: در کانادا باید زمین های الوده را بکنیم، و جای دیگری را آلوده کنیم!

البته از انصاف نباید گذشت، زیرا هستند اساتیدی که معتقدند: استاندارد  و حفاظت محیط زیست، از آغاز با انسان بوده و در اسلام هم، بر ان تاکید شده است. اما هنوز محیط زیست را در مبارزه با: رشد و پیشرفت مطرح می کنند. و تخریب جنگل ها را برای استفاده انسان، یا رشد گیاهان گلخانه ای را، بر نمی تابند و حتی اخیرا گفته شد: علت نباریدن باران هم آلودگی هوا است.

به این ترتیب برای داشتن هوایی پاک، باید تمام صنایع تعطیل شوند هیچ! شهر ها هم باید از بین بروند! و همه برگردند به روستا و :غارنشینی را دوباره تجربه کنند.

البته ممکن است بگویند نه ! لازم نیست شهرها از بین بروند، ولی این فقط یک شعار است! یا اگر این واقعیت باشد، آن یک شعار است. زیرا ماهیت پیشرفت، تخریب منابع است. یعنی ما نمی توانیم از خودمان زمین تولید کنیم، و به مردم خانه بدهیم! یا سیمان تولید نکنیم، که مبادا صنعت آلاینده باشد. یا گل خانه ها را از بین بریم .

اما همانطور که طبیعت را خداوند، هوشمند ساخته که: هر گونه مانعی را می بیند، آن را دور می زند، انسان نیز می تواند این موضوع را دور بزند. طبیعت علاوه بر هوشمندی،  تکاملی و زاینده نیز هست. پس تولیدات و صنایع انسانی هم، باید اینطور باشد و: این دستور خدا است که انسان را، خلیفه الله آفریده است. هوشمند بودن صنایع هم بسیار ساده است. همانطور که طبیعت، از یک ماده پست یک عنصر عالی تولید می کند، انسان هم می تواند این کار را بکند.

  طبیعت از خاک، گیاه تولید می کند. یعنی خاک که قابل خوردن نیست، براثر فعل و انفعالاتی، تبدیل به میوه یا سبزیجات می شود.انسان هم میتواند از دود، یا شن های روان و یا از شوری آب، مواد عالی تری تولید کند. این غصه ندارد که دود یا : ریز گرد تولید می شود! غصه آن دارد که فقط بنشینیم و: به طبیعت یا به دولت،  یا به ملت فحش بدهیم! و طوری نشان دهیم که: همه چیز در حال نابودی است!

در حالیکه همان ماسه بادی که زندگی: بلوچ ها را فلج کرده، در تهران به بالاترین قیمت، برای مصالح بتن خرید و فروش می شود ! و متاسفانه باید گفت: کم کاری یا بی توجهی ها، مورد حمله قرار نمی گیرند! بلکه این ابروی جناح ها است که، به باد می رود! وقتی مرکز ثقل آلودگی تهران، در کمرگ یا جوادیه است، چرا مکش در آنجا گذاشته نمی شود؟ تا از این سرب هوا استفاده شود؟

وقتی ریزگرد ها مهمان ما هستند، میتوان با محاسبه مرکز تجمع آن ها، از آن بعنوان مصالح ساختمانی استفاده کرد. گاز های گلخانه ای میتواند به: هیدرو کربور ها ی مفید تبدیل شود. واین کار در پروژه های تحقیقاتی، نتیجه داده ولی، حرص و طمع  دلار های نفتی، و کمیسیون های بالای ده درصد اجازه نمی دهد!

همین بحث آلودگی بنزین، فقط به این خاطر مطرح شد تا: تولید داخل نشود و آقایان، از درصد ها یشان بی بهره نمانند. والا بنزین وارداتی جایگزین هم، چندان پاک نیست و نمی تواند باشد.

در واقع به جای دنده عقب رفتن، برای مبارزه با آلودگی ها، باید نوآوری های تحقیقاتی تحریک شود، و قدم به جلو بگذاریم. بازیافت شهرداری نمونه این کار ها است، که نتیجه مثبت هم داشته و: به صرفه اقتصادی هم بوده . وهمه مواد آلاینده هم، قابل بازیافت است. 

智能环境。 

不幸的是,环境及其保护一直杵在伊朗和伊朗被征服!他们喜结良缘的胸部缠身数百口号来给我一只鹅!来自世界各地的二十几年说我们回来了!或者说,被污染的土地应该在加拿大和其他地区被感染了! 

在司法过程中应,因为有教授谁相信,环保的标准,首先是一个男人和一个穆斯林,被强调。但环境仍然与增长和发展奋斗了讨论。和森林人用,或温室的破坏,种植植物,千万不要忽视,甚至最近提到:空气污染是降雨的来临的原因。 

这使得清洁的空气,所有的行业应该关闭,不!城市必须被销毁!和所有回村:再次经历了穴居人。 

它可能会说,不!你不需要去出城,但是这仅仅是一个口号!或者,如果这是真的,这是一个口号。发展的本质,破坏资源。这意味着,我们可以从我们自己的土地上生产,并给予房子的人!或水泥我们不生产,以免污染行业。或者把在旅途中他们的房子。 

但作为上帝的本质,做出聪明,看到任何障碍,它绕过了人可以绕过这个问题。除了智能性,进化和胚芽为好。人类的工业产品,应该说是上帝的这个命令的人,真主的哈里发创造。作为智能技术是相当简单的。由于材料单元的帖子优良的产品特性,也可以是男人做的。 

  土壤的性质,该工厂将生产。不能食用,因为相互作用,土壤,可以转化成一种水果或蔬菜。人们可以吸烟,或沙丘和盐的水,并产生更优异。这并不担心烟:微尘产生!很可惜,刚坐下的性质或状态,或民族的诅咒!而一种方式来证明一切正在减弱! 

而细砂生活:俾路支削弱德黑兰的最高价,买卖二手混凝土材料!可悲的是说甲状腺功能低下或过失,而不是被攻击了!相反,它是云风的信誉!当重心在德黑兰的污染,Kmrg​​或Javadieh,因为没有吸?这会导致空气? 

当我们的客人是圆的,细,资本积累,可以计算出,它是用来作为建筑材料。温室气体可以是:碳氢化合物变得非常有用。这项工作的研究项目,但由此产生的数据,石油美元的贪婪和佣金不允许超过百分之十? 

相同的气体排放,只是因为它是提出了:和男人没有国产的百分比仍然被剥夺辅导。否则,替代进口汽油,所以删除是不可能的。 

而不是去备份到减少污染,刺激创新,研究和向前一步离开。这是市级循环,这也产生了积极的结果的例子:经济合作。所有其他的污染物,可以回收再利用。

  • سید احمد حسینی ماهینی

مشکل اساسی جهان چیست

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

دنیا بسیار در هم ریخته است! همه جا نا رضایتی بیداد می کند. و مردم از سرنوشت خود گله دارند. گرانی و بیکاری، همه را درهم ریخته، رکود سراسر اقتصاد دنیا را فراگرفته است، و هیچکس نمی داند چه کند و: یا نمی داند سر رشته: این کارها به دست کیست؟ و سرنوشت به کجا میرود؟ و عاقبت چه خواهد شد.

البته کمی دقت، جواب همه این سوال ها را می دهد! ولی معمولا عادت کرده ایم، جای دیگری را نگاه کنیم و: منتظر دست کمکی باشیم که: از آستین دیگری در آید! و به ما کمک کند. لذا باید کمی منصف باشیم و: به حقیقت احترام بگذاریم. و از سختی راه نترسیم و: از محرومیت ها باکی نداشته باشیم .

حقیقت آن چیزی است که: همه میدانیم ولی، به دلایل مختلف از آن می گذریم! و آن را نادیده می گیریم . یزرگترین حقیقت جهان، خدا است که جهان را به وجود آورده، و ما را خلق کرده و: برای ما راهنما فرستاده. اما همه ما عادت داریم، آن را نادیده بگیریم و: برای راهنمایی نزد کسان دیگری برویم. تولید علم در میان ما، فقط به این دلیل است که: بهتر بتوانیم با خدا مبارزه کنیم! و دست او را از زندگی خود کوتاه کنیم.

البته این که ما بخواهیم مستقل باشیم، و برای خود تصمیم بگیریم، که همان اومانیته یا انسان گرایی است، حرف بدی نیست به شرط آن که: همه انسان ها را ببینیم، نه فقط خود را! البته لیبرالیزم این مشکل را حل کرده! و گفته آزادی هر انسان، تا آنجا ادامه دارد که" به آزادی دیگران لطمه نزند.

اما وقتی خوی استکباری، در انسان باشد همیشه منافع خود را، در اولویت قرار می دهد. و هیچگاه به منافع متقابل و مساوی، نمی اندیشد چه برسد به ایثار! یعنی ترجیح نافع دیگران برخود! در حالیکه ایثار را از طرف خود، احمقانه می داند ولی منتظر است: دیگران در حق او ایثار بکنند!

به همین روشنی، کلید حل مشکلات جهانی هم قابل رویت است.همه ما میدانیم که آل سعود، بودجه همه جنگ ها و ترور ها را پرداخت می کند. اما از آن عبور می کنیم ! و همین باعث ایجاد مشکلات، در جهان می شود. از نظر ما اظهارات وزیر خارجه عربستان، برعلیه ایران فقط سخیف است! و آن ها ندانسته آب به آسیاب دشمن، می ریزند ولی واقعیت چیز دیگری است.

آل سعود از همان ابتدا، با ترور و تخریب و تهدید، روی کار آمدند. و این روش را تا امروز، ادامه دادند و می دهند. در هیچ کجای جهان، خودرو بمب گذاری شده وجود ندارد که: از دلار های نفتی عربستان پر نشده باشد. بنابر این تمام گرفتاری ها، از آنجا است.نه تنها این بمب گذاری ها، کار عربستان است، بلکه جنگ ها نیز اینطور است.

چه کسی نمی داند که: بودجه حمله عراق به ایران را، در دهه 80عربستان داد؟ چه کسی نمی داند که حمله: صدام به کویت با بودجه آل سعود بود؟ اگر بزرگان ما، در جنگ های اول و دوم، نقش لورنس عربستان را نادیده گرفتند، یا آن را معکوس نشان دادند، ولی کودکان ما و جوانان ما می دانند که: حمله به برج های دوقلو و بعد، حمله به عراق و افعانستان، همه با بودجه عربستان بود.

و اگر آمریکا پیش قدم می شد، یا اسرائیل شعار آن را می داد! برای گرفتن همین : کمک های مالی عربستان بود . الان هم همه دنیا می دانند که" القاعده یا طالبان و حتی دولت اسلامی (داعش)" با یودجه مستقیم آل سعود ایجاد شدند.کشتار وحشیانه آن ها، باعث مختل شدن تحلیل سیاستمداران می شد . یعنی از ترس داعش، مجبور بودند آدرس غلط بدهند و: عربستان را خادم حرمین بخوانند. بمب گذاری در پاکستان یا بغداد، همگی به وسیله آل سعود و: اعزام نیروهای عربستانی صورت می گیرد. و این نا امنی ها، سرمایه گذاری و اشتغال را مختل می کند، لذا گرانی و بیکاری بوجود می آید.

问题是什么? 

它打乱了世界!愤怒是无处不在的不满。人们抱怨自己的命运。通货膨胀率和失业率,都扭曲,经济衰退已经学会在世界各地,没有人知道该怎么做,:或者知道这项工作囊肿的课程?哪里是命运吗?会是怎样的结果。 

定量准确,回答所有这些问题!但往往我们得到的,我们看看其他地方:我们等待了援助之手,从另一个袖子!并帮助我们。所以有点公平,尊重事实。而艰辛的道路,而不是害怕:怕剥夺都没有。 

事实上,这是我们都知道,但是,对于我们通过各种各样的原因!我们忽略它。事实上,世界上最大的,上帝创造了世界,我们创造并用来打发我们的帮助。但是,我们每个人都有的习惯,而忽略它的指导去与他人。知识生产在我们中间,只是因为我们可以攻击神了就更好了!他也不会饶他一命。 

当然,我们要独立,自己决定,那就是,欧莱雅人道报和人文主义不是一个坏词,但条件是:所有的人看的,不只是你自己!但是,自由主义已经解决了这个问题!和每个人的自由,只要说得好,“自由不伤害别人。 

但是,当男人总是他的优先权益的傲慢性质。从来没有平等,互惠互利,不去想,更别说奉献!别人宁愿赚钱的手段对我!虽然他的手的牺牲,但他知道这是愚蠢的,他是给别人做吧! 

这显然是关键解决全球问题是可见的。我们都知道,沙特的房子,预算支付所有的战争和恐怖行为。但它会通过!这可能会导致世界的问题。我们认为,沙特外交大臣,对伊朗仅仅是荒谬的!他们不是敌人,工棚,但现实是不同的。 

·沙特,从一开始,和恐怖和毁灭的威胁,上台。该方法中,迄今为止,一直持续。在世界任何地方,有一个汽车炸弹,是不是充满了美元沙特油。因此,所有的烦恼来自于此。不仅这些爆炸事件,沙特阿拉伯,但它也是一场战争。 

谁知道:伊拉克入侵伊朗资助,沙特是在80年代?谁不知道,在萨达姆进攻科威特金融公司沙特的是?如果我们的领导人,在第一和第二,阿拉伯的劳伦斯的作用忽略不计,它显示阴性,但我们的孩子和我们的青年一代知道:在双塔的攻击,在伊拉克和阿富汗的袭击,所有的沙特的预算。 

如果美国走,也可能是以色列的座右铭!为了得到这样的:资助阿拉伯。现在全世界都知道“基地组织或塔利班或伊斯兰国家(DASH)”直接资助·沙特创建。这是残忍的谋杀,政治分析被打乱了。恐惧短跑,只好给了错误的地址。的两个阿拉伯读护法。爆炸在巴基斯坦或者伊拉克,并全部通过沙特的家:沙特军队进行。而这种不安全感,阻碍了投资和就业,通货膨胀率和失业率因而造成的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

عناصر ارتباطی بین: ایران و آمریکا

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

رفتار با آمریکا چنانچه تحلیل علمی نداشته باشد، منجر به از دست رفتن دستاورد های: گذشته ایران می شود.  البته رفتار ها از الگوی ثابتی پیروی نمی کنند ولی قانون ثابتی دارد. مبنای قانونی رفتار با آمریکا، بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی  می باشد. اما الگوهای رفتاری را شرایط طرف و: مواضع ایران تعیین می کند.

طبق تعریف تا موقعی که آمریکا، از رفتار استکباری خود دست برنداشته، ایران نباید با آن را رابطه داشت باشد. زیرا در این شرایط نسبت های رفتاری، به گرگ و میش تعبیر شده است. و امام خمینی ان را بسیار روشن فرموده است که: اگر آمریکا لا اله الا الله هم بگوید، ما قبول نداریم چون می خواهد: سر ما کلاه بگذارد.

رفتار استکباری، رفتار سلطه طلبانه ، ترجیح منافع یک طرفه  ، استفاده از ادبیات تحکم آمیز و دستوری، و بالاخره تهدید نظامی یا سیاسی است. و این ادبیات فقط در کلام خلاصه نمی شود، بلکه به صورت تحریم در ابعاد اقتصادی و: یا به صورت اشغال در: محاصره نظامی است. یعنی حضور آمریکا در کشورهای همسایه نیز، مولفه مهمی بای ارزیابی خوی استکباری آن است.

این حضور ممکن است به صورت: تغییر در نهاد های امنیتی و نظامی آن کشورها، برای همسو کردن فعالیت های ضد ایرانی باشد. یا اینکه تغییر نهاده های کشاورزی، صنعتی برای تولیدات مضر و: صدور آن به ایران باشد. و یا حتی ایجاد ماهواره و حمایت از: برنامه های تولیدی فرهنگی باشد، به نحوی که اصول اسلامی و: ایرانی را خدشه دار کند.

البته این برنامه ها ممکن است، به صورت کلاسیک به ذهن آمریکایی ها، خطور هم نکرده باشد، و آنان به خاطر ضدیت با ایران، هر روشی را پیگیری و استاده می کنند. زیرا برنامه ریزی، نیاز به هماهنگی داده ها و ستاده ها است، ولی آمریکا تا کنون همیشه داده ها را، اقدام کرده و ستاده های آن ، معمولا صفر بوده است.

رشد بدهی های آمریکا به سازمان ملل، و کشورهای دنیا، حاکی از دستپاچگی و بی برنامه گی آمریکا، طی سی و چند سال گذشته است. که تئوریسین ها سعی دارند: آن را تئوریزه کنند. یکی از این تئوری ها ، اعتقاد به نظم در: بی نظمی است! با این تئوری ثابت می کنند،  آمریکا اگر در سیاست های" مالی و سیاسی" خود اشتباهات زیادی داشته و: بی نظم عمل کرده، خودش نمونه یک نظم است!

اما این تئوریسین ها که بیشتر، خود ایرانیان هم هستند! کسانی هستند که به دلیل مشکلات اخلاقی، با اصل اسلامیت ایران مخالف هستند . آن ها حاضرند : همه غلط های آمریکا را هم تو جیه علمی کنند تا : جمله امام خمینی درست در نیاید! متاسفانه به دلیل تاریخی، نفوذ آن ها زیاد هم هست . چون در گذشته صاحب منصب بودند، و در زیر دست آمریکایی ها، بالاترین مقام ها را داشتند. لذا افول آمریکا را نه تنها نمی پذیرند، بلکه اصلا ذهن علیل آن ها، این مفاهیم را درک نمی کند.

اما تاریخ راه خود را می رود؛ از آمریکای ابرقدرت یکه تاز، چنان موشی ساخته است که: الان حتی قادر نیست حمله موش ها را، از دیترویت یا منهتن دفع کند! چنان سردرگم شده که هر سخنی را که می گوید، بعد از مدتی آن را تکذیب می کند.  و هر غلطی می کند بعد با پر رویی تمام، آن را تصحیح می کند! صدام را بوجود آورد، بعد خودش او را از بین برد ! طالبان را، القاعده را و این اواخر، داعش را.

نشستن جان کری دور میزی که: برای باز سازی غزه است، اخرین مرحله خواری رژیم پوشالی ابرقدرت آمریکا است.  و ما این را تغییر در رفتار ارزیابی می کنیم.

伊朗和美国之间的关系的要素 

如果美国不是行为科学的分析,造成业绩的损失:在过去,伊朗。当然,他们不遵守行为的固定模式,但法律是固定的。美国,伊斯兰革命的伟大领袖的法律依据是言论。但是,条件和行为模式:伊朗的立场提出。 

限定由美国直到他自大行为停止时,伊朗不会与它相关联。因为在这种情况下小羊和狼的行为进行解释。霍梅尼曾表示,很明显,如果美国会说拉ilaha利亚真主,我们是不会接受的是:头盔的头部。 

傲慢的行为,殖民主义的行为,而不是片面的利益,霸气和语法运用语言,以及政治或军事威胁。这些信件不仅是词,但在经济制裁和形式:或职业的军事包围。这是美国存在于邻国,这是应评价的傲慢气质的重要组成部分。 

这存在可能是在军事和安全机构的国家的变化,来协调对伊朗的行动。或农业投入,工业生产和有害的变化:伊朗问题。卫星或创建和文化生产的配套方案,以至于伊斯兰原则:伊朗妥协。 

然而,这些程序可能会在经典的美式思维的形式,头脑是不存在的,因为他们反对伊朗,一路上扬,并站在他们。对于规划,需要坐标数据和产出,但美国一直给予行动及其结果,通常是零。 

美国不断增长的债务,以联合国和国家,这表明慌忙并且不要求美国在过去的三十年。这理论家已经尝试过了的理论。其中的一个理论,信仰依次是:它是混乱!这一理论是与美国保持一致,如果“经济与政治”,其许多错误的政策:混乱的行动本身就是一种规律性的例子! 

但这些理论家更多的伊朗人!那些因道德问题,反对伊斯兰的原则。他们都错了,在美国,他们都证明霍梅尼的句子是不正确的!不幸的是,由于历史的原因,他们的影响力是很高的。由于在过去的官员,并在美国人手里,有最高的官员。美国的衰落不仅拒绝,但他们不介意拉皮条,这些概念不理解。 

但是,它会在它的途中,美国的超级大国的运动员,所以鼠标是你甚至不能攻击老鼠,底特律和曼哈顿的排泄!如此混乱的每一句话,他说,一段时间后它否认。此外,无论是不对的填充去除毕竟,这是正确的!萨达姆创建的,则毁坏了他自己!塔利班,基地组织,最近,短跑。 

约翰·克里围坐在桌子:为加沙重建,最后一步是打破美国的傀儡政权的超级大国。我们将评估行为的改变。

  • سید احمد حسینی ماهینی

تجارت با روسیه نباید به حرام آلوده باشد

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

روسیه 40میلیارد از تجارت با اروپا، به خاطر تحریم ها، ضرر کرده است. و این ضرر را می خواهد، از ایران جبران کند. از اینکه در طول انقلاب اسلامی و: حتی قبل از آن روسیه و شوروی سابق، از ایران سود برده اند، اصلا شکی نیست. تراز تجاری همیشه به سود روس ها بوده است. ولی مردم ایران به دودلیل، به روس ها خوشبین هستند.

دلیل اول این است که بعد از: انقلاب اکتبر 1917 نرمش بیشتری نسبت به: راسپوتین و دیگران احساس کردند. و حتی لنین ابتدا اعلام کرد: قرارداد های ترکمانچای و: گلستان چای را یکطرفه باطل می کند. و ایران می تواند: مناطق از دست داده خود را، زیر بال و پر بگیرد. اما ضعف دربار ایران، این را نشنیده گرفت .

همین موضوع عینا بعد از: فروپاشی شوروی سابق، از سوی حیدر علی اف و ادوراد شوارد نادزه، پیشنهاد شد و در زمان هاشمی،  باز هم نشنید گرفته شد. بناچار ضد ایرانی ها در آنجا قدرت پیدا کردند. و بلا هایی بر سر ایرانی های: بی حمایت مرکزی آوردند که: باید سالها بر آن گریست. استالین که خود گرجی بود و: باید گرحستان را به ایران تحویل می داد، در دور اول، این کشتار را به راه انداخت.

در دور دوم هم همان: ادوارد شوارد نازه گرجستانی، و حیدر علی اف نخجوانی،  از بی توجهی ایران چنان عصبانی شدند که: دین را بطور کلی در: کشور خود ممنوع کرده، و خط ایرانی وزبان فارسی را از: تمام آثار حذف کردند و: تاریخ مشترک را نابود نمودند.

همین امروز اعلام شد: در یک رای گیری   در مسکو 82 درصد مردم، برخلاف مدودف، به ایران رای دادند. یعنی دوستی ایرانیان نه فقط در سرزمین های: رها شده از ایران موج می زند، بلکه حتی در دل مسکو هم عشق به ایران هست. ولی وای به روزی که با نشنیده گرفتن این صدا، عشق به نفرت تبدیل شود.

اما دلیل دوم، نزدیکی فرهنگ ها و موضع گیری های سیاسی، مخصوصا در موضوع هسته ای ایران است. مسکو در واقع همان مسجد است! و کنگره های کاخ کرملین و: میدان سرخ مسکو هم این را ثابت می کند . حتی در دل حکومت کمونیستی هم، تحقیقات اسلامی، از ایران و عربستان بیشتر انجام می شد! و جالب است بدانید که: مائو رهبر چین کمونیست، رشته حقوق اسلامی را در: دانشگاه کوتو روسیه خوانده است.

حتی اولین جمهوری اسلامی، قبل از ایران و پاکستان، در ترکستان شرقی ایجاد شد. و همین قضیه تاریخی، تبدیل عشق به نفرت را نمایان ساخت . جمهوری اسلامی ترکستان شرقی، متلاشی شد و از آن دو کشور کمونیست بزرگ: چین و روسیه به وجود آمد. آن ها به قدری در ابتدا به اسلام آگاه بودند که: خود را دو برادر خطاب می کردند! بعدا که عشق آنها به نفرت تبدیل شد، برادر را حذف و تاواریش یا: رفیق را جایگزین کردند.

درست در زمان ما هم چنین اتفای افتاد! مردم چچن و اینگوش بعد از فروپاشی شوروی سایق، برای ایجاد جمهوری اسلامی  قیام کردند. اما مورد بی مهری قرار گرفتند. و حالا می بینیم بیشترین عناصر: داعش از همین جا ها است.

حالا زمان آن رسیده که: به این بی مهری ها خاتمه داده شود. و روسیه را عضوی از خانواده بزرگ: شیعه و اسلام حساب کرد. و گرنه همین تجارت بین ایران و روسیه، ممکن است همان سرنوشت را پیدا کند.         بیشترین خواست مردم روسیه، کالاهای حلال است. و اگر ایرانی ها کلک بزنند و: با آرم حلال خرچنگ قورباغه؛ به خورد آن ها بدهند.گران بفروشند یا به جای شهد، به زنبوران ساخارین بدهند! معلوم نیست بتوان آن را جبران کرد.

اگر تجار ایرانی، سود های کلان می خواهند، نباید با نام اسلام و یا احیانا تجارت حلال، وارد شوند. بروند خودشان گورشان را بکنند.همین امروز شاهد بودیم که در جلسه، برخی از همین زنان تجار، کشف حجاب کرده بودند! و از ان بدتر جلسات را دروقت نماز گذاشتند! تا کسی به نماز نرسد!درست مثل زمان فروپاشی آن ها از ما مهر و تسبیح می خواستند ایران از آن ها ودکا و مشروب! 

禁止在对俄贸易 

俄罗斯因为制裁40与欧洲的贸易十亿,这使亏损。这些损失将来自伊朗进行补偿。伊斯兰革命期间:即使在俄罗斯和前苏联,受益于伊朗,毫无疑问。贸易收支一直赞成俄国人。但伊朗人民有两个原因,俄罗斯是乐观的。 

第一个原因是,十月革命后,1917年,超过运动:拉斯普京和其他人的感受。即使是列宁最初宣布Turkmanchay合同和戈勒斯坦茶抵消的方式。伊朗可以:地区失去了他们的羽毛在它下面。但在伊朗法庭上的弱点,它会被忽略。 

苏联的海达尔·阿利耶夫和爱德华·谢瓦尔德纳泽崩溃后一模一样的问题,提出的哈希米,他们听到了。 Perforce的反伊朗的力量在其中发现。和贝拉是伊朗人:没有中央的支持,他们需要哭了多年。斯大林,谁是格鲁吉亚:Grhstan必须在第一轮设置谋杀交付给伊朗。 

在第二轮相同:爱德华Shvardnaz·H格鲁吉亚和盖达尔阿利耶夫Nakhjavani,非常生气,宗教一般的忽视你的国家被禁止,而在伊朗波斯语:所有参赛作品进行了删除:共同的历史被摧毁。 

这是今天在莫斯科的一个投票站,在人口的82%,尽管梅德韦杰夫伊朗投票。友谊不是伊朗只是领土:伊朗释放的有害浪涌,甚至在莫斯科的心脏地带,是伊朗的爱情。但是,祸哉,我可以听到声音的日子,爱变成仇恨。 

但第二个原因,密切的文化和政策立场,特别是在伊朗核问题。莫斯科实际上是在清真寺!国会和克里姆林宫:莫斯科红场,这证明了。即使在共产主义的时候,来自伊朗和沙特阿拉伯的伊斯兰研究,完成了!有趣的是,知道共产主义中国,伊斯兰法领导人毛泽东在大学Kvtv是俄罗斯人。 

即使伊朗和巴基斯坦伊斯兰共和国,是在东土耳其斯坦。和历史情况,请又爱又恨透露。东土耳其斯坦,两个最大的共产主义国家的崩溃伊斯兰共和国,中国和俄罗斯出现了。他们也都知道,在伊斯兰教的开始,他的两个哥哥都是!后来,爱到恨转过身来,兄弟,删除或Tavarysh同志替换它们。 

我们还刚刚发生的时候!车臣和印古什苏联驱动器的人民,站起身来创建一个伊斯兰共和国。但他们不受欢迎。而现在我们看到的元素:短跑是一样的。 

现在是时候结束了失宠。俄罗斯作为一个大家族的一员:他的帐户什叶派伊斯兰教。否则,伊朗和俄罗斯之间的贸易,可能找不到同样的命运。俄罗斯人,清真产品。如果伊朗人欺骗和清真标志蛙蟹,吸吮他们Bdhnd.v卖的贵,或者更确切地说,花蜜,蜜蜂会糖精!目前还不清楚它是否可以得到补偿。 

如果伊朗,暴利不会是合法的企业在伊斯兰的名义,或可能进入。他们失去了自己在他们的坟墓今天见证会上,一些女商人,揭幕了!更糟的是,他们的祷告会和流行!直到有人不祈祷!就像我们的爱情的破裂和赞扬伊朗希望他们伏特加和葡萄酒!

  • سید احمد حسینی ماهینی

جشنواره ها نباید: سکوی فرار مغزها شوند.

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر


در جشنواره بازی های رایانه ای، یکی از برندگان به صراحت گفت: از دولت ایران نا امید هستم !آنهم درست در مقابل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ! و بدون اینکه حاضر شود نیم نگاهی هم بکند! و گفت که فلان دوست ما دیگر نیست و به آمریکا رفته!تحلیل گر ماهین نیوز می گوید: مطمئن باشید برای پاسپورت اقدام کرده، و این جایزه را هم گرفته تا راحت تر برود!

تقریبا  کار کرد جشنواره  ها، اغلب به فرار مغزها گره خورده است. یعنی  هرکسی از جشنواره ها جایزه ای می گیرد، گویا ویزای خود را برای رفتن به آمریکا، اکی کرده است. البته این فقط نخبگان علمی نیستند، بلکه  سینما گران در ردیف اول هستند، بعد ورزشکار ها ! و..بعد دانشجویان قبولی در: جشنواره ها و بعد هم همه!

ریشه تمام این ها هم، در آموزش زبان انگلیسی است. اگر سری به آموزشگاه های زبان انگلیسی، چه در تهران و چه در شهرستان ها، بزنید همه  تمرین فرار مغزها می کنند.  وخودشان را یک نسل سوخته می دانند که: بخاطر ماندن در ایران، همه استعداد هایشان نابود شده است!

این ها البته زرنگ هم هستند! زیرا می دانند  نه آنطرف خبری هست، و نه خودشان آش دهن سوزی هستند! بلکه می خواهند آب را گل آلود کنند، و ماهی بگیرند. والا اگر استعداد دارند، چرا قبل از جشنواره یا قبولی در کنکور نمی روند ؟ و اگر بروند، چه چیزی نصیب آن ها خواهد شد .

آن ها در واقع می خواهند: با کت و شلوار دولتی داماد شوند! یعنی دولت خرج کند، آن ها تحصیل کنند و: مدارج ترقی را طی کنند، بعد هم یک آش پشت پا، به نام جشنواره برایشان بگیرند! تا این ها بتوانند رزومه بدهند، و پناهندگی بگیرند و: چند صباحی پلوی انگلیس و: پیتزای آمریکا را بخورند.

علاوه بر زرنگ بودن، پرتوقع هم هستند! همین دیروز بود که: کفاشیان به وزیر ورزش گفت: پول بدهید ولی دخالت نکنید! و این حرف دل تمام آن هایی است که: می خواهند با پول دیگران، صاحب منصب شوند. می گویند پول را به ما بدهید تا: هرطور که دلمان خواست هزینه کنیم، و حق هم نداشته باشید سوالی کنید.

خانه سینما هم همین حرف را می زد، تمام هزینه های دولتی را، به نام خودش به هنرمندان قالب می کرد، و بعد هم می گفت: دولت نباید در کار ما دخالت کند. اگر آن ها نمی دانند، ما می گوییم تا بدانند: دولت نماینده ملت است و، پول دولت بیت المال است. مالیات مردم کوچه و بازار است.

  اگر قرار باشد به کسی بدهند و: باز خواست نکنند، خود مالیات دهنده ها واجب ترند ! چرا پس دولت زحمت می کشد، آبروی خود را خرج می کند، و مالیات می گیرد؟ چون ملت از او می خواهد: اعمال حاکمیت بکند، نظارت بکند و حافظ منافع ملت باشد.

اگر هنرمندان فکر می کنند، بهتر از مردم بلد هستند، پول را حیف و میل کنند، یا ورزشکاران یا نخبگان ، اینطور نیست و: مردم پول خود را بهتر می توانند خرج کنند. اگر به اینها می دهند برای این است که: انتظا ر دارند.

اگر حتی دولت هم کوتاه بیاید، مجلس از او باز خواست می کند، نهاد های نظارتی هم ، بازخواست می کنند. مگر پول علف خرس است که: خرج نخبگان و هنرمندان و: ورزشکاران شود و آن ها هم، به دنبال خواسته های خود بروند.

البته هنرمندان متعهد، ورزشکاران باغیرت و: نخبگان وطن پرست هم داریم،  که آن ها وظیفه خود را می شناسند. در درجه اول بار بر دوش دولت و ملت نیستند، بلکه باری از دوش ملت و: دولت هم برمی دارند. مانند تختی که در تمام: کار های خیر پیشقدم بود.

节日应该是平台将是一个人才流失。 

在电脑游戏节上,清澈的获奖者之一表示,政府disappointed'm这样做是正确的文化和伊斯兰指导部的面前!现在是时候做没有一目了然!并说,我们的朋友,而另一种是赴美Mahyn资讯分析师表示,一定要:护照法,而这个奖项,另外,去更轻松! 

几乎工作节日往往与人才流失。任何人都需要这个节日奖,因为如果他的签证赴美,亚希了。当然,这不只是一个科学精英,但制片人是排在第一位,然后是运动员! V..bd合格的大学生电影节,然后一切! 

这一切的根源,也就是英文的。如果一系列的英语课程,无论是在德黑兰和城市,勾选所有锻炼人才流失。他们知道,一个烧焦的一代:留在伊朗,摧毁了他们所有的人才! 

这是明智的!任何一方,因为他们知道没有别的,而不是火山灰本身是火嘴!他们想搅浑了水,其中的鱼。否则,如果天赋,为什么不节,或通过考试才去了?如果你去了,会是怎样的命运。 

他们其实想要的:一个国家的诉讼是!这意味着政府支出,他们得到的教育体系:进步通过他们的学位,然后锅回来了,把他们的节日!这样他们就可以恢复,并获得庇护和:一会儿Plvy英格兰:美国人吃比萨饼。 

除了是聪明的,他们要求!这是昨天才Kafashian体育部长说,你的钱,但勿扰!而所有这些字符的心中,他们希望与其他人的钱,是官方的。他们说,钱给我们任何钱,因为我们想,我们没有要问的权利。 

家庭影院回到了同样的事情,政府的全部费用,被评为艺术家去世之后,然后他说,政府不应该对我们的工作产生干扰。如果他们不这样做,我们说要知道:国家和民族的代表,国家的钱是公款。税人在街道和市场。如果你给某人:欲望不把纳税人需要!为何要如此轻松的状态,花了他的眉毛,和税?因为他要的国家:主权办,监察国家的利益。 

如果艺术家们认为他们知道比人更好,贪污的钱,还是运动员或精英,而不是让人们可以花自己的钱更好。如果你是为事实,他们正在等待。 

如果即使从短期来看,因为他想要的房子,监管机构也有责任。熊草是不是钱的花费精英和艺术家:运动员,他们也跟着自己的欲望。 

艺术家致力于,热心的运动员和精英爱国我们,他们知道自己的工作。当时主要是在国家和民族,而且还负担了民族和国家也回来了。像床都:没有工作的开拓。

  • سید احمد حسینی ماهینی

اگر شیعه نبود، هچ دینی نبود.

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

دنیای امروز وام دار دین است. و دین وامدار اسلام، و اسلام وامدار شیعه، که اگر شیعه نبود هیچ دینی نبود. و اگر دین نبود بشر، همدیگر را نابود می کرد. نابود شدن بشر به دست خود،  و یا همنوع امری نیست که افسانه باشد و: در واقعیت ها نمود نداشته باشد . بلکه هم در اساطیر وجود دارد و: هم اکنون با چشم خود می بینیم .

اولین انسانی که انسان دیگر را تاب نیاورد، قابیل بود که برادر خود را کشت.اما هابیل با آنکه می دانست کشته خواهد شد گفت: برادر من هرگز بر علیه تو نخواهم خواست. و تو را نخواهم کشت. یعنی هابیل پیام دوستی و مودت می داد، ولی قابیل نمی خواست مانند خودش را، تحمل کند چه رسد به اینکه، تازگی ها فهمیده بود او: بهتر هم است!

پیام هابیل، پیام رحمانی است که می گوید: برای همه شما جا هست. هیچ کس جای دیگری را تنگ نکرده . و مبادا بخاطر امور دنیایی، همدیگر را بکشید یا: از دست همدیگر ناراحت باشید. اما پیام قابیل یک پیام شیطانی است! که تاب تحمل دیدن برتر از خود را ندارد، و یا حتی فکر می کند: دیگران جای او را تنگ کرده اند.  و این نهایت تنگ نظری است .

تاریخ هم تفسیری جز این ندارد. مردم بر دو دسته اند: عده ای که صفت رحمانی دارند و: دنبال همزیستی مسالمت آمیز هستند. و عده ای هم دیگران را مزاحم خود می دانند. و می خواهند ان ها را ازبین ببرند. ازیاد نبریم که تا همین دیروز، نظریه جمعیتی مالتوس، از ایه های قران هم بالاتر بود. قران می فرمود: شما بچه های خود را بخاطر: ترس از نداری و کمبود امکانات، نکشید ولی مالتوس می گفت: امکانات کم است و باید جلوی زاد و ولد و: ازدواج ها گرفته شود.

اما حقیقت ین است که کمبود امکانات، فقط یک توهم است. واقعیت آن کمبود ظرفیت مدیریتی است. کسانی که از مدیریت کلان می ترسند، ناچار از جمعیت هم می ترسند. در حالیکه مردم 1.5 میلیاردی چین، از گرسنگی نمردند ولی، آن ها میترسند اگر جمعیت 75 میلیونی ایران 85 میلیون شود، دنیا به آخر برسد.

تولید سلاح های کشتار جمعی و: فلسفه ایجاد جنگ هم همین است. همه جنگ های تاریخ، برای این بوده که امکانات دیگران را تصرف کنند. امکاناتی که آن ها با زحمت و کوشش، کسب کرده بودند، با یک یورش به تاراج می رفت. و از ان گروه به این گروه منتقل می شد. برای همین در اسلام، جهاد ابتدایی فقط اذن معصوم می خواهد. و بقیه جنگ ها فقط باید دفاعی باشد.

آیا مردم هیروشما، کاری کرده بودند که پاداش آن ها، بمب اتم و کشتار وسیع آنان باشد؟ یا مردم ویتنام چه کاری با آمریکا داشتند؟ که باید بمب ناپالم و خوشه ای، بر سر آنان ریخته می شد؟ می بینیم هیچ دلیلی برای جنگ ها وجود ندارد، جز اینکه می ترسند امکانات کم شود! مردم ویتنام که از دید ان ها ارزشی ندارند،باید  برنج بخورند و، آن ها که شهروند درجه یک هستند، برنج را بخرند؟

    جنگ های سلسله وار اول دوم، تمامی نداشت و میرفت  به: جنگ سوم و چهارم برسد که: انقلاب اسلامی به فریاد مردم رسید. با دست خالی جلوی: تانک ها و توپ ها ایستادند، و پیروزی خون بر شمشیر را اثبات کردند

چیزی که داعش و اجداد او! از آن خوششان نمی آمد.  چرا که شمشیر را در پرچم! قرار داده بودند و تحت نام رحمانی ترین پیامبر، کاری کردند تا همه را بترسانند! و نطفه همه جنگ ها هم، از همین پرچم بود که تا امروز هم ادامه دارد. و همه آن برعلیه شیعه بود که: جنت البقیع را تخریب کردند. و دزدان دریایی هم از آنان یاد گرفتند

如果不是什叶派,不是宗教没有。 

今天的世界是受惠于宗教。伊斯兰教和伊斯兰债宗教欠什叶派,什叶派是,如果没有宗教。并且,如果它不是人类,它们彼此抵消。人为破坏你的手,还是那个人是个传奇人物,在现实中却并非如此。但也有神话:现在我们可以用自己的眼睛看到的。 

谁不容忍其他人的人,该隐是谁杀了他的兄弟。但是,尽管他知道他会被杀死亚伯说:我从来没有问过我的兄弟反对你。我会杀了你。这是友谊的该隐的消息,但也不能,像他自己,更别说容忍,最近已经明白他好起来! 

该隐的消息,消息拉赫马尼,上面写着:为了你无处不在。没有其他人并没有缩小。因此,对于世界,还是选择了自杀:失去再次爆冷。但是可以将消息发送给魔鬼!不容忍看到他们的上级,甚至认为:别人已经缩小了自己的位置。这是狭隘。 

这个历史解释的任何部分。有两种人:那些谁拥有拉赫马尼特质:他们正在寻找和平共处。和其他一些人对他们的麻烦。他们想杀死他们。确切地知道在哪里超额昨日,马尔萨斯的人口理论,可兰经经文越高。古兰经说:你自己的孩子,生怕疏忽和缺乏设施,但杀死马尔萨斯说,应该从降低生育率和结婚都采取了阻止。 

但事实是,这些设施都只是一种幻觉。现实的情况是缺乏管理能力。这些谁害怕宏观管理,她仍是怕人。虽然1.5十亿中国人,而不是因饥饿死亡,担心,如果7500万,8500万人口,世界玩完。 

大规模杀伤性武器和创作的理念是一样的。所有历史上的战争,它使他人接管。麻烦和冲突的可能性,被收购,与冲上去哄抢。及本集团已转让予本集团。因此,在伊斯兰教圣战组织的主要会见好就收无辜的。而战争的其余应该只是防守。 

是人Hyrvshma,一些奖励他们,他们广泛原子弹杀人?什么是美国和越南人民?是凝固汽油弹和集束倒在他们的头上?我们认为没有理由对战争有,但是这意味着没什么可担心的!越南人民谁将会看到价值,他们必须吃大米,他们是一个黄铜的市民买?第一个系列像第二次世界大战,它是不是所有的:第三个和第四个是战斗的伊斯兰革命是人民的呐喊。有没有在坦克和大炮的前面,和血战胜剑证明 

什么短跑和他的祖先!它不喜欢。为什么国旗的剑!拉赫马尼放在先知下,他们吓唬大家!和受精所有的战争一起,在同一个标志,一直持续到今天。和所有反对什叶派:霸气破坏。海盗已经从他们身上学到。

  • سید احمد حسینی ماهینی