از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

دام بهداشتی در شمال تهران عرضه می شود

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان
دام بهداشتی در شمال تهران عرضه می شود

به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان بیش از 3 هزار راس دام بهداشتی در شمال تهران به شهروندان متقاضی انجام این سنت نبوی ، عرضه می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : با هماهنگی های انجام شده ایستگاه عرضه دام بهداشتی منطقه یک در بزرگراه ارتش، مسیر کندرو ، بعد از ازگل، خیابان باغ سبز شمیران در زمینی به وسعت یک هزار و 500 متر مربع با 10 ایستگاه عرضه دام بهداشتی و 15 غرفه فرهنگی راه‌اندازی شده است .
وی افزود: این ایستگاه ها در دو روز چهارشنبه و پنج شنبه 1 و2  مهر ماه به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست و متقاضیان می توانند در روز عرفه از ساعت 9 صبح الی 17 و در روز عید قربان از ساعت 7 صبح الی 18 به محل عرضه دام مراجعه نمایند.
مهندس نوربخش خاطر نشان کرد : با هدف سرعت بخشیدن به انجام تقاضاها ، در این محل یک قربانگاه با حضور  20 ذبح کننده ی دام آماده خدمات رسانی به شهروندان است .
به گفته این مقام مسئول دامپزشکان نیز به منظور حفظ سلامت شهروندان،  بر ذبح بهداشتی به هنگام خرید و ذبح نظارت می کنند و تلاش می‌شود تا بستر بهداشتی لازم فراهم شود.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک در خصوص برنامه های فرهنگی روز عید سعید قربان گفت: ایستگاه فرهنگی، هنری نیز با بیش از 15 غرفه از جمله غرفه های سلامت، آموزش، بازیافت و...، در مجاورت محل عرضه دام راه اندازی شده که به ارائه برنامه های متنوع هنری، فرهنگی و پذیرایی از مراجعین و دیگر شهروندان خواهند پرداخت .

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی