از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

پیش بسوی قبله اول و دوم

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ | ۰ نظر

اگر حزب الله لبنان به سوی قدس، و یمنی ها به سوی مکه راهپیمایی کنند، امام حسین ع از آن ها راضی تر خواهد بود، واگر قصد شهادت در راه حسین ع را دارند، این بهترین گزینه است!زیرا امام خمینی کبیر، بنیانگذار جمهوری اسلامی گفته است که: راه قدس از کربلا می گذرد، و اکنون زمان آن است تا این شعار، تحقق یابد و تا دیر تر نشده فکری به حال آن بشود. تا کی باید تجمعات میلیونی فقط در داخل ضاحیه، یا برج البراجنه باشد؟ و تاکی باید یمنی ها فقط: به خیابان اصلی صنعا بیایند؟ آیا نباید از پتانسیل این سیل جمعیت، بخوبی استفاده شود؟

البته اگر لبنانی ها و یمنی ها قول بدهند، که این کار را بکنند، مردم هم از کربلا به سوی آن ها خواهند رفت! زیرا کسانی که در فاصله بین کربلا و مکه قرار دارند، بسیار مشتاق تر هستند و اگر صدایی از یمنی ها بر آید، آن ها هم میتوانند حتی قبل از: زیارت اربعین به زیارت خانه خدا بیایند. وکسانی هم که بین کربلا و قدس، قرار دارند در شوق زیارت بیت المقدس بی تاب هستند، تا در مسجدی نماز بخوانند که قبله اول مسلمین بوده، و تمام انبیا الهی در ان نماز خوانده اند.

البته این کار نیاز به تبلیغات وسیع ندارد، یعنی لازم نیست همه رسانه هاس غرب و شرق اعلام کنند، تا مردم بیایند. در این جا رسانه دیگری کار می کند و آن فطرت بشری است. اگر روزی همه مردم به سوی قدس حرکت کنند، تا نماز جمعه را در آنجا بخوانند، هیچ کس نمی تواند مانع آن ها شوند. حتی دشمنان نیز از حمله کردن می ترسند. در تمام راهپیمایی ها ما شاهد هستیم تا: همه آن ها در کمال سلامت به نتیجه می رسند، حتی اگر تعدادی هم کشته شوند، کسی از راه بر نمی گردد. بلکه در فرصت های بعدی تعداد بیشتری می آیند.

راهپیمایی اربعین درست در: سالی اتفاق افتاد و شروع شد که صدام رفت! در ابتدا فقط مردم نزدیک به کربلا این کار را کردند، ولی اکنون به یک همایش میلیونی سالانه، تبدیل شده که از تمام مراسم مذهبی و: غیر مذهبی هم بالاتر است. امنیت آن هم کاملا تضمین شده است و اگر کمی هم اشکال داشته باشد، کسی از رفتن به این همایش منصرف نمی شود.

با تحلیل شرایط فعلی می توان گفت: باید راهپیمایی دو قبله بر گزار گردد. زیرا اکنون فرانسه، که خود داعش را بوجود آورده، تصمیم قطعی دارد که آن را از بین ببرد. زیرا اگر این کار را نکند، داعش فرانسه را از بین خواهد برد! و این شرایط کاملا شبیه شرایط صدام است. دلیل اصلی اینکه آمریکا، صدام را از بین برد این بود که: صدام تصمیم جدی گرفته بود با موشک به اسرائیل حمله کند!

الان هم اگر فرانسه، داعش را ازبین نبرد باید منتظر باشد: تا همه دانسینگ ها و استادیوم های فوتبال از بین بروند. چیزی که فرانسه برای آن ها زیاد زحمت کشیده! و تقریبا در همین سفر اخیر رئیس جمهور ایران، اثبات کرد که حاضر است: شام خوردن با رئیس جمهور ایران را تعطیل کند، ولی شامپاین خوردن را تعطیل نکند! و داعش روی همین نکته انگشت گذاشته اشت، و این نقطه، نقطه مرگ فرانسه است.

در دوران انقلاب اسلامی ایران همینطور بود، سال ها رژیم پهلوی زحمت کشید تا: دانسینگ ها و مجالس فصد و فحشا را راه اندازی کند، تویست داغم کن! را درست کند و مجالس: بازی و شرابخواری را رواج دهد، و از همین راه حکومت می کرد. تا اینکه انقلابیون فهمیدند. از جمله کسانی که اصرار داشتند: این مجالس رقص و آواز را بر هم زند، طیف وسیعی از دانشجویان بودند که: به رهبری اینجانب عمل می کردند. مهمترین کار آن ها بمب گذاری: در مجالس لهو ولعب بود. سینماها را آتش می زدند. که یکی از آن ها بمب گذاری سال 1356 در: رستورانی در رشت بود. پایه های رژیم نه در هواپیماها بود، و نه در ارتش بلکه در همین مجالس بود: که لرزید و ازبین رفت.

لذا تحلیل ساده این حوادث به ما می گوید: حمله فرانسه برای از بین بردن داعش قطعی است، داعش هم با حملات به دخترکان نازپروده فرانسه، آن را تحریک خواهند کرد. بلافاصله بعد از کشته شدن سران داعش، و سقوط دولت اسلامی باید: راهپیمایی به سوی قدس و مکه آغاز شود.

پیش بسوی قبله اول و دوم


在此之前的第一和第二方向

如果黎巴嫩真主党耶路撒冷,也门游行朝向麦加,伊玛目侯赛因会更加满意,如果他们要牺牲在侯赛因的道路,愿他安息,这是最好的选择,因为伟大的伊玛目霍梅尼,共和国的缔造者伊朗说,道路耶路撒冷穿过卡尔巴拉,现在是时候这个座右铭,没有意识到,直到后来曾以为会。多长的反弹只是里面Zahyh万美元,帆船,Barajneh的是?心动过速应该只也门:萨那来大街?如果这种涌入的潜力,很好用的?

当然,如果黎巴嫩和也门的承诺,这是他们做的,它会去卡尔巴拉的人!对于那些谁是卡尔巴拉和麦加之间是更热烈。如果声音来自也门人民,也四十朝圣者来到之前可以参观神的殿。那些卡尔巴拉和耶路撒冷之间,与不耐烦希望访问耶路撒冷祈祷,在穆斯林的第一朝拜,上帝的所有先知都祈祷清真寺。

当然,这需要一个大规模的宣传活动不需要媒体哈斯西部和东部有,这样的人来了。它工作在其他媒介,它是人类的天性。如果有一天所有的人走向耶路撒冷,读取星期五祈祷在那里,没有人能阻止它。即使敌人害怕的攻击。在所有的演示,我们看到,所有可以安全地完成,即使某些被杀死,有人不来通过。但是,更多的是将在未来的机会。

第四十届游行就在那儿,开始时,萨达姆走了一年!起初,只有身边的人卡尔巴拉做到了,但现在一百万年会已经成为所有的宗教和非宗教更高。它的安全性得到充分保证,如果你有一点点问题,而不是从去这次会议劝阻任何人。

通过分析目前的情况可以说是举行集会任一方向。对于法国,谁创造了ISIS,决定摧毁它。因为如果他们不这样做,伊西斯会破坏法国!而且情况与萨达姆非常相似。最主要的原因,美国,萨达姆摧毁了萨达姆是严肃的决定攻击以色列导弹!

现在,如果法国,ISIS消除战斗应该等到所有Dansyng和足球场淘汰。法国辛劳为他们的事情呢!而几乎就在伊朗总统最近的访问,证明:与伊朗总统用餐关机,但不关闭喝香槟!和ISIS站在左边手指一点,而这一点,法国是不行了。

它是在伊斯兰革命中,多年的制度受到:丹麦人扬和事件放血和卖淫发射,热扭我!为了和议会:促进饮酒游戏,并统治了同样的方式。直到他意识到革命者。在那些谁坚持认为,舞蹈和唱歌破坏,谁的范围从学生到领导我的行为。爆炸的Ⅵb族的工作是无聊的聚会。电影院被烧毁。其中一人1356轰炸在拉什特一家餐厅。这一制度的基础是不是在飞机上,而不是在军事,而且在震撼和破坏的事件。

这些事件的简单的分析告诉我们:法国攻击与可爱的女孩Parvadeh法国,它会刺激攻击破坏某些ISIS,ISIS,共同提高。立即杀害的伊斯兰领袖和伊斯兰国家的倒台后必须开始走向耶路撒冷和麦加游行。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی