از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

فرصت های گازی که از دست می رود!

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

در حالیکه تولید و صادرات گاز، می تواند به نماد اقتصاد مقاومتی تبدیل شود، این فرصت در حال از بین رفتن است. پیشنهاد تشکیل سازمان کشورهای صادر کننده گاز، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، که با رویکرد مثبت جهان روبرو شد، درواقع سندی برای تحول اقتصاد مقاومتی، و تبدیل آن به اقتصاد مقاومتی بین المللی است. اما حضور عنصر غیر مقاومتی همچون: دولت قطر باعث شده تا این فرصت ها از دست برود.

قطر، از یکسو با خط مقاومت مخالف است، واز سوی دیگر بزرگترین سارق نفت وگاز ایران، از میادین مشترک است. مخصوصا با قرارداد قرون وسطایی کرسنت، که باز طراحی آن در دست اقدام است، تقریبا همه نتایج حاصله ایران را به باد می دهد. و یک شبه برتمام  برنامه های دراز مدت آن، قلم قرمز می کشد.  زیرا که با تعیین قیمت بسیار پایین برای: گاز ایران و ادعای خسارت های میلیاردی، که انجام داده تا سال ها باید ایران گاز خود را، با هزینه های بالا استخراج کند، و بابت بدهی های واهی به دولت قطر بپردازد.

البته مجلس این موضوع را باید درنظر بگیرد، که موضوع کرسنت حتی از موضوع: واردات دروغین بنزین یورو4 مهمتر، و زیان آن بالاتر است و اگر وزیر نفت، نتواند پاسخی به این مدعا بدهد، ویا نتواند مانع ضرر میلیاردی شود، باید رای اعتماد از ایشان سلب شود، نه بخاطر اینکه آدم حقه بازی نیست! بلکه به خاطر اینکه بتوان: در دادگاههای بین المللی رای مربوطه را، همچون گذشته باطل اعلام کرد. البته سعی ایشان در پیشبرد اهداف: نفت و گاز ایران را نباید نادیده گرفت، ولی حضور ایشان تایید قرارداد کرسنت، و ادامه زیان ایران و نابودی تمام زحماتی است که: خود ایشان در حال انجام آن است.

  و ما انتظار این فداکاری را از وزیر: انقلابی و مکتبی و غیر حقه باز!  کوشا و دلسوز خود داریم که: قبل از هرکاری خودش استعفا دهد. زیرا به نظر می رسد اگر: اشتباهی هم در قرارداد کرسنت شده باشد، مدت دوسال در مصدر قدرت بودن، این امکان را فراهم کرده بود که ایشان، آن را حل کند و یا به نفع ایران تمام نماید، و حالا فقط باید گفت: تو خود حجاب خودی از میان برخیز.

به نظر ما نه تنها ایشان در قرارداد کرسنت، نتوانست کاری بکند حتی در قرارداد هایی که: در زمان تحریم افراد تحریم شکن بسته بودند، اخلال ایجاد کرد که باعث شد تا نفت ایران، ضعیف و بی ارزش شود. این اخلال در اقتصاد مصداق بارز مفسد فی الارض است، ولی چون ایشان آدم خوبی است و نیت سوئی ندارد، نمیتوان به این جرم ایشان را محاکمه کرد.

  سادگی ایشان در این است که: بخاطر عقده و کینه ای که از دولت قبل دارد، حاضر است به کل ایران صدمه بزند! تا ثابت کند آن ها اشتباه می کردند که: حرفش را گوش نمی دادند واو را از وزارت کنار گذاشته بودند. نفت خزانه مملکت است، و اگر درب این خزانه بسته شود، مردم چه بکنند؟ این خزانه که نباید قربانی: اختلاف سلیقه ها یا خدای ناکرده ریاست طلبی ها، و جاه طلبی های اشخاص شود.

 وقتی به افراد خودی گل می زنیم، و با پشت پا آنها را بر روی زمین، یا داخل زندان می افکنیم دشمن هم استفاده می کند، واصلا هر دو جناح را منکر می شود، و سود خود را در نخریدن نفت از ایران، یا شکستن قیمت آن می بیند. مثلا در همین قضیه بنزین دیدیم که: خط آمریکا را برای حذف بنزین تولید داخل، پیگیری کردند و واردات را به راه انداختند، و بعد هم بدترین نوع بنزین را، از ته انبارهای دشمنان ما خریدند، و دلار های نفتی ایران را به جیب آن ها ریختند.

یکی دیگر از سیاست های غلط وزارت نفت، عدم پیگیری خط ایران در اوپک است. چرا که براساس نظامنامه اوپک، زمان ریاست ایران بر اوپک فرا رسیده، که با این روش ایران می توانست با: ریاست بر اوپک مانع مازاد تولید عربستان و قطر شده، و بر قیمت بازار مدیریت نماید. ولی با وادادگی در مقابل دشمنان خدا، و دشمنان جمهوری اسلامی، هم باعث سرقت بیشتر درامد نفت ایران، توسط اعراب شده و هم اینکه عربستان را برای همیشه، بر قیادت اپک نصب کرده است. آل سعود با همین پول های دزدی از ایران، شورای امنیت را تطمیع می کند.

فرص الغاز، المفقودة!

天然气的机会,失去了!

虽然生产和出口天然气,它可以成为经济实力的象征,机会正在减少。天然气出口国的形成,伊斯兰革命领袖,世界正面临着一个积极的态度,其实,对于性,耐经济发展的文件,并把它变成一个国际经济。但非电阻元件,如卡塔尔国的存在使失去了机会。

卡塔尔,一方面对抗阻力线,并在另一方面,伊朗最大的石油和天然气的安全,公共领域。特别是随着合同中世纪的新月,从而揭开它的设计正在进行中,风几乎所有的结果。而一夜之间所有的长期计划,需要一个红色的笔。因为他们设定一个非常低的天然气价格在伊朗和索赔数十亿美元,这是其天然气需求年,具有较高的开采成本和债务卡塔尔假的国家。

这个问题的房子应该考虑到,那上述进口假冒汽油欧4新月连的问题,和亏损的问题是高,如果部长没有回应要求他们,或未能阻止数十亿美元的损失,应该是从信心的一票他否认,不是因为他不玩花样!但也因为它可以是:在国际法庭的相应比率,因为在过去的宣布无效。当然,他们试图达到的目标:石油和天然气不应该被忽视,但他的存在证明新月的合同,并继续对伊朗的努力,所有的破坏,他本人是做什么的。

  我们预计这一奉献给部长:革命,学校和非滑头!我们的勤劳和富有同情心,他的一切之前辞职。因为它看来,如果没有在合同新月一个错误,在两年内执政,使得有可能为他们解决,或向所有的利益,而我只是告诉你。从您自己的面纱起来。

我们不仅是他们的新月合约,没有做到,即使在导致伊朗石油,在禁运断路器的时间制裁被关闭的合同,扰乱,是软弱和不值钱。在经济的破坏是腐败在地球上的一个明显的例子,而是因为他是个好人,没有任何对人体有害的意图,他们不能被审讯的罪行。

  他很简单:对于痴迷和仇恨,以前的政府,是伤害了整个国家!为了证明他们错了,他们没有听到他和他从财政部驳回。石油是该国的国债,及库务局如果门被关闭,人们该怎么办?案例不牺牲口味的差异,或上帝保佑总统的野心,和人民的野心。

 当人们自己的目标航向,并与他们在地面上的脚,或在监狱里,估摸着敌人使用,并且双方否认,和你的购买伊朗石油的利益,或它认为价格突破。例如,在汽油的情况下看到,美国在线以去除气体国内生产,进口和推出紧随其后,然后最坏的一种燃料,从我们买股票的敌人,而石油美元的底部进入的口袋拿了。

石油部的另一项错误的政策,欧佩克未能跟随伊朗的线。因为,根据欧佩克的章程,时机已到,伊朗总统欧佩克,而伊朗可能以这种方式:欧佩克剩余主席,沙特阿拉伯和卡塔尔也已被阻止,而市场价格管理。但随着服从真主的敌人,而伊斯兰共和国的敌人,它会窃取更多的石油收入伊朗,阿拉伯人和天国永远,亚太经合组织领导人安装。沙特与金钱盗窃从伊朗到安理会诱惑。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی