از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

منت کشی غرب نتیجه نداد.

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

تاریخ غرب مملو از زندگی در: حرام زادگی ها است. وقتی که مسلمان ها اروپا را تسخیر کردند و: همه نقاط آن تا اسپانیا مسلمان شدند، آندلس یا اسپانیای آن موقع، طرحی ریخت که بسیار موفق بود! و توانست مسلمان ها را بیرون کند. و آن استفاده از زن و شراب و ایجاد محیط حرامزادگی بود. آن ها به این نتیجه رسیدند که زنان خود را، زیبا و بی حجاب کنند و آن ها را، بین مسلمان ها بفرستند و از طریق اغوا گری، با آنان هم آغوش نموده و ضربه خود را بزنند. و در بسیاری موارد از طریق شراب، انان را از حالت عادی خارج کرده،  و یا آنان را مدهوش کرده و از بین ببرند.

این روش ان ها جواب داد، لذا از همان زمان اروپا، برای رهایی از دست مسلمان ها، به حرامخواری و حرامزادگی روی آوردند. در قرون معاصر شاهد بیشترین فعالیت آن ها، در این زمینه هستیم و اساس فرهنگ سینمایی و هنری ، علمی غرب را هرزگی و شرب خمر تشکیل می دهد. البته آن ها که وارد این کار شده، و آن را تشویق می کنند، خودشان سعی دارند حتی: لب به الکل نزنند و یا مواد مخدر را اصلا مصرف نکنند!

     در قرن بیست و یکم می بینیم که: بالاترین ثروت و درآمد غربی ها در : قاچاق مواد مخدر یا اسلحه و کلیه در آمد هایی، که در اسلام حرام شمرده شده است. بیشترین تبلیغات ماهواره ها و رسانه های غربی، بر دو محور شراب و زن، و برخی بر محور خشونت هست. که همگی از نظر از نظر اسلام مردود است. و غرب از این شکاف استفاده کرده و: مسلمان ها را در سراشیبی نابودی قرارداده است.

متاسفانه از میان مسلمان ها نیز، گروهی همین استراتژی را برگزیده اند که: نمونه آن آل سعود است که، ضد اخلاقی ترین رسانه ها را حمایت می کند. شاهزاده های سعودی همگی هم، در راس گروه های قاچاق مواد مخدر هستند.

در داخل ایران هم گروههای نزدیک به آل سعود، این تفکر را دارند آن ها بدحجابی و بی حجابی را، مسئله مهمی نمی دانند. حتی از واحد های گشت نیروی انتظامی بخاطر: برخورد با الکلی ها و زورگیران، قاچاقچیان و جاسوسان ناراحت هستند! که در اصطلاح سیاسی به آن: تساهل یا تسامح می گویند، یعنی امر بمعروف و نهی از منکر نمی کنند! بلکه برعکس امر به منکر، و نهی از معروف می کنند.

اما اکنون افراط در این روش ها، اروپا و آمریکا به انتهای راه خودش سوق داده، و امیدی برای اینده آنان باقی نگذاشته است. غرب اکنون، هم از نظر ایدئولوژی شکست خورده، و هم از نظر اقتصادی به بحران های نهایی گرفتار شده است. تنها راه نجات آن ها آشتی با اسلام بود، که در مذاکرات برجام دیده شد. اکنون منت کشی آن ها نتیجه داده، و قرار است که رئیس جمهور ایران به اروپا برود، تا آشتی با تمام غرب را کلید بزند.

اما گویا عده ای هستند که این کار را دوست ندارند، و با انفجار مهیب در لبنان و عراق و حتی فرانسه، می خواهند مانع این آشتی جهانی شوند. البته آنها سالها سعی داشتند که: این انفجار ها را به مسلمانان نسبت دهند. اما کم کم مردم دنیا این را فهمیدند، و رسانه ها جای خود را به درستی شناختند، و برخی نیز به اسلام روی آوردند. برای بار دوم آن ها حتی اقدام به ظاهر سازی هم کردند، و با ایجاد دولت اسلامی خواستند بگویند: که حرف ما درست است .

     ولی این شگرد آنان نیز، امروز نقش بر آب شد. وجود  انواع و اقسام ملیت ها مخصوصا اروپایی ها، در گروه داعش نشان داد که ترور و و کشتار، فقط کار اروپائیان بوده وبس. زیرا اسلام دست مسلمان ها را بسته است، تا آنها جنایت نکنند. اما غرب به این چیز ها به عنوان خرافات نگاه می کند، و آن را مسخره می کند. غرب می گوید اگر تو قتل نکنی، دیگران تورا از بین می برند و می کشند: بکش تا زنده بمانی! در حالیکه در اسلام گفته می شود: کشتن یک نفر برابر با کشتن تمام انسان ها است! زیرا همان کسی که کشته شد، اگر زنده می ماند می توانست صاحب: فرزندان و ایل و تبار شود که، با کشته شدن او این سلسله قطع می شود، و دیگر هیچکدام به دنیا نمی آیند.


الغرب السباکة لا یعمل الالتزام.

西部管道不工作的义务。

西方的历史是充满生机:出生被禁止。当穆斯林征服了欧洲和穆斯林西班牙的所有部分,安达卢西亚和西班牙,然后规划出这是非常成功的!和穆斯林出来。并利用妇女和酒,是私生子环境。他们的结论是他们的妻子,他们的美丽和穆斯林之间的推出,其成立的诱惑,他们拥抱它,并把你的镜头。而且在许多情况下,葡萄酒,他们都出了正常,或者邀请他们和摧毁。

这样一来,他们说,这样以来欧洲摆脱穆斯林,走上Hramkhvary和私生子。在近几个世纪,最大的活动,在现场和电影文化和艺术的西方放荡,喝了起来。当然,那些谁进入工作,并鼓励它,他们力争把那些嘴唇碰酒精或药物不要喝了!

     在二十一世纪,我们看到,在贩卖毒品,武器和所有的最高收入和财富的西方人,是,它禁止在伊斯兰教。大多数卫星和西方媒体的广告,无论是基于酒色,有些是基于暴力。这一切都伊斯兰教是不可接受的。与西方已用这种差距:穆斯林的破坏是上下坡。

不幸的是,穆斯林,该集团采取了同样的策略,例如,它是在众议院沙特,最不道德的媒体支持。沙特王子,都在一起,在贩毒的头。

在伊朗境内靠近组沙特,的礼服和面纱,也不是什么大不了的想法府。即使是巡警大队民警进行治疗酗酒和勒索,走私和间谍都打乱了!这在政治上是:宽容或容忍地说,好,禁止恶不Bmrvf!相反,它是邪恶的,并禁止他们出名。

但现在沉迷于这些做法,欧洲和美国导致他的方式结束,并留下他们对未来的希望。现在西方,无论是在思想上的失败,并在最后的经济危机中抓住了。这是与伊斯兰教和解的唯一途径,被认为在谈判Brjam。所有的文字是平局,而伊朗总统去欧洲,与西方的一个关键调和的结果。

但是,如果人们谁不喜欢,并与黎巴嫩和伊拉克,甚至法国的爆炸,将被普遍和解来预防。他们曾试图多年:爆炸的穆斯林。但是,一点一点的人明白这一点,和媒体的正确识别,有的已经转向了伊斯兰教。对于第二次有人甚至它的外观,并建立一个伊斯兰国家想说的话,我们的话是真实的。

     但他们今天的实践中破灭了。有各种各样的民族,尤其是欧洲人,ISIS的显示,恐怖和毁灭,欧洲人的工作是唯一的个人主页网站计数器。穆斯林因为伊斯兰教是封闭的,所以他们不犯罪。但西方认为这些东西是迷信,这是荒谬的。韦斯特说,如果你不杀,杀,杀害他人虎:杀死一条活路!尽管伊斯兰教是说杀一人等于杀死所有的人!因为谁被打死的人会生存,如果部落的是,这个系列是由他的死亡打断,而不是孩子出生的任何。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی