ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

خود کشی تاریخی غرب.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

غرب، ساخته های خود را تخریب می کند!

افزایش تروریسم فیزیکی و: تخریب اماکن توسط عربستان، نشان می دهد که غرب و عرب تصمیم گرفته اند، حالا که خودشان در حال رفتن هستند، هرچه راهم که ساخته اند نابود کنند! شدت ناراحتی آن ها از رشد تمدن ایرانی، به حدی است که دست به خودکشی: سیاسی و تاریخی زده اند. و مردم دنیا نیز این روانپریشی غرب را، درک کرده و چشم طمعی به ساخته و پرداخته های غرب ندارند، وامید به ارث بردن از آن را از دست داده اند.

از هنگامی که انقلاب اسلامی پیروز شد، غرب ابتدا ممانعت از فروش یا ارسال: تجهیزات و فناوری خود به ایران را آغاز کرد. هواپیماهای اف 16 را که ایران خریده بود، تحویل نداد و حتی از تحویل قطعات آن هم خود داری، و پول ها را هم دزدید و به ایران پس نداد.  با تحمیل جنگ، خواست تمام آنچه را که داده پس بگیرد، و در این جنگ  مرحله دوم یعنی: تخریب و نابود سازی آنچه را، که دستاورد تمدن غرب بود، آغاز کرد. هواپیماهای ایران را مورد هدف قرارداد، و ساختمان ها و شهر های ایران را ازبین برد، و یک کشور مخروبه و نیمه جان برای ایران باقی گذاشت.

اما ایران چه کرد؟ از یک کشور مخروبه، اکنون کشوری ساخته است که: همه چیز آن بومی است و: دارای اقتصاد و فناوری کاملا برتر و بالاتر از همه است. دغدغه جمهوری خواهان، و کاندیداهای ریاست جمهوری امریکا، الان فقط ایران است! یکی از آن ها گفته که ایرانی ها، تروریست هایی هستند که پولدار شده اند! دیگران هم به دنبال جشن گرفتن برای: اجرای برجام هستند! زیرا با اجرای برجام، آن ها میتوانند کاسه های گدایی خود را، به سوی ایران دراز کنند تا: کمی از این ثروت های بزرگ ایرانی را، برای خود گدایی کنند.

هم اکنون تمام شرکت های آمریکایی، پشت دیوار نوانخانه های ایرانی صف بسته اند! تا از این برجام برای خود کلاهی درست کنند، و حاضرند به تمام خواسته های خود پشت پا بزنند، تا یک لقمه نانی، ایران به دست آن ها بدهد.

البته آل سعود هنوز هم، در توهم همان دوران قبل از برجام است، و حتی در زمان جنگ صدام علیه ایران زندگی می کند! وی با ایجاد گروه داعش، حمله به بحرین و یمن و سعی می کند:جسد بی جان آمریکا و اسرائیل را، باز هم مانند مترسک روبروی ایران قرار دهد! وعده میلیارد ها دلار به روسیه و آمریکا، برای ازبین بردن بشار اسد نشان می دهد: که هنوز فکر می کند: می تواند اینهمه پول ها را پرداخت کند!

اما آل سعود بداند، هرچه بیشتر در یمن تخریب ایجاد کند، یا در بحرین و عربستان مردم را زندانی کند، و یا در سوریه و لبنان و عراق، مردم را در انفجارات ازبین ببرد، بیشتر در منجلاب سقوط فرو می رود، و مردم یمن و بحرین و عراق و سوریه، از همین الان آماده اند تا مانند ایران، بر روی خرابه های انان، تمدن باشکوه و ثروتمند جدیدی را برپا کنند.

ضرب المثل ایرانی که از: یک شاعر انقلابی است می گوید: خرابی که از حد گذشت می گردد آباد. یعنی تخریب شهر ها هم مانند: کشتن انسان نه تنها باعث کاهش آنها نمی شود، بلکه نسل جدیدی که متکی برخود است، و رشد فزاینده ای دارد متولد می شود. که دردل فقط کینه آل سعود را خواهد داشت. ودر بقیه موارد به دنیا لبخند پیروزی خواهد زد، و تمدن نوین اسلامی را به جهان عرضه خواهد کرد.

آیا آل سعود ندید که وقتی، در حرم امامان شیعه بمب گذاشت، و آن ها را در سامرا و کربلا تخریب کرد، الان از این کرده خود پشیمان است؟ زیرا همین کربلا، اکنون سیل بزرگی شده که تا: آل سعود را از ریشه از بین نبرد، ساکت نخواهد شد. و شاهد خواهیم بود که میلیون زائر اربعین حسین ع، در تمام دوران پیاده روی خود، در سراسر جهان فقط یک شعار خواهند داد: و آن هم مرگ بر آل سعود کافر است.

البته اسرائیل و آمریکا هم اگر، از آل سعود تبعیت کنند مشمول این لعن و نفرین ها خواهند شد. و شاید شعار مرگ بر آمریکا و: مرگ بر اسرائیل هم به آن ها اضافه شود! لذا به اسرائیل پیشنهاد می شود مانند آمریکا، پای خود را از این ماجرا بیرون بکشد. زیرا اگر بیش از ین فشار وارد کند، مردم بعد از زیارت اربعین، پیاده روی به سوی قدس را آغاز خواهند کرد.

خود کشی تاریخی غرب.

西方历史自杀。

西,让她毁掉!

增加动产的实际恐怖主义和破坏沙特阿拉伯,表明西方和阿拉伯世界已经决定了,现在去了,都使得破坏的方式!越来越多的伊朗文明,以至于自杀的悲伤:政治和历史事件。而且西方精神病的人,理解并取得了眼睛的野心在西方,他们已经失去了继承它的希望。

自伊斯兰革命取得了胜利,西方最初防止买卖或写:设备和技术,伊朗开始了。 F-16,伊朗已买了,没有传递,甚至拒绝交付的部分,还偷的钱,而不是伊朗。战争的实施,要采取所有这些数据,并在战争的第二阶段:破坏和什么样的结果是西方的破坏开始了。伊朗飞机针对性和被摧毁的建筑物和城市在伊朗,使伊朗国家在废墟离开半死不活。

但伊朗没有?从毁了一个国家,现在国家是它特有的一切:经济的,技术的,最重要的,也是相当出众。关注共和党和总统候选人美国,现在只有伊朗!其中一人说,伊朗人,恐怖分子谁是富人!其他人都在庆祝:运行Brjam吧!因为Brjam运行,它可以是你的乞讨碗,​​伊朗,要运行一个小这笔巨大的财富伊朗人,他们的乞讨。

现在,所有的美国企业,仅次于伊朗庇护队列!为了解决这个问题Brjam自己的帽子,并愿意以一个愉快的所有愿望,直至一片面包,让他们进入伊朗的手中。

沙特仍然在同一个错觉预Brjam,甚至在萨达姆的战争对伊朗的生活!他创造了ISIS,巴林和也门,并试图攻击:美国和以色列的尸体,​​还是喜欢在伊朗面前的稻草人!质押数十亿美元,以俄罗斯和美国,用于去除巴沙尔·阿萨德显示,仍然认为它可以支付这么多钱!

但沙特人知道,更多的伤害是在也门,巴林和沙特的人送进监狱,或在叙利亚,黎巴嫩和伊拉克,人们在爆炸破坏,更对沉天坑塌陷和也门人民和巴林以及伊拉克和叙利亚,已经准备向伊朗,他们的废墟上,伟大的文明和建立新的丰富。

伊朗谚语,一个革命性的诗人说,故障多经常光顾的通道。城市,如即破坏:杀了人,不仅不会减少,而且新一代的是自力更生和成长,必须诞生。熬只有斗气是众议院沙特。而世界微笑的其余部分将胜出,并会提供一个新的伊斯兰文明走向世界。

是沙特的家看到,当在什叶派圣地炸弹,它是在萨迈拉和卡尔巴拉遭到破坏,现在后悔自己离开呢?对于这个卡尔巴拉,一个伟大的洪水:沙特到战斗的根源,也不会保持沉默。我们将看到数以百万计的朝圣者第四十届侯赛因·阿里,在任何时候,你走路,世界各地的将只是一个口号:打倒·沙特,这是一个异教徒。

但是,即使以色列和美国,沙特遵守将受到诅咒。也许口号“打倒美国和死亡以色列加入吧!因此,建议对以色列和美国一样,他的脚拉出来的事件。如果你有因为这样的压力,第四十天的朝圣之旅后,步行到耶路撒冷开始。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی