از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

نشست بررسی مشکلات پروژه ی خط 7 مترو تهران در منطقه 12

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

با حضور شهردارقلب طهران و قائم مقام مترو برگزارشد:

نشست بررسی مشکلات پروژه ی خط 7 مترو تهران در منطقه 12

نشست بررسی مشکلات پروژه ی خط 7 مترو تهران در منطقه 12 با حضور شهردار قلب طهران و قئم مقام مترو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، در نشست بررسی مشکلات پروژه خط 7 مترو تهران در این منطقه که جمعی از مدیران مترو تهران ، رئیس خط 7 و مدیران شهری این منطقه حضور داشتند ، در خصوص تملک املاک آسیب دیده در محدوده ی عملیات مترو ، تامین قانونی زمین های موردنیاز ، مشکلات املاک خدماتی ، اداری و درمانی موجود در مسیر خط 7 و هواکش های مسیر در محدوده ی منطقه 12 بحث و تبادل نظر گردید و تصمیماتی اتخاذ شد.

پیمان حسین محسنی شهردار منطقه 12 تهران در این نشست با اشاره به اینکه مردم ما مردمی فهیم بوده و قدر زحمات مدیریت شهری در بحث خدمات رسانی به آنان را می دانند ، ضمن درخواست مشارکت هرچه بیشتر شهروندان قلب طهران در اداره ی امور شهر ، از صبر و تحمل آنان در مواجهه با مشکلات پیش آمده در حین اجرای پروژه های شهری به ویژه خط 7 مترو تهران تقدیر نمود.


مدال آوران المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک تجلیل شدند

مدال آوران یازدهمین دوره المپیاد جهانی ۲۰۱۷ نجوم و اختر فیزیک در بخش دانش آموزی در هشتادمین نشست ماهانه باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس امیر حسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره‌ شناسی تهران با بیان خبر فوق  اظهار داشت : تیم ملی المپیاد کشورمان با شرکت در یازدهمین المپیاد جهانی ۲۰۱۷ نجوم و اختر فیزیک، با کسب یک مدال طلا، 3 مدال نقره و یک برنز توانست در بین 45 کشور شرکت کننده مقام سوم را به دست آورد.
وی گفت : در هشتادمین نشست ماهانه باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران که همزمان با هشتمین سالگرد تأسیس این باشگاه بود طی مراسمی از سینا بلوکی، امیرحسین ستوده فر، شایان عزیزی ، زهرا فرهمند و پریماه صفریان، 5 نفر شرکت کننده این المپیاد تجلیل شد.
چیذری به برگزاری هشتادمین نشست ماهانه باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره شناسی تهران اشاره کرد و گفت: در نشست این ماه باشگاه دکتر کوکرم سردبیر ماهنامه نجوم و مدرس نجوم به عنوان سخنران اصلی این مراسم در خصوص پدیده های آسمان و زمان تحویل سال مطالبی را ارایه داد و پریسا باجلان ،عکاس و منجم آماتور نیز به بیان مطالبی در خصوص آسمان شب در کشورهای مختلف و تجارب عکاسی آسمان در شب پرداخت و سید امیرحسین موسوی، رتبه دوم المپیاد نجوم کشوری با ارائه مجله خبری نجومی ،تازه های نجوم را مطرح نمود.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی