از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

حفظ ارزش های انسانی و اسلامی انقلاب و دوران دفاع مقدس

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

شهردار منطقه یک در جمع فرزندان شاهد ، جانبازان و ایثارگران:

وظیفه اصلی ما حفظ ارزش های انسانی و اسلامی انقلاب است
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک با حضور در جمع فرزندان شاهد ، ایثارگر،جانباز و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شاغل در شهرداری منطقه یک با بیان این مطلب اظهار داشت: درست کاری، درست گفتاری، عمل صالح، صداقت، خدمات رسانی به مردم و... از جمله ارزش هایی است که ایثارگران، جانبازان و شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس با فداکاری و از خود گذشتگی برای حفظ آنها از جان خود گذشتند و ما باید در پاسداشت آنها با همه توان خود قدم برداریم .
تاجیک اسماعیلی با اشاره به اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر الگوی جامعه و مدافعان دستاوردهای نظام و فعالان عرصه‌های علم و دانش هستند، ادامه داد: فرزندان جامعه ایثارگری با توان علمی و حضور در سنگرهای علم و دانش، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و همانند والدین خود که در جنگ و میادین دفاع، حافظ منافع ملی و ارزش‌ها بودند از مرزهای علمی کشور صیانت می‌کنند.
وی گفت : فرزندان شاهد باید به سلاح علم و دانش مجهز باشند تا با توجه به تعهد انقلابی خود به عنوان افراد متخصص ، وقت گذار و نوع آور در جامعه به عنوان الگو شناخته و مطرح شوند.
شهردار منطقه یک دوران دفاع مقدس را مقابله با دشمنی دانست که برای رسیدن به هدف خود اصول انسانی و اسلامی را زیر پا گذاشت و ما در مقام دفاع از حیثیت، ناموس و کشورمان وارد عمل شدیم و هدفمان دفاع از خاک و ارزش های اسلامی و انسانی بود

همچنین 

پیمان حسین محسنی خبر داد:

آمادگی کامل قلب طهران در مواجهه با موج دوم سرما و بارش در پایتخت

شهردار منطقه 12 تهران از آمادگی کامل مدیریت شهری قلب طهران در مواجهه با موج دوم سرما و بارش در پایتخت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  شهرداری منطقه 12 تهران ، پیمان حسین محسنی شهردار این منطقه گفت: بنابراخبار منتشر شده مبنی بر ورود موج جدید سرما و بارش به پایتخت ، مدیریت شهری قلب طهران با تدابیر و پیش بینی های لازم با امکانات و ماشین آلات و نیروی انسانی، آماده خدمات رسانی است تا در زمان مقرر امورات شهری به خوبی انجام شود.

وی افزود: در همین راستا ستاد برف روبی منطقه 12 نسبت به شارژ مخازن شن مخصوص در سطح محدوده به تعداد 11000 کیسه اقدام نموده و آمادگی دارد در صورت لزوم این میزان را افزایش دهد.

محسنی ادامه داد: ستاد برف روبی منطقه 12 در سطح نواحی شش گانه در آماده باش کامل خواهد بود و با تجهیزات کامل در صورت بارش نزولات آسمانی نسبت به پاکسازی و نمک پاشی معابر اقدام نموده تا مشکل خاصی در تردد شهروندان ایجاد نگردد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

حفظ ارزش های انسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی