از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

آل سعود در پشت: تحریم های حزب الله.

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

جدی ترین گروهی که از بدو تولد داعش تا کنون، با آن مبارزه کرده است حزب الله لبنان است. و اکنون که قرار است منابع مالی داعش، ولو بصورت ظاهری بسته شود، آل سعود که پدر خوانده داعش است، آمریکا را مجبور کرده است تا: منابع مالی حزب الله هم بسته شود! البته این دو تفاوت اساسی دارند، که میتوان گفت درست برعکس یکدیگر عمل می کند. یعنی آمریکایی ها همانقدر که در قطع کمک های داعش،  دروغ می گویند در مورد قطع کمک به حزب الله جدی هستند! و برعکس هرچقدر داعش به کمک های عربستان و آمریکا وابسته است، حزب الله هیچ نیازی به این کمک ها ندارد.

به عبارت دیگر : حزب الله نیاز به خط اعتباری از بانک های: امریکا یا اروپا ندارد که اگر قطع شود، نگران گردد زیرا: از ابتدا این تحرم وجود داشته و: هرگز بانکهای امریکایی خط اعتباری برای حزب الله نداشته اند. درحالیکه حزب الله نیز نیازی به این: خط اعتباری نداشته زیرا، اولین کار این موضوع، دریافت اطلاعات است. یعنی با افتتاح هر نوع حساب باید، تمام اطلاعات مورد نیاز در آن درج گردد. حتی اگر رابط یا یکی از اعضای گمنام هم، این کار را بکند باز هم کشف ارتباط و: بودن ضمانت ها و پیگیری حامیان اصلی را، باید از وظایف بانک ها دانست. که این برای حزب الله به معنی: از بین رفتن منابع اصلی و در اختیار قراردادن: نیروهای مخصوص خود است.

   در حالیکه داعش بر عکس آن عمل می کند، یعنی عربستان یا آمریکا با هواپیما و: در بیابان برای ان ها سلاح و پول می ریزند، و نیازی به رسید و دریافت خط اعتباری نمی باشد! فروش نفت  داعش را هم به گردن نمی گیرند، و پرداخت پول یا دریافت نفت را تکذیب می کنند. حتی نیازی به تلفن زدن و تماس حضوری، یا تشکیل جلسه هم نیست. همینکه می بینند که داعش، قدرت ایستادگی در مقابل حزب الله را ندارد، می فهمند که باید 4000 دستگاه تویوتا و: چندین هزار قبضه تفنگ و مقدار زیادی پول به آن ها بدهند. و این امر برای حذف ردیابی کمک به داعش است.

     در مورد حزب الله هم قضیه این طور است، آمریکا سعی دارد رابطه ای بین موشک های بالستیک،  یا دیگر امکانات حزب الله با ایران، پیدا کند ولی چون برعکس فکر می کند، هرگز موفق نمی شود! به نظر آن ها ایران است که به حزب الله موشک می دهد! و یا آن ها را تقویت می کند یا سلاح، برای آن ها می خرد یا به آن ها سلاح می فروشد! در حالیکه بر عکس است. لبنان قبل از ایران به موشک و: فناوری آن دست پیدا کرد .

همه بیاد دارند که ایران در جنگ تحمیلی 8 ساله، موشک خود را از سوریه وارد می کرد، و با ورود اولین موشک بود، که بغداد و بانک رافدین مورد اصابت قرار گرفت. حتی از آن بالاتر وقتی که دکتر چمران، از ناسا بیرون آمد ابتدا به لبنان رفت، و بعد به ایران آمد. در لبنان اولین کاری که کرد، هنرستان فنی برای شیعیان لبنان تاسیس کرد. و همه دانش و تجربه خود را در اختیار: امام موسی صدر قرار داد.

حتی از نظر مالی و انتشاراتی و فرهنگی، همیشه لبنان پیشتاز بوده است. بسیاری از کتب شیعیان در بیروت چاپ می شده، و هنوز هم قران های چاپ بیروت بی همتا است. امام موسی صدر در ایران بود، هرگز لیبی یا معمر قذافی ایشان را نمی شناخت! و از آن ها احساس خطر نمی کرد. این لبنان بود که به امام موسی صدر قدرت بخشید. حتی لقب امام را لبنانی ها ابتدا به موسی صدر دادند، سپس به امام خمینی. و این درحالی بود که در ایران، این لقب را مسخره می کردند و می گفتند: مگر سیزده تا امام داریم؟

حتی عراق و نجف در ایجاد انقلاب اسلامی ، و ترسیم خط مشی از ایران جلوتر بودند. کتب مراجع نجف همیشه الهام بخش: قم و مشهد در ایران بوده و: اقتصاد اسلامی اولین بار توسط محمد باقر صدر، در عراق نوشته شد و مدیریت اسلامی توسط: آیه الله شیرازی به رشته تحریر در آمد. علمای جبل عامل لبنان هم، گاهی از این علما معروف تر و موثر تر بودند . لذا ملتی با این پشتوانه قوی، هرچند جمعیت کمی دارند، ولی هرگز از تحریم های امریکا یا آل سعود، شکست نمی خورند. فقط روسیاهی برای آمریکا و کنگره خواهد بود.


آل سعود در پشت: تحریم های حزب الله

沙特背后制裁真主党。
出生伊希斯的最新组到目前为止,它已经打了黎巴嫩真主党。而现在,伊希斯的财政资源,哪怕只是看着包,沙特的房子是伊希斯的养父,已迫使美国为:真主党的融资将被关闭!当然,这两者是完全不同的,刚好相反,可以说,每个供应。美国人在伊希斯的援助,卧谈援助真主党是严重的!相反,但与沙特阿拉伯和美国伊斯兰国的帮助下,真主党并不需要救助。
换句话说,真主党要求从银行信贷额度:如果切不是美国或欧洲,是有关各方的抵制,因为那里是这样的:从来没有美国的银行授信额度为真主党。尽管真主党也做到这一点:不能因为信贷额度,首先映入眼帘的事情,得到的信息。使用应,要包括在它的所有所需的信息的任何帐户的开口。即使界面或匿名的成员,并重新做了连接:保障和跟踪的主要赞助商,应该是银行的责任。这意味着真主党:特种部队:关键资源和嵌入的损失。虽然ISIS是相反的,即沙特阿拉伯和美国的飞机,并在旷野的武器和金钱来了,并不需要来获得信用额度是不是! ISIS油也没有脖子,并支付或接受石油否认。即使没有电话,打电话的人,还是不见面。当他们看到伊希斯没有站出来反对真主党的力量,必须明白,4000丰田和数千支步枪和大量的钱给他们。而这将有助于消除跟踪伊希斯。在真主党的情况下,问题是,美国正试图通过伊朗,发现弹道导弹,或者真主党的其他功能之间的链接,但他认为的相反,永远不会失败!这是伊朗是真主党的火箭!或者,他们加强或武器,因为它购买或出售他们的武器!而画面。黎巴嫩到伊朗的导弹技术达到了。
所有客房均配备一个8岁的伊朗战争中,导弹从叙利亚,并与第一枚火箭,Rafidain银行巴格达的到来,被枪杀。即使医生Chamran,美国航空航天局出来后第一个去黎巴嫩,后来返回伊朗较高。在黎巴嫩,第一件事就是他创立的什叶派在黎巴嫩技校。而在处置伊玛目穆萨·萨德尔他们所有的知识和经验了。
即使是在财政和出版,文化,黎巴嫩一直处于领先地位。什叶派穆斯林在贝鲁特发表了很多书,而且还是无与伦比的贝鲁特打印古兰经。伊玛目萨德尔在伊朗,利比亚或卡扎菲从来不认识他们!并没有感到威胁。这是黎巴嫩的伊玛目穆萨·萨德尔加强。即使黎巴嫩伊玛目穆萨·萨德尔是第一个,然后霍梅尼。而事实上,在伊朗,这个称号嘲笑和他的13说,除非我们有吗?
即使伊拉克和纳杰夫在创建伊朗伊斯兰革命是前进,划清界线。参考书纳杰夫总是鼓舞人心:库姆和马什哈德伊朗:第一个伊斯兰经济穆罕默德Baqir萨德尔,伊拉克,写和伊斯兰管理由阿亚图拉Shirazi的写。学者的Jabal黎巴嫩,一些学者更出名,更有效。的大力支持下的国家,虽然人口少,但从来没有制裁美国或沙特,不会再次失败。只有耻辱美国国会。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی