از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

دنیای بعد از داعش

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

دنیای بعد از داعش، دنیای خوبی خواهد بود، و همه  خواهند فهمید: چه کسی شعار می دهد و چه کسی عمل می کند. شعار اردوغان برای ترکیه بزرگ، چنان او را خود شیفته کرده بود که: حاضر شد در میان شادی گروههای معترض کرد، انفجار مهیبی ایجاد کند و: فکر کند کسی متوجه این کار او نمی شود. تقریبا همه ستمکاران همینطور هستند، و عاقبت کاری می کنند که فکر می کنند: کسی نمی داند ولی در آن گیر می افتند.

آل سعود هم سال ها، انفجار و بمب را برای مردم دنیا می فرستاد، ولی امروز خودش گرفتار آن شده است. دومین کشتی جنگی او در دریای یمن غرق شد، و چندین پهباد جاسوسی اش، به دست نیروهای یمن افتاد. و شهر های جنوبی اش، بی دفاع در برابر یمن هستند. اگر یمنی ها هم مثل آل سعود، وحشی بودند الان ریاض سقوط کرده بود. یمنی  ها بسیار خویشتندار هستند و: با اینکه قدرت نابودی آل سعود را دارند، این کار را نمی کنند.

و این راز ماندگاری گروه های ضد داعش است . یعنی داعش مانند همه قدرت های ستمگر، هرچه از دستش بیاید، انجام می دهد تا به قدرت برسد. اما گروه های ضد داعش، با اینکه می توانند هرکاری بکنند، ولی خویشتن داری می کنند. و همین محل امن و زندگی، برای مردم دنیا است.برای ایران یا روسیه کاری ندارد، یکی از این موشک هایی که به داعش ارسال کردند، به ریاض بزنند ولی این کار را نمی کنند، زیرا نمی خواهند شروع کننده جنگ باشند، و یا حرکت های انتقامجویانه و احمقانه انجام دهند.

سردار حسینی در خاطرات خود می گفت: وقتی عراقی ها را در جبهه اسیر کرده بودیم، دیدم آن ها خیلی ترسیده اند، جلو رفتم و با عربی دست و پا شکسته گفتم: نترسید همه شما به تهران اعزام می شوید. همه خندیدند و خوشحال شدند. بعد برای اینکه بیشتر روحیه به آن ها بدهم، دوباره رفتم و گفتم: نه شما به تهران نمی روید! دیدم همه ترسیدند و به التماس افتادند، گفتم شما به مشهد اعزام می شوید، برای زیارت امام رضا. و آن ها دوباره خوشحال شدند، و از خوشحالی زیارت ذوق می کردند.

اما وقتی خود من، بعد از این سخنرانی، برای عملیات رفتم و اسیر شدم، تنها چیزی که در دوران اسارت ندیدم، خنده بر روی لب های مزدوران بعثی بود. و این راز ماندگاری است. و نتیجه این شد که صدام زور گو و مستبد، به درک واصل شد و: عراقی های اسیر همه در عراق صاحب منصب شدند، و دوستی ایران و عراق باز هم بیشتر شد.

الان هم داعش در خاورمیانه ، طالبان در شرق ایران ، سفید پوستان در دل امریکا و: گروه های ضد مهاجرت در اروپا، حاکمان صهیونیست در فلسطین اشغالی، آل سعود در یمن، هرچه از دستشان می آید انجام می دهند. و آن را نشانه قدرت خود می دانند، اما غافل از آنکه گور خود را می کنند، و با سرعت رو به نابودی می روند. ظلم و ظالم هرگز دوام نمی اورند. یک دلیل دیگر تفاوت فرهنگ ها و: ارزشهای ظالم و مظلوم است: مثلا در یمن مردم کشته شدن را شهادت، ولی کنار آمدن با آل سعود را مرگ تدریجی میدانند. یعنی حاضرند روزی چند سورتی هواپیما، بر سرشان بمب بریزد و از این کار، لذت هم می برند! زیرا دیگر سایه ننگین آل سعود را، بر سر خود احساس نمی کنند و: ترس دائمی انها تبدیل به شجاعت شده است.

از هنگامیکه بمب اتم در: هیرو شیما منفجر شد همه دنیا ترسیدند. حتی آلمان و ژاپن که قدرت بزرگی بودند، حاضر شدند پای میز مذاکره بیایند و: ارتش خود را فدای مذاکره کنند. آلمان حتی پذیرفت که: کل بحران های اروپا را به سمت خود بکشاند، لذا می بینیم در طرح ریاضت اقتصادی، به همه اروپا حتی یونان کمک می کند، و یا در موضوع سرازیر شدن مهاجران، تنها آلمان است که باید جوابگو باشد.

اما با عملیات داعش و اردوغان و طالبان در بمب گذاری ها، دیگر ترس آن ها هم ریخته! ژاپن می خواهد ارتش خودرا احیا کند، و اروپا هم می خواهد تحریم ایران را بشکند، بدون اینکه از اسرائیل یا آمریکا ترسی داشته باشد. 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی