از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

阿拉伯青年的一封信世界各地

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ | ۰ نظر

在巴基斯坦,拉合尔Afbal的伟大诗人,在长诗AJAM帮助年轻人想:我的生活和年轻波斯人你的生活!火在我的胸口......和你的祖先,由年轻波斯人的号召,今天全世界都看到,伊朗人和波斯语一样。

此前的伊斯兰革命,年轻的西Qrardadnd地址的最高领导人,并要求他们和别人说话不带偏见和疾病本身,看看真理​​。而我们看到的结果是:现在的年轻人有兴趣的伊斯兰教,ERE,如领先的面纱,和文明裸体的摇篮,法国,带有面纱和头巾被显示。

   但现在是轮到我们给阿拉伯青年的消息,并告诉他们什么是珍贵的珠宝,我们必须要小心小偷。土地土匪和海盗,他们潜伏。他们知道谁的父亲是穆斯林,但他的名字,但失去了信心,不喜欢它。

   Yyambr伊斯兰教曾表示,有阿拉伯和AJAM没有什么区别,但他们只是去和阿拉伯联盟,并表有自己独立的,和非阿拉伯人拒绝了。当伊朗和伊拉克之间的冲突,捍卫伊拉克阿拉伯语的借口!合适的合作伙伴,并改变波斯湾的名称。但安理会介绍之间的差异形成:成立,因为其丰富的收藏阿拉伯人,阿拉伯人。

   随着伊朗出售石油,美国船只在波斯湾的桅杆,达到自己的非法财富。而这一切都是钱去买玩具,如枪,然后用它来消灭阿拉伯人可怜!以色列已经实施了一项政策,即犹太人!

     他们推出了世界犹太代办处,世界犹太人组织的第一步,600万犹太人的屠杀是穷人更高版本:德国颈部下来,但现实情况是,为了生存和有权力和财富。应该都是差的犹太人,死只有世界:富裕的犹太:组织承认。

 犹太人的所有教师,这是沙特人,阿拉伯人有这样的计划。他们的策略是消除贫困的阿拉伯人,而像大屠杀在也门悲剧。但是这一次,因为没有纳粹德国,已经刑事美国,和F-16由也门人民杀了他们!

   他们甚至拒绝:在贫困阿拉伯人的面孔,因为他们害怕,如果眼睛,他们的毁灭之手!从军营我沙特士兵逃跑,开战也门。古老的历史遗迹也遭到破坏,其次是因为人们记住抛出预言牧人是得到沙特,然后取胜,而不是接吻凯撒和赤字的手中!工作吻手礼!

阿拉伯青年要知道,种族灭绝是伟大的,如果你醒来时,你很可能走在大洪水。村庄的大屠杀:萨布拉和夏蒂拉,通过犹太人开始了,巴勒斯坦人在加沙杀害,黎巴嫩和叙利亚人民,并最终达成也门人民。安全种族灭绝为了称霸石油和天然气,采矿它们。对于阿拉伯人,穷人,一个莫大的耻辱,必须尽快的腿上清除。

   阿拉伯青年,我对你的建议是,不管紧张阿拉伯语,你只想到伊斯兰​​教。和你光荣地加入这个伟大的宗教。并知道真主,将成为你的合作伙伴,它的问题,以满足​​你的甜蜜的意志。

نامه ای به جوانان عرب در سراسر دنیا

زمانی شاعر بزرگ پاکستانی، یعنی افبال لاهوری، در شعر بلندی از جوانان عجم کمک خواست : ای جوانان عجم جان من و جان شما!

http://ghanepour.blogfa.com/post-115.aspx

آتشی در سینه دارم از نیاکان شما.. و همین ندا، باعث شد تا جوانان عجم بیدار شوند، و امروز همه دنیا دیدند که ایرانیان، و فارسی زبانان چه کردند.

چندی پیش نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی، جوانان غرب را مورد خطاب قراردادند، و از آنان خواستند که: به حرف دیگران توجه نکنند، و خودشان بدون غرض و مرض، دنبال حقیقت بگردند. و ما می بینیم که نتیجه چه شد: امروز جوانان در گرایش به اسلام، و رعایت شئونات اسلامی، از قبیل حجاب پیشرو هستند، و در مهد تمدن برهنگی یعنی فرانسه، با چادر و حجاب ظاهر می شوند.

   اما حالا نوبت ما است که: به جوانان عرب پیام دهیم، و به آن ها بگوییم که چه گوهر گرانبهایی دارند، و باید که مواظب دزد ها باشند. راهزنان خشکی و دزدان دریایی، در کمین آن ها  هستند. آن ها بدانند که پدرانشان، گرچه مسلمان بودند و نام پیامبر داشتند، ولی آئین پیامبر را فراموش کرده، و یا آن را دوست نداشتند.

   ییامبر اسلام فرموده بود که: بین عرب و عجم تفاوتی نیست، ولی آن ها رفتند و اتحادیه عرب درست کردند، و سفره خود را جدا کردند، و غیر عرب را بر آن راه ندادند. وقتی که  بین ایران و عراق درگیری شد، به بهانه دفاع از عراق عربی ! شورای همکار درست کردند، و نام خلیج فارس را تغییر دادند . اما تشکیل این  شورا مقدمه اختلاف بین: خود اعراب بود زیرا: شورا از مجموعه اعراب ثروتمند تشکیل می شد .

   آنها با فروش نفت ایران، زیر دکل های کشتی های امریکایی حاضر در خلیج فارس، به ثروت های نامشروع دست پیدا کردند. و همه این پول ها را هم برای خرید: اسباب بازی هایی بنام اسلحه دادند، تا از ان برای نابودی: اعراب فقیر استفاده کنند! سیاستی که اسرائیل در مورد یهودی ها پیاده کرد!

     آن ها آژانس جهانی یهود به راه انداختند، تا یهودیان سراسر جهان را سازماندهی کنند، اولین گام آن ها ،کشتار 6 میلیون یهودی فقیر بود که بعدا به: گردن آلمان ها انداختند، اما واقعیت آن بود که برای بقا و: داشتن قدرت و ثروت، می بایست کلیه یهودیان فقیر، از بین می رفتند تا دنیا فقط: یهودی های ثروتمند و: سازمان یافته را بشناسد.

 اکنون معلم آن یهودی ها، که همین سعودی ها بودند، برای اعراب چنین نقشه ای دارند. استراتژی آنان از بین بردن اعراب فقیر، و ایجاد یک تراژدی بزرگ: مانند هولوکاست در یمن است. اما این بار چون از المان نازی خبری نیست، سراغ آمریکای جنایتکار رفته اند، و با اف 16 های آنان مردم یمن را می کشند!

   آن ها حتی حاضر نیستند: رو در رو با اعراب فقیر جنگ کنند، چون می ترسند که :اگر چشم در چشم شوند، دست از کشتار بردارند! همینطور که الان سربازان عربستانی، از پادگان ها فرار می کنند، تا به جنگ یمن نروند. تخریب اثار باستانی نیز، در درجه دوم است زیرا مردم را، یاد پیامبری می اندازد که: در میان بیایان عربستان چوپانی می کرد، و بعد هم که پیروز شد، بجای بوسیدن دست قیصر و کسری! دست کارگر را می بوسید!

ای جوانان عرب بدانید که: نسل کشی بزرگی در راه است، و اگر شما ها بیدار نشوید، شاید خود شما هم در این سیل بزرگ ازبین میروید. این نسل کشی از روستاهای: صبرا و شتیلا، با واسطه یهودیان شروع شد، و به کشتار مردم فلسطین در غزه، مردم لبنان و سوریه ، و بالاخره به مردم یمن رسید. ایمن نسل کشی با هدف تسلط بر منابع نفت و گاز و معادن آن ها است. برای آن ها اعراب فقیر، یک ننگ بزرگ هستند که باید: هرچه سریعتر از دامان آن ها پاک شوند.

   نصیحت من به شما جوانان عرب، آن است که بدون توجه به عصبیت عربی، فقط به فکر اسلام باشید. و برای سربلندی خودتان، به این دین بزرگ بپیوندید. و بدانید که خداوند هم، یار و یاور شما خواهد بود، و مشکلات آن را به مذاق شما، شیرین خواهد کرد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی