از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

核协议:美国是我们的

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ | ۰ نظر

几年前,我写了宇宙的一篇文章(1372年)的精神世界的权力。但是,有一些是座右铭。又在1382在一个星期马欣说:美国是我省的一个,一些笑,并没有把它当回事!但是,现在的交易,再一次证明伊朗是美国的一个更高的功率。原因很清楚!

不同的专家早就是美国,而奥巴马还重申,它在总统结算的建议,他将不得不为:有一个积极的作用!另一个含义是:如果有人会做此定居,必要的票国会和政党之间有自己的保险。因为谁都知道伊朗反对派,而不是把美国的大选投票。

在美国所有的总统,伊斯兰革命后,在她早期的座右铭,口号提出的要求伊朗。和美国的伊朗人的贡献,用取胜。但是,在选举后,债务人的不带到以色列!他们还欢迎在旋转的犹太复国主义游说,但原来伤害他们!

这些谁不记得卡特民主党总统下令:伊朗革命空地,他们支持起义,并施加压力,王说给更多的政治自由。伊斯兰革命的口号,无论是东,也不西,赢得了卡特后懊悔,并作出自己的方式向以色列!然而,这项工作导致了霍梅尼说,卡特应该去,他就加入!

所有的手稿,演讲和忏悔卡特拥有发行量最大的!这为他后来戈尔巴乔夫谴责它,看到戈尔巴乔夫的披露,以及如何有效,它拥有众多的粉丝。戈尔巴乔夫是谁预测苏联的解体,从霍梅尼收到的信,但是Tkrd相信发生了!

  随后总统曾经:他们试图选举,伊朗人喜悦,像奥巴马,他的座右铭是封闭的监狱,并结束占领伊拉克和阿富汗呼吁。他很粗鲁,当然,和犹太复国主义游说,直到,说是没有拖欠伊朗!但它更是练习,因为我们在占领政权的讨论中看到,反对任何协议。他知道这是他的协议很重要。

    在小布什的父亲和儿子,除了伊朗的财政支持正在使用,甚至是雅利安种族:近伊朗和德国已经提出了这个方向。德国人认为,国家有一个共同的雅利安种族!而英格兰是一个不同的种族。即使在算法中,犹太复国主义的对手候选人,赢得了选票同样具有支持以色列所有的标语,给了他们的选票,布什加强Valgvr。

的美国的新的历史!从此以后形势明朗后,因为有了这个协议,美国将无法运行,但它不能,所以一步一步地利用它。例如,制裁将看到“其他美国没有支付任何费用,因为伊朗伊斯兰共和国是最后一次,并会产生自己的一切,和前美不美,什么是离开了她健康的经济在IS。

失业和缺乏资金的美国人,没有人可以否认,这意味着美国的债务:世界顶级的2000万美元,这将无法释放的伊朗资产。也许甚至全部是用了!

توافق هسته ای یعنی: آمریکا (واس ماس! ) مال ما است!

سال ها پیش در مقاله ای در کیهان نوشتم (1372)که: ایران بزرگترین ابر قدرت معنوی جهان است. ولی برخی ها آن را شعار دانستند. و باز در سال 1382 در هفته نامه ماهین نوشتم که: آمریکا یکی از استان های ما است، برخی ها خندیدند و آن را جدی نگرفتند! ولی الان توافق هسته ای دیگر ثابت کرد: ایران قدرت بالاتری از آمریکا است. دلیل آن هم روشن است!

مدت ها است که کارشناسان مختلف امریکا، پیشنهاد می کنند و اوباما هم بارها تکرار کرده است که :حل و فصل آن در دوره ریاست جمهوری، ایشان باید باشد تا بعنوان: یک عملکرد مثبت مطرح شود! معنی دیگر آن این است: اگر کسی این حل و فصل را انجام دهد، رای لازم را در کنگره و در میان حزب، برای خود بیمه کرده است. چون همه میدانند مخالفت با ایران، یعنی رای نیاوردن در انتخابات آمریکا.

تمام روسای جمهور در امریکا ، بعد از انقلاب اسلامی، در شعار های اولیه خود، خواسته ها و شعار های ایران را مطرح کردند. و از کمک های مالی ایرانیان مقیم آمریکا، استفاده کردند تا پیروز شدند. البته بعد از انتخابات، برای اینکه بدهکار ایران نباشند، خود را به سوی اسرائیل کشاندند! لابی صهیونیست ها هم از این چرخش آنان استقبال کردند، اما این چرخش به ضرر آن ها تمام شد!

کسانی که یادشان است می دانند که: کارتر بعنوان رئیس جمهور دموکرات دستور داد: فضا برای انقلابیون ایران باز شود، و از قیام آن ها حمایت کرد، و شاه را در فشار قرار داد: تا آزادی های سیاسی بیشتری بدهد. بعد که انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی، پیروز شد کارتر پشیمان گشت، و راه خود را بسوی اسرائیل باز کرد! اما همین کار باعث شد تا: امام خمینی ره فرمود: کارتر باید برود، و او رفت و به تاریخ پیوست!

اکنون دست نوشته ها ، سخنان و اعترافات کارتر، بیشترین تیراژ را دارد! که البته او بعد از گورباچف، دست به افشاگری زد زیرا، دید که افشاگری های گورباچف، چقدر موثر بوده و طرفداران زیادی دارد. گورباچف همان کسی است که: پیش بینی فروپاشی شوروی را، طی نامه ای از امام خمینی دریافت کرد، ولی باور تکرد تا اینکه اتفاق افتاد!

  روسای جمهور بعدی هم همیشه در: انتخابات خودشان سعی داشتند، ایرانی ها را دلشاد کنند، مثل اوباما که شعار تعطیلی زندان ها را داد، و پایان اشغال عراق و افغانستان را خواستار شد. البته ایشان هم بی تربیتی کرد، و رو به لابی صهیونیست برد تا: بگوید که وامدار ایران نیست! اما این امر بیشتر یک مانور بود، زیرا در همین مذاکرات دیدیم که رژیم اشغالگر، با هر نوع توافق مخالف بود . ولی ایشان توافق را برای خودش مهم می دانست.

    در زمان بوش پدر و پسر، علاوه بر اینکه  از کمک مالی  ایرانیان استفاده می کردند، حتی بحث نژاد آریایی و: نزدیکی ایرانی و المان را از این جهت مطرح کردند. معتقد بودند که آلمان ها، با ایران دارای نژاد مشترک اریایی هستند! در حالیکه انگلیس ها نژاد دیگری هستند. حتی موقعی که با الگور، کاندیدای رقیب صهیونیستی، بطور مساوی رای آوردند،  با تمام شعار های حمایت از اسرائیل، رای خود را به بوش دادند والگور کنار رفت.

این تازه تاریخچه استان شدن آمریکا است! از این ببعد وضع روشن تر است، زیرا با این توافق، آمریکا قادر به اجرای ان نخواهد بود، نه اینکه نخواهد بلکه توان آن را ندارد، لذا قدم به قدم مجبور به پذیرش برتری ایران می شود. مثلا در لغو تحریم ها خواهیم دید که" دیگر امریکا چیزی برای پرداختن ندارد.  زیرا جمهوری اسلامی ایران، ایران زمان گذشته نیست، و همه چیز را خود تولید می کند، و آمریکا هم آمریکای سابق نیست، و چیزی از اقتصاد سالم برایش باقی نمانده است.

بیکاری و بی پولی آمریکایی ها را، دیگر هیچ کس نمی تواند انکار کند، و این یعنی که آمریکا با بدهی: بالای 2000هزار میلیارد دلار به دنیا، دیگر قادر به آزاد سازی دارایی های ایران نخواهد بود. و شاید هم اصلا همه آن ها را خرج کرده باشد!   

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی