از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

تنها راه نجات بحرین، فارسی صحبت کردن است!

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ق.ظ | ۰ نظر

بحرینی ها سال ها فارسی صحبت می کردند، بعد از ظهور اسلام، مثل بقیه مسلمانان برای خواندن و: فهمیدن  قران و احکام اسلامی و اجرای آن ها، شروع به  یاد گرفتن زبان عربی نمودند. این روند با دو دید در تاریخ صدر اسلام تا کنون، تبیین می شده است. عده ای فقط این موضوع را اعتقادی دانسته، و با زبان و نژاد اصلی، آن را در تضاد نمی دیدند. یعنی طبق دستور اسلام، قران یاد می گرفتند و: احادیث را حفظ می کردند ولی، در محاورات به زبان خود و: رسوم بومی تعامل می کردند.

   اسلام برای تایید این کار بسیار صریح بیان کرده، قران خود اختلاف زبان و رنگ را، فقط عامل شناخت و ارتباط با یکدیگر، بیان می کند تنها عامل برتری انسان ها، به یکدیگر را تقوا می داند. یعنی بین انسان ها سلسله مراتبی پیش بینی نشده، و اگر هم قرار باشد این موضوع حتما پیاده شود، تقوا ملاک این سلسله مراتب شود. پیامبر اسلام هم می فرماید: بین سید قریشی و سیاه حبشی تفاوتی نیست.

اما بخش دیگر تفکر ها، همان تفکر باطلی بود که: به جاهلیت معروف است. این عده به  برتری نژادی معتقد بودند، و تصور می کردند نژاد سفید، از همه نژاد ها برتر است و: درمیان نژاد سفید هم نژاد سامی یا عرب ها، بهتر از دیگران هستند. این تفکر از آن جهت جاهلی و باطل بود که: مانند طبیعت بدون خدا، در باره آن بحث می کردند

مثلا همانطور که طلا نسبت به دیگر فلزات، ارزش بیشتری دارد که این را، ارزش ذاتی می دانستند. برای انسان ها هم مثل فلزات ارزش ذاتی قائل می شدند، در جالیکه خداوند بار امانتی را که بر: دوش بشر گذاشته بود، به همین دلیل بود که او را از طبیعت: بی جان و بی خدا جدا کند و: به خدای طبیعت و آفریننده آن وصل کند.

به همین جهت این دونوع افکار، سال ها با هم مبارزه کردند تا در: برخی مکان ها به اوج خود رسید . این اوج از زمانی شروع شد که: داعش های یکقرن پیش یعنی: سعودی ها، با زور شمشیر کشورها را گرفتند، و آن ها را عرب خواندند، و از بستگان خود، برای آن ها پادشاه تعیین کردند.

   و بالاخره عبدالناصر، آخرین تیر را به حرکت زد! و با تشکیل پان عربیسم، سعی کرد صد میلیون عرب دور هم جمع کند.  کشورهای عربی را با هم متحد کند و: اتحادیه عرب درست شد! در این میان حداقل دو کشور بحرین و عراق، در این چرخه قرار نمی گرفتند. لذا آن ها با ایجاد جنگ داخلی، کردها و ترک ها و: فارس ها را منزوی کردند تا رسم عربی، در آن ها بیشتر شود. البته در سوریه  هم، نژاد کردها وجود داشت یا در لبنان، فوم مارونی و مسیحی هست : در کشورهای شمال آفریقا که، آن ها  نژاد های دیگر سرکوب کرده ند،  بازهم به اجبار عربی نام گرفتند. حتی ایران را هم، جزئی از عربستان تبلیغ می کردند: بطوریکه در سیاست های نفتی، ایران با اینکه دومین تولید کننده نفت است، اما هیچگاه در مقابل عربستان، حرفی برای گفتن ندارند.

در بسیاری از نقاشی ها، ایران یک بیایان با یک نخل نشان داده می شد! که خورشید از میان کوهان شتر دیده می شود. و حداکثر یک نخل در غروب رودخانه اروند، که آن را شط العرب می گفتند. و تقریبا تا فبل از اسلام، کسی بین ایران و عراق و عربستان! فرقی نمی دانست و همه را از استان های: آل سعود تبلیغ می کردند.

اما با انقلاب اسلامی و: انتخاب دوباره زبان فارسی، برهمه این خیالات مهر باطل خورد. و هویت مستقل ایرانی شکل گرفت. به ابتکار حضرت امام ره، با تعیین اسرائیل بعنوان دشمن اصلی، دقیقا مرز های بین ایران و عربستان را جدا کرد.

اکنون هم بحرین تا موقعی که، بین زبان عربی و فارسی حیران هستند، عربستان بر آن ها پیروز است، و دخالت مستقیم می کند،  و حاکمیت آن ها را از بین می برد! اما اگر به فارسی شعار بدهند، خط خود را جدا کرده و: راه خود را پیدا می کنند.

只有这样,才能挽救巴林,波斯讲!
巴林讲波斯语年伊斯兰问世后,像其他穆斯林阅读,理解和贯彻古兰经和伊斯兰教法,他们开始学习阿拉伯语。这种趋势被​​认为是伊斯兰教的历史,到目前为止,已经表达了。一些人认为它是仅知的,并在主种族和语言,他们不相矛盾的。这意味着,按照伊斯兰教的古兰经,并了解到:他们保留的传统,但是,在他们自己的语言和对话:搞自己的风俗。
   为了证实这是非常明确的伊斯兰教可兰经和颜色差异,只承认与人类卓越对方,只是表达沟通,凭借知道对方。分层不可预见的人类,如果被实施,该层次是美德的标准。先知也说:SM库雷希和黑色埃塞俄比亚之间没有差异。
但又一想,因为是众所周知的无知错误的思维。他们相信种族优越性,并认为白色人种,种族优越和,其中白色人种或闪族阿拉伯人是比别人做得更好。它的想法是无知和错误的:没有神一样的性质,谈谈自己的
相较于其他金属,如金,它的价值越多,知道的内在价值。它连接。
因此,这两种想法一起摸爬滚打多年,有些地方达到了顶峰。它开始时的峰值:Ykqrn的短跑前:沙特,是用剑的国家,它被称为阿​​拉伯人和他们的亲属,为王集。
   最后·阿卜杜勒·纳赛尔,最后一颗子弹搬出来!与建立泛阿拉伯主义的,试过亿阿拉伯人在一起。再加上阿拉伯国家,阿拉伯国家联盟是正确的!在至少两个国家中,巴林和伊拉克,并没有包括在这个周期。所以它创造了内战,库尔德人和土耳其人,波斯人隔离阿拉伯传统,在大多数情况下。然而,在叙利亚,有库尔德人在黎巴嫩,马龙派基督徒的泡沫是在北非国家,其他种族被抑制,仍然被迫阿拉伯名字。甚至伊朗也都沙特宣传的一部分,作为石油的政治,伊朗是世界第二大石油生产国,但从未在该国的前面,就不说了。
在许多绘画,伊朗与显示手掌削减!太阳可以从驼峰可见。并设立棕榈阿尔万德河,故称阿拉伯河中。大约在伊斯兰教,伊拉克和沙特阿拉伯之间的一个!不知道,所有的省份:·沙特进行了宣传。
但伊斯兰革命:重新选举波斯语,所有强大的幻想邮票被取消。伊朗身份和形状。伊玛目倡议,以色列决心为主要敌人,伊朗和沙特阿拉伯之间的确切边界将被删除。
巴林到现在为止,阿拉伯语和波斯语是惊讶,沙特阿拉伯的胜利,直接参与,他们的规则,消除!但是,如果波斯的口号,他们有自己单独的行:找到自己的方式。
  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی