از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ناسزا گفتن به پیامبر، نتیجه ناسزا شنیدن به حضرت علی است.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

نتیجه دست دادن با کری!

و بوسه دادن به  ملک عبد الله!

ناسزا گفتن به پیامبر، نتیجه ناسزا شنیدن به حضرت علی است.

وقتی ملک عبدالله، بوسه شیطانی را بر پیشانی هاشمی زد، نمی دانست که دردسر بزرگی برای: هواداران هاشمی درست کرده است.  آن ها سالها زحمت کشیدند تا بر :خیانت های او در عراق، در زمان قبل از انقلاب ماله بکشند، که از همه مهمتر آقای دعایی بود، که حتی اعتماد کرده و: مادرش را هم به او سپرده بود! ولی این بوسه همه را نقش بر آب کرد!

تابناک حتی زحمت کشیده، ملک عبدالله را با رهبر ایران مقایسه کرده! و نوشته که: تنها در صورتی توهین به حاکمان دیگر کشور‌ها، قابل‌پذیرش است که توهین به: مقامات کشورمان برای ما اهمیت نداشته باشد،  این حرف یعنی بوسه ملک عبدالله هم، مانند بوسه رهبر معظم انقلاب اسلامی است! و نباید بین آن ها فرقی گذاشت، چون هردو حاکم هستند.

اما فرق اصلی این است که: هاشمی با کسی دست به بوسه می شود که، تخریب بقیع اولین جرم اوست! و آخرین آن هم تخریب کوچه بنی هاشم، و چهارصد مکان تاریخی دیگر پیامبر است. البته آقای هاشمی و پیروان او، سعی دارند همه این توهین ها را به :حضرت علی و شیعیان او نسبت دهند، و بگویند آن ها با پیامبر اسلام، دشمن نیستند با حضرت علی هم دشمنی ندارند، ولی با شیعیان او اختلاف سلیقه دارند!

حتی علی مطهری در مجلس می گوید: چون ما در تهران اجازه ساخت مسجد، برای اهل سنت نمی دهیم، آن ها هم در مکه و مدینه تلافی می کنند! یعنی همه این داستان های: داعش و طالبان و ... فقط یک سوء تفاهم جزئی است! و آن هم تقصیر تهرانی ها است. اما نتیجه این حماقت ها همین است که: امروز می بینیم که جان کری، بلافاصله بعد از دست دادن با ظریف، به طرف اورلاندو می رود و ودست : وزیر خارجه فرانسه را می فشارد، و چند بار هم لبخند موکد می زند که: دست مریزاد، کار خوبی کردی: روی مسلمان ها را کم کردی!

حق هم دارد! وقتی امام خمینی ره زنده بود، حکم اعدام سلمان رشدی را امضا کرد. ولی الان حتی یک راهپیمایی خشک خالی هم نیست، و اصلا رگ غیرت دنیا را قطع کردند! اورلاندو و رئیس رژیم صهیونیستی، میدانند که حمیت مسلمانان ضعیف شده، که موج سواری می کنند و نشریه: مرده ای را زنده می کنند تا با: کاریکاتور های موهن، تولد دوباره خود را جشن بگیرد. و چند وزیر خارجه هم که : اغلب آن ها با ظریف دست داده اند، و دستان ظریف استخوان های آن ها نوازش کرده، دیگر مطمئن هستند کسی، استخوان دست آن ها را نمی شکند، و با قلم هایشان کاری ندارد!

وقتی نوه امام بگوید: امام خمینی ره هرگز نگفته که: زنها حجاب داشته باشند، دیگر از بقیه چه انتظاری است؟ و آیا نباید فاتحه اسلام را خواند و: به قول امام علی گفت: الاسلام والسلام!

وقتی که بوش پدر یا بوش پسر، بر طبل جنگ های صلیبی می کوبید، هرگز فکر نمی کرد این بار، این کوبیدن به دست خود مسلمان ها باشد! آن هم از درون خانه کعبه،  و از درون خانه خمینی ره،  بله امروز حاملان پرچم صلیبی، دیگر شوالیه های قرون وسطی نیستند، بلکه امام زادگانی هستند که: مردم امید به آن ها بسته اند، و دین خود را به آن ها سپرده اند.

امروز پرچم صلیبی ها، بر دوش داعش و طالبان و القاعده است. و صلیبی ها نیازی به آمدن ندارند! آن ها کار خود را انجام دادند و: با ایجاد فتنه 88 میخ خود را کوبیدند، و اکنون با خیال راحت به خیانت های: درون گروهی مسلمان و شیعیان تماشا می کنند.

تعداد افرادی که در جنگ های صلیبی قدیم، کشته شدند شاید تنها نیمی از مردمی باشد که: صدام به کشتن داد و یا، یک چهارم مرمی باشد که داعش و طالبان، آن ها را کشتند. صلیبی ها دشمن روبرو بودند، و هرگز گور جمعی نداشتند، اما داعش  و صدام، گور جمعی را با: ماس پروداکشن! های کارخانجات یکی می دانستند. و با بیل و لودر کفن و دفن می کردند..

 

与听力损失的结果!

亲吻阿卜杜拉国王!

辱骂先知,哈兹拉特·阿里是听亵渎的结果。

当国王阿卜杜拉,额头上哈希米撒旦不知道,一个大麻烦的球迷哈希米是正确的一个吻。他们拉起了多年的麻烦:他在伊拉克的背叛杀死抹子,其中涉及上述所有他以前的时候,即使是信任:他的母亲托付给他!但吻是所有的地上!

明亮甚至懒得拉,阿卜杜拉国王已经与伊朗领导人进行比较!以及该罪只有在其他国家的统治者,这是可以接受的侮辱:国家是不是对我们非常重要,这个词亲吻国王阿卜杜拉,最高领袖像一个吻!并且不应该是它们之间的差,因为两者都是适用的。

但主要的区别是,哈希米有人吻,摧毁了霸气'是一种犯罪!和巴尼哈希姆车道的最终毁灭,和先知的其他四个历史的地方。然而,哈希米先生和他的追随者,试图让所有的侮辱:阿里和他的什叶派,并说,伊斯兰教的先知,哈兹拉特·阿里的敌人不是敌人,而是什叶派让他品尝的区别!

这意味着,所有这些故事:短跑和塔利班,以及...只是一个小误会!它是受害人的过错。但愚蠢的结果,今天我们看到约翰·克里,失去了精后,奥兰多齐头并进:法国外长挤压,和几个微笑,这是强调了布拉沃,干得不错,你已经失去了穆斯林!

就在那儿!当霍梅尼在世时,对签署萨尔曼·拉什迪死刑。但它甚至不是一个空干行军和荣誉所有的船只削减世界!奥兰多和以色列的总统,知道的热情较弱的穆斯林,谁拥有冲浪和出版:死是活,是:贬义卡通,再次庆祝他的生日。和几个外长是,他们大多已经失去了双手爱抚一个精致,细腻的骨头,更加自信的人,也不会打破手中的骨头,并与他们的笔无法正常工作!

当孙子伊玛目说:霍梅尼从来没有说过,妇女戴头巾,比预计其他?并引进伊斯兰教,应改为:在伊玛目阿里的话说·伊斯兰和人!

当老布什和小布什,鼓十字军摧毁了,没想到这一次,穆斯林都敲打在自己手中!这也是天房,霍梅尼的房子的家庭,是今天标记交叉,中世纪的骑士等,同时也使人们把希望寄托在他们的神圣,并带来了他们的宗教与他们。

今天的十字标志,背负短跑与塔利班和基地组织。交叉没必要来!他们做了他们的工作:创造阴谋指甲88坠毁,现在安全威严的什叶派穆斯林团体和观看。

在十字军东征的个体数的时候,也许只有一半谁被打死萨达姆的人死亡,第四子弹短跑和塔利班将他们杀害。十字军所面临的敌人,从来没有一个万人坑,但短跑和萨达姆的万人坑:莫斯制作!植物人知道。用铲子和装载机都安葬。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی