از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

بانک درمان هم به خنسی خورد !

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

 

بالاخره ثروت مند ترین مرد دولت هم، از پرداخت هزینه های درمان نا امید شد و گفت : اگر خلیج فارس هم طلا شود، از پس هزینه در مان بر نمی اییم! البته این حرف را همه گفته اند، ولی از یک وزیر بهداشت شنیدنی تر است! این امر موقعی جالب می شود، که بدانیم ایشان از جمله پزشکان خیر است، که با ذره بین دنبال بیماران کم بضاعت می گشت، و پیدا نمی کرد! و ناچار به سفرهای دور دست می رفت، و در کپر ها هم گاهی، کسی برای عمل جراحی: رایگان وجود نداشت!

ایشان بعد از چند عمل خیر معروف شد، و پس از انتخاب برای کابینه، با همین تصور که تعداد بیماران کم، و اکثر آن ها قادر به پرداخت: هزینه های میلیونی بیمارستان هستند، به کار خود مشغول شد. در زمان کمتر از یکسال، همه را بیمه کرد و درصد پرداختی بیمار را هم به: یک سوم قبل و حتی رایگان رساند.

اما حالا  سرش به سنگ خورده و می بیند: نه تنها ثروت شخصی و ارگانی خود را هم بدهد، هزینه درمان را پوشش نمی دهد، بلکه  پول دولت ، نفت و بودجه هم کفاف نمی دهد. لذا برای درک بهتر آن ، برخلاف تمام شعار های قبلی اش، از طلا شدن خلیج فارس می گوید. چیزی که امکان ندارد و محال هم هست. و این یعنی سر سیلندر سوزاندن: ماشینی که تخت گاز در سربالایی: هزینه درمان می رفت.

اما داستان هزینه درمان، در چهار بخش است که: سه یخش آن باید حذف  و یا نادیده گرفته شود. در حالیکه برعکس است! بخش اصلی نادیده گرفته شده، به بخش های دیگر پرو بال داده اند. اولین بخش بیماری های سرپایی یا ساده است. تبلیغات وسیعی می شود که که: این بیماری ها جدی گرفته شود! و هزینه های فراوانی شود، تا تمام آزمایش ها منفی بودن آن را ثابت کند!

در واقع از نظر وزارت بهداشت، همه مردم بیماری سخت و مهلک دارند، مگر اینکه عکس آن ثابت شود. درست مثل دادسراهای ایران! که همه را مجرم می دانند، مگر عکس آن ثابت شود! یعنی متهم از مجرم خطرناک تر است! جون ممکن است همین متهم، جانی بالفطره باشد و ماموران، و قضات باید مانند یک بیمار ایدزی، به آن نگاه کنند و از: نزدیک شدن به آن پرهیز کنند!

از نظر وزارت بهداشت، همه ایران سرطان دارند، ایدزی هستند! آمفولانزا گرفته اند، و دارای انواع بیماری های گوارشی و دندانی و غیره هستند. درواقع هر ایرانی یک بمب میکروبی است! و باید هر لحظه مواظب باشیم که منفجر نشود!

دومین بخش بیماری های بالینی، یا بستری است در این جا هم وزارت بهداشت، با شیب تند گاز می دهد! در حالیکه ما در روایات فراوانی داریم که: انسان باید با بیماری کنار بیاید، تا بیماری خود خوب شود. وزارت بهداشت و پزشکان وابسته! معتقدند باید بیمار را به توپ: قرص و آمپول ، آزمایش و چکاپ و غیره بست. و در کمترین زمان ممکن، بیماری را شناخت و ریشه کن کرد! استفاده از دارو ها آرامش بخش ، مرفین دار و مسکن که نقل ونبات است!

از نظر اسلامی و طب سنتی، بدن باید از دو سیستم دفاعی استفاده کند :اولا کم خوردن و کم خوابیدن راتوصیه می کنند، تا مواد اضافی و احتمالا غیر قابل دفع، وارد بدن نشود. زیرا پرخوری انواع و اقسام مواد را، یکجا به معده واریز می کند. که بسیاری از آنان ترکیب مناسبی: با یکدیگر نخواهند داشت! مثلا شما اگر ماست و نوشابه و بستنی را با: آش و آبگوشت در یک ظرف بریزید، و مخلوط کنید ،کسی آن را نمی خورد، ولی نمی داند هر روز این کار، در معده او انجام می شود!

ثانیا همانطور که اشاره شد، تحمل درد را بعد از بیماری، توصیه می کند چرا که  بدن باید: خودش سموم را دفع کند، نه اینکه عناصر غیر بدن، این کار را انجام دهند.

سومین بخش بیماری های لاعلاج است. وزارت بهداشت سعی دارد تمام بودجه وزارت را، صرف یک نفر بیمار تالاسمی بکند! اینجا که می رسد، نجات یک نفر نجات امت می شود! یک سرطانی که تا دو روز دیگر می میرد، چرا باید منابع دیگران را به هدر دهد؟ یک معتاد که خودش به: خودش رحم نمی کند، وزارت بهداشت دایه مهربانتر از مادر است؟

 این بیماری ها سرنوشت محتوم است، و وزارت بهداشت در مقام بالاتر از خدایی، می خواهد آن را تغییر دهد. البته از جیب مردم. مردمی که برای یک ریال بدست آوردن، هزار تا معلق می زنند! بعد یک دفعه وزارت بهداشت، میلیاردها ریال می دهد که یک سرطانی، دو روز مانده عمر خود را هم راحت نماند!

می بینیم در این سه بخش، واقعا اگر خلیج فارس هم طلا شود، از عهده هزینه درمان بر نمی اید. بنابر این باید همه اینها را تعطیل کرد. و به بیماری های منطقی، و قابل در مان اکتفا کرد. طوری نباشد که یک سرطانی دو روزعمری، بودجه یک میلیون بیمار: در انتظار درمان را نابود کند. و بدون نجات دادن آن سرطانی، باعث مرگ یک میلیون نفر دیگر شویم !

银行缺乏有金钱!

最后,财主政府,治疗的费用感到失望,并表示,波斯湾,如果黄金是,治疗费用不来的!当然,这些话已经说了一切,但更多的是卫生部长的来信!这个位置将是有趣的,要知道他是一个很好的医生,谁回来了放大镜找贫穷患者,并不能找到它!只好周游列国,并在同一时间棚,不开刀,不收费!

后来,他成为了一件好事,然后选择橱柜,与假设的患者数量较少,而且其中大部分是无法支付数以百万计的医院的费用,忙于工作。在不到一年的时间,所有的保险和带薪病假的时间,甚至是免费的三分之一得分前。

但现在他的头,看到石头采取不仅是个人财富,并给他们的器官,不包括治疗费用,但政府的钱,油和预算都没有轮廓。因此,为了更好地理解,不像他以前所有的口号,波斯湾国家的黄金。东西是不可能的,不可能的。即气缸盖燃烧:气体机床在上升:出勤的成本。

但治疗的成本,这是在四个部分的故事:3扇区应去除或忽略。而相反的是!主体部分忽略不计,在秘鲁的其他部分有翅膀。或流出的第一部分是容易的。这广泛宣传,这些疾病都认真对待!频率和成本,所有负面的测试证明了这一点!

事实上,卫生部,所有的条件比较苛刻,并危及生命,除非有相反证明。像伊朗检察机关!大家都知道,罪犯,除非有相反证明。这是最危险的罪犯!这可能是因为被告是一个自然的感觉和官员,和法官想AIDS,外观和闭幕式,以避免它!

卫生部,所有的癌症,艾滋病!有布鲁氏菌病,以及各种胃肠道疾病和牙齿的,等等。事实上,每一个伊朗是细菌炸弹!每一个时刻,我们必须小心,不要发生爆炸!

临床疾病的第二部分,还是留在这里卫生部,与陡峭的气!虽然我们有很多传统,人类必须面对的疾病,这种疾病是好的。健康与医学系!患者应该明确的是:药和注射,测试和检查,并如此接近。并在最短的时间内,以识别和消除疾病!用舒缓的药物,吗啡和被引用住房和植物!

伊斯兰教和传统医学,人体必须使用两个防御:一是饮食和睡眠推荐少,可能不处理多余的材料,不进入人体。因为吃各种材料,一旦敷在肚子上。它们的正确组合:他们会不会在一起!例如,如果你喝和冰淇淋酸奶,汤和肉汤在一个容器中,混匀,没有人愿意吃,但它不是每天都在她的肚子上所做的工作!

其次,如所提到的,该疾病的疼痛,它必须是因为身体:他排泄毒素,身体没有其它元件,这将做什么。

疑难杂症的第三部分。卫生部,财政部正试图患者所有,不管有地中海贫血呢!这是,救一个国家可以保存!癌症是一到两天死了,为什么要等资源浪费?她是一个吸毒者,他并没有表现出怜悯,怜悯部来自母亲吗?

 这些疾病表现的命运,与健康比上帝更高的位置部,要改变这种状况。然而,人的口袋。谁赚一分钱的人,暂停了数千!过了一段时间,卫生部,数十亿美元的癌症,他的生活前两天是不容易!

我们看到在这三个领域,这真的是金子,如果波斯湾,与治疗的费用可以做。因此,我们应该都只是关闭。逻辑和疾病,我们只谈英寸不作为终身癌症两天花费一百万患者:治疗等待销毁。不保存肿瘤,造成一百万其他人先死!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی