از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

صنعت مقاومتی چیست؟

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ق.ظ | ۰ نظر

 

خودرو سازی صنعتی است که: به ایران علاقه ای ندارد! پیمان کارگر نماد این صنعت است که: انگلیسی الاصل و کاملا: ضد فرهنگ ایرانی است. وی که برای نشان دادن سر سپردگی خود به انگلیس، افسار تمدن را به گلویش بسته بود! تا خون به مغزش نرسد، تا مباداکمی به فکر ایران بیافتد!

 با توجه به اینکه اکثر یت قاطع شرکت کنندگان در: دومین همایش بین المللی صنعت خودرو، ایرانی بودند و جمعیت بعدی را، فرانسویان تشکیل می دادند و: سپس چینی ها در ردیف سوم بودند، ایشان ترجیح دادند بدون هیچگونه مقدمه ای، و با هنجار شکنی، آغاز سخن با نام خدا نکرد! و سخنان خود را به زبان انگلیسی بیان نمود.  

البته این فقط پیمان کارگر تنها اینطور نیست، کلا صنعت خودرو تخم انگلیسی است! و کرج را خواهر خوانده تالبوت کرده است. ترجیح می دهد که شهروندان انگلیسی تالبوت، بیکار نمانند ولی اگر ایرانی ها، بیکار شدند عیب ندارد!

تمام نماد های این صنعت، انگلیسی است و پیمان هم، تمام متن خود را به انگلیسی بیان کرد! و پاور پوینت خود را هم، به انگلیسی نشان داد.

پیمان و یا افرادی از این دست مهم نیستند، مهم کسانی هستند که به اینها بها می دهند. و منافع گم شده یا: کم شده حود را از انگلیس، پیگیری می کنند!

این خود باختگی در صنعت رنو هم بود! سفیر فرانسه که برای فریب دادن دختران ایرانی، در پارتی های شبانه داخل سفارت، فارسی را مثل بلبل حرف می زند! حاضر نشد یک سلام علیک خشک هم به فارسی بکند. و فقط آمد جند تا ارد داد و سریع رفت! در حالیکه ایرانی هایی که به فرانسه می روند، فارسی یادشان می رود! و هنوز بعد از نیم قرن  صنعت خودرو سازی،  باید صبحانه را در تهران بخورند، و ناهار را برای مشورت با: اربابان به اروپا بروند! و بعد هم می گویند: چرا خودرو ایرانی گرانتر  است؟ و قابل رقابت نیست!

به اعتراف مدیرعامل سایپا، ایران ارزانترین دستمزدها را بعد از هند دارد! پایین ترین هزینه انرژی را، به خود اختصاص داده است. ولی بیایید و محاسبه کنید که: قیمت محصول بالاترین قیمت جهان است!

این حرف ها برای این نیست که: فردا بیایند سوبسید بگیرند، و قیمت خود رو را پایین بیارند، و نصف قیمت به خارجی ها بدهند! و سه برابش به ایرانی ها بفروشند. بلکه بخاطر این است که بدانیم، فرق صنعت وابسته و صنعت مقاومتی چیست. صنعت وابسته مثل همین صنعت خودرو است، هیکل بزرگی دارد ولی بخار ندارد! به قول یزدی ها: به بزرگی اش نگاه نکن، استه قامت نداره! صنعت مادر نام گرفته، در حالیکه تاکنون، هیچ فرزندی نداشته است! خودش هم هنوز از: شیر نفتی گرفته نشده است و: اگر کمک دولت نباشد نابود می شود.

اما صنعت مقاومتی و بومی، مانند انرژی هسته ای است. بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده و: به اندازه یک طفل عمر دارد، ولی صدایش در همه دنیا پیچیده! و بزرگان و ابر قدرت ها از آن می ترسند، و ترس خود را مخفی هم نمی کنند

工业实力

汽车行业是伊朗没有兴趣!业界正结盟符号:英语出身,是完全反伊朗的文化。他所领导展示自己的忠诚,英国,拴在一个咽拭子培养被关闭!这使得血液到达大脑,所以很少去思考秋天!

 由于绝大多数的人口参加了第二次国际会议在汽车行业,伊朗和随后的人口,和法国分别为:中国人排在第三,他宁愿不引进,并常态打破,与上帝没有说话名字开始!他们的言论和表达的英语。

当然,这不仅是唯一的劳动合同,在全蛋业是英语!并承诺塔尔博特妹妹。塔尔博特喜欢的英国公民,但如果伊朗人继续失业,无业无故障!

突出显示所有的行业,无论是在英语和条约,所有的文字是英文!和Powerpoint自己的,英国的表演。

还是那些条约并不重要,重要的,因为它们是谁付出的人。并计入当期损益:比英国更大的损失,跟着!

这一损失是雷诺在行业!法国驻华大使欺骗伊朗女孩派对之夜在大使馆,以及波斯南丁格尔说!敬礼波斯不用干。只有一对夫妇来了又走快!而伊朗这是在法国,波斯语被记住!然而,半个世纪后,汽车行业,在德黑兰一定要吃早餐,午餐和与主咨询去欧洲!然后说:为什么伊朗车更贵?而不能抗衡!

承认CEO塞帕,伊朗,印度具有最低的工资!要分配能源的成本最低。来看看算出的价格是最高价的产品!

这不是说他们明天再来补贴,并降低条的价格,和外国人半价!三次伊朗出售。这是因为我们知道什么是行业和机械行业之间的差异。相关的行业,如汽车行业,一个巨大的身躯,但没有蒸汽!亚兹迪的话:不要直视他的大,没有精力!行业母亲打电话,但到目前为止,没有孩子,没有!他仍然是饲喂油脂那里,如果不是由政府销毁。

但当地产业的实力,如核能。伊斯兰革命后创建:一个孩子的生命的大小,但她在一个复杂的世界的声音!和恐惧的大国,而且丝毫不掩饰自己的恐惧。 。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی