از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

حفاظت محیط زیست هوشمند.

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

حفاظت محیط زیست هوشمند.

متاسفانه محیط زیست و حفاظت از آن اخیر چماقی شده که بر سر: ایران و ایرانی بکوبند ! افراد عقده ای کراوات به سینه زده، بیایند و شعار های صد من یک غاز بدهند! و بگویند ما بیست سال از همه دنیا عقب هستیم ! یا اینکه بگویند: در کانادا باید زمین های الوده را بکنیم، و جای دیگری را آلوده کنیم!

البته از انصاف نباید گذشت، زیرا هستند اساتیدی که معتقدند: استاندارد  و حفاظت محیط زیست، از آغاز با انسان بوده و در اسلام هم، بر ان تاکید شده است. اما هنوز محیط زیست را در مبارزه با: رشد و پیشرفت مطرح می کنند. و تخریب جنگل ها را برای استفاده انسان، یا رشد گیاهان گلخانه ای را، بر نمی تابند و حتی اخیرا گفته شد: علت نباریدن باران هم آلودگی هوا است.

به این ترتیب برای داشتن هوایی پاک، باید تمام صنایع تعطیل شوند هیچ! شهر ها هم باید از بین بروند! و همه برگردند به روستا و :غارنشینی را دوباره تجربه کنند.

البته ممکن است بگویند نه ! لازم نیست شهرها از بین بروند، ولی این فقط یک شعار است! یا اگر این واقعیت باشد، آن یک شعار است. زیرا ماهیت پیشرفت، تخریب منابع است. یعنی ما نمی توانیم از خودمان زمین تولید کنیم، و به مردم خانه بدهیم! یا سیمان تولید نکنیم، که مبادا صنعت آلاینده باشد. یا گل خانه ها را از بین بریم .

اما همانطور که طبیعت را خداوند، هوشمند ساخته که: هر گونه مانعی را می بیند، آن را دور می زند، انسان نیز می تواند این موضوع را دور بزند. طبیعت علاوه بر هوشمندی،  تکاملی و زاینده نیز هست. پس تولیدات و صنایع انسانی هم، باید اینطور باشد و: این دستور خدا است که انسان را، خلیفه الله آفریده است. هوشمند بودن صنایع هم بسیار ساده است. همانطور که طبیعت، از یک ماده پست یک عنصر عالی تولید می کند، انسان هم می تواند این کار را بکند.

  طبیعت از خاک، گیاه تولید می کند. یعنی خاک که قابل خوردن نیست، براثر فعل و انفعالاتی، تبدیل به میوه یا سبزیجات می شود.انسان هم میتواند از دود، یا شن های روان و یا از شوری آب، مواد عالی تری تولید کند. این غصه ندارد که دود یا : ریز گرد تولید می شود! غصه آن دارد که فقط بنشینیم و: به طبیعت یا به دولت،  یا به ملت فحش بدهیم! و طوری نشان دهیم که: همه چیز در حال نابودی است!

در حالیکه همان ماسه بادی که زندگی: بلوچ ها را فلج کرده، در تهران به بالاترین قیمت، برای مصالح بتن خرید و فروش می شود ! و متاسفانه باید گفت: کم کاری یا بی توجهی ها، مورد حمله قرار نمی گیرند! بلکه این ابروی جناح ها است که، به باد می رود! وقتی مرکز ثقل آلودگی تهران، در کمرگ یا جوادیه است، چرا مکش در آنجا گذاشته نمی شود؟ تا از این سرب هوا استفاده شود؟

وقتی ریزگرد ها مهمان ما هستند، میتوان با محاسبه مرکز تجمع آن ها، از آن بعنوان مصالح ساختمانی استفاده کرد. گاز های گلخانه ای میتواند به: هیدرو کربور ها ی مفید تبدیل شود. واین کار در پروژه های تحقیقاتی، نتیجه داده ولی، حرص و طمع  دلار های نفتی، و کمیسیون های بالای ده درصد اجازه نمی دهد!

همین بحث آلودگی بنزین، فقط به این خاطر مطرح شد تا: تولید داخل نشود و آقایان، از درصد ها یشان بی بهره نمانند. والا بنزین وارداتی جایگزین هم، چندان پاک نیست و نمی تواند باشد.

در واقع به جای دنده عقب رفتن، برای مبارزه با آلودگی ها، باید نوآوری های تحقیقاتی تحریک شود، و قدم به جلو بگذاریم. بازیافت شهرداری نمونه این کار ها است، که نتیجه مثبت هم داشته و: به صرفه اقتصادی هم بوده . وهمه مواد آلاینده هم، قابل بازیافت است. 

智能环境。 

不幸的是,环境及其保护一直杵在伊朗和伊朗被征服!他们喜结良缘的胸部缠身数百口号来给我一只鹅!来自世界各地的二十几年说我们回来了!或者说,被污染的土地应该在加拿大和其他地区被感染了! 

在司法过程中应,因为有教授谁相信,环保的标准,首先是一个男人和一个穆斯林,被强调。但环境仍然与增长和发展奋斗了讨论。和森林人用,或温室的破坏,种植植物,千万不要忽视,甚至最近提到:空气污染是降雨的来临的原因。 

这使得清洁的空气,所有的行业应该关闭,不!城市必须被销毁!和所有回村:再次经历了穴居人。 

它可能会说,不!你不需要去出城,但是这仅仅是一个口号!或者,如果这是真的,这是一个口号。发展的本质,破坏资源。这意味着,我们可以从我们自己的土地上生产,并给予房子的人!或水泥我们不生产,以免污染行业。或者把在旅途中他们的房子。 

但作为上帝的本质,做出聪明,看到任何障碍,它绕过了人可以绕过这个问题。除了智能性,进化和胚芽为好。人类的工业产品,应该说是上帝的这个命令的人,真主的哈里发创造。作为智能技术是相当简单的。由于材料单元的帖子优良的产品特性,也可以是男人做的。 

  土壤的性质,该工厂将生产。不能食用,因为相互作用,土壤,可以转化成一种水果或蔬菜。人们可以吸烟,或沙丘和盐的水,并产生更优异。这并不担心烟:微尘产生!很可惜,刚坐下的性质或状态,或民族的诅咒!而一种方式来证明一切正在减弱! 

而细砂生活:俾路支削弱德黑兰的最高价,买卖二手混凝土材料!可悲的是说甲状腺功能低下或过失,而不是被攻击了!相反,它是云风的信誉!当重心在德黑兰的污染,Kmrg​​或Javadieh,因为没有吸?这会导致空气? 

当我们的客人是圆的,细,资本积累,可以计算出,它是用来作为建筑材料。温室气体可以是:碳氢化合物变得非常有用。这项工作的研究项目,但由此产生的数据,石油美元的贪婪和佣金不允许超过百分之十? 

相同的气体排放,只是因为它是提出了:和男人没有国产的百分比仍然被剥夺辅导。否则,替代进口汽油,所以删除是不可能的。 

而不是去备份到减少污染,刺激创新,研究和向前一步离开。这是市级循环,这也产生了积极的结果的例子:经济合作。所有其他的污染物,可以回收再利用。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی