از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

مشکل اساسی جهان چیست

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

دنیا بسیار در هم ریخته است! همه جا نا رضایتی بیداد می کند. و مردم از سرنوشت خود گله دارند. گرانی و بیکاری، همه را درهم ریخته، رکود سراسر اقتصاد دنیا را فراگرفته است، و هیچکس نمی داند چه کند و: یا نمی داند سر رشته: این کارها به دست کیست؟ و سرنوشت به کجا میرود؟ و عاقبت چه خواهد شد.

البته کمی دقت، جواب همه این سوال ها را می دهد! ولی معمولا عادت کرده ایم، جای دیگری را نگاه کنیم و: منتظر دست کمکی باشیم که: از آستین دیگری در آید! و به ما کمک کند. لذا باید کمی منصف باشیم و: به حقیقت احترام بگذاریم. و از سختی راه نترسیم و: از محرومیت ها باکی نداشته باشیم .

حقیقت آن چیزی است که: همه میدانیم ولی، به دلایل مختلف از آن می گذریم! و آن را نادیده می گیریم . یزرگترین حقیقت جهان، خدا است که جهان را به وجود آورده، و ما را خلق کرده و: برای ما راهنما فرستاده. اما همه ما عادت داریم، آن را نادیده بگیریم و: برای راهنمایی نزد کسان دیگری برویم. تولید علم در میان ما، فقط به این دلیل است که: بهتر بتوانیم با خدا مبارزه کنیم! و دست او را از زندگی خود کوتاه کنیم.

البته این که ما بخواهیم مستقل باشیم، و برای خود تصمیم بگیریم، که همان اومانیته یا انسان گرایی است، حرف بدی نیست به شرط آن که: همه انسان ها را ببینیم، نه فقط خود را! البته لیبرالیزم این مشکل را حل کرده! و گفته آزادی هر انسان، تا آنجا ادامه دارد که" به آزادی دیگران لطمه نزند.

اما وقتی خوی استکباری، در انسان باشد همیشه منافع خود را، در اولویت قرار می دهد. و هیچگاه به منافع متقابل و مساوی، نمی اندیشد چه برسد به ایثار! یعنی ترجیح نافع دیگران برخود! در حالیکه ایثار را از طرف خود، احمقانه می داند ولی منتظر است: دیگران در حق او ایثار بکنند!

به همین روشنی، کلید حل مشکلات جهانی هم قابل رویت است.همه ما میدانیم که آل سعود، بودجه همه جنگ ها و ترور ها را پرداخت می کند. اما از آن عبور می کنیم ! و همین باعث ایجاد مشکلات، در جهان می شود. از نظر ما اظهارات وزیر خارجه عربستان، برعلیه ایران فقط سخیف است! و آن ها ندانسته آب به آسیاب دشمن، می ریزند ولی واقعیت چیز دیگری است.

آل سعود از همان ابتدا، با ترور و تخریب و تهدید، روی کار آمدند. و این روش را تا امروز، ادامه دادند و می دهند. در هیچ کجای جهان، خودرو بمب گذاری شده وجود ندارد که: از دلار های نفتی عربستان پر نشده باشد. بنابر این تمام گرفتاری ها، از آنجا است.نه تنها این بمب گذاری ها، کار عربستان است، بلکه جنگ ها نیز اینطور است.

چه کسی نمی داند که: بودجه حمله عراق به ایران را، در دهه 80عربستان داد؟ چه کسی نمی داند که حمله: صدام به کویت با بودجه آل سعود بود؟ اگر بزرگان ما، در جنگ های اول و دوم، نقش لورنس عربستان را نادیده گرفتند، یا آن را معکوس نشان دادند، ولی کودکان ما و جوانان ما می دانند که: حمله به برج های دوقلو و بعد، حمله به عراق و افعانستان، همه با بودجه عربستان بود.

و اگر آمریکا پیش قدم می شد، یا اسرائیل شعار آن را می داد! برای گرفتن همین : کمک های مالی عربستان بود . الان هم همه دنیا می دانند که" القاعده یا طالبان و حتی دولت اسلامی (داعش)" با یودجه مستقیم آل سعود ایجاد شدند.کشتار وحشیانه آن ها، باعث مختل شدن تحلیل سیاستمداران می شد . یعنی از ترس داعش، مجبور بودند آدرس غلط بدهند و: عربستان را خادم حرمین بخوانند. بمب گذاری در پاکستان یا بغداد، همگی به وسیله آل سعود و: اعزام نیروهای عربستانی صورت می گیرد. و این نا امنی ها، سرمایه گذاری و اشتغال را مختل می کند، لذا گرانی و بیکاری بوجود می آید.

问题是什么? 

它打乱了世界!愤怒是无处不在的不满。人们抱怨自己的命运。通货膨胀率和失业率,都扭曲,经济衰退已经学会在世界各地,没有人知道该怎么做,:或者知道这项工作囊肿的课程?哪里是命运吗?会是怎样的结果。 

定量准确,回答所有这些问题!但往往我们得到的,我们看看其他地方:我们等待了援助之手,从另一个袖子!并帮助我们。所以有点公平,尊重事实。而艰辛的道路,而不是害怕:怕剥夺都没有。 

事实上,这是我们都知道,但是,对于我们通过各种各样的原因!我们忽略它。事实上,世界上最大的,上帝创造了世界,我们创造并用来打发我们的帮助。但是,我们每个人都有的习惯,而忽略它的指导去与他人。知识生产在我们中间,只是因为我们可以攻击神了就更好了!他也不会饶他一命。 

当然,我们要独立,自己决定,那就是,欧莱雅人道报和人文主义不是一个坏词,但条件是:所有的人看的,不只是你自己!但是,自由主义已经解决了这个问题!和每个人的自由,只要说得好,“自由不伤害别人。 

但是,当男人总是他的优先权益的傲慢性质。从来没有平等,互惠互利,不去想,更别说奉献!别人宁愿赚钱的手段对我!虽然他的手的牺牲,但他知道这是愚蠢的,他是给别人做吧! 

这显然是关键解决全球问题是可见的。我们都知道,沙特的房子,预算支付所有的战争和恐怖行为。但它会通过!这可能会导致世界的问题。我们认为,沙特外交大臣,对伊朗仅仅是荒谬的!他们不是敌人,工棚,但现实是不同的。 

·沙特,从一开始,和恐怖和毁灭的威胁,上台。该方法中,迄今为止,一直持续。在世界任何地方,有一个汽车炸弹,是不是充满了美元沙特油。因此,所有的烦恼来自于此。不仅这些爆炸事件,沙特阿拉伯,但它也是一场战争。 

谁知道:伊拉克入侵伊朗资助,沙特是在80年代?谁不知道,在萨达姆进攻科威特金融公司沙特的是?如果我们的领导人,在第一和第二,阿拉伯的劳伦斯的作用忽略不计,它显示阴性,但我们的孩子和我们的青年一代知道:在双塔的攻击,在伊拉克和阿富汗的袭击,所有的沙特的预算。 

如果美国走,也可能是以色列的座右铭!为了得到这样的:资助阿拉伯。现在全世界都知道“基地组织或塔利班或伊斯兰国家(DASH)”直接资助·沙特创建。这是残忍的谋杀,政治分析被打乱了。恐惧短跑,只好给了错误的地址。的两个阿拉伯读护法。爆炸在巴基斯坦或者伊拉克,并全部通过沙特的家:沙特军队进行。而这种不安全感,阻碍了投资和就业,通货膨胀率和失业率因而造成的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی