از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

عناصر ارتباطی بین: ایران و آمریکا

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

رفتار با آمریکا چنانچه تحلیل علمی نداشته باشد، منجر به از دست رفتن دستاورد های: گذشته ایران می شود.  البته رفتار ها از الگوی ثابتی پیروی نمی کنند ولی قانون ثابتی دارد. مبنای قانونی رفتار با آمریکا، بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی  می باشد. اما الگوهای رفتاری را شرایط طرف و: مواضع ایران تعیین می کند.

طبق تعریف تا موقعی که آمریکا، از رفتار استکباری خود دست برنداشته، ایران نباید با آن را رابطه داشت باشد. زیرا در این شرایط نسبت های رفتاری، به گرگ و میش تعبیر شده است. و امام خمینی ان را بسیار روشن فرموده است که: اگر آمریکا لا اله الا الله هم بگوید، ما قبول نداریم چون می خواهد: سر ما کلاه بگذارد.

رفتار استکباری، رفتار سلطه طلبانه ، ترجیح منافع یک طرفه  ، استفاده از ادبیات تحکم آمیز و دستوری، و بالاخره تهدید نظامی یا سیاسی است. و این ادبیات فقط در کلام خلاصه نمی شود، بلکه به صورت تحریم در ابعاد اقتصادی و: یا به صورت اشغال در: محاصره نظامی است. یعنی حضور آمریکا در کشورهای همسایه نیز، مولفه مهمی بای ارزیابی خوی استکباری آن است.

این حضور ممکن است به صورت: تغییر در نهاد های امنیتی و نظامی آن کشورها، برای همسو کردن فعالیت های ضد ایرانی باشد. یا اینکه تغییر نهاده های کشاورزی، صنعتی برای تولیدات مضر و: صدور آن به ایران باشد. و یا حتی ایجاد ماهواره و حمایت از: برنامه های تولیدی فرهنگی باشد، به نحوی که اصول اسلامی و: ایرانی را خدشه دار کند.

البته این برنامه ها ممکن است، به صورت کلاسیک به ذهن آمریکایی ها، خطور هم نکرده باشد، و آنان به خاطر ضدیت با ایران، هر روشی را پیگیری و استاده می کنند. زیرا برنامه ریزی، نیاز به هماهنگی داده ها و ستاده ها است، ولی آمریکا تا کنون همیشه داده ها را، اقدام کرده و ستاده های آن ، معمولا صفر بوده است.

رشد بدهی های آمریکا به سازمان ملل، و کشورهای دنیا، حاکی از دستپاچگی و بی برنامه گی آمریکا، طی سی و چند سال گذشته است. که تئوریسین ها سعی دارند: آن را تئوریزه کنند. یکی از این تئوری ها ، اعتقاد به نظم در: بی نظمی است! با این تئوری ثابت می کنند،  آمریکا اگر در سیاست های" مالی و سیاسی" خود اشتباهات زیادی داشته و: بی نظم عمل کرده، خودش نمونه یک نظم است!

اما این تئوریسین ها که بیشتر، خود ایرانیان هم هستند! کسانی هستند که به دلیل مشکلات اخلاقی، با اصل اسلامیت ایران مخالف هستند . آن ها حاضرند : همه غلط های آمریکا را هم تو جیه علمی کنند تا : جمله امام خمینی درست در نیاید! متاسفانه به دلیل تاریخی، نفوذ آن ها زیاد هم هست . چون در گذشته صاحب منصب بودند، و در زیر دست آمریکایی ها، بالاترین مقام ها را داشتند. لذا افول آمریکا را نه تنها نمی پذیرند، بلکه اصلا ذهن علیل آن ها، این مفاهیم را درک نمی کند.

اما تاریخ راه خود را می رود؛ از آمریکای ابرقدرت یکه تاز، چنان موشی ساخته است که: الان حتی قادر نیست حمله موش ها را، از دیترویت یا منهتن دفع کند! چنان سردرگم شده که هر سخنی را که می گوید، بعد از مدتی آن را تکذیب می کند.  و هر غلطی می کند بعد با پر رویی تمام، آن را تصحیح می کند! صدام را بوجود آورد، بعد خودش او را از بین برد ! طالبان را، القاعده را و این اواخر، داعش را.

نشستن جان کری دور میزی که: برای باز سازی غزه است، اخرین مرحله خواری رژیم پوشالی ابرقدرت آمریکا است.  و ما این را تغییر در رفتار ارزیابی می کنیم.

伊朗和美国之间的关系的要素 

如果美国不是行为科学的分析,造成业绩的损失:在过去,伊朗。当然,他们不遵守行为的固定模式,但法律是固定的。美国,伊斯兰革命的伟大领袖的法律依据是言论。但是,条件和行为模式:伊朗的立场提出。 

限定由美国直到他自大行为停止时,伊朗不会与它相关联。因为在这种情况下小羊和狼的行为进行解释。霍梅尼曾表示,很明显,如果美国会说拉ilaha利亚真主,我们是不会接受的是:头盔的头部。 

傲慢的行为,殖民主义的行为,而不是片面的利益,霸气和语法运用语言,以及政治或军事威胁。这些信件不仅是词,但在经济制裁和形式:或职业的军事包围。这是美国存在于邻国,这是应评价的傲慢气质的重要组成部分。 

这存在可能是在军事和安全机构的国家的变化,来协调对伊朗的行动。或农业投入,工业生产和有害的变化:伊朗问题。卫星或创建和文化生产的配套方案,以至于伊斯兰原则:伊朗妥协。 

然而,这些程序可能会在经典的美式思维的形式,头脑是不存在的,因为他们反对伊朗,一路上扬,并站在他们。对于规划,需要坐标数据和产出,但美国一直给予行动及其结果,通常是零。 

美国不断增长的债务,以联合国和国家,这表明慌忙并且不要求美国在过去的三十年。这理论家已经尝试过了的理论。其中的一个理论,信仰依次是:它是混乱!这一理论是与美国保持一致,如果“经济与政治”,其许多错误的政策:混乱的行动本身就是一种规律性的例子! 

但这些理论家更多的伊朗人!那些因道德问题,反对伊斯兰的原则。他们都错了,在美国,他们都证明霍梅尼的句子是不正确的!不幸的是,由于历史的原因,他们的影响力是很高的。由于在过去的官员,并在美国人手里,有最高的官员。美国的衰落不仅拒绝,但他们不介意拉皮条,这些概念不理解。 

但是,它会在它的途中,美国的超级大国的运动员,所以鼠标是你甚至不能攻击老鼠,底特律和曼哈顿的排泄!如此混乱的每一句话,他说,一段时间后它否认。此外,无论是不对的填充去除毕竟,这是正确的!萨达姆创建的,则毁坏了他自己!塔利班,基地组织,最近,短跑。 

约翰·克里围坐在桌子:为加沙重建,最后一步是打破美国的傀儡政权的超级大国。我们将评估行为的改变。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی