از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

امپریالیسم تحلیل!

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

اطلاعات معمولا به دو دسته تقسیم می شود: اطلاعات خام و اطلاعات پرورده. و این از طرف هر کس یک تعریف دارد . معمولا هرنوع دریافت اولیه را، اطلاعات خام میدانیم که: به آن دیتا یا داده نیز می گویند. این دیتا ورودی اولیه مغز انسان است، که ممکن است از رسانه های مختلفی به آن منتقل شده باشد.

برخی رسانه ها شفاهی هستند، لذا این اطلاعات شفاهی نام می گیرد. معمولا اولین اطلاعات، شفاهی هستند لذا میتوان گفت: برای اینکه اطلاعات شنیداری  تبدیل به اطلاعات پرورده شوند، نیاز به مرحله پرورش دادن یا: پروسس کردن است. پروراندن اطلاعات بسیار مهم است. زیرا بستگی به نیاز به آن، به تعداد خروجی ها میتوانند متفاوت باشند.

مثلا شما اگر عدد هفت را بشنوید، یک اطلاعات خام یا دیتا دارید و:تفسیر این هفت در تاریخ نشان داده که: میلیون ها نوع تحلیل یا برداشت از آن موجود است. که برای آسان تر شدن کار، آن را بر اساس ارزش های مورد قبول، بر دو دسته تقسیم می کنند: درست یا غلط.  مثلا ایا درست است که عدد هفت، یک عدد آسمانی و دارای رموز و: اسرار فراوان است؟

分析帝国主义
信息通常可分为两大类:原始数据处理后的信息是每个人都定义通常任何初始的摄入量,原始数据我们知道数据或数据人脑输入数据,其可以被移植到多种媒体
有媒体轶事这就是所谓的口头信息。所述第一信息轶事,因此它可以被说成是经过处理的音频信息转换成所需要加紧教育信息该过程发展非常重要的。这取决于是否需要输出的数目可以变化。
举例来说,如果你听到七位数你有七个原始数据或数据的解释表明,现在有成千上万的各类分析或它的解释为了方便操作它是基于公认的价值可分为两大类true或false例如:这是真的,七位数是一个神圣的号码和秘密比比皆是的奥秘
由于主观价值可以接受的答案我自己。如果答案是正确的应该去验证吧!和理论从一开始到现在研究人类但是,如果密码不正确,我们的作业也很简单。我们否认这一点即使是在你的大脑中的灰色,它并没有多大的意义细胞。这意味着,故意忘记一个人的知识是不可接受的。
我们这个时代信息爆炸同一人或简单的时代拒绝使用你的头脑是不是累了。但是,还有另一种方式,那就是我们正在商定获得的数据进行分析给出一个我们思考它该图中,民意意义仅当有必要给予
 好吧,也许超过99%的人更喜欢的事情了,而不是把自己陷入困境或者如果他们这样做,他们被告知,让自己的生活托付给这里的专家们的重要任务当你生病了,你去看医生,如果你选择投资于股票市场股票经纪,请参阅这意味着,而不是你的代理人认为
和全球政治问题了。如果一个组织可以共同接受的其他人根本没有必要进行分析对其背景进行分析唯一重要的要求是,他们有一个律师,律师不会背叛她。所不同的是傲慢公众的信任,受托人不知道你的其他义务
联合国国际组织此类患者人们信任他们,但他们没有看到被问责的需要。诚信相反,信任是背叛目前,世界上所有国家,联合国信托的最高处提供的数据和统计,被送到纽约
但是,看看会发生什么正确的公共MHM开幕当天,叙利亚抨击美国这意味着所有的国家明白,他们是不是安全美国不说安娜它会攻击的国家。所以,你应该做你的工作帐户。
  此外所有的媒体都动员起来,以显示一切都在逆转。例如,整个国家就不会讲课不玩,如果玩家马上准备好它的反不是什么都没有改变联合国大会已经成为这是一个伟大的党

با توجه به ارزش های ذهنی و: قابل قبول خودمان آن را پاسخ می دهیم. اگر جواب درست باشد، باید برویم و این موضوع را پیگیری کنیم! و نظریات انسان ها را از ابتدا تا امروز مطالعه کنیم. ولی اگر جواب  کلمه نادرست باشد، دیگر کار ما ساده است. آن را انکار می کنیم و حتی در درون: سلول های خاکستری مغز خود هم، برای آن جایی منظور نمی کنیم. واین  یعنی فراموشی عمدی یک دانش غیر قابل قبول.

در عصر ما که عصر انفجار اطلاعات است، اشخاص از همین روش ساده کردن یا: مردود دانستن استفاده می کنند، تا ذهن خود را خسته نکنند. اما روش دیگری هم هست و آن اینکه، ما قبول کنیم تحلیل اطلاعات را یه دست یک گروه بدهیم! و خود را از فکر کردن در مورد آن خلاص کنیم. در این شکل است که افکار عمومی، مفهوم پیدا می کند و جهت دادن به آن لازم می آید.

 یعنی شاید بیش از 99درصد  مردم  ترجیح  دهند: در مورد همه چیز خود را به زحمت نیاندازند، یا اینکه به آنان اینطور گفته  شود: شما به زندگی خود برسید و: کار های مهم را به متخصصین واگذار نمایید. مثلا وقتی بیمار می شوید حتما سراغ  پزشک بروید، و اگر خواستید در بورس سرمایه گذاری کنید، به کارگزار بورس مراجعه کنید. یعنی کارگزار بجای شما فکر می کند.

در مورد مسائل سیاسی و جهانی هم همینطور است . اگر سازمانی بتواند مقبولیت عام داشته باشد، مردم دیگر خود را نیازمند تحلیل نمی بینند، و تحلیل های آن ها را می پذیرند. فقط شرط مهم این است که: آنها به عنوان وکیل، در وکالت خود خیانت نکنید. فرق استکبار در همین است: یعنی به دلیل اعتماد مردم، دیگر خود را ملزم به رعایت امانت نمی دانند.

اکنون سازمان ملل و: کلیه سازمان های بین المللی، به چنین بیماری دچار هستند. مردم به آن ها اعتماد می کنند، ولی آن ها لزومی نمی بینند که پاسخگو باشند. نقطه مقابل امانت داری ، خیانت در امانت است. در حال حاضر تمام کشورها ی دنیا، به سازمان ملل اعتماد کرده و: بالاترین مقام خود را برای ارائه اطلاعات و آمار، به نیویورک فرستادند.

ولی ببینید چه اتفاقی می افتد: درست در روز افتتاحیه محمع عمومی، آمریکا به سوریه حمله می کند. این یعنی همه کشورها بدانند که در امان نیستند. و آمریکا بدون مشورت با آنا،ن به کشورشان حمله خواهد کرد. لذا باید حساب کار خود را بکنند.

  علاوه بر آن، تمام رسانه ها بسیج شده اند تا: همه چیز را معکوس نشان دهند. مثلا هیچگاه سخنرانی کامل کشورها، پخش نمی شود و اگر هم پخش شود، بلافاصله برای آن تحلیل معکوس آماده دارند، و این است که هیچ چیز عوض نمی شود! و نشست مجمع عمومی سازمان ملل تبدیل به: یک مهمانی  بزرگ میشود!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی