از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

سانسور نمی توان کرد

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر


در جلسه دیدار هاشمی رفسنجانی، با اصحاب رسانه برخی از اصحاب، اظهار فضل هایی کردند و: نکات بدیعی را گزارش دادند. یکی از اقایان می گفت من ثابت می کنم که: سانسور نمی شود کرد و: اصلا شدنی نیست!فقط کسی نبود از این اقا بپرسد: اگر شدنی نیست پس شما، از چه ناراحت هستید؟ پور نجاتی هم قاطی این حرف ها شد و گفت: منهم تایید می کنم! و بعد آقای هاشمی هم گفت: وقتی با یک کلیک حتی یک کودک یا نوجوان می تواند از: همه دنیا باخبر شود، صحبت از سانسور ممکن نیست.

    حالا باید دید که بالاخره، سانسور وجود دارد یا ندارد . می شود یا نمی شود؟ امکان دارد یا ندارد؟ طبیعتا حرف که از دهان بیرون می اید، گوشی برای شنیدن است. و قلمی که بر کاغذ می رود، چشمی برای خواندن دارد. اما اینکه آیا سانسور و: ممیزی بشود یا نشود، این بحث همیشگی است.

   عده ای کم شدن خواننده ها، یا شنوندگان خود را، باور نمی کنند،  یا قبول ندارند و: سانسور را مقصر می دانند. مثلا می گویند دیگر تلویزیون، کمتر ما را نشان می دهد. یا روزنامه ها کمتر عکس ما را چاپ می کنند! خوب طبیعی است که هر روزنامه، بودجه و خط مشی معینی دارد. و نمی تواند همیشه پیرو یک فرد باشد . البته اگر فرد با خط مشی او سازگار بود، برای همیشه باهم خواهند بود.

عده ای هم نداشتن مخاطب را، دلیل سانسور می دانند. مانند ایلنا که سردبیر آن، با سوز و گداز از: نداشتن مخاطب رنج می برد. و آن را به گردن سانسور می انداخت.

   یکی از نویسندگان هم ادعا کرد که: سال ها است کتابش در ارشاد مانده است! و حتی در دوران جدید هم، مجوز نشر پیدا نکرده است. این ها درواقع می خواهند، دولت با پول خودش به خودش فحش بدهد!

   تعدادی هم می خواهند که بیت المال، خرج مطالبی شود که برعلیه اسلام است. زیرا مجوز گرفتن از ارشاد، یعنی داشتن مهر تایید بر: یاوه سرایی های ضد اسلامی آن ها است. این افراد بسیار خود شیفته هستند و: فکر می کنند اولین کسانی هستند که، اسلام را مسخره می کنند! و باید برای این لودگی، پاداش و تاییدیه هم بگیرند. و فروش بالایی هم برای کتاب یا نشریه خود  داشته باشند.

آمار کتاب و کتابخوانی نشان می دهد که: بیشترین چاپ و فروش کتاب برای: کتب مذهبی است. قران کتاب آسمانی، اولین رتبه را دراین زمینه دارد. از کتب ادعیه که بگذریم، داستان ها و قصه های قرانی، در ردیف بعدی هستند. لذا دیگران که نمی توانند این آمار را داشته باشند، تقصیر را به گردن دیگران می اندازند. می گویند وقتی عروس نمی تواند برقصد، می گوید دیوار کج است!

البته وزیر ارشاد مردانگی کرد و: دراین جلسه پر از تفاخر و تکاذب، اشاره ای به دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت. و رعایت اصول مترقی قانون اساسی را، از هر طرف خواستار شد. امروز هم هیات دولت در ادامه سیاست های فرهنگی خود، خواستار توجه بیشتر مسئولین مرتبط با این مقوله شد

检查不能 

拉夫桑贾尼的与媒体和一些他的同伴,谁是聪明的一些意见风景如画的会议报道。其中一人告诉我,我会证明他是不删都不可行,问问这家伙没有之一,如果不能,那么你是什么,你烦不烦?倒入拌匀抢救这些话,说:我保证Mnhm!和哈什米先生在点击时的儿童或青少年可以在世界上都知道,这是不可能说话审查的说。 

    现在,你看到它,就没有送检。是或不是?这是可能的或不?当然,说出来你的嘴的话,耳朵听到的。和铅笔在纸上的眼睛去阅读。但无论审查和审计与否,争论仍在进行中。 

   少数读者,或它的听众,谁不相信,或不同意:怪检查员。例如,假设其他电视节目比我们。或报纸很少打印我们的照片!所以很自然的,每一个报纸有一个固定的预算和政策。一个人不能总是跟随。但是,如果一个人与他的政策是一致的,他们会永远留。 

一些缺乏观众,考虑审查。像ILNA其编辑器,燃烧器和坩埚与观众遭受。并把它扔到审查的脖子。 

   作者之一声称的指导书已经几年了!即使在当今时代,许可证尚未颁发。他们真的希望政府把钱交给了自己的诅咒! 

   有些人还希望花公款将是东西,是反对伊斯兰教。因为得到来自财政部的许可,即有申明:它是反伊斯兰的咆哮。这些人很自恋,我认为他们是第一人,伊斯兰教是荒谬的!并应这场闹剧,花红,并得到确认。高销量为他们的书籍或刊物。 

书籍和阅读的统计数据显示,大多数印刷书籍销售:宗教书籍。可兰经的经文,是在这一领域的前列。除了从书本,祈祷,故事和可兰经的故事,下一行中。所以别人不具备统计,嫁祸于他人。新娘不能说什么时候的舞蹈,说墙是歪的! 

文化部长,和阳刚之气:这次会议是充满了自豪和Tkazb,一提到最高领袖的文化关切。和宪法的渐进原则,从四面八方调用。今天,该委员会继续其文化政策,呼吁更多的关注与此有关的话题

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی