از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

اختلاس 9هزار میلیارد دلاری آمریکا از تحریم ها

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۵ ق.ظ | ۰ نظر

در ایران اختلاس های ریالی را با تبلیغات زیاد مطرح می کنند. در حالیکه اختلاس های دلاری، سربه فلک می کشد. یکی از آن ها رویای رفع تحریم است. بسیاری در رویای شیرین بدون تحریم زندگی می کنند! درحالیکه این رویا قابل تعبیر نیست. زیرا تحریم و رویای: دنیای با تحریم بسیار شیرین تر است ! و تعجبی ندارد با یک محاسبه ساده میتوان گفت: اختلاس سه هزار میلیاردی آمریکا و: شرکای ایرانی رویای: تحقق یافته آن ها است.

     در دوره 8ساله احمدی نژاد، با تمام افت و خیزها 700میلیارد دلار درآمد نفتی ایران بوده است. و اگر از ابتدای تحریم آمریکا، یعنی از زمانی که قطعات اف 16را نداد،جمعا 36سال را حساب کنیم، بیش از سه هزار میلیارد دلار، در آمد ایران بوده است این سه هزار میلیارد دلار، اگر باقیمت کف بازار وارد ایران شده بود، اکنون همه زیر ساخت های ایران نو بود. و جنگی هم در کار نبود! ولی با تحریم آمریکا همه این سه هزار میلیارد دلار، در آن سوی مرز گرفتار آمد و: در سه ردیف بودجه ای آمریکا هزینه شد!

الف : برای استفاده داخلی آمریکا بلوکه شد . مانند دارایی های بلوکه شده ایرانی و: چندین حکم صادره برای توقیف اموال و: در آمد های ایران ب: کمک به ضد انقلابیون ایران، چه به صورت علنی و با تصویب کنگره، و چه به صورت عملیات جاسوسی و خرابکاری و: استخدام کارشناسان فرهنگی و سیاسی و غیره.

ج: فروش سلاح به مخالفان ایران در سراسر جهان، و ایجاد بازار مصرف برای سلاح های سبک و سنگین، تا فروش بمب اتمی به عربستان و پاکستان.

همه این ها سرجمع اختلاس آمریکا از: در آمد های مستقیم ایران که از فروش نفت به دست می آید. را شامل می شود دوبرابر این مبلغ هم، از کانال های زیر توسط آمریکا به سرقت برده یا اختلاس شده اند.

ردیف اول: جریمه کردن شرکت هایی که: بدون اجازه آمریکا، تحریم را شکسته اند. که مبلغ آن نیز به سه هزار میلیارد دلار می رسد، که نمونه آن جریمه یک شرکت: فرانسوی در روزهای اخیر است، که حتی از هم پیمانان آن ها به حساب می آید.

ردیف دوم بودجه کلانی است که: از دور زدن تحریم توسط خود آمریکایی به دست می آید . درست است که کنگره، ایران را تحریم می کند ولی ،شرکت آمریکایی به گدایی به ایران می ایند و: همان کالاهای تحریم شده را به سه برابر قیمت به ایران می فروشند! و بهانه این است که اگر دولت بفهمد، ان ها را جریمه می کند! لذا سه هزار میلیارد دلار هم، در اینجا نصیب آمریکا شده است.

حالا کدام عقل سلیم اجازه میدهد: از 9هزار میلیارد دلار صرف نظر کنند، و آن را به ایران ببخشند؟ لذا اگر برای رفع تحریم ها، مذاکره می شود باید این محاسبات را در نظر گرفت. اگر برای رفع تکلیف است اشکالی ندارد! البته این رفع تکلیف از قوه قضائیه نمی کند که: آن را پیگیری قضایی نکنند و: این 9هزار میلیارد را از گلوی: این زور گویان بیرون بکشد

甜蜜的梦没有制裁 

挪用美元的制裁9万亿 

在伊朗真正的贪污与许多广告了。而美元挪用,占用巨大的。其中一个梦想是解除制裁。很多人的梦想生活无制裁!然而,这个梦想不能被解释。制裁与梦想:世界禁运是非常甜蜜!毫不奇怪,一个简单的计算可以挪用周二公布的美国兆说:伊朗合作伙伴的梦想:它实现。在8岁的总裁,随着石油收入的所有成功和失败是$700十亿。如果最初的制裁,美国,这意味着部分的F-16一样,总共36年,我们可以计算出三千多十亿美元,排在伊朗是3万亿美元,如果价格地板市场的伊朗是目前,所有新的基础设施。并有一战!然而,所有这三万亿美元的美国制裁,被捉住了在边界和三行将花费美国预算! 

答:对于内部使用美国被封堵。如封锁伊朗资产和几个判决抓住伊朗属性是B帮助反革命分子,无论是公开或国会的批准,以及是否操作和间谍活动和破坏活动。招聘文化专家和其他政治。 

(三)出售武器给世界各地的伊朗的批评,并创造市场的轻型和重型武器,核销售沙特阿拉伯和巴基斯坦。 

所有这一切挪用公款共计美:伊朗石油销售直接收入可以得到。其中包含的时间量的两倍,我们通过以下途径由美国偷或挪作他用。 

第一行:处罚公司是:永远不要让美国已经打破了禁运。如此看来,三千十亿美元,这是一家在法国在最近几天的典范量,它是认为,即使盟国。 

第二行有大约美国禁运本身获得的巨额预算。这是事实,国会,但对伊朗的制裁,美国公司乞丐来做出对伊朗的制裁三次出售价格相同的项目!其原因是,如果政府发现了,它会好起来的!所以三千十亿美元,这里是美国部分。 

现在,让心智健全:无论9万亿美元,他们把它给伊朗?因此,对于解除制裁,要谈判应在计算中考虑。如果任务是要解决的是精品!然而,这并不能消除它不会起诉司法机关的义务,并在90000亿从喉咙:力取圭亚那

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی