از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

چرا باید آمریکا، به ایران واگذار شود؟

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر


سرقت نفت ایران توسط آمریکا، سال های قبل از انقلاب وجود داشت. و همه میدانند که دولت آمریکا، با تاسیس اوپک، توانست مانع بالا رفتن ارزش قیمت نفت ایران شود. و با این روش روزانه 4میلیون بشکه نفت را، با فیمت ارزان از ایران خریداری کرد. بعد از انقلاب اسلامی نیز، با استفاده از روش اعمال تحریم، قیمت ها را پایین تر نیز برد. تا جاییکه ایران گاهی نفت خود را  رایگان  می داد تا: سیستم تولید از بین نرود.

آمریکا با تحمیل جنگ 8ساله برعلیه ایران، از یکسو نفت را به قیمت ارزان می خرید و: از سوی دیگر کالاهای خود را، با گرانترین بها، به ایران می فروخت. بر اساس بررسی کارشناسان، بیش از 40هزار میلیارد دلار، ضرر و زیان آمریکا به ایران درطول 64سال بعد از جنگ دوم جهانی است.

   از موقعیکه آیزنهاور با :چرچیل و استالین، در تهران جلسه گذاشتند و ایران را، پل پیروزی خواندند. نظر آنان در سرقت دارایی های ایران بود. بعد هم با ایجاد سازمان ملل، توانستند برای این سرقتها، ظاهر قانونی درست کنند . با یک محاسبه ساده، به مبالغ هنگفتی از سرقت آمریکا و دیگران، از دارایی های ایران می رسیم:که حداقل سه بخش دارد:

زیان های سرزمینی یکی از این ها است: جدا کردن استان هایی ایران از ایران که: نمونه آن تجزیه بحرین، در سال 1348است که استان چهاردهم ایران بود.و به کمک سازمان ملل از ایران جدا شد. و یا قسمت های دیگر مثل افغانستان و پاکستان ، جمهوری های مستقل آسیای میانه ، قفقاز و عراق و.. اینها همه زیان های سر زمینی است. که باید از سوی دلسوزان ایرانی پیگیری شود. و به ایران باز گردانده شوند. و زیان های ناشی از آن جبران شوند.

زیان های ناشی از تکنولوژی: که آمریکا ایران را زباله دان اتمی خود قرار داده و: کویر ایران را آغشته از آن نموده. واکنون ایران در مسیر خط زلزله قرار گرفته. و زیان های ناشی از تخریب شهرها و روستاها، باید محاسبه و از دولت آمریکا باز پس گرفته شود . البته در این خصوص، قوه قضائیه باید مستندات لازم را تهیه و: ارائه و آن را پیگیری نماید . مخصوصا در عرصه نفت، که با تقویت تکنولوژی همسایگان ایران، در حوزه های مشترک نفتی و گازی، بخش عظیمی از ثروت ایران را به نام: عربستان یا قطر ، عراق و آذربایجان غارت کرده و در حال سرقت هستند.

زیان های مستقیم درآمدی آمریکا به ایران، شامل خرید ارزان روزانه4میلیون بشکه نفت، به مدت 65 سال است. که با محاسبه قیمت واقعی آن (بطور متوسط هربشکه صد دلار)به، عدد 9490میلیارد دلار می رسیم. واگر مبالغ دریافتی ایران از آن کسر شود، بالغ بر 9هزار میلیارد دلار، ایران طلبکار خواهد شد.

مبالغ دریافتی نیز غالبا، در قالب خرید های لجستیک، به امریکا برمی گشت!و چون آمریکا همه چیز را چند برابر، به ایران می فروخته، لذا اگر حداقل متوسط سه برابر باشد، یک هزار میلیارد هم سود نامشروع می شود که: باید به ایران برگردانده شود.

چون آمریکا قادر به پرداخت چنین بدهی نیست، باید قوه قضائیه طبق قانون ایران، ممکت آن را مصادره و تصاحب کند.  

为什么美国应该被转移到伊朗? 

伊朗石油盗窃美国,有革命前一年。每个人都知道,美国政府,建立欧佩克,可能阻碍了油价上涨,伊朗。用这种方法每天400万桶的石油,以低廉的价格购买。伊斯兰革命后,用制裁,较低的价格范围。在某种程度上,它的一些石油的自由生产系统不消失。 

美国8年的战争强加对伊朗,一方面是买油从您的货物对方的成本,最昂贵的价格,出售给伊朗。基于在战后64年超过40万亿美元的美国损失专家评审。 

   当艾森豪威尔来自:丘吉尔和斯大林在德黑兰和伊朗左见了,叫胜利桥。他们做资产的掠夺。创建联合国能够盗窃后,在法律出现在右边。用一个简单的计算,在美国和其他国家正在窃取巨额资金从伊朗资产到达至少有三个部分: 

زیان های سرزمینی یکی از این ها است: جدا کردن استان هایی ایران از ایران که: نمونه آن تجزیه بحرین، در سال 1348است که استان چهاردهم ایران بود.و به کمک سازمان ملل از ایران جدا شد.而诸如阿富汗和巴基斯坦,共和国的独立中亚,高加索,伊拉克等,这些损失在地球的其他部分。这必须跟伊朗同情者。并返回伊朗。而对于由此产生的损失进行补偿。 

所产生的损益由技术:美国伊朗及其核垃圾桶:伊朗的沙漠里和染色了。伊朗现在下了地震的方向。从城镇和村庄的破坏而造成的损失,必须计算并考虑了美国政府的后面。然而,在这种情况下,司法机关必须提供必要的文件和提出的轨道。特别是在石油领域,伊朗的邻国加强,技术,石油和天然气在公共区域,财富在沙特阿拉伯或卡塔尔的名字很大一部分,伊拉克和阿塞拜疆被抢劫和偷窃。 

直接收入损失,伊朗,其中包括每天400万桶的购买价,65年。计算真实值(平均每桶一百美元),这个数字达到了9490十亿美元。量的一小部分接受,如果是超过9万亿美元,伊朗就足够了。 

往往在采购物流的形式收到的金额,回到美国,和美国所有,但几次后,出售给伊朗,那么它至少三次十亿仍然是非法的利润,应该伊朗返回。 

由于美国无法支付债务,伊朗司法部门的法律,该国可能抢占和占有。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی