از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

سیاست های :پولی و مالی بی خاصیت!

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۹ ق.ظ | ۰ نظر

سیاست های :پولی و مالی بی خاصیت!

به بهانه برگزاری 24مین همایش: سیاست های پولی و مالی در :سالن اجلاس سران در 25و26خردادماه سال جاری.

نزدیک به 36 سال یا بیشتر است که: سیاست های پولی و مالی  استعماری، در ایران اجرا می شود و نتیجه آن، از هم پاشیدگی اقتصادی و: فلاکت و رکود تورمی ،بیکاری و افزایش واردات ، وابستگی بیشتر به در آمد های نفتی است. در دولت فعلی هم با خوشحالی اعلام شده که: روزانه 6میلیون بشکه نفت صادر خواهد شد!

در حالیکه چه می خواستیم و چه شد!

  در دوران انقلاب اسلامی، لوله های صادراتی نفت، به همت کار کنان انقلابی بسته شد. و بعد از انقلاب هم که به فرمان، امام صادرات نفت آغاز شد، قرار شد روزی 2میلیون بیشتر نفت صادر نشود و: بقیه برای نسل آینده ذخیره شود. تا اقتصاد ایران از نفت مستقل شود. الان بعد ازسی و پنج سال نه تنها، اقتصاد منهای نفت اجرا نشده، بلکه بجای 2میلیون بشکه 7دلاری آن زمان، 6میلیون بشکه 120دلاری امروزی صادر می شود!

در دوران انقلاب اسلامی، بانک ها را آتش می زدند! چون معتقد بودند آن ها کار ربا انجام می دهند، و اقتصاد را با بورس بازی از بین می برند . ولی الان نه تنها بانکها ازبین نرفتند، بلکه زاد و ولد کردند و از سیصد شعبه سال 1356به192هزار شعبه! در سال 1393 افزایش یافتند .و سود 9درصدی سال 1356به 29درصد رسمی در سال 1393رسید.

واین تازه سودی است که اعلام می شود! والا برای دریافت یک وام 5میلیونی، باید 8میلیون پس بدهی!بعلاوه ، 10درصد آن را به ضامن و ده درصد را به جور کننده وام، 10درصد هم خرج محضر ، سفته وچک و برو و بیا کنی. یعنی در عرض سه سال، دقیقا دو برابر باز پرداخت کنی. برای انتقام از احکام اسلامی هم ، عقود اسلامی در بانکها طوری میخ کوب می شود که: اگر 18ماه تعویق افتاد، همه بدهی ها یکجا و با جرایم دیرکرد شود،و مثل کنتور برق با سرعت رقم را، به چند برابر برسانند!

مردم برای مبارزه با مافیای بانکی، صندوق های اعتباری خانوادگی درست کردند، ولی بانکها با تبلیغات دروغین، آن ها را کلاهبردار و سودجو معرفی کردند و: کاری کردند تا نتوانند دربین مردم، سر بلند کنند.

سیاست ها پولی مانند تنقیه، شل و سفت میشد. گاهی از در دروازه  رد نمی شد! و گاهی از ته سوزن هم عبور می کرد!

   به دروغ می گفتند اوراق قرضه منتشر می کنند تا: با جمع آوری نقدینگی، حجم پول در گردش را کم کنند! ولی سیاست آن بود که دولت را بدهکار کنند، و مردم را از همان روز دوم خرید، تشویق به باز خرید اوراق می کردند و:با سود بالایی توقع آن ها را زیاد می کردند.

  به سپرده های دیداری و غیر دیداری، سود بالاتری می دادند و: به دروغ اعلام می کردن این پس اندازها، برای سرمایه گذاری و تولید است! اما معلوم می شد تبدیل به وام های کلان شده، و به کسانی که عازم خارج بودند، وام داده اند تا دولت نتواند، از آن ها پس بگیرد. و حتی از معرفی آن ها به قوه قضائیه هم، خود داری می نمود.

می گفتند وام برای تولید و توسعه کسب و کار ،وام می دهند ولی تمام وام ها صرف خرید: کار خانه های صوری می شد، و صاحبان این کارخانجات صوری، در بانک های سوئیس پس انداز می کردند! و یا در امریکا و کانادا ویلا می خریدند. و یا در شرکت های صهیونیستی، سرمایه گذاری می نمودند!

    از بانکهای صهیونیستی وام ارزی می گرفتند، به این بهانه که بهره آن ها کم است! و اگر هم زیاد بود، حجت شرعی می اوردند: که بهره دادن به یهودیان اشکالی ندارد! همان وام های با بهره 5درصد را، به ایرانی ها می دادند با 29درصد. و اسمش را می گذاشتند خرید دین!

دلارهای نفتی را به خزانه تحویل نمی دادند! چون می گفتند ما تحریم هستیم و نمی شود، دلارها را به داخل منتقل کرد!ولی برای خرید رژ لب و کاندوم بلافاصله، حواله ارزی با اچ دی ال ارسال می شد، و کسی هم نمی پرسید پس تحریم نیستیم؟

وام های ارزی برای خرید دارو داده می شد، و بعد از مدتی معلوم می شد که در سواحل قناری، روی آب ها قیقاج می روند.

هرچه وام یارانه ای بود ، کارمندان خود بانک ها با سند سازی، بالا می کشیدند و نمی گذاشتند کسی، خبر دار شود.

    ما همه این سال ها در روزنامه کیهان و اطلاعات ، حیات اسلام و مناقصه مزایده و: سایت ماهین نیوز قلم زدیم و گفتیم، ولی کسی گوش نداد! چاره همه این دردها، در یک جمله است: وآن توزیع یارانه ارزی است.

   اینهمه دولت ها ادعا می کنند: قرار است کار مردم به مردم واگذار شود، ولی تابحال نشده بگویند بیا: این یک دلار را هم بگیر و خودت خرج کن! فقط مردم باید در جایی که خطر جانی دارد، در صحنه باشند والا در موقع تقسیم دلار ها، نه حضرت علی می شناسند نه امام حسین!

   در حالیکه طبق نص احکام اسلامی، در آمد دولت باید به طور مساوی و: عینا به همه مردم داده شود . یعنی پیامبر و حضرت علی ع غنیمت ها را، تبدیل نمی کردند تا مثلا پولش را بدهند.در آمد نفت هم عینا باید به دلار، به مردم پرداخت شود نه اینکه یارانه شود در: دارو و یا خودرو و لاستیک و بنزین!

طبق حسای ما 6میلیون بشکه نفت در روز، با بشکه ای 120دلار ماهی 20میلیارد دلار می شود. جمعیت اگر 80میلیون هم باشد، ماهی 250دلار نا قابل سهم هر ایرانی می شود. 35سال دولت خرج کرده، مردم تماشا کردند! دوسال هم، مردم خرج کنند دولت تماشا کند

政策:货币政策和财政没用!

在举行第24届会议的借口:今年货币和25日和6月26日在霍尔峰会的财政政策。

近36年或更长时间的殖民化的货币政策和财政政策,在伊朗执行与经济解体的结果:贫穷,经济衰退,通货膨胀,失业和进口增幅更是对石油的依赖。目前政府还高兴地宣布,每天600万桶会!

但我们想要的,什么是!

  在革命,石油出口管道,被关闭的革命工作人员。车轮的革命后,阿訇开始出口石油,更多的石油有一天会发出200万元,其余的将被保存以供后代。伊朗的经济是独立于石油。现在,三五年之后,不只是经济,不包括石油,无法运行,而是200万桶7美元的时候,600万桶用于出口120美元今天!

在革命期间,银行放火!磁铁工作,因为他们相信自己做的,和经济投机杀。但我没有杀了银行,而是他们的诞生和在1356到192000分支三百枝!增加了1393年的。,1393由9%的利润在1356年的29%变成了官员。

而这种新的福利将被揭晓!否则,拿到500万美元,800万美元,债务必须在贷款!此外,10%和10%来切换排序贷款,10%的支出导师,检查及承兑票据,让你走。三年之内,你究竟付出两倍。伊斯兰法的复仇,伊斯兰合约将石化,银行,这样,如果推迟18个月,所有债务一起和延迟的罪行,以及功率计速度的数字,它可以繁殖!

人打的黑手党银行信贷资金的家庭工作,但银行与虚假广告,欺骗和批发商,他们介绍他们:让他们在人民群众中进行工作的上涨。

货币政策,如灌肠,是松和紧的。有些门并没有拒绝!有时在针的底部穿过!

   发行债券,他们谎称:代收货款,有助于减少货币流通量的音量!但它是政府债务的政策,以及购买的第二天,他们被鼓励开放购买证券,高利润的期望很高吧。

  可视和非可视存款,更高的利润,并以虚假申报这些储蓄,投资和生产!但事实证明,庞大的贷款,并留下那些谁采取贷款从政府失败了,就这样吧。甚至把他们介绍给司法机关,谁不敢进行。

上述贷款用于生产经营的发展,但所有的贷款都是贷款买房:就在家门口工作,这些工厂的业主在瑞士银行已经面临储蓄!买了别墅,在美国和加拿大。或以色列公司,他们的投资!

    以色列银行在外汇,利率上,它是低为借口,借用!如果它是高的,这可能会带来法律证明:兴趣对犹太人是好的!相同的贷款与5%的利息,与伊朗人的29%的人。债务购买认沽及认购!

石油美元并没有传递到幼儿园!我们不是说要抵制美元换成感动!但口红和避孕套立即购买,与国外汇票被送往卫生署L时,谁也不愿意那么不制裁?

外币贷款购买药物被赋予,并在一段时间后,很明显,加那利海岸,水域曲折。

的贴息贷款,银行与员工,谁不成立的文件,这个消息是显著。

    这些年来,我们世界报和信息,现场拍卖和招标伊斯兰教:马欣网站的新闻,说我们有一支笔,但谁不听!为弥补这些孩子,在一个句子:这是国外反补贴分布。

   然而,声称:工作是归人,但没有人会来这,你花一块钱,你会得到我!只有当人有生命危险,或以美元场景到冷宫,当不知道,也不伊玛目阿里伊玛目侯赛因!

   而他们来到规则的措辞政府必须等于:所有的人都是一样的。即先知和哈兹拉特阿里作为战利品,不转了他们的钱。的石油收入应该是相同的以美元计价,支付给个人,而不是补贴药物或车辆的轮胎和燃料!

我们每天6万桶,根据与我们每桶120美元的账户如果鱼人口为20十亿美元8000万鱼每股250美元不适于伊朗。政府已经花了35年看着两个人在一起,人家会看政府支出。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی