از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

جنگهای داخلی سه گانه

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

در زمان پیامبر اسلام، جنگ های زیادی اتفاق افتاد و: در تمام جنگ ها پیامبر سمت فرماندهی داشت. گرچه در برخی از آنان مستقیما حضور نداشت ولی، به زبان امروزی فرماندهی کل قوا با ایشان بود و: با نظر ایشان فرمانده مستقیم جبهه انتخاب می شد. اما همه میدانستند این جنگ ها، جنگ اسلام و کفر است.

اما بعد از پیامبر علاوه برجنگ های خارجی، سه جنگ داخلی نیز اتفاق افتاد.یکی از آن ها جنگ مکتب شام بود. یعنی در واقع موتور اصلی جنگ از آن جا هدایت می شد . علت این امر آن بود که رومیان یا مسیحیان، در فلسطین و اروپا ، اطراف دریای مدیترانه بیشتراز مسلمان ها بودند .

مشاوره رومیان برای شام بسیار مهم بود. و به همین دلیل در بار معاویه و فرزندش یزید، همگی پر بود از مشاوران خارجی مخصوصا مشاوران مسیحی و رومی .:

خصوصیت مکتب شام این بود که خود را، مسلمان اصلی !میدانستند ولی اهل کتاب را بیشتر از: مرکزیت مسلمانی دوست داشتند. و این بخاطر آن بود که خیلی از اعمال زشت خود را توجیه می کردند. مثلا شرابخواری یا بازی با حیوانات، از آن جمله بود زیرا خوردن مشروبات در اسلام حرام شده بود. و بازی با سگ یا میمون ناشایست بود.

حوادث زمان بعد از شهادت امام حسین ع  نشان می دهد: اهالی شام مسلمان بودند ولی یزید و معاویه را هم مسلمان میدانستند. و به علت دوری از مکه و مدینه، هر روایتی از اسلام را از زبان انها می شنیدند. مثلا وقتی اسرا کربلا را خارجی و: غیر مسلمان خواندند، همه مردم باور کرده بودند و: فقط تعدادی از پیرمردها یا افرادی که: در مدینه یا کوفه بودند با شنیدن سخنان حضرت زینب سلام الله، تصور کردند که امام علی است که خطبه می خواند!

تقریبا می توان مکتب شام را درمقابل مکتب ایران دانست، زیرا در طول این مدت ایرانی ها، با اینکه در مقابل اعراب شکست خورده بودند ولی به: علت هوش و ذکاوت تاریخی خود، خانه اهل بیت را انتخاب کردند و :از هرگونه کمک به امام علی و فرزندانش دریغ ننمودند. همین موضوع باعث ناراحتی مکتب شام می شد . و هرجا می خواستند تعصب جاهلیت را زنده کنند، اشاره به حضور عجمان در جمع: دوست داران اهل بیت می کردند.

   حتی پیامبر اسلام علنا اعلام فرموده بود که:( سلمان منا اهل البیت) یعنی سلمان محمدی از اهل بیت من حساب می شود. و لذا تفاسیر مربوط به اهل بیت، بر او مصداق می یافت . سلمان نام اصلی اش: روزبه و: از اهالی اصفهان بود. ولی به قدری به پیامبر علاقه پیدا کرده بود که: نامش را از روزبه ایرانی به سلمان محمدی تغییر داده بود.

و این موضوع وقتی بیشتر خود را نشان داد که: قاتل خلیفه دوم نیز یک ایرانی اهل نهاوند، به نام پیروز اعلام شد.که عرب ها او را ابو لولو می شناختند.  نه تنها این ها در ذهن مردم ارزیابی خوبی داشت، بلکه حتی می بینیم قتل خسرو پرویز هم، در دماوند به دست یک آسیابان صورت می گیرد. یعنی اعراب در انقراض سلسله ساسانیان، نقشی نداشتند بلکه این خود ایرانیان بودند که: راه جدید خود را یافته بودند.

    البته ایرانیان ضد انقلاب، در همان موقع هم بودند یعنی برخلاف نظر اکثریت وسیع ایرانیان از چین تا مصر ، اسلام نیاوردند و برای مبارزه با اسلام، یا به قول آن ها، حمله اعراب قیام کردند. برخی از آنان با تکیه بر دین زرتشتی این کار را کردند . اما برخی دیگر فقط ناسیونالیست و ملی گرا بودند.

ملی گرایی در ایران پایه و اساس نداشته است. زیرا ایران سرزمین قومیت ها بوده و: برای خود جهانی را تشکیل می داد. در زمان ماهم می بینیم ملی گراها ایدئولوژی ندارند، و فقط قصد آنان مبارزه با اسلام است.

اولین گروه جبهه ملی در زمان مهندس بازرگان تشکیل شد، و به حمایت ایده های مصدق، در برابر آیه الله کاشانی پرداخت.آن ها ناچار بودند از ملی گرایی فقط :مبارزه با اسلام را به دوش بکشند. طرفداران مهندس بازرگان هنوز هم در: دانشکده فنی دانشگاه تهران حضور دارند. با اینکه امام خمینی ره، صراحتا فرموده که ملی گرایی خلاف اسلام است! ولی این دغل بازان بین مهندس بازرگان و: مهندس موسوی و ملی گرایی و اسلام و: امام خمینی رابطه مثبت برقرار کرده اند!

     در آن موقع نیز اگر کسی از: آذربایجان برمی خواست مانندسرخ جامگان، نمی توانست سنگ سیاه جامگان خراسانی را به سینه بزند. زیرا آن ها از قبیله و قومی دیگر بودند و: اینها از قوم دیگر و هیچ نقطه اشتراکی بجز: ضدیت با اسلام نداشتند.

    بجز مکتب شام و مکتب ملی ایرانیان، گروه سوم نیز وجود داشتند و آن اعراب جاهلی بودند. اینها خطر ناک تر از دو گروه دیگر بودند. یعنی اگر سیاه جامگان در خراسان و: خرم دینان در آذرآبادگان با اسلام مبارزه می کردند، باکی نبود ولی اینها از درون مکه و مدینه بودند. خطر آن ها به این دلیل زیاد بود که: در نهایت به نفی بلد اولاد پیامبر برای همیشه اقدام کردند. هرچه تاریخ بیشتر می گذشت، کینه این ها بیشتر می شد و: آثار پیامبر را بیشتر از بین می بردند. امام حسین ع که فرزند: زاده خانه کعبه، بود با شمشیر های زیر لباس احرام، بیرون کردند. و بعد نوبت به امام موسی کاظم و امام رضا رسید. و این اواخر بنام وهابیون، حتی از سنگ قبر آن ها هم نگذشتند! و هنوز هم بر این تخریب آن ادامه می دهند. امید است اگر مذاکره ای صورت می گیرد، یک نگاهی هم به باز سازی بقیع باشد

南北战争三部曲

在先知时代,许多战斗发生在先知的所有战役中指挥。虽然有些人并不直接参与,他是总司令在今天的语言:术语,他当选为前直司令。但每个人都知道这场战争是伊斯兰教与不信之间的战争。

但先知Brjng外部后,三个内部战争发生了。 ,其中之一是学校吃饭。事实上,它是从主发动机驱动。其原因是,罗马人还是基督徒在巴勒斯坦和欧洲,围绕地中海超过穆斯林。

您的建议是罗马人非常重要。这就是为什么在次穆阿维叶和他的儿子耶济德充满了所有的外部顾问,咨询,尤其是基督徒和罗马人。 :

当晚的特点是学校本身,主要的穆斯林早知道,但大多数的书: !的穆斯林朋友的中心地位。正是因为这样,很多是合理的行为。例如,饮酒或与动物玩耍,其中包括因饮用被禁止在伊斯兰。并且与狗或猴子玩耍不当。

伊玛目侯赛因殉难后时间的事件表明:晚餐人口是穆斯林,而且穆斯林相信耶齐德和穆阿维叶。并避免麦加和麦地那的语言,他们听到了伊斯兰教的故事。例如,当外国囚犯的卡尔巴拉:穆斯林不唱歌,所有的人谁相信,只有几个老男人或个人在麦地那和库法,哈兹拉特扎伊纳布听说过上帝你好的话,相信伊玛目阿里是讲道读!

在校门口学校晚餐是知道的,因为伊朗人在此期间,虽然阿拉伯人被打败了,但他们的历史,房子聪明的原因选择位:从伊玛目任何帮助阿里和他的儿子们没有犹豫。学校晚餐是主体不舒服。无知和偏见住的地方,他们想指阿治曼的聚会:位是一对恋人。

   即使是先知曾公开表示: ( Ahlul的Bayt米娜萨尔曼)萨尔曼·汗·穆罕默迪位,我可以指望。因此,犯人的解释,他发现真正的。萨尔曼是他的真名: Roozbeh和人民的意志。虽然有些兴趣,这是改变哈尼夫·穆罕默德·萨勒曼波斯的名字先知。

这充分显示了第二任哈里发,从光头党伊朗刺客,命名为获奖者公布。阿拉伯人,他知道阿布露露就越多。不仅在人们心目中有很好的评价,但即使他们看到Khosrow帕尔维兹,一位磨坊主的是常规意义上的杀戮。在萨珊王朝,阿拉伯人,伊朗人的灭绝,却不得不在新发现的方式没有任何作用。

    反革命伊朗,都在同一时间,不像大多数伊朗人从中国到埃及,伊斯兰教,伊斯兰教是不是准备战斗,或引用他们,上升到阿拉伯人的攻击。他们中有些人这样做了琐罗亚斯德教的基础上。但其他人只是民族主义的倾向。

民族主义的基础是没有的。全国和世界本身族群构成。 MAHM没有看到民族主义的意识形态,他们唯一的目的是要争取伊斯兰教。

巴扎尔甘过程中形成第一集团,国民阵线,并支持摩萨德,阿亚图拉卡桑尼付款交单的想法。他们被迫民族主义只有战斗伊斯兰教熊。还是巴扎尔甘球迷:工程学院,德黑兰大学参与。虽然霍梅尼,明确指出民族主义是反对伊斯兰教!但巴扎尔甘和骗子之间:穆萨维和民族主义,伊斯兰教和霍梅尼建立了一个积极的关系!

     那么,如果一个阿塞拜疆Manndsrkh的回答Jamgan不会使胸部的黑色岩石Jamgan Khorasani 。因为他们是从其他种族部落:它们共享没有其他人,除非:不反对伊斯兰教。

    除了上课晚餐和伊朗全国学校,有三组即是无知的阿拉伯人。它们比其它两组比较危险,分别。换句话说,黑Jamgan呼罗珊:买Dinani在Azarabadegan伊斯兰战斗,不怕,但他们从麦加和麦地那。这是由于高风险,先知的子孙的,总是试图将他们驱逐出境。大多数的什么地方对,这是更多的仇恨和先知的销毁工作。伊玛目侯赛因的AS的儿子出生的房子克尔白,对Ihram礼服剑,驱逐。伊玛目穆萨·卡齐姆,伊玛目礼萨当时之交。而近日被称为瓦哈比派,甚至连墓碑Ngzshtnd吧!并且还破坏仍在继续。希望谈判在,我们必须看Jannat人 - 八旗重建

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی