From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

خرید یک چاپ از کتاب های برگزیده توسط نهاد کتابخانه ها

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ق.ظ | ۰ نظر


دریافت خبر : شنبه 30 دی 1396 ساعت 11:59


خرید یک چاپ از کتاب های برگزیده توسط نهاد کتابخانه ها/ پای مدافعان حرم به جشنواره بهترین کتاب دفاع مقدس باز شد
معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: یک چاپ از هر اثر برگزیده هفدهمین دوره بهترین کتاب دفاع مقدس توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای تجهیز کتابخانه ها خریداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ، نشست رسانه ای هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز با حضور مجریان این جشنواره برگزار شد.
 *بررسی آثار مرتبط با مدافعان حرم در هفدهمین دوره
سرتیپ دوم حمیدرضا گرامی مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در ابتدای این مراسم با اشاره به مسائلی پیرامون اهمیت امنیت در منطقه غرب آسیا و ایران به زمان برگزاری اختتامیه این دوره از جشنواره اشاره کردو گفت: سه شنبه سوم بهمن ماه از ساعت 14 هم زمان با روز میلاد حضرت زینب(س) مراسم اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس را برگزار خواهیم کرد.
او با اشاره به 300 هزار شهید در سال های دفاع مقدس و کتاب های منتشرشده با محوریت این شهدا گفت: در این دوره هزار و 700 کتاب در 23 گروه داوری بررسی شده که روند داوری ها و تشکیل گروه های داوری از 7 ماه پیش آغاز شده که در روز اختتامیه به بیش از 100 اثر جوایزی اهدا خواهد شد.
امیر سرتیپ گرامی گفت: بر این باوریم مدافعان حرم ادامه مسیر دفاع مقدس هستند و به همین خاطر در این دوره کتاب های مرتبط با این شهدا در یک گروه بررسی شده است. این در حالی است که اطلاعات ما نسبت به مدافعان حرم کم است و تولید کتاب در این زمینه امری دشوار به شمار می رود. همچنین در این دوره بخش غرب کشور را هم به صورت مجزا وارد روند بررسی کردیم، زیرا با توجه به برنامه هایی که از سوی دشمن برای منطقه کردستان ریخته می شود، اهمیت این منطقه برای ما آشکار می شود، علاوه بر این توجه به نوقلمان یکی از اتفاقاتی است که در این دوره در کانون داوری ها مورد توجه بوده است.
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در پایان سخنانش ...

  • سید احمد حسینی ماهینی

جشنواره بهترین کتاب دفاع مقدس

مدافعان حرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی