From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

جشنواره قصه گویی و بازی های سنتی در موزه دارآباد برگزار می شود

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

موزه طبیعت و حیات وحش ایران- دارآباد - با هدف ارتقاء فرهنگ کتابخوانی ، ایجاد ذهنیت خلاق و آموزش و پرورش مهارتهای کودکان ، جشنواره قصه گویی و بازی های سنتی ایران را  برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، دکتر مجید نوائیان مدیر موزه طبیعت و حیات وحش ایران- دارآباد – با بیان خبر فوق اظهار داشت : این برنامه در راستای پیشبرد اهداف آموزشی مجموعه موزه دارآباد و با هدف افزایش اعتماد به نفس ، غلبه بر ترس کودکان و .... در راستای درک بهتر محیط زیست با همکاری موسسه فرهنگی هنری "بازی قصه ها" برگزار می شود.
این مقام مسئول تصریح کرد : آموزش مهارت ها ، پرورش استعدادها و قوای ذهنی کودکان موجب فعالیت بخشی و افزایش توانمندی حل مسئله در آنها می شود که همانا نیاز مبرم محیط زیست طبیعی و انسانی امروزی است. 
وی گفت: این جشنواره با حضور ناهید مهدوی اصل، نویسنده کتاب قصه کودکان، پژوهشگر بازیهای سنتی ایران و مدرس مهارتهای زندگی به کودکان برگزار می شود که در آن سعی شده آموزش از قالب تئوری و خسته کننده خارج و  به زبان کودکانه ارائه شود که  می تواند تأثیر شگرفی در فراگیری مهارتها داشته باشد.
گفتنی است گروه های مدارس و مهدهای کودک  علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند  از طریق تماس با موزه دارآباد به شماره 96027011 داخلی 4 جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

جشنواره قصه گویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی