From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

در آستانه اجلاس اقتصادی داووس؛ نگرانی از برخورد قدرت‌های بزرگ

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر
مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس از ۲۳ زانویه برگزار می شود.
ها چند روز مانده به آغاز نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس، این مجمع نظرسنجی ای منتشر کرده که در آن به امکان برخورد نظامی، سیاسی و اقتصادی کشورهای قدرتمند اشاره شده است.به گزارش رویترز، در گزارش ریسک جهانی که از سوی مجمع جهانی اقتصاد منتشر شده، وضعیت بد هوایی، نابرابری اقتصادی و حملات سایبری از جمله خطرات سال ۲۰۱۸ دانسته شده اند. مهمترین دغدغه جهان در سال جاری اما خطر نزدیک شدن به جنگ هسته ای بین کره شمالی و آمریکا پس از یک سال درگیری لفظی رهبران دو کشور عنوان شده است.

در این نظرسنجی که در آن از بیش از هزار مدیر دولتی، مدیر بخش خصوصی، افراد دانشگاهی و موسسات غیرانتفاعی سوال شده، ۹۳ درصد از شرکت کنندگان انتظار وخیم تر شدن درگیری اقتصادی و یا سیاسی قدرت های بزرگ را داشته اند.

پرزیدنت ترامپ قرار است در روز پایانی مجمع جهانی اقتصاد سخنرانی کند. این نشست از ۲۳ تا ۲۶ ژانویه، با حضور ۷۰ تن از روسای کشورها، هنرپیشگان و مدیران شرکت های بزرگ در داووس در سوئیس برگزار می شود.

  • سید احمد حسینی ماهینی

اجلاس اقتصادی داووس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی