From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

دوره زمستانه آموزش نجوم آغاز شد

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر


با هدف آشنایی هرچه بیشتر علاقه مندان به علم نجوم،  مرکزعلوم و ستاره شناسی تهران  اقدام به برگزاری دوره های آموزشی نجوم نموده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، امیرحسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: این مرکز در دوره های آموزشی از روش ها و ایده های نوین و مؤثر در زمینه نجوم استفاده کرده و هر فصل را با توجه به احساس نیاز و درخواست های مکرر مخاطبان ارائه می کند تا علاقه مندان در گروههای سنی مختلف با شیوه ها و ابزارهای تئوری و عملی ستاره شناسی آشنا شوند.

وی گفت : دوره پیدایش جهان برای گروه سنی 9تا14 سال، المپیاد فیزیک و ریاضی برای گروه سنی 16 تا 19سال، نجوم مقدماتی1و2، کارگاه نجوم رصدی، کیهان شناسی1و2 و ساختار زمین در کیهان برای گروه سنی 14 سال به بالا، از جمله دوره های آموزشی است که ارائه می شود.

مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران افزود: این دوره ها به صورت ترمی به مدت 2 ماه و نیم از 20 دی ماه96 برگزار می شود.

چیذری تصریح کرد: امسال همایش های یک روزه کنکور ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست برای دانش آموزان برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای ثبت نام دوره های آموزشی مرکز علوم می توانند ضمن مراجعه حضوری به آدرس تجریش، میدان قدس، خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوی شهید صالحی، شماره22 ، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 96027653 ، 22293280بخش آموزش تماس بگیرند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

دوره زمستانه آموزش نجوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی