From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

مهندسان ساختمان باید روز آمد و مجهز به علم روز باشند

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ق.ظ | ۰ نظر
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: مهندسان باید روزآمد باشند و با ابتکار در کارها از علم روز استفاده کنند و در مسیر فعالیتهای نوگرایانه گام بردارند.

به گزارش  ماهین نیوز : 


خبرگزاری خانه ملت، داود محمدی در مراسم ادای سوگندنامه حرفه ای مهندسان استان قزوین که شنبه شب در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: اگر منابع کشور را دسته بندی کنیم مهمترین آنها نیروی انسانی است که سایر سرمایه ها و نعمت ها نیز به آن وابسته است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: پنج ارزش اصلی شامل: جان، مال، عقل، دین و شرافت از اهمیت خاصی برخوردار است که شما مهندسان در همه آنها نقش دارید و سهم شما برجسته است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بازدیدی که از مناطق زلزله زده کرمانشاه داشتیم اهمیت کار نظارت و مهندسی واقعا مشهود بود و جایگاه شما در صیانت از سرمایه های ملی اعم از جان و مال کاملا احساس می شد.

نظارت را جدی بگیرید

وی اضافه کرد: حجم خرابیها در مناطقی که نظارت کمتر بوده بیشتر است و در شهرها و روستاهای زلزله زده واحدهای قدیمی را دیدیم که سالم مانده بود اما ساختمانهای جدید و نوساز تخریب شده بود که جای تاسف داشت.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: هدر رفت سرمایه های کشور در بسیاری از موارد از جمله ساخت و سازها دیده می شود و شما مهندسان رسالت سنگینی در صیانت از مال و جان مردم دارید و توصیه می کنیم نظارت خود را جدی بگیرید واز کنار تخلف و خطا در ساخت و سازها ساده عبور نکنید.

مهندسان به سوگند خود وفادار باشند

این نماینده مردم در مجلس دهم، اضافه کرد: وقتی سوگند یادمی کنید رسالت شما سنگین می شود و اگر به همین سوگند وفادار بمانید بسیاری از مشکلات ایجاد نخواهد شد.

وی گفت:شما حتی درشرایط عادی هم رسالت سنگینی دارید ودر شرایط بحرانی و اضطراری که نقش شما دوچندان می شود اما انتظار داریم در ساخت و سازها از فرمولی استفاده کنید که ضمن مقاوم بودن ساختمانها در برابر زلزله کاری کنید تا در سوخت و انرژی و هدر رفت آن نیز صرفه جویی لازم صورت گیرد و هزینه خانواده ها کاهش یابد.

وی بیان کرد:درسازمان نظام مهندسی باید از ایده های نو وخلاقانه مهندسان جوان درکیفی سازی ساخت و ساز و مصالح مرغوب و استاندارد استفاده شود تا ساختمان سازی در کشور به شرایط مطلوبی برسد.

به گزارش مهر، نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مهندسان باید روزآمد باشند و با ابتکار در کارها از علم روز غفلت نکرده و به داشته های علمی خود قانع نشوند و در مسیر فعالیتهای نوگرایانه گام بردارند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

قزوین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی