From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

توسعه سیستم حمل و نقلی راه حل ساماندهی ترافیک است

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

شهردار منطقه یک  تهران  گفت: توسعه سیستم حمل و نقلی با استفاده از سرمایه گذاران و حمایت سازمان های مربوطه مهمترین راه حل ساماندهی ترافیک شهر تهران و منطقه یک است.


به گزارش ماهین نیوز از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس حبیب اله تاجیک اسماعیلی در جمع شورایاران محلی با بیان خبر فوق اظهار داشت: در حال حاضر برای ساماندهی ترافیک شهر تهران راه حل های علمی در حال بررسی است تا با توسعه شبکه حمل و نقلی بتوان این معضل را ساماندهی کرد.
وی گفت: وجود مجتمع های تجاری بزرگ از جمله معضلاتی است که ترافیک منطقه یک تهران را افزایش داده است چراکه برخی از محلات شمال تهران به دلیل بافت های کوچه باغی کشش شرایط عادی تردد را ندارند و اضافه کردن یک مجموعه تجاری در آنها بار اضافی به شبکه وارد می کند که قابل جبران نیست .
تاجیک اسماعیلی احداث پارکینگ با کاربری های تجاری و اداری را یکی دیگر از معضلات سامان نیافتن ترافیک منطقه دانست و افزود: به دلیل عدم توجیه اقتصادی احداث پارکینگ های طبقاتی با احداث طبقات تجاری، تالار و... همراه است که متاسفانه این پارکینگ های احداث شده فقط کفاف استفاده کنندگان طبقات تجاری و... را می دهد و از ترافیک منطقه نمی کاهد .
وی تصریح کرد: در منطقه یک باید احداث پارکینگ  تنها با همان کاربری و بدون فعالیت های جانبی  دیگر ساخته شود .
شهردار منطقه یک احداث پروژه های ترافیکی مانند خیابان 35 متری شهید  افتخاری و ... را تنها روان کننده ترافیک و نه کاهش دهنده حجم ترافیک منطقه دانست و گفت: ترافیک منطقه یک از معضلاتی است که قابل حل نیست و اگر چه با احداث پروژه های ترافیکی روان تر می شود ولی حجم آن کاهش نمی یابد چرا که اگر همه تهران هم جاده شود باز مملو از ماشین خواهد شد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

توسعه سیستم حمل و نقل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی