From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

خطر نفوذ عربستان در بسیج

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

خطر نفوذ عربستان در بسیج

دلار های آل سعود مانند کیسه های زر معاویه، در خفا بر علیه خط امامت و ولایت به شدت در حال فعالیت است! و مهمترین آن هم کور کردن هرنوع افشاگری می باشد. یک تحلیلگر سیاسی که فکر می کرد در داخل: نیروهای بسیجی سخنرانی می کند، نقش عربستان را در ابجاد طالبان و القاعده و داعش کمرنگ خواند، و این گروهها را زائیده سرخوردگی اهل سنت اعلام کرد!  وی گفت در بیرون باید بگوییم که: آل سعود به داعش کمک می کند، ولی خودمان باید بدانیم که البغدادی هم، مثل امام خمینی، هم زندانی و تبعید شده و: هم دارای تز و دکترین است! بطوریکه توانسته بود در مدت کوتاهی، نیمی از عراق و سوریه را فتح کند و: تا نزدیک مرز ایران بیاید!

 واقعا جای تاسف دارد که اینگونه تحلیلگران، روی مغزهای بسیجیان کار می کنند. و باید دید که این تعداد چند نفر هستند، و از کجا هدایت می شوند. و با تمام توضیحاتی که داده می شود، هرگونه مداخله عربستان در جنگ های: وحشیانه مسلمان کشی را رد می کنند. همه میدانند که طالبان بمعنی طلبه و دانشجویان است، خواستگاه آنان هم مدارس دینی بود که: با پول سعودی تاسیس و حداقل، سه هزار واحد آن در پاکستان، منبع تولید نیرو برای این گروهک بوده است . این مدارس دینی در چچن و افغانستان و: جمهوری های تازه استقلال یافته هم بوده اند، که اغلب داعشی های امروز هم، از آن مدارس هستند. گروه القاعده که مستقیما به سرپرستی شاهزاده سعودی، بنام بن لادن اداره و تامین مالی می شد، و در حادثه یازده سپتامبر هم، 9نفر از 18نفر اصلی عربستانی بوده اند، و بقیه نیز تابع آنها بودند. ولی جلوی افشای آن گرفته شد.

  اینکه این تروریست ها، اغلب از پاکستان هستند، دلیل مشخصی دارد و آن اینکه آل سعود، به مردم خود اعتماد ندارد. زیرا اغلب آنها شیعه و در خفا، تابع اهل بیت هستند. و با جنایات آل سعود همخوانی ندارند. لذا آل سعود از نیروهای خارجی بهره می برد، حتی در کادر های دولتی و: خدماتی در داخل عربستان هم، بیشتر کار های آل سعود را پاکستانی ها انجام می دهند. بطوریکه زبان اردو دومین زبان کشورهای: حاشیه جنوبی خلیج فارس است. پاکستانی ها به دو دلیل عمده، خدمتگزاران بی چون و چرای آل سعود هستند: دلیل اول وجود فقر و جمعیت زیاد است، که با کوچکترین کمک مالی آل سعود، شیفته آنها می شوند و در شغل ها و: مناصب بالایی هم خدمت می کنند . دلیل دوم تازه استقلال بودن پاکستانی ها، از هند بود. یعنی ظاهرا به دلیل ترس از هندو ها، جایی امن تر از خانه خدا پیدا نکردند. و به خیال خود به دامن خادم الحرمین پناه برده اند. و اینهم به دلیل کم سوادی و: کم اطلاعی انان از اصول اسلامی است، که تفاوت های اسلام آمریکایی و: اسلام ناب محمدی را جدی نمی دانند.

ریشه اعمال داعش و طالبان و القاعده، همه بر سه استراتژی سرعت و وحشت و ثروت بنا شده، که آل سعود هم این سه خصلت را داشت، وقتی تازه به حکومت رسید، به سرعت مدینه را تخریب کرد و: به کربلا حمله برد و بارگاه امام حسین ع، و حضرت عباس را با خاک یکسان کرد، و به سوی نجف هم حمله کرد. اکنون هم می بینیم همه گروههای تروریستی، همین اهداف را دارند و: آرزوی آنها فقط تخریب حرم اهل بیت است. آنها از حکومت صفویه نیز بشدت ناراضی هستند. حتی حکومت فعلی ایران را با آن مقایسه می کنند! علت آن هم این است که در ابتدای حکومت صفویه، خاندان آل سعود که یهودی های ساکن تبریز بودند، از تبریز بیرون رانده شدند. گرچه آنها مسلمان شدند ولی فقط تعهد داشتند: ظواهر اسلام را حفظ کنند، تا عموم مردم از آنها بهانه ای نداشته باشند. لذا چه در حکومت طالبان در افغانستان و پاکستان، و چه حکومت القاعده در یمن و مصر ، یا داعش در عراق و سوریه، ایجاد وحشت از طریق کشتار سنتی! حفظ ظواهر در لباس و محاسن، دو اصل مهم است. در همه این حکومت ها، مردان نقش قاتل را دارند، و هرچه وحشیانه تر بکشند درجه بالاتری دارند، و زنان نقش لذت دادن به این قاتلان را بازی می کنند.  در همه این کار ها در حضور مردم، باید ظواهر را حفظ کنند.  این روحیه ممکن است در ایران هم موثر شود. یعنی افرادی باشند که فقط حفظ ظاهر می کنند، و در محل کار خود چه در بسیج یا نیروی انتظامی، سختگیری های بی مورد داشته باشند، و خودسر عمل کنند. که این امر باعث نارضایتی عمومی هم می شود. چنانچه می بینیم که رهبر طالبان که کشته شد، گذرنامه ایرانی داشت، و از سفر زیارتی هم برمی گشت!

خطر نفوذ عربستان در بسیج

在洪水风险沙特的影响力

瓦利德·沙特,如黄金美元袋,神出鬼没地打击Imamate和领导活动的迅速!而最重要的是盲目的任何披露。谁认为他是内部的政治分析家:巴斯基说,沙特阿拉伯在小文件的作用称为塔利班和基地组织和ISIS修整,逊尼派团体表示,是由于无奈!他说,外界不​​得不说,沙特王室将有助于伊西斯,但我不得不说,巴格达迪,就像霍梅尼,流放和监禁,无论是论文和理论!所以能够在很短的时间,征服了伊拉克和叙利亚的一半,:来伊边境附近!

 这实在是不幸的是,这些分析家,巴斯基大脑工作。而看到这些人,并在他们带领。并与所有的解释给在战争的任何干预沙特:暴力的穆斯林拒绝自杀。大家都知道,塔利班意味着学生与学生,宗教学校有他们的起源:钱阿拉伯和至少三个万台在巴基斯坦,一直实力为组织的来源。在车臣和阿富汗宗教学校:新独立的共和国也往往今​​天ISIL,学校。基地组织直接导致了王子,称拉登是治理和财务,并在十一年九月的情况下,原来的18九项沙特和其他从属于他们。但它是在信息披露前。

  虽然这些恐怖分子,大多来自巴基斯坦,对于某些那就是沙特人,不信任自己的人。因为他们大多什叶派和私人,是阿尔人朝Bayt。并与·沙特的犯罪不一致。服务沙特阿拉伯,沙特内部和巴基斯坦人正在做更多的工作:沙特王室来自外力,公众,甚至在框中受益。作为第二大乌尔都语为母语的国家:波斯湾的南部边缘。巴基斯坦人的主要原因有两个,沙特王室的仆人是无可争议的:第一个原因是贫困和高人口,与沙特的捐赠最小的,是由他们和就业机会和着迷:高仓位均供应。第二个原因是,新独立的巴基斯坦,印度。这显然​​是因为担心印度教徒,也没找到比上帝的家更好的地方。而他们看中的裙子神社仆人避难。而这,也因为文盲低他们对伊斯兰教的信息,其中伊斯兰教和美国的分歧和:伊斯兰教认真不知道。

ISIL的行动和塔利班和基地组织的根源,一切财富是基于快速三大战略和恐怖的人沙特有这三个特点,当达到新政府迅速破坏和麦地那卡尔巴拉和神社攻击伊玛目伊玛目侯赛因伊玛目阿巴斯夷为平地,而纳杰夫的进攻。现在大家都恐怖组织,具有相同的目标:他们希望神社犯人的破坏。他们非常不高兴萨非王朝统治。即使在伊朗现政府比较吧!其原因是,在萨法维规则的开始,沙特的犹太人生活在大不里士府,从大不里士驱逐出境。虽然他们是穆斯林,但只有承诺:保持伊斯兰教的出现,公众也不能原谅他们。那么,塔利班政权在阿富汗和巴基斯坦,和基地组织在也门和埃及的统治,或伊斯兰国在伊拉克和叙利亚,通过传统屠宰散布恐怖!保持对衣服和胡子亮相,其原理是非常重要的。在所有这些国家,男人杀手的角色,而更残酷的杀人程度较高,而女性的快感发挥到杀手的角色。在这一切的人的存在,必须保持露面。这种精神可能是有效的伊朗。谁只是不断出现,并在工作场所或在招聘或执法的人,有过分严格,和任意行为。这也是引起公众的不满。如果您看到塔利班领导人被打死,伊朗护照,并从朝圣回来了一起!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی