From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

حج ابراهیمی یا صهیونیستی ؟

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

اشغال عربستان توسط گروه تروریستی آل سعود، سرمنشا همه اشغال های بعد از آن، مخصوصا اشغال بیت المقدس بود. زیرا نشان داد در غیبت حکومت مقتدری مثل ایران، می توان جهان را تکه تکه کرد و برای خود برداشت. از همه جالب تر اینکه تمام این اشغالگری ها، با وجود صور مختلف، همگی از حمایت بالا و غیر قابل انکار: مالی آل سعود برخوردار بوده است. ما به بررسی برخی از این اشغالگری ها می پردازیم:

استعمار انگلیس : یکی از اقوامی که تا چند سال پیش، در دورترین نقطه اروپا و در میان جزیره ای عقب مانده، زندگی می کرد همین قوم انگلو ساکسون و اجداد انگلستان امروزی بود. با وجود پیشرفت هایی که اروپا کرده بود، آنان هرگز در خود توان مبارزه یا استعمار آسیا، و دیگر کشورها را نمی دیدند. و اگر فرضا به دربار شاه عباس هم می آمدند، بیشتر از ترس حملات عثمانی ها بود.  اما از هنگامی که آل سعود با آنها متحد شد، دوران استعماری آنها آغاز شد. زیرا آل سعود خود گروهک تروریستی بود، و نمی توانست مستقیما وارد میدان شود. و دلیل اینکه استعمار انگلیس به دستور آنها عمل می کرد، اینکه آنها را مجبور کرد تا ظاهرا مسلمان شوند! با این کار حساسیت مسلمانان را کاهش داده، و در انها آمادگی پذیرش استعماری را ایجاد کرد. و خود کنار ایستاد و دستی با آتش این فتنه گرم می کرد. و بستگان خود را در اردن ، مصر و سوریه پادشاهی می داد!

در مورد اسرائیل هم همینطور است، در طول حیات اسرائیل، یک گلوله از سوی عربستان به آن شلیک نشد. روابط اقتصادی و کمک های مالی عربستان، به تقویت هرچه بیشتر انها کمک می کرد. و هنوز هم می بینیم بزرگترین مشوق: اعراب و ترکیه برای ایجاد رابطه با اسرائیل، همین آل سعود است. در دوران جنگ شش روزه 1972سیاست دوگانه: آل سعود با عبدالناصر موجب شکست آنها در مقابل اسرائیل شد. کاری کرد که عبدالناصر بجای مبارزه با اسرائیل، به مبارزه با ایران پرداخت. و مصر که از مراکز مهم مبارزه اعراب با اسرائیل بود، اکنون به مدد همین سیاست ها در کنار اسرائیل است    آمریکا دیگر ابر قدرتی است که: تا قبل از آل سعود هیچ قدرتی محسوب نمی شد. و از هنگامیکه به تشویق آل سعود، قدم به خاورمیانه گذاشت، دوران اقتدار او آغاز می شود. براساس اسناد موجود، آمریکا بیشتر به دنبال کمک به مردم دنیا بود، تشکیل سازمان ملل و اجرای طرح مارشال در اروپا، ایجاد بانک جهانی و توسعه: طرح اصل 4 ترومن در ایران، همه حاکی از این بود که قصد استعماری ندارد . حتی تا قبل از انقلاب اسلامی ایران، روابط دشمنی در میان نبود. و با انقلابیون ایران هم همکاری می کرد. شاید ایجاد فضای باز کارتری، بیشترین کمک به انقلابیون ایران بود.البته در اصل این کمک ها، بخاطر مبارزه با شوروی بود و مخصوصا: رهبران انقلاب ایران که از اشغال آذربایجان و قفقاز، خاطره خوشی نداشتند، به همین بهانه کمک های امریکایی را، برای جلوگیری از نفوذ: همسایه شمالی لازم میدانستند. اینکه بی بی سی و دیگران ادعا می کنند، شاید درست باشد. زیرا که بارها امام خمینی اعلام کرد که: آنها با ما قطع رابطه کردند. و بیشتر رهبران انقلابی ایران هم، در امریکا تحصیل کرده بودند. اما حلقه اتصال زمانی قطع شد که: آل سعود دلار نفتی خود را به سوی آمریکا نشانه رفت. آنها ابتدا از آمریکا خواستند که شاه را در خود جای دهد، و از همین جا دشمنی ایران و آمریکا آغاز شد. البته عاقبت شاه به مصر رفت، و در آنجا در گذشت. و این نشان می داد که آمریکا خواهان تنش نبود. ولی دلار های سعودی که برای خرید سهام شرکت های ورشکسته، و سلاح های تاریخ مصرف گذشته می رفت، ناچار امریکا را در خط مقابل ایران قرار داد. هنوز هم این دلارها کار می کنند: زیرا آل سعود به خودی خود، قادر به عرض اندام در مقابل ایران نیست. آل سعود فقط در یک مورد می تواند: به ایران فشار بیاورد و آن هم، برگزاری مراسم حج است. که امسال نهایت زور خود را به کار برد، و حج صهیونیستی را بر حج ابراهمی ایرانیان ترجیح داد.  بزرگترین شرط آنها برای ایرانیان ، جلوگیری از شعار بر علیه اسرائیل بود. اما دوره این دلار ها تمام شده! کاهش قیمت نفت ادامه دارد. و بزودی نه تنها آل سعود، به امریکا و اسرائیل کمکی نخواهد کرد، بلکه توان کمک به گروههای داوطلب: مثل داعش را هم نخواهد داشت. و دنیا به آهستگی رو به صلح و ارامش خواهد رفت. و یک قرن توطئه و تجاوز و دروغ گویی به پایان می رسد. انشاءلله در اولین گام، همراه باز سازی جنت البقیع، مرگ این فرعونیان معاصر را جشن خواهیم گرفت، و حج ابراهیمی را بعد از سال ها اشغالگری، به درستی اجرا خواهیم کرد.

حج ابراهیمی یا صهیونیستی ؟

朝觐亚伯拉罕还是以色列?

沙特阿拉伯的恐怖组织·沙特,所有​​后续职业的来源,尤其是耶路撒冷的占领占领。由于在缺乏一个强有力的政府像伊朗表示,可能是世界的补丁和自我认知。尤其耐人寻味的是,所有这些入侵者,尽管不同的形式,所有的支持和不可否认:沙特的房子已经被金融。我们回顾一些这些职业的支付:

英国:相对谁,直到几年前,在欧洲和岛上的最远点滞后,盎格鲁 - 撒克逊祖先的人今天生活在英国。尽管欧洲有进步,他们从不打架或在亚洲的殖民统治和其他国家则没有。如果,假设,也来到沙阿阿巴斯法院,脚垫是最害怕的攻击。但是,当沙特与他们团结,他们开始殖民时期。由于恐怖组织的阿拉伯卫星电视台是,不能直接成为进入该领域。他们对英国殖民主义的订单行事的原因,他们显然被迫成为穆斯林!这将减少穆斯林的敏感性,他们创造了殖民地准备好了。他的手走到一边,并与热情煽动之火。而他们在约旦,埃及和叙利亚的亲戚是国王!

在以色列,也是如此,在以色列的生活中,子弹从沙特阿拉伯被炒到它。沙特的经济关系和财政援助,以加强帮助他们。 ,仍然可以看到最大的诱因:阿拉伯人和土耳其建立与以色列·沙特外交关系。在双重标准1972年六日战争方针:·沙特·纳赛尔对以色列的失败。做一些事情,纳赛尔,而不是与以色列作战,打伊朗。而当鼓励沙特,走中东,在他的权力开始。证据表明,美国正在寻求帮助世界人民,联合国和马歇尔计划在欧洲,创立了世界银行和发展的实施:设计原则4杜鲁门在伊朗,表明意图不是殖民地。即使在伊朗伊斯兰革命是敌对关系之中。同时还与伊朗革命工作。室外也许卡特是在伊朗革命党人最大的帮助。它最初的援助,争取苏联,特别是伊朗革命,阿塞拜疆和高加索地区的占领,过美好的回忆的领导人,所以美国援助的借口,以防止渗入:北方邻居知道这一点。英国广播公司和其他人声称,可能是真的。因为霍梅尼一再宣布,他们正在削减与我们联系。而伊朗革命领袖,在美国接受教育。但是,当连接被中断环,它的石油美元沙特对美国的指出。他们最初想国王,以适应美国,并从那里它开始伊朗和美国之间的敌意。国王最终去了埃及,在那里他死了。它表明,美国并不想强调。但沙特美元购买破产的公司的股票,以及武器已经过时,美国必须放置在对伊朗的线路。还是这些美元的工作:因为沙特自身,能够蔑视对伊朗的。沙特可能只有一个:伊朗施压,而朝圣的纪念活动。最后强制今年要应用,以及朝觐易卜拉希米,伊朗犹太复国主义首选。伊朗人最大的要求,避免对以色列的口号。不过,当然,美元结束了!油价下跌继续。很快,不仅·沙特,美国和以色列不会帮助,但可以帮助志愿者团体,如ISIS没有。和世界和平会慢慢走。一个世纪和强奸,阴谋和卧结束。真主愿意,在第一步中,用Jannat人 - 八旗重建以来,死亡将迎来当代法老,经过多年占领亚伯拉罕朝觐,我们会正确执行。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی