From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

توسعه همگام با اصول جهان

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

برخی ها از زیاد شدن جمعیت می ترسیدند، و سال ها تبلیغ ضد جمعیت کردند. حالا جوامع بشری به لشکر پیرمردان، و اردوگاه بازنشستگان تبدیل شده است. لذا آن ها فهمیده اند که کار اشتباهی کردند، و تنظیم جمعیت در دست آنها نیست، و نباید خود را همه کاره مردم بدانند، و حتی در باره عملیات اتاق خواب دیگران هم تصمیم بگیرند! علاوه بر آنکه آفریدگار جهان خودش هم، این موضوع را منع کرده و فرمود : اطفال خود را بخاطر: کمبود در امد نکشید این ما هستیم که، آنها را و شما را روزی می دهیم!  ( وَ لا تَقْتُلُوا أَوْلادَکُمْ خَشْیَةَ إِمْلاقٍ نَحْنُ نَرْزُقُهُمْ وَ إِیَّاکُمْ إِنَّ قَتْلَهُمْ کانَ خِطْأً کَبیراً31)

این سیاست غلط آنها باعث شد: تا 12میلیون جوان سن ازدواج گذشته داشته باشیم، 5 میلیون بی فرزند 7 میلیون تک فرزند! حالا چطور جواب خدا را خواهند داد؟ باید روشن شود، زیرا در همان موقع ما فریاد می زدیم ولی، کسی نمی شنید و لذا نمی توانند بگویند: ما نمی دانستیم. بنده مقالات فراوانی نوشتم در: روزنامه ها و سایت های محتلف ولی همه با پوزخند به آن نگاه می کردند.  

عین همین سیاست در مورد اقتصاد هم بود. با اینکه سالها زحمت کشیدیم چه قبل از انقلاب، و چه بعد از انقلاب که ثابت کنیم: انقلاب های اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، ولی آنها پوزخند زدند و گفتند اقتصاد مهمتر است، مردم باید شکم و زیر شکمشان سیر باشد. حتی امام امت برای تحقیر اینها گفت: اقتصاد مال خر است! ولی فوری رسانه های آقایان که، خود را عالم تر امام خمینی می دانستند، آن را بایکوت خبری کردند و: در گوشه و کنار هم با تمسخر گفتند: که امام خمینی چنین حرفی نمی زند!

 بانک ها را در دوران انقلاب، مردم آتش می زدند ولی، این دانشمندان خود برتر بین، دوباره بانک ها را زنده کردند! حتی آنقدر به آنها میدان دادند که: روی رباخواری در تاریخ را سفید کردند. حالا نمی دانند با این ولدالزنا و ولدحیض ها چکار کنند. شاید بگویید چرا تهمت می زنید؟ از کجا می دانید آنها گناهکارند! بله وقتی رسانه ها در اختیار ربا خواری باشد، همین است آیه صریح قرآن را کسی نمی داند، که فرمود اگر کسی ربا خواری کند به: جنگ با خدا رفته، یا گفته صریح معصومین که رباخواری را، از زنا با محارم هم بدتر می دانند. 

انتظار توسعه از این افراد و: نهاد و سازمان ها هم عجیب تر است، یعنی شفای بیماری اقتصاد را از: این بانک ها می خواهند! درست مثل سامری که به مردم گقت: هرچه طلا دارند بیاورند و: آنها را ذوب کرد و گفت این خدای شما است، و هر شفایی می خواهید از آن بخواهید! حالا گوساله سامری آنقدر بزرگ شده، که زور حضرت موسی هم به آن نمی رسد. حضرت موسی که  در پیکر سازی های: میکل انژ هم آستین کوتاه می پوشیده وهم، بازوی عضلانی خود را به رخ مردم می کشید. شاید هم حق دارد، زیرا حضرت موسی وقتی از کوه طور برگشت، و دید که سامری گوساله ای را خدا کرده، و مردم آن را می پرستند! بجای گوساله ساز ، یقه برادر خود را گرفت و: نزدیک بود او را خفه کند.

در داستان سامری نکته مهم مردمسالاری دینی است! و کمک های مردمی و خیرین، اساس بودجه ریزی آن را تشکیل می دهد. سامری از خود سرمایه ای نداشت، لذا به زنان گفت طلاهای خود را بیاورند، همه آوردند. کسی اعتراضی نکرد که: چرا اموال خود را باید به سامری بدهد! اما موسی وقتی به این مردم می گفت کمک کنید، می گفتند خدای تو باید برای ما غذا از آسمان بیاورد، ان هم نه یک نوع غذا هر وعده غذای جدید: از عدس و پیاز و خیار و..

 ولذا می بینیم که ذخیره سازی پول مردم، در دست یک نفر به کجا می رسد. در حالیکه همه میتوانند با این سرمایه های اندک، به کار آفرینی مشغول شوند. روش های توسعه در کشور و جهان هم، باید از این اصول پیروی کند یعنی: مردم باید بدانند که پس انداز کردن یا ذخیره سازی، به معنی خارج کردن پول از دور اقتصاد است. اگر این پول را ذخیره کنند تا درآمد پولی! از ان به دست آورند، عین ربا خواری است. ثروت باید گردش داشته باشد، مانند ایام نوروز یا ایام ماه مبارک رمضان و ایام ماه محرم. به قول دکتر امرودی، در اختتامیه سلامت شهری در ایوان شمس: در ایام ماه محرم 80میلیون ایرانی، حداقل 5بار غذای نذری دریافت می کنند! که اگر دولت فقط می خواست یک وعده آن را بدهد نمی توانست. اما مردم نذری می دهند و نذری می گیرند. یعنی همین گردش برکت پیدا می کند.

 وتمشیا مع مبادئ العالم المتقدم

与发达世界的原理一致

一些人口众多的惧怕,对年人口宣传。现在,虔诚的老人类社会和营地已成为领取养老金。因此,他们意识到,他们是错误的,并在他们手中调节的人群,其多功能的人都应该知道,甚至在卧室的其他决定!除了是他自己的世界的创造者,它禁止并说他们的孩子由于缺乏收入,我们都没有,他们会给你一天! ()

他们作出了错误的政策:高达1200万青少年有过去结婚的年龄,500万至700万儿童,一个孩子!现在,如何将神回答?它应该是明确的,因为当时我们尖叫,但没有人听到,所以不能说我们不知道。我已经写在各种报刊和网站上的文章很多,但是这一切都笑着看着。

同样的政策也对经济。我们没有与革命前和革命后的几年证明打扰什么:伊斯兰革命是一场文化革命,但他们嘲笑,并表示经济更重要的是,人们应该腹部和胃已满。伊玛目,甚至羞辱他们说:驴经济是你的!但即时媒体人自己比霍梅尼全世界都知道,这是新闻的抵制,并与轻蔑的角落说霍梅尼不会说话!

 在革命时期的银行,人们点燃,但两者之间的顶尖科学家,再次复活银行!即便如此,他们被替换为对高利贷的白色。我不知道做什么用通奸和生育月经的诞生做。你可能会说你为什么指责?你怎么知道他们是有罪的!是的,当媒体是高利贷,这是古兰经的诗句人知道,这么说,如果有人放高利贷:冲突与神同在,或者说高利贷万无一失,比乱伦知道更惨。

待人民的发展:机构更是令人费解的,经济的治疗:银行想!就像撒玛利亚谁民表示:金,使他们融化,说这是你的上帝,每次愈合,你要问!它是如此之大金牛,摩西没有达到的力量。摩西,健美:米开朗基罗也都穿着短袖,他的手臂肌肉发达的人发生了。也许是正确的,因为当摩西从山上回来,看到神小牛见义勇为,人们崇拜它!而不是构建小牛,带着他的弟弟领:他几乎窒息了他。

宗教民主在撒玛利亚的故事很重要!和捐款和捐助者,就会形成预算编制的基础。撒玛利亚没有自己的资本,所以把你的金币对妇女说,他们所有人。没有人反对,说为什么你的财产应该给见义勇为!摩西对你们帮助的人们说,你说你的神要我们把食物从天上,而不是新类型的食物,扁豆,洋葱和黄瓜的每一餐。

 因此,我们看到存储老百姓的钱,哪里是在一个人的手中。虽然任何人都可以用很少的资本,企业家都很忙。在全国乃至世界发展的方法,应遵循的原则,人们应该知道,保存或存储装置,资金撤出经济。如果您保存挣钱钱!得到它,是相同的高利贷。财富应该是流通环节,如新年或斋月和穆哈兰月的天期间。作为医生梨,城市卫生伊万沙姆斯闭幕回历8000万伊朗人月期间,奉献的食物他们获得至少5倍!如果政府只是想一个承诺,他无法给它。但人们跳投和外卖店。它会保佑的流通。


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی