From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

هشدار به رزمندگان راه: آزادی فلوجه و حلب.

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

خوشبختانه سردار قاسم سلیمانی، به همراه رزمندگان عراقی وارد شهر فلوجه شدند، و نقطه پایانی بر چند سال فعالیت مخفی و: علنی گروههای تکفیری گذاشتند. اما هنوز کار تمام نشده است! دشمن مترصد آن است که رزمندگان فلوجه نیز، دچار غرور شده و تنگه احد را باز کنند! هیهات مواظب این تنگه باشید.

گرچه به دست آوردن این پیروزی بسیار ساده می نماید، ولی تحلیل درست عوامل آن باعث تداوم این پیروزی می شود. همانطور که برداشت نادرست باعث می شود به: همین سادگی هم آن را از دست بدهند. متاسفانه به قدری فضا غبار آلود است، که تشخیص دوست و دشمن در این فضا مشکل و گاهی نابجا هست. برای اینکه دشمن شناسی به میان مردم برود، در گذشته روش آموزش های بسیار ساده ای بود: مثلا بوزینه ای را در میان مردم می بردند! اولین سوال لوطی بوزینه باز، این بود که از میمون می خواست: جای دوست و دشمن را نشان دهد. و او با دست نشان می داد که جای دوست، بالای سر است و جای دشمن در زیر بدن . و اگر چرخ گردون بچرخد، و جای این دو عوض شود، مسیر زندگی همه به هم می خورد. در همین فاجعه فلوجه یا تکریت در عراق، ابتدا هیچکس فکر نمی کرد چنین فاجعه ای اتفاق بیافتد، که ارتش عراق مجبور شود به جای: دفاع از مرزها به دفاع در داخل مرزها بپردازد. زیرا که دشمنان دوست نما، همه چیز را برعکس نشان می دادند. در حالیکه دوستان از ظهور سفیانی در: ارتش سوریه و عراق خبر می دادند، دشمنان سعی داشتند آن را یک جریان عادی بدانند! حتی وقتی که دولت اسلامی عراق و شام اعلام موجودیت کرد، بسیاری از آن خوشحال شدند. دستورات سخیف این دولت در مورد: لباس پوشیدن زنان و ریش گذاشتن مردان، بند ها و تبصره ها و مواد الحاقی به این دستورات، برای بسیاری شادی آفرین بود! و متاسفانه هنوز هم هست. یعنی هنوز هستند کسانی که در ظاهر، دوست هستند ولی تمایلی به ازادی فلوجه در عراق ندارند. از نظر آنها تجزیه عراق امری محتوم و پذیرفته شده است، بخشی از عراق باید به کرد ها داده شود! بخشی هم باید به وهابیون طرفدار عربستان واگذار شود، و مقداری هم به شیعیان جنوب! مرکز و بغداد هم تا تجزیه داخلی شهر، نباید روی آرامش ببیند.  عده ای ساده اندیش هم عجله در آزادی فلوجه را نمی پسندیدند، و می گفتند باید با آرامش این کار شود. در حالیکه همانها موقع آزادی شهر های دیگر، که با همکار آمریکا و باتخریب 90درصد: زیر ساخت های شهر صورت می گرفت، این دلسوزی ها را نداشتند. چون نمی دانستند سیاست آمریکا، تجزیه عراق است نه اتحاد آن و: اگر مجبور به باز پس گیری شهری شدند، باید آن یک شهر سوخته و: مردمان آن مردمانی مرده باشند! چون از نظر امریکایی ها، یک امریکایی یا یک شهروند خوب، شهروند مرده است! کشتار وسیع مردمان شرق و غرب، برای صلح مورد نظر خودشان است. صلحی که بر پایه میلیون ها جنازه و: جمجه باید بنا شود. از نظر آل سعود و آمریکا و اسرائیل، همه دنیا تروریست هستند، مگر خلاف آن ثابت شود. و این در حالی است که خودشان تروریست هستند، و دلیل آن هم همین کشتار وسیع مردم است. اکنون نیز می بینیم با ابتکار نیروها، در سوریه و عراق دولت اسلامی شکست خورده؛ عقب نشینی کرده است. ولی این عقب نشینی تاکتیکی است، تا حمایت جدید آغاز شود، و کمک های مالی و تسلیحاتی دوباره برسد. همه این ها هم به آل سعود بستگی دارد. آل سعود هم که درآمد نفتی ندارد، منتظر دریافت سرانه حجاج است. بیشترین این سرانه از ایران گرفته می شود. آل سعود قصد دارد با کارشکنی در جریان حجاج ایرانی، اخاذی بیشتری انجام دهد تا بتواند هرچه سریعتر، به کمک شکست خوردگان فلوجه و حلب برود. ممکن است دولت ایران هم مجبور شود: این پول های کلان را بپردازد. و عربستان هم بلافاصله آن را، به داعش بپردازد. لذا باید رزمندگان مخصوصا سردار سلیمانی، مواظب عقبه جبهه ها باشند، و نگذارند این کمک ها به دست داعش برسد.

طبق یک محاسبه ساده، هزینه هر حاجی  9تا ده میلیون تومان، یعنی سه هزار دلار برای هر نفر است. اگر دو میلیون حاجی باشد، 6میلیارد دلار به عربستان باید پرداخت کنند. که در این وانفسای کاهش قیمت نفت، مبلغ کلانی است و باید از روش پیامبر در: مصادره اموال دشمنان استفاده کرده، نگذارند یک دلار به داعش برسد. و این امر باعث تقویت بنیه دفاعی مقاومت شده، و نوعی دریافت غرامت هم محسوب شود.

 

هشدار به رزمندگان راه: آزادی فلوجه و حلب.

警告道路战士:费卢杰和阿勒颇的自由。

幸运的是将军卡西姆Soleimani,随着伊拉克战士进入费卢杰,并结束了数年的秘密:Takfiri群体在公众面前。但工作还没有结束!它也准备敌方战机在费卢杰,自豪和侯德开! Hyhat小心这个海峡。

然而,为了获得这场胜利是非常简单的,但是那延续了胜利的因素正确的分析。由于弯曲使得:简单或失去它。遗憾的是,这么大的空间的灰尘,从而区分朋友从在这个空间的敌人是困难,有时甚至错位。是人走的敌人,教学方法是类人猿的很简单的例子是在人民群众中!四面开放的狂欢者第一个问题是,猴子想:不是让你的朋友和敌人。他表示,他宁愿用手喜爱,在与身体,而不是敌人下。与这两个变化,如果戈登车轮空转,反而,每一个人的生活吃在一起。费卢杰和提克里特的伊拉克的悲剧,起初谁也没想到这样的悲剧发生,伊拉克军队不得不在的地方:边界防御保卫其边界。对于像门面敌人,一切都显示出与此相反。虽然出现Sfyany朋友在叙利亚和伊拉克军队被敌人试图使它成为一个惯例就知道了!即使伊拉克和叙利亚的伊斯兰国宣布它的存在,许多人都很高兴。政府的荒唐声明一下:女性穿着和胡须的男人,水坝和笔记和补充材料这一命令,对于许多人来说是喜悦!不幸的是仍然是。这意味着那些谁尚未出现,但渴望自由像费卢杰伊拉克。肢解伊拉克伊拉克不可避免的,并接受部分应给予!部分应给予亲沙特瓦哈比派,以及一些什叶派南部!巴格达为中心,分析内城,不应该放松。有些天真地不在费卢杰发布这样匆忙,他们必须如此平静。与此同时,其他自由城,在与美国的合作,90%的毁灭:城市基础设施发生了,它没有怜悯他们。美国不知道的政策,而不是分裂伊拉克和它的统一:如果你要夺回自己的城市,它应该是一个烧毁城市的男人人都死了!因为美国人,美国人还是一个好公民,公民死了!东方和西方的大规模屠杀,对和平的自己。根据上百万的死亡和的和平:头骨应该建。沙特和美国和以色列的房子是恐怖分子在世界各地,除非有相反证明。虽然他们是恐怖分子,因为它是如此广泛的破坏。现在我们也看到了部队的倡议下,伊拉克伊斯兰国和叙利亚失败,已经退去。但这种战术撤退,开始新的支持,以及财政援助和武器再次到达。所有这一切都依赖于沙特的家。 ·沙特,谁没有石油收入,有望获得人均朝圣者。这是伊朗最高人均。沙特计划将破坏伊朗朝圣者的流动,让更多的敲诈尽快,助阵击败费卢杰和阿勒颇。政府也可能被迫:这是巨大的金钱。和沙特阿拉伯立即,支付给伊希斯。因此,萨达尔Soleimani战士特别小心亚喀巴方面,而不是帮助到达伊希斯。

根据简单的计算,每哈吉九成本一千万美元,每人三千元。如果200万朝觐,沙特必须支付$ 6个十亿。油价的下跌,量大和先知的技术:扣押敌国财产的使用,而不是一元是ISIS。而这将提振防御能力抵抗,甚至被认为是一种补偿形式。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی